If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Според мен е заради развитието на оловните батерии в заводите „Монбат” и някой може би е решил да завърти колелото. „Заводите в Монтана и в Добрич бяха преоборудвани с модерни машини и произвеждат акумулатори, които са с много високо качество. Около 90 % от това производство се изнася за европейския пазар и за Близкия Изток”, заяви Павлов. „Химичните източници на ток са тези, които осигуряват преносима електрическа енергия, които осигуряват резервна енергия, които осигуряват енергия за транспорта при електрокарите, автомобилите, електромобилите. Изобщо, имат много широко приложение и особено сега в световен мащаб се работи усилено върху създаването на батерия, която да бъде използвана в електромобилите, с цел да се намали разходът на петрол, като се използва изцяло електрическа енергия”, каза още академикът. По думите му - още в първите години след създаването на Лабораторията по оловни батерии към Института по електрохимия и енергийни системи е получено задание от Комитета за наука и технически прогрес за създаване на батерия, с която да се снабдява Заводът за автомобили „Лада” в Съветския Съюз. „Разработената от нас батерия трябваше да дава висока мощност и при ниски температури. Направихме изследвания, въз основа на които установихме, че трябва да внесем подходящи добавки в активната маса на плочите, за да може батерията да отговори на изискванията за работа при ниски температури. Изпратихме нашите батерии за изпитване в завода в Толиати. Те се конкурираха с батерии от Югославия, Полша, Чехия, ГДР и два завода от СССР. Нашата батерия спечели. В резултат на това завод „Старт” в Добрич произвеждаше половин милион батерии годишно, които се изнасяха директно за „Лада”, за първо оборудване и срещу които България получаваше 12 500 автомобила Лада. Така 200 души работници в Добрич вкарваха в България 12 500 лади. Това беше един от приносите на Централната лаборатория по електрохимични източници на ток към българската акумулаторна индустрия”, заяви акад. Павлов. „Лабораторията има и друг принос - разработихме нова технология за пълнене на тръбести тягови плочи за електрокарните батерии. Заедно с Института на акад. Балевски създадохме технологията за производство на пластмасови кутии от пенопласти за електрокарните батерии, в резултат на което бяха закрити ебонитовите цехове в заводите „Искра” и „Енергия””, допълни акад. Дечко Павлов. (http://www.focus-news.net/news/2014/...balgariya.html)
Много се чудя на това нисколивидно шоу в момента, което дърпа ли дърпа..... Хем им знам номерата....И не мога да намеря отговори за себе си...Но са пичове и вече съм на кантар да се включа....
Даже повече са парите - над 17 млн. за 2013 г. Затова е възможно и дивидента за тази година да е доста висок, макар че сумите веднага ги дадоха на Приста Ойл.
Много добре знаете какъв е проблема тук а това е братското непрекъснато наливане на пари в приста ойл.
Тук ще влезнат едни12 и нагоре мил. от продажбата на обратно изкупените .
Даже повече са парите - над 17 млн. за 2013 г. Затова е възможно и дивидента за тази година да е доста висок, макар че сумите веднага ги дадоха на Приста Ойл.
Видя ли да сравнявам оборот?
От всичко скочило, да, първа линия са Хим и ЦКБ, въпрос на време мисля са последващите. Монбат и Трасето са едни от тях. Монбата аз лично това крепене го виждам като част от обратно, не помня имаше ли старо при Трасето или не, може и да греша.
Препоръки нямам!
Исках да кажа, че Монбата поддържа позицията си и показател за това е оборота, който не е толкова голям, ама като за днешния пазар не е и малък.
А движението на 4 хилядарки при Трейса не значи нищо. Това са дребни флуктуации. А иначе и двете акции са доста ликвидни.
А спекулантите обичат ликвидните артии.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар