Летя много често в най-различни, предимно европейски дестинации и наистина е така както казвам. Не знам заради кризата или какво, но въпросните авиолинии - BA, KLM са свалили нивото страшно ниско, до абсолютен минимум. От друга страна според мен Lufthansa се справя доста по-добре. БГ Ер поне не върви надолу с такъв темп, а дори леко се ъпгрейдва според мен.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) (архив до 12.05.2014 г.)
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнениеНаскоро летях с България Ер и останах много доволен. Струва ми се, че тази авиолиния постоянно се развива в добра посока. Като цяло услугата им надминава по качество например KLM, BA и други такива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kerezov Разгледай мнениеТочно така - няма нищо общо с авиокомпания "Тататрстан" - вероятно колегата е решил да цитира интервюто поради появилите се след катастрофата спекулации за причастност на "Химимпорт" към събитието.
Имам един въпрос, защо не успяхте да продадете 50% от България Еър както направиха в Сърбия и пропуснахте да си осигурите едно печелившо звено в холдинга, както и обновяване на флота, нови дестинации и т.н.?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнениеНаскоро летях с България Ер и останах много доволен. Струва ми се, че тази авиолиния постоянно се развива в добра посока. Като цяло услугата им надминава по качество например KLM, BA и други такива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеЕ, като знаеш че са само спекулации и новината няма общо с Хим, защо я изтопосваш в темата!?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Alee Разгледай мнениеТочно така, постнах го заради спекулациите преди време.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kerezov Разгледай мнениеТочно така - няма нищо общо с авиокомпания "Тататрстан" - вероятно колегата е решил да цитира интервюто поради появилите се след катастрофата спекулации за причастност на "Химимпорт" към събитието.
Точно така, постнах го заради спекулациите преди време.“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kerezov Разгледай мнениеИнфото на Alee не е старо - интервюто на Чайка пред "Российская газэта" е от 10.01.2014 год. А ген.директор е "той", а не "тя".
Коментар
-
Старото ти е инфото...
Първоначално изпратено от Kerezov Разгледай мнениеДобро утро,
Нека първо да отговоря на Пончо и Педро Леон:
Отговора на всички поставени от Вас въпроси е отрицателен - групата на "Химимпорт" няма "вземане-даване" в областта на авиационната индустрия с Република Татарстан, нямаме и експозиция по отношение на банковия или застрахователния бизнес с авиацията.
...
.
Коментар
-
CHIM
В „неудовлетворително управление на полетите" беше упрекната авиокомпания „Татарстан" от главният прокурор на Русия Юрий Чайка, предаде в. „Росийская газета", цитиран от News.bg.
До този извод е стигнала комисията към Главната прокуратура, извършваща проверка на авиокомпанията след катастрофата на Boeing-737 на 7 ноември 2013г. в гр. Казан. При катастрофата загинаха 50 души. Самолетът се заби в пистата при повторен опит да се приземи.
"За 2 години са били допуснати 28 авиационни произшествия", каза Юрий Чайка.
„Въпреки това на безопасността в авиокомпанията не е отделяно необходимото внимание. Ръководителите на компанията не отговаряли на квалификационните изисквания.
Например генералният директор не е имал необходимото професионално образование и стаж за работа в авиацията. И най-вече, ръководителите на авиокомпанията са били незаконно атестирани на своите длъжности".
В хода на разследването на прокуратурата атестацията на генералния директор Аксана Гиниятулина е анулирана и тя е уволнена, уточни Юрий Чайка.
Прокурорската проверка е разкрила, че са допускани да управляват самолетите пилоти с незаконно издадени свидетелства. Командирът на разбилия се самолет например има фалшиво свидетелство за пилот. Тапията и на втория пилот на разбилия се „Боинг 737" също е получена незаконно и без необходимата летателна практика.
Материалите по делото са предадени в следствения комитет за образуване на наказателно производство, отбеляза Юрий Чайка.
"Ситуацията с безопасността на въздушния транспорт предизвиква у нас сериозни опасения. Съгласно заключенията от проведените разследвания, причината за злополуките в повечето случаи се оказва човешкият фактор.
Катастрофата на „Боинг 737" в Казан още веднъж потвърди нашите изводи за недостатъците в подготовката на пилотите, издаването и подновяването на сроковете на действие на свидетелствата на авиационния персонал", добави руският главен прокурор.
На 20 декември миналата година руските авиационни власти отнеха лиценза на авиокомпания "Татарстан", считано от 31-ви декември 2013 година, заради разкритите факти за неспазване от страна на авиокомпанията на сертификационните изисквания, нарушаването на установените норми за брой полети, работното време и времето за почивка на екипажите на полета, както и реда за опреснителните квалификации на екипажите.“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
Коментар