Първоначално изпратено от Батя
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) (архив до 12.05.2014 г.)
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеМного силен бичи сигнал за позицията е придобиването на Инвестор.БГ от тази икономическа група...
Интелигентните инвеститори знаят как да го разчетат!
*най-тежката акция в портфейла ми, добавих доволно около 1,22
Коментар
-
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеМного силен бичи сигнал за позицията е придобиването на Инвестор.БГ от тази икономическа група...
Интелигентните инвеститори знаят как да го разчетат!
*най-тежката акция в портфейла ми, добавих доволно около 1,22
Коментар
-
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеМного силен бичи сигнал за позицията е придобиването на Инвестор.БГ от тази икономическа група...
Интелигентните инвеститори знаят как да го разчетат!
*най-тежката акция в портфейла ми, добавих доволно около 1,22
Коментар
-
Фотогалерия: Панорамната алея във Варна
А миналата година, ако някой четеше хейтърските коментари то .......Мнението не е препоръка за ПП на ЦК!
Коментар
-
nevermind
http://www.mediapool.bg/%E2%80%9C%D1...ews205901.html
=====================================
“Химимпорт” взе трети дунавски порт на концесия
20:07 | 30.04.2013 | 1191 прочитания
“Параходство Българско речно плаване”, в което мажоритарен собственик е варненската група “Химимпорт”, взе трето пристанище на Дунав, след като служебният кабинет го определи за концесионер на терминала в Никопол. Това съобщи правителствената информационна служба.
Офертата на БРП беше единствената. Компанията оперира фериботната линия Никопол - Турну Мъгуреле заедно с румънска общинска фирма, като всяка от двете участва с по един кораб.
Концесията е за срок от 35 години. “Параходство Българско речно плаване” ще инвестира в управлението и реконструкцията на порта 57 600 лв. Това е с 32 600 лв. повече от определения минимален праг от 25 000 лева, е посочено в правителственото съобщение.
Фиксираната част на годишното концесионно плащане е 3000 лева без ДДС, а променливата е в размер на 3% от общия размер на нетните приходи от всички дейности.
За 2011 г. оборотът на пристанището в Никопол е бил 25 000 лв.
Освен при Никопол компанията от групата на “Химимпорт” оперира и фериботната линия Видин – Калафат и е концесионер на пристанището Видин-север.
Най-големият речен актив за групата е концесията на пристанището в Лом, която взе неотдавна. Концесията там се държи от наскоро учреденото “Порт инвест”, което е 100% собственост на БРП.
Концесията на пристанището на Никопол е поредната успешно приключила процедура на Министерство на транспорта през последните няколко месеца.
На концесия бяха дадени пристанищата в Лом, Видин-юг на “ТЕЦ Свилоза”, както и терминала Русе-запад на обединение, свързано с банкера Цветан Василев. Пак свързана с него компания спечели на концесия морската гара на стария Несебър.
“БМФ – Порт Бургас” на Кирил Домусчиев пък взе контейнерния терминал на пристанище Бургас-запад и вече оперира двата терминала за насипни товари на порта в Бургас
Концесионните процедури продължават. Очаква се скоро да стане ясно дали ще има кандидати за пристанището на Тутракан, както и на терминала Русе-център.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнениеНаздраве за Хима!
Коментар
Коментар