If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) (архив до 12.05.2014 г.)
Думите му бяха нещо от сорта: "Най-бързия начин от милионер да станеш милиардер е бизнеса с авиолинии.... и най-сигурния начин от милиардер да станеш милионер е да притежаваш авиокомпания "
Благодаря за уточнението !
И ако някой ми каже, че никовете нямат значение, ще му кажа да го .....
+ 111
По Дискавъри даваха за някакви авиокомпании от малките тигри - за мащабите на БГ , огромна....Собственикът се бъзика със себе си ...Как е станал милионер ..?
Преди да се захване с летателен бизнес и бил милиардер....
Ако успеят да продадат този по принцип губещ бизнес със сигурност цената на акцията ще отиде по 2 - 3.....Ако продадат и на печалба, направо сме двуцифрени......
Думите му бяха нещо от сорта: "Най-бързия начин от милионер да станеш милиардер е бизнеса с авиолинии.... и най-сигурния начин от милиардер да станеш милионер е да притежаваш авиокомпания "
За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Не искам да ви убивам ентусиазма, но лъвския пай от печалбата е концентриран в 5 до 10 авиолиний, останалите работят на загуба или на нула (за слава). По скоро от портовете и летищата Хим ще правят печалба. Авиолинията им беше натресена като част от приватизационната сделка и никога не е била атрактивна.
+ 111
По Дискавъри даваха за някакви авиокомпании от малките тигри - за мащабите на БГ , огромна....Собственикът се бъзика със себе си ...Как е станал милионер ..?
Преди да се захване с летателен бизнес и бил милиардер....
Ако успеят да продадат този по принцип губещ бизнес със сигурност цената на акцията ще отиде по 2 - 3.....Ако продадат и на печалба, направо сме двуцифрени......
Печалбата на авиокомпаниите в света ще достигне общо $12,9 млрд. през 2013 година и рекордните $19,7 млрд. догодина благодарение на по-ниските разходи за гориво и подобрената ефективност, съобщи Международната асоциация за въздушен транспорт (МАВТ - IATA), цитирана от Reuters и AP. Широкоочакваните прогнози на асоциацията са по-високи от оценките, направени през септември, когато прогнозира, че общата печалба ще достигне $11,7 млрд. през 2013 година и $16,4 млрд. през 2014 година. През 2012 година общата печалба на авиокомпаниите е била $7,4 млрд., припомня AFP. Търсенето при товарните самолетни превози остава в стагнация, отбелязва МАВТ. През 2013 година броят на пътниците ще надхвърли 3 милиарда за първи път, а през 2014 година ще достигне 3,3 милиарда души, посочи на пресконференция генералният директор на организацията Тони Тайлър, цитиран от Reuters. В доклада си асоциацията отбелязва, че маржовете ще бъдат ниски. Печалбата догодина се очаква да се получи от прогнозирани приходи от $743 млрд., докато печалбата от $19,2 млрд. долара през 2010 година е била базата на приходи от само $579 млрд., отбелязва АР. В МАВТ членуват 240 компании. Те покриват 84% от международните самолетни полети.
Не искам да ви убивам ентусиазма, но лъвския пай от печалбата е концентриран в 5 до 10 авиолиний, останалите работят на загуба или на нула (за слава). По скоро от портовете и летищата Хим ще правят печалба. Авиолинията им беше натресена като част от приватизационната сделка и никога не е била атрактивна.
Факт е, че все още доста хора са наср*ни по тази позиция, което е разбираемо, предвид, че пакетите минават в долната част на спреда и дори няколко котировки под спреда. Един айсберг да видим на аска с малък връх и става А положението доста се подобрява и цялостно, и за компанията в частност. Не виждам причина за такъв страх и си обяснявам случващото се единствено с това, че всички се стремят за изсмучат и последната половин стинка от така или иначе привършващите акции на текущите нива, което обаче не е от най-разумните ходове според мен.
Подозирам, че като се налудуваме с Петрол, ще дойдем обратно и тук. Позитивно е за целия пазар, че за сега поне от Петрол се печелят пари, които като силно спекулативни пари вероятно следващото им предназначение ще е тук.
Коментар