IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТБ Първа инвестиционна банка (FIB)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • В статията на Капитал го казват, едно е да влиза държавата в Банка, друго е в каквато и да е друга компания. За банки е позволено, и няма как да е иначе, като сме го виждали от 2008 насам в толкова много държави. Да кажем, и че не е позвлено, няма лошо, за такава цел каквато се преследва. Това различава истинските политици от смешниците, че правят това, което е правилно, а да става каквото ще, на пук на всички залози.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
      Примера ти е неудачен...
      Луфтханза -световен и национален превозвач ,всички немци се возят на нея..
      10-ки хиляди немски работни места...
      Взима основни решения --съгласувано с ЕК
      И това е временно решение...
      Става другия пример Коба , немската държава е вътре с милиарди и пак е зле , на 2 пъти щяха да паднат правителство и министър за помоща...Не може да излезе вече 10 години от там....
      самолети и самолетни компании ще има и в бъдеще. Хората ако не работят за Луфтханза - ще работят за друга компания, да не ги изброявам. Така, че мисля че в случая с ПИБ беше много по-важно за държавата като цяло отколкото спасяването на Луфтханса

      Коментар


      • Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
        За успокоение на оплаквачите - Германия купи 20% дял от Луфтханза за около 4 пъти по-висока цена от текущата. Когато пазарната капитализация беше 3.5 млрд., държавата договори да вземе 1/5 от дружеството като плати 4.7 млрд. за това плюс някакви заеми до 9 млрд.
        Примера ти е неудачен...
        Луфтханза -световен и национален превозвач ,всички немци се возят на нея..
        10-ки хиляди немски работни места...
        Взима основни решения --съгласувано с ЕК
        И това е временно решение...
        Става другия пример Коба , немската държава е вътре с милиарди и пак е зле , на 2 пъти щяха да паднат правителство и министър за помоща...Не може да излезе вече 10 години от там....

        Коментар


        • „Няма забавяне по пътя ни към чакалнята на еврозоната“, каза министър-председателят Бойко Борисов. В следващите дни се очаква правителствено решение за подкрепата на последната българска банка, която трябваше да увеличи капитала си, каза още премиерът.

          "Вчера минаха аукционите. С комисар Маргрете Вестагер довечера имам разговор, за да можем да сме сигурни, че абсолютно всичко, което касае Банковия съюз, това е най-важното за българите, е наред. Продължаваме да прибираме стотици милиони от КТБ и от други фондове, които бяха изнесени, а в същото време Банковият съюз гарантира това да не може да се случи. Затова е този контрол на Европейската централна банка. За банковата ни система това е изключителен успех и дисциплина и в същото време гаранции за вложителите в банките", посочи той, цитиран от БНТ.
          https://www.investor.bg/ikonomika-i-...zonata-306088/

          Все още си мисля, че 90% във форума, сред обществото смятат, че няма да ни приемат. Бойко, със всичките му злини, над 20 г. в политиката, най-накрая взе да прави неща против всички залози, правилните неща и дано тоя път да се получи - не заради него, а заради нас. Защото един ден да имаш една валута с Германия, Франция - това е истинското и реално признание че си в Европа, а не ЕС с бюрократите, кражбите и псевдно демокрацията. Да си със световна резервна валута, това е истината.
          А за ПИБ, там работата е ясна, има само един път в сегашната ситуация.

          Коментар


          • За успокоение на оплаквачите - Германия купи 20% дял от Луфтханза за около 4 пъти по-висока цена от текущата. Когато пазарната капитализация беше 3.5 млрд., държавата договори да вземе 1/5 от дружеството като плати 4.7 млрд. за това плюс някакви заеми до 9 млрд.
            п.п И това при положение , че пазарът там е РЕАЛЕН

            Коментар


            • Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
              Както съм казвал винаги на купувача "... ако искаш"
              Хах...аз защото съм buy-side, така казвам на продавача

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                Ми те не намериха купувач на тая цена. Държавата и на 20лв щеше да купи - нея не я брой за купувач.
                За долното - страшна защита, виж мнението на Флорида.
                тогава значи е грешка на мажо, че не е станало на 20лв. . Както съм казвал винаги на купувача "... ако искаш"

                Коментар


                • Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение

                  По-скоро 0.77Y
                  Това са подробности... Просто ми прави впечатление, че масата е тотално скъсала с реалностите!

                  Всеки си преценя!

                  п.п.
                  Не е препоръка!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
                    Реалната цена за продавача е такава, за която може да се намери купувач, 5лв. се оказа такава
                    ... че той защити интереса и на миноритарните
                    Ми те не намериха купувач на тая цена. Държавата и на 20лв щеше да купи - нея не я брой за купувач.
                    За долното - страшна защита, виж мнението на Флорида.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mike Florida Разгледай мнение

                      ще получиш дял Y - 30%.
                      По-скоро 0.77Y

                      Коментар


                      • За да се справи с последната пречка към чакалнята за еврото, държавата придобива скъпо под 20% дял в ПИБ, за който ще плати около 140 млн. лв.

                        Коментар


                        • Дай линк или инфо за тази оценка. Ще видим какво ще стане.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от nobody Разгледай мнение

                            Бъркаш нещата, поне в началото на поста си. Говорим за нов капитал, колко може да се купи на пазара, няма значение. Може да се направи една оценка от квалифицирани хора и да се намери уместна цена. Над пазара не е уместна, при положение, че цената не е 10 ст., та да кажеш това е нереално ниска цена.

                            Всяка сделка за акции или заеми от държавата минава през одобрение от ЕС. Днес ФинЕър/ Finnair пуснаха увеличение на капитала. Държавата е голям акционер. Имат позволение. Цената е 40 цента, цената вчера беше 4 евро, днес е под 2 евро. За Караниколов тепърва предстоят шамарите.

                            https://ec.europa.eu/commission/pres.../en/ip_20_1032
                            точно такава оценка беше направена е тя беше над 5лв. 10ст. може да е нереално висока както и 10лв. да е нереално ниско. Реалната цена за продавача е такава, за която може да се намери купувач, 5лв. се оказа такава. На каква цена се продава е решение само на продавача, в случая мажо и аз се радвам, че той защити интереса и на миноритарните

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
                              Бойко можеше да ги притисне като прати каскета ...
                              Няма значение кой ги натиска, това е системна банка и са хванали боко за топките. Ако решат да се направят на умряла лисица (катебе), поразиите ще са доста повече от 200 милки.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от nobody Разгледай мнение

                                Бъркаш нещата, поне в началото на поста си. Говорим за нов капитал, колко може да се купи на пазара, няма значение. Може да се направи една оценка от квалифицирани хора и да се намери уместна цена. Над пазара не е уместна, при положение, че цената не е 10 ст., та да кажеш това е нереално ниска цена.

                                Всяка сделка за акции или заеми от държавата минава през одобрение от ЕС. Днес ФинЕър/ Finnair пуснаха увеличение на капитала. Държавата е голям акционер. Имат позволение. Цената е 40 цента, цената вчера беше 4 евро, днес е под 2 евро. За Караниколов тепърва предстоят шамарите.

                                https://ec.europa.eu/commission/pres.../en/ip_20_1032
                                Разводняването на акционерната структура е "страхотен" сентимент, за "отскачане" на старата пазарна цена, в рамките на новите дадености.
                                Ако преди разводняването за Х пари ти си получавал дял Y, то днес ти за същите пари Х, ще получиш дял Y - 30%.

                                Направо фундамент ракета за отскок....
                                Last edited by Mike Florida; 11.06.2020, 12:56.

                                Коментар

                                Working...
                                X