If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Истината е, че държавата направи една отлична инвестиция, на пазара са само 15% свободни, а цената е 2.50 само ако търгуваш до 100,000 броя., ако отидеш с по-голяма поръчка примерно за милион купува, цената ще скочи ведната на 4 лв. Ако отидеш за 3 милиона, търси ги на 6 лв., а за 40 милиона? Държавата трябва и да инвестира, не само да раздава пари, или да ги къта като депозити. Това е инвестиция.
Истината е, че държавата направи една отлична инвестиция, на пазара са само 15% свободни, а цената е 2.50 само ако търгуваш до 100,000 броя., ако отидеш с по-голяма поръчка примерно за милион купува, цената ще скочи ведната на 4 лв. Ако отидеш за 3 милиона, търси ги на 6 лв., а за 40 милиона? Държавата трябва и да инвестира, не само да раздава пари, или да ги къта като депозити. Това е инвестиция.
ПИБ е банка, не е спряла да работи, но да се платят 5 лв., защото Експресбанк и ОББ са продадени на такива цени, е нелепо, те бяха далеч по читави, особено Експрес. Пълен абсурд. Това е криминално. Дано ЕК го спре и го върне за корекция, както и с Луфтханза стана.
Колега чети в оригинал и смятай дали цифрите пасват.
В грешка си.. Спрямо показателите на ПИБ, тези двете бяха продадени на около 10 лв.
Р/В над 1 ца
Не се шегувам. Прочети горния абзац "..Of this amount, approximately EUR 4.7 billion is classified as equity ..."
Това другото за 2.56Евро не го разбирам, но съм убеден, че ако бяха пуснали публично увеличение на капитала на тази цена щяха да се избият всички... просто не е възможно това дето си го мислиш
ОК, обяснявам: Общо 9 млрд. евро, разделени както следва:
- 5.7 млрд от фонда за стабилизиране на икономиката под формата на silent participation, тоест няма глас това участие. От тези 5.7 млрд. сумата от 4.7 млрд евро се класифицира като equity - собствен капитал - защото е без срок и се изплаща от компанията, когато може. Това го изисква немския търговски закон, HGB. Не е дълг, защото няма фиксиран падеж. Лихвата е от 4% в началото и стига до 9.5%, за да имат мотивация да го върнат.
- 300 млн евро за 20% от акциите - на цена 2.56 евро. Това е 75% под пазара.Ще излязат след като се върне горното.
- 3 млрд. евро от банки, това вече е дълг, които биха го взели от пазара, след горните 6 млрд. рекапитализиране.
Нищо не си мисля, чета какво са написали от компанията. Акциите не са на 0, защото използват вероятно и други схема за субсидиране на заплатите, Kurzarbeit, и защото може би ще бъдат в силна позиция след кризата. Не знам, няма много логика акциите да са 12 евро, при положение, че директорът им каза на конф. кола за помощта, че това е единствения начин за оцеляване. Има транскрипт на сайта или в Yahoo.
Днес Фин Еър увеличиха на 40 цента, при цена 4 евро последните дни, това е реалността.
ПИБ е банка, не е спряла да работи, но да се платят 5 лв., защото Експресбанк и ОББ са продадени на такива цени, е нелепо, те бяха далеч по читави, особено Експрес. Пълен абсурд. Това е криминално. Дано ЕК го спре и го върне за корекция, както и с Луфтханза стана.
Колега чети в оригинал и смятай дали цифрите пасват.
Вземат 20% на 2.56 евро/акция, четири пъти под пазара. Вземат 20% за 300 млн. евро. Останалото от фонда за стабилизиране е дълг с лихва и опция за още малко акции. След това има заеми от KfW и други банки. Как ги пишете тия неща не знам.
Furthermore, the WSF will subscribe to shares by way of a capital increase in order to build up a 20% stake in the share capital of Deutsche Lufthansa AG. The subscription price will be 2.56 Euro per share, so that the cash contribution will amount to about 300 million Euro. The WSF may also increase its stake to 25% plus one share in the event of a takeover of the company.
Не се шегувам. Прочети горния абзац "..Of this amount, approximately EUR 4.7 billion is classified as equity ..."
Това другото за 2.56Евро не го разбирам, но съм убеден, че ако бяха пуснали публично увеличение на капитала на тази цена щяха да се избият всички... просто не е възможно това дето си го мислиш
За успокоение на оплаквачите - Германия купи 20% дял от Луфтханза за около 4 пъти по-висока цена от текущата. Когато пазарната капитализация беше 3.5 млрд., държавата договори да вземе 1/5 от дружеството като плати 4.7 млрд. за това плюс някакви заеми до 9 млрд.
п.п И това при положение , че пазарът там е РЕАЛЕН
Шегуваш се предполагам - нищо такова няма.
Вземат 20% на 2.56 евро/акция, четири пъти под пазара. Вземат 20% за 300 млн. евро. Останалото от фонда за стабилизиране е дълг с лихва и опция за още малко акции. След това има заеми от KfW и други банки. Как ги пишете тия неща не знам.
Furthermore, the WSF will subscribe to shares by way of a capital increase in order to build up a 20% stake in the share capital of Deutsche Lufthansa AG. The subscription price will be 2.56 Euro per share, so that the cash contribution will amount to about 300 million Euro. The WSF may also increase its stake to 25% plus one share in the event of a takeover of the company.
ок, ще ти го кажа по-прост - Това, че 100 пъти е било така до сега не значи, че на 101-я ще е пак така. Мен даже не ми е интересно дали е било до сега така или не ..
Ясно. И какво стана на 101 път, пак нищо ново. А какво ще стане презпследващите 100? Пак нищо. Май ти си бил онзи лудия, който е искал за продава правата си за 3 лв за бройката акция, ама накрая много се е изненадал, че то не станало така.
Коментар