If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Симов попитаи все пак и ПЕПИ- нали знаеш парен каша духа. Божков е хазартен тип за него лъжата е природа, а и си го каза преди години- на ме интересуват малките акционери
Симов няма как да загуби поне на този етап. Симов знае неща които не е написал и за това ще спи спокойно.
Направих малка проверка отпреди месец и половина.Цената беше 26 ст, за акция.Тогава Симов знаеше много неща и чакаше някакво заветно писмо.Предупреждението дойде от mecka_stryvnica.Скоро се включи и lalka.А-ха да се набутам и се сетих какво е казала lalka,действа отрезвяващо.Сега вече Симов знае много повече неща.Ама и цената падна с 40 %.До ХИМКО има още път.Спя си спокойно и проучвам предсказанията на Ванга.Ха да Ви е сладко!!!.И да е жива и здрава lalka.
Чета аз в съобщението, че Пътностроителна техника Ад била кредитор на Мостстрой и то основен и си викам а бе я да го проверим тоя въпрос.
Обръщам се към Гоогле за помощ и то ми дава линк към баланса на Мостстрой за 9-месечието.
Тичам и чета баланса на Мостстрой кога са приети вземанията за да разбера и кои са кредиторите на Мостстрой Ад. Там пише дата на приетите вземания обявени в търговския регистър.
Викам си сега отивам в тоя Търговски регистър да търся тая информация.
Пак се обръщам към Гооогле за помощ. Написах: Мостстрой и сайта и търси
Златния Гоогле ме праща на едно място в сайта където се пише името на дружеството.
Алелуя за 10-15 минути от както е почнало всичко намерих това което търсех.
Чета списъка с приетите вземания на Мостстрой Ад което ми отне 30 минути да ги четем щото бяха няколко документа.
Ами никъде не видях Пътностроителна Техника Ад като кредитор на Мостстрой Ад може да е на дъщерните това утре ще го чета.
Това първо и второ Холдинг Пътища Ад има вземане към Мостстрой Ад в размер на 35 хиляди лева голем праз.
Ааа бедна ви е фантазията що инфо имало в тоя Търговси регистър Е сега вече знам всичко.
Освен името дружеството сменя и предмета си на дейност. Към досегашния са добавени мостово и железопътно строителство, както и строителство на инсталации за сепариране и компостиране на битови отпадъци и изграждане на депа за твърди отпадъци. "Направените изменения в предмета на дейност са с цел актуализирането му в съответствие със спечелените обществени поръчки и изпълняваните дейности", се казва в съобщението.
Ново 5
С решение на акционерите обаче се е приел и нов устав, който дава правото на дружеството да обезсилва акции на своите акционери, при положение че са му длъжници, а печалбата на компанията намалява в последните три години след последното увеличение на капитала в дружеството. Дали в момента има задължения на "Холдинг Пътища" към "Пътностроителна техника" не може да се каже. Много вероятно е обаче да има, ако се съди по претенциите на компанията към друго закъсало дружество на Васил Божков - "Мостстрой" (в несъстоятелност), където "Пътностроителна техника" е сред основните одобрени от синдика кредитори.
Без теб, моля
С промените в устава се дават и правомощия на съвета на директорите в "Пътностроителна техника" да ограничава правото или дори да изключва акционери от увеличение на капитала в дружеството чрез записване на нови акции. Така на практика се разкрива механизъм за вътрешното акционерно преструктуриране под формата на увеличение на капитала. С решение на акционерите е прието СД да може в следващите 5 години да увеличи капитала на компанията до 1 000 000 лв. именно чрез издаване на нови акции. Именно чрез процес по вдигане на капитала "Холдинг Пътища" загуби контрола си над "Пътностроителна техника" и в момента държи едва 32.17% от капитала на дружеството, докато 54.30% са собственост на "Синисто трейд лимитид", а други 13.57% са на "Еврогруп инженеринг".
За едни 430 хил. лв.
Холдинговото дружество държеше чрез подхолдинга си "Пътища и съоръжения" 100% от "Пътностроителна техника" АД, но не участва в увеличение на капитала му, както направи и в други две свои дружества - "Видапътстрой" АД и "Пътинженеринг - М" АД. Така срещу цената от 430 хил. лв., колкото бяха необходими, за да се запише увеличението на капитала, холдингът се раздели с контрола над компании, които даваха приблизително половината от консолидираните му приходи и са основен партньор при изграждането на лот 4 от автомагистрала "Тракия".
Имайте предвид, че по договор трите дружества не се управляват от новите собственици на дяловете а си се управляват от управата на Пътища и Магистрали Ад която пък се управлява от управата на Холдинг Пътища Ад.
Във момента тъй като Холдинг Пътища Ад управлява трите дружества с намалените дялове от това и балансите им се консолидират редом с балансите на другите дружества в Холдинга с разликата, че се пишат в баланса като малцинствено участие.
И Холдинг Пътища Ад е по-вероятно да е кредитор а не длъжник на ПСТ холдинг, като този въпрос лесно може да се провери от междините отчети и обяснителните бележки към тях.
Защо непрекъснато трябва да се боря тук с все нови и нови новини. Тъкмо си мислех, че победих новините досега и ето отново трябва пак да се боря.
Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Освен името дружеството сменя и предмета си на дейност. Към досегашния са добавени мостово и железопътно строителство, както и строителство на инсталации за сепариране и компостиране на битови отпадъци и изграждане на депа за твърди отпадъци. "Направените изменения в предмета на дейност са с цел актуализирането му в съответствие със спечелените обществени поръчки и изпълняваните дейности", се казва в съобщението.
Ново 5
С решение на акционерите обаче се е приел и нов устав, който дава правото на дружеството да обезсилва акции на своите акционери, при положение че са му длъжници, а печалбата на компанията намалява в последните три години след последното увеличение на капитала в дружеството. Дали в момента има задължения на "Холдинг Пътища" към "Пътностроителна техника" не може да се каже. Много вероятно е обаче да има, ако се съди по претенциите на компанията към друго закъсало дружество на Васил Божков - "Мостстрой" (в несъстоятелност), където "Пътностроителна техника" е сред основните одобрени от синдика кредитори.
Без теб, моля
С промените в устава се дават и правомощия на съвета на директорите в "Пътностроителна техника" да ограничава правото или дори да изключва акционери от увеличение на капитала в дружеството чрез записване на нови акции. Така на практика се разкрива механизъм за вътрешното акционерно преструктуриране под формата на увеличение на капитала. С решение на акционерите е прието СД да може в следващите 5 години да увеличи капитала на компанията до 1 000 000 лв. именно чрез издаване на нови акции. Именно чрез процес по вдигане на капитала "Холдинг Пътища" загуби контрола си над "Пътностроителна техника" и в момента държи едва 32.17% от капитала на дружеството, докато 54.30% са собственост на "Синисто трейд лимитид", а други 13.57% са на "Еврогруп инженеринг".
За едни 430 хил. лв.
Холдинговото дружество държеше чрез подхолдинга си "Пътища и съоръжения" 100% от "Пътностроителна техника" АД, но не участва в увеличение на капитала му, както направи и в други две свои дружества - "Видапътстрой" АД и "Пътинженеринг - М" АД. Така срещу цената от 430 хил. лв., колкото бяха необходими, за да се запише увеличението на капитала, холдингът се раздели с контрола над компании, които даваха приблизително половината от консолидираните му приходи и са основен партньор при изграждането на лот 4 от автомагистрала "Тракия".
msimov,че кой се осмелява да спори с теб.Започваш все повече да ми харесваш.Изключително изтънчено чувство за хумор.Хе,хе,мееее.....Наздраве!
Абе генералче, не си ли чувал самия модерен ляв ( "камата") да казва "от цървул трандафор не става!!!"
По същия начин - какво да стане от патката - май и за съдран чувал не става Пък нека после Симов кърпи чувала ))
Не е препоръка
Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Коментар