IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Софарма Трейдинг АД (SFT / SFTRD)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от 15% Разгледай мнение
    Мен ме интересува най-вече дали дивидентната политика на настоящите акции ще се промени след време ако/ когато се издадат новите привилегии. Този въпрос ми се ще да коментираме, че не съм оптимист.
    Относно ребрандирането - за мен е абсолютно необходимо. За да стане дадена марка разпознаваема и репутацията да работи за нея, то първоначално компанията трябва да работи за репутацията. Не би било ОК трейдинга да инвестира толкова много в системи за управление, складове, оптимизация на процесите, а клиентите на новите вериги да се възползват от това без дори да знаят. Но пак казвам - това е бял кахър. Кажете дали ще се издадат привилегии, на каква стойност, с колко ще бръкнат в дивидента на настоящите обикновенни акции и т.н.
    Не знам колко привилегии ще се издадат ,но чичо усилено сваля цената и не виждам никаква друга логика освен предстоящото увеличение на капитала.......всъщност ако някой е видял някой друг посредник нека сподели?

    Коментар


    • Мен ме интересува най-вече дали дивидентната политика на настоящите акции ще се промени след време ако/ когато се издадат новите привилегии. Този въпрос ми се ще да коментираме, че не съм оптимист.
      Относно ребрандирането - за мен е абсолютно необходимо. За да стане дадена марка разпознаваема и репутацията да работи за нея, то първоначално компанията трябва да работи за репутацията. Не би било ОК трейдинга да инвестира толкова много в системи за управление, складове, оптимизация на процесите, а клиентите на новите вериги да се възползват от това без дори да знаят. Но пак казвам - това е бял кахър. Кажете дали ще се издадат привилегии, на каква стойност, с колко ще бръкнат в дивидента на настоящите обикновенни акции и т.н.
      Пътека се прави камък по камък!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Yolo Разгледай мнение

        А Спиди помниш ли как си пребоядисваха камиончетата и баничарките? Там червено, там жълто, помниш ли или понеже имаш Спиди там е ок? Двоен аршин? И не знам какво е това Кароли дето го споменаваш всеки път. Явно ме бъркаш с някой.
        Не е двоен аршин - ребрандираните автомобили са много малко, повечето са чисто нови, щото бизнесът го изисква, които е трябвало да се брандират така или иначе. Не гледай самата брандировка - тя е чисто нова, просто показва, че уж сме сменили цветовете - елементраен маркетингов трик. И темата е за Трейдинга - отново да си кажа мнението - отлично позционирана компания, която можеше спокойно да е над 10 кинта в момента, но с този "прекрасен" мениджмънт се бори да изплува над 6 във време, което е не златно, ми направо диамантено за този бизнес, и въпреки това прави рекордна загуба от консолидацията си вече не знам коя поред година!
        Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

          Понякога, когато думите са извадени от контекста, нещата наистина придобиват гротескно изражение и се сещам за подписа си, който именно с този ник ми подсказа в една друга тема, уважаеми многоников яхтсмене от Кор Кароли. Сега ше се пробвам с простички думички да обясня - не е задължително да се случва ребрандирането, особено когато новият бранд не носи допълнителна стойност. Примерно, когато продадоха Теленор - хората просто се договориха да си ползват старото име на бранда за определен период от време и си спестиха една торба пари. Обратен пример - идиотията с А1, които униха марка като Мтел, за име на пътна магистрала и набиха една торба пари за супер излишно ребрандиране. Тук - на 99% от хората брандът Софармаси не им е по-разпознаваем от Сейба (че за другите не се сещам кои бяха). Разпознаваемите вериги аптеки са две (поне за София) - Марешки за бедняците и Ремедиум за тези с повече пари. На всеки друг му е все тая от коя аптека купува, стига да му е наблизо.

          С две думи - абсолютно излишно похарчен 1 милион за рекламни табели. И още поне толкова за останалото ребрандиране с лепенки, стелажи, знаци и т.н. Ма кой ли съм аз, че да давам акъл на "г-н Донев и г-н Димитров". да не збаравя да речна НАЙ, а вие да не забравите да запишете увеличението на капитала. И догодина - пак. И по-догодина - пак - схемата вече е отработена, а и явно стадото я приема - е, що да не го острижат тогава!
          А Спиди помниш ли как си пребоядисваха камиончетата и баничарките? Там червено, там жълто, помниш ли или понеже имаш Спиди там е ок? Двоен аршин? И не знам какво е това Кароли дето го споменаваш всеки път. Явно ме бъркаш с някой.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Yolo Разгледай мнение

            Наистина е много глупаво да ти се разраства бизнеса. То са табели, то са брошури, то нови хора може да ти се наложи да наемаш. Ужасно е. Най-добре 1 аптека да си имаш и да не се занимаваш с подобни глупости.
            Понякога, когато думите са извадени от контекста, нещата наистина придобиват гротескно изражение и се сещам за подписа си, който именно с този ник ми подсказа в една друга тема, уважаеми многоников яхтсмене от Кор Кароли. Сега ше се пробвам с простички думички да обясня - не е задължително да се случва ребрандирането, особено когато новият бранд не носи допълнителна стойност. Примерно, когато продадоха Теленор - хората просто се договориха да си ползват старото име на бранда за определен период от време и си спестиха една торба пари. Обратен пример - идиотията с А1, които униха марка като Мтел, за име на пътна магистрала и набиха една торба пари за супер излишно ребрандиране. Тук - на 99% от хората брандът Софармаси не им е по-разпознаваем от Сейба (че за другите не се сещам кои бяха). Разпознаваемите вериги аптеки са две (поне за София) - Марешки за бедняците и Ремедиум за тези с повече пари. На всеки друг му е все тая от коя аптека купува, стига да му е наблизо.

            С две думи - абсолютно излишно похарчен 1 милион за рекламни табели. И още поне толкова за останалото ребрандиране с лепенки, стелажи, знаци и т.н. Ма кой ли съм аз, че да давам акъл на "г-н Донев и г-н Димитров". да не збаравя да речна НАЙ, а вие да не забравите да запишете увеличението на капитала. И догодина - пак. И по-догодина - пак - схемата вече е отработена, а и явно стадото я приема - е, що да не го острижат тогава!
            Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Yolo Разгледай мнение

              Наистина е много глупаво да ти се разраства бизнеса. То са табели, то са брошури, то нови хора може да ти се наложи да наемаш. Ужасно е. Най-добре 1 аптека да си имаш и да не се занимаваш с подобни глупости.
              Разрастването не трябва да бъде самоцел. Ок, бизнесът расте, но акционерите са платили повече от достатъчно за този растеж.

              Много грубо и набързо, в последните 5 години приходите растат двойно. В същото време вложеният капитал расте 3 пъти. Това означавали, че растежът е бил успешен? Поне за момента, не ми се струва така. По същия начин, възвръщаемост на капитала пада от 15% на 10% за миналата година, когато хората стояха на опашки през аптеките и оставаха много над нормалното пари там.

              Би било интересно защо не са тръгнали към много по-малко капиталоемък модел на електронни продажби и няколко аптеки на места с голям пътникопоток тип Ремедиум, които повече да са за познаване на марката. Например, фирми като Парфимо успяват да направят с една аптека персонал 5 млн. приходи миналата година, излизат и на печалба. В следващите години изглежда, че онлайн продажбите ще растат по-бързо от физическите аптеки. Затова си представям какво би могло да стане, ако фирма с ресурсите и мащаба на Софарма Трейдинг да се захване с нещо подобно.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

                Т.e. още разходи - кое му е хубавото? Една добра табела е 7-8 хиляди лева, та по 130 аптеки, пишете 1 милка заминала. А като им гледам и качеството, особено на тази на площад Македония, дето я сложиха преди 2-3 години, а в момента е тотален гняс, направо си евало чичото. НАЙ и т.н.
                Наистина е много глупаво да ти се разраства бизнеса. То са табели, то са брошури, то нови хора може да ти се наложи да наемаш. Ужасно е. Най-добре 1 аптека да си имаш и да не се занимаваш с подобни глупости.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Absolute_Amateur Разгледай мнение

                  И аз наскоро пазарувах с Сейба и на продукта пишеше пакетирано за SOpharmasy. Ребрандировката е само въпрос на време.
                  Т.e. още разходи - кое му е хубавото? Една добра табела е 7-8 хиляди лева, та по 130 аптеки, пишете 1 милка заминала. А като им гледам и качеството, особено на тази на площад Македония, дето я сложиха преди 2-3 години, а в момента е тотален гняс, направо си евало чичото. НАЙ и т.н.
                  Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнение
                    Вчера бях в любимата си аптека за обичайните неща /витамини, презервативи и т.н./ Тя е/беше от веригата на Сейба.
                    Направи ми впечатление, че още си е старата брандировка, но на телефона получих съобщение че съм платил на SOFARMASI 49. досега излизаше името на фирмата, която държеше аптеката.
                    Скоро сигурно и ще я ребрандират.
                    И аз наскоро пазарувах с Сейба и на продукта пишеше пакетирано за SOpharmasy. Ребрандировката е само въпрос на време.
                    Last edited by Absolute_Amateur; 18.03.2021, 12:48.

                    Коментар


                    • Хубаво е, че в квартала си имаме Софармаси и много им се радвам. Последния път когато отидох, да си взема Пулсет обаче, ми отказаха, щото бил с лекарско предписание, а реално се предлага без рецепта. И се разправяхме с госпожицата, но така и не ми го дадоха. Та ми искаше номер на личния лекар и т.н... Явно разрастването си идва със своите рискове.
                      Мненията ми не са препоръки. Имам само една препоръка - не губете пари.

                      Коментар


                      • Здравейте отново на имащите тук

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 15% Разгледай мнение

                          Прекрасно е човек да пазарува от аптеката нещата като твоите. Дет се вика с кеф да харчиш. Аз пазарувам само илачи... за кръвно, за нерви, за черен дроб...
                          Се-йба как прозвуча в контекста на разговор за презервативи

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнение

                            Аз съм мъж
                            Извинявай! Просто любима и витамини...ме подведоха.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнение
                              Вчера бях в любимата си аптека за обичайните неща /витамини, презервативи и т.н./ Тя е/беше от веригата на Сейба.
                              Направи ми впечатление, че още си е старата брандировка, но на телефона получих съобщение че съм платил на SOFARMASI 49. досега излизаше името на фирмата, която държеше аптеката.
                              Скоро сигурно и ще я ребрандират.
                              Прекрасно е човек да пазарува от аптеката нещата като твоите. Дет се вика с кеф да харчиш. Аз пазарувам само илачи... за кръвно, за нерви, за черен дроб...
                              Пътека се прави камък по камък!

                              Коментар


                              • Купувате ли спада?
                                Класически пример как може да се сваля цената на акцията от самия мажоритар- с неясни послания за бъдещото събрание. А можеше с едно, две изречения да допълнят анонса. Нали имаме тук служител, печелил най-добрия ДВИ няколко години...
                                Не дойде ли вече пенсионната възраст г-н Донев. Хайде дайте път на младите вече.
                                Или чакаме фиданките с акация да порастнат?

                                Коментар

                                Working...
                                X