Първоначално изпратено от 15%
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Софарма Трейдинг АД (SFT / SFTRD)
Collapse
X
-
Мен ме интересува най-вече дали дивидентната политика на настоящите акции ще се промени след време ако/ когато се издадат новите привилегии. Този въпрос ми се ще да коментираме, че не съм оптимист.
Относно ребрандирането - за мен е абсолютно необходимо. За да стане дадена марка разпознаваема и репутацията да работи за нея, то първоначално компанията трябва да работи за репутацията. Не би било ОК трейдинга да инвестира толкова много в системи за управление, складове, оптимизация на процесите, а клиентите на новите вериги да се възползват от това без дори да знаят. Но пак казвам - това е бял кахър. Кажете дали ще се издадат привилегии, на каква стойност, с колко ще бръкнат в дивидента на настоящите обикновенни акции и т.н.Пътека се прави камък по камък!
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Yolo Разгледай мнение
А Спиди помниш ли как си пребоядисваха камиончетата и баничарките? Там червено, там жълто, помниш ли или понеже имаш Спиди там е ок? Двоен аршин? И не знам какво е това Кароли дето го споменаваш всеки път. Явно ме бъркаш с някой.Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Понякога, когато думите са извадени от контекста, нещата наистина придобиват гротескно изражение и се сещам за подписа си, който именно с този ник ми подсказа в една друга тема, уважаеми многоников яхтсмене от Кор Кароли. Сега ше се пробвам с простички думички да обясня - не е задължително да се случва ребрандирането, особено когато новият бранд не носи допълнителна стойност. Примерно, когато продадоха Теленор - хората просто се договориха да си ползват старото име на бранда за определен период от време и си спестиха една торба пари. Обратен пример - идиотията с А1, които униха марка като Мтел, за име на пътна магистрала и набиха една торба пари за супер излишно ребрандиране. Тук - на 99% от хората брандът Софармаси не им е по-разпознаваем от Сейба (че за другите не се сещам кои бяха). Разпознаваемите вериги аптеки са две (поне за София) - Марешки за бедняците и Ремедиум за тези с повече пари. На всеки друг му е все тая от коя аптека купува, стига да му е наблизо.
С две думи - абсолютно излишно похарчен 1 милион за рекламни табели. И още поне толкова за останалото ребрандиране с лепенки, стелажи, знаци и т.н. Ма кой ли съм аз, че да давам акъл на "г-н Донев и г-н Димитров". да не збаравя да речна НАЙ, а вие да не забравите да запишете увеличението на капитала. И догодина - пак. И по-догодина - пак - схемата вече е отработена, а и явно стадото я приема - е, що да не го острижат тогава!
- 6 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Yolo Разгледай мнение
Наистина е много глупаво да ти се разраства бизнеса. То са табели, то са брошури, то нови хора може да ти се наложи да наемаш. Ужасно е. Най-добре 1 аптека да си имаш и да не се занимаваш с подобни глупости.
С две думи - абсолютно излишно похарчен 1 милион за рекламни табели. И още поне толкова за останалото ребрандиране с лепенки, стелажи, знаци и т.н. Ма кой ли съм аз, че да давам акъл на "г-н Донев и г-н Димитров". да не збаравя да речна НАЙ, а вие да не забравите да запишете увеличението на капитала. И догодина - пак. И по-догодина - пак - схемата вече е отработена, а и явно стадото я приема - е, що да не го острижат тогава!Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Yolo Разгледай мнение
Наистина е много глупаво да ти се разраства бизнеса. То са табели, то са брошури, то нови хора може да ти се наложи да наемаш. Ужасно е. Най-добре 1 аптека да си имаш и да не се занимаваш с подобни глупости.
Много грубо и набързо, в последните 5 години приходите растат двойно. В същото време вложеният капитал расте 3 пъти. Това означавали, че растежът е бил успешен? Поне за момента, не ми се струва така. По същия начин, възвръщаемост на капитала пада от 15% на 10% за миналата година, когато хората стояха на опашки през аптеките и оставаха много над нормалното пари там.
Би било интересно защо не са тръгнали към много по-малко капиталоемък модел на електронни продажби и няколко аптеки на места с голям пътникопоток тип Ремедиум, които повече да са за познаване на марката. Например, фирми като Парфимо успяват да направят с една аптека персонал 5 млн. приходи миналата година, излизат и на печалба. В следващите години изглежда, че онлайн продажбите ще растат по-бързо от физическите аптеки. Затова си представям какво би могло да стане, ако фирма с ресурсите и мащаба на Софарма Трейдинг да се захване с нещо подобно.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Т.e. още разходи - кое му е хубавото? Една добра табела е 7-8 хиляди лева, та по 130 аптеки, пишете 1 милка заминала. А като им гледам и качеството, особено на тази на площад Македония, дето я сложиха преди 2-3 години, а в момента е тотален гняс, направо си евало чичото. НАЙ и т.н.
- 8 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Absolute_Amateur Разгледай мнение
И аз наскоро пазарувах с Сейба и на продукта пишеше пакетирано за SOpharmasy. Ребрандировката е само въпрос на време.Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнениеВчера бях в любимата си аптека за обичайните неща /витамини, презервативи и т.н./ Тя е/беше от веригата на Сейба.
Направи ми впечатление, че още си е старата брандировка, но на телефона получих съобщение че съм платил на SOFARMASI 49. досега излизаше името на фирмата, която държеше аптеката.
Скоро сигурно и ще я ребрандират.Last edited by Absolute_Amateur; 18.03.2021, 12:48.
Коментар
-
Хубаво е, че в квартала си имаме Софармаси и много им се радвам. Последния път когато отидох, да си взема Пулсет обаче, ми отказаха, щото бил с лекарско предписание, а реално се предлага без рецепта. И се разправяхме с госпожицата, но така и не ми го дадоха. Та ми искаше номер на личния лекар и т.н... Явно разрастването си идва със своите рискове.Мненията ми не са препоръки. Имам само една препоръка - не губете пари.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 15% Разгледай мнение
Прекрасно е човек да пазарува от аптеката нещата като твоите. Дет се вика с кеф да харчиш. Аз пазарувам само илачи... за кръвно, за нерви, за черен дроб...
Коментар
-
Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнение
Аз съм мъж
Коментар
-
Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнениеВчера бях в любимата си аптека за обичайните неща /витамини, презервативи и т.н./ Тя е/беше от веригата на Сейба.
Направи ми впечатление, че още си е старата брандировка, но на телефона получих съобщение че съм платил на SOFARMASI 49. досега излизаше името на фирмата, която държеше аптеката.
Скоро сигурно и ще я ребрандират.
Пътека се прави камък по камък!
- 3 Харесвания
Коментар
-
Купувате ли спада?
Класически пример как може да се сваля цената на акцията от самия мажоритар- с неясни послания за бъдещото събрание. А можеше с едно, две изречения да допълнят анонса. Нали имаме тук служител, печелил най-добрия ДВИ няколко години...
Не дойде ли вече пенсионната възраст г-н Донев. Хайде дайте път на младите вече.
Или чакаме фиданките с акация да порастнат?
- 7 Харесвания
Коментар
Коментар