If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, според вас как ще се отрази Световното на приходите и печалбата тук?
Аз мисля, че въпреки че спортните залози не са основния бизнес, все пак ще видим рекордни резултати за Q4 и от този сегмент. Нищо чудно догодина да получим доста повече от 1 лев дивидент?!
Ще се отрази със сигурност! А доколкото познавам комарджийския начин на мислене, голяма част от паричките изкарани от спортни залози ще влязат в онлайн казина, просто при тях всичко става на момента и няма нужда да чакаш два, три или пет мача да се изиграят.
Колеги, според вас как ще се отрази Световното на приходите и печалбата тук?
Аз мисля, че въпреки че спортните залози не са основния бизнес, все пак ще видим рекордни резултати за Q4 и от този сегмент. Нищо чудно догодина да получим доста повече от 1 лев дивидент?!
Един технически детайл - churn rate не е коефициент на задържане, процент на отказали се. В конкретния случай нямам представа висок ли е, нисък ли е...
Благодаря за уточнението . Важното е, че средномесечно отпадат само по 1% клиенти, което си е сериозно постижение.
Разбира се, че е важно и не го приемай за заяждане, наистина го пиша заради теб, иначе съм се научил, че място за негативни мнения в нашия форум няма Намален им е бюджетът за реклама и това е повече от видно, а бонусите им не са нещо уау, и при друфгите ги има, и то много. Задържането им не знам какво е - не съм разглеждал сериозно отчетите им. А не си ли се замислял, че задъжането може да се дължи и на това, че са спонсори на Левски? В момента наистина имат много сериозен шанс за репутационен риск там, направо си е почти готов, оосбено с тези 10% дето са си договорили от всички приходи на продажби в отбора - дълга и широка е. Желая успех и дано има много поводи за радост
Знам, че не се заяждаш. Критичните коментари са много ценни, защото като влезем в някоя позиция сме склонни да си слагаме розови очила малко или повече, така че е добре някой да ни светва по някоя червена лампа от време на време. Убеден съм, че заклетите фенове на Левски са сред най-лоялните клиенти и трябва да продължим да помагаме на отбора. За да не губиш време да четеш, ето кратки откъси от консолидирания отчет за Q3.
За отчетния период разходите за реклама и маркетинг нарастват с 16,93 на сто и представляват 22,51% от разходите на Групата.Нарастването се дължи на променената маркетингова стратегия, като ресурсите се насочиха към поддържането и активирането на съществуващата клиентска база, където разходите са много по-ниски, и в по-малка степен към привличането на нови такива.Това позволи рекламният бюджет да бъде ограничен и фокусиран върху най-ефективните канали,като същевременно се увеличи фокусът върху обслужването наклиентите и тяхното преживяване.Последното се отрази в по-високи разходи за заплати и софтуерни услуги.
Нефинансови показатели Средно месечно 30.9.202230.9.2021 Активни клиенти78 416 46 190 Ръст 69,77% Среден приход на клиент101 127 Ръст-20,47% % отпаднали клиенти1,00% 7,00% Коефициент на задържане*37,00%57,00%
Делът на отпадналите клиенти е 1% средномесечно, което е значително под обичайните за индустрията.Подобряването на този показател се дължи на реактивиране на неактивни играчи. Същевременно задържането на активните клиенти продължително време е резултат от предприетите действия за непрекъснато подобряване на предлагания продукт и удовлетворяване на клиентските потребности от разнообразно съдържание и обслужване.
Телематик е с коефициент на задържане - " churn rate", който няма аналог в индустрията - това не става без да се обгрижват съществуващите клиенти, за което се харчи бюджет.
Един технически детайл - churn rate не е коефициент на задържане, процент на отказали се. В конкретния случай нямам представа висок ли е, нисък ли е...
И още нещо - казвал съм го и преди - за мен експанзията е по-важна от вътрешния пазар, защото сме близо до лимита за печалби тук. Но тъй като мисля, че действат много професионално и резултатите го доказват, очаквам експанзията да бъде успешна.
Очаква ни рекордно Q4 и хубав дивидент за 2022г. (над 1 лв./акция) Сигурен съм, че 2023г. ще е още по-добра!
И още нещо - казвал съм го и преди - за мен експанзията е по-важна от вътрешния пазар, защото сме близо до лимита за печалби тук. Но тъй като мисля, че действат много професионално и резултатите го доказват, очаквам експанзията да бъде успешна.
Разбира се, че е важно и не го приемай за заяждане, наистина го пиша заради теб, иначе съм се научил, че място за негативни мнения в нашия форум няма Намален им е бюджетът за реклама и това е повече от видно, а бонусите им не са нещо уау, и при друфгите ги има, и то много. Задържането им не знам какво е - не съм разглеждал сериозно отчетите им. А не си ли се замислял, че задъжането може да се дължи и на това, че са спонсори на Левски? В момента наистина имат много сериозен шанс за репутационен риск там, направо си е почти готов, оосбено с тези 10% дето са си договорили от всички приходи на продажби в отбора - дълга и широка е. Желая успех и дано има много поводи за радост
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Специално заради теб отговарям - Палмите имат много сериозни проблеми с рекламния си договор с Левски в момента, ако следиш нещата, и имиджовата щета им е в кърпа вързана, което никак не е ок, щото другата половина от залагащите ги мрази, тъй като са ни спонсори. Отделно, ако си забелязал пазара, което хич не е трудно, почти не рекламират и то в най-благодатното време на годината. Нямам идея как се развиват нещата в чужбина, но у нас имат силно орязан рекламен бюджет. Дали това е, за да покажат отлични резултати за последното Кю, или е нещо друго - няма как да гадая. Хубавото развитие би било, ако са решили, че пазарът у нас е станал прекалено конкурентен за толкова малък като нашия и да са сменили стратегията си с експанзия в чужбина - дали е така, отново няма как да зная. Отново подчертавам, че това е за онлайн бетингите, какво е положението с казината и машинките - идея нямам
И още нещо - казвал съм го и преди - за мен експанзията е по-важна от вътрешния пазар, защото сме близо до лимита за печалби тук. Но тъй като мисля, че действат много професионално и резултатите го доказват, очаквам експанзията да бъде успешна.
Специално заради теб отговарям - Палмите имат много сериозни проблеми с рекламния си договор с Левски в момента, ако следиш нещата, и имиджовата щета им е в кърпа вързана, което никак не е ок, щото другата половина от залагащите ги мрази, тъй като са ни спонсори. Отделно, ако си забелязал пазара, което хич не е трудно, почти не рекламират и то в най-благодатното време на годината. Нямам идея как се развиват нещата в чужбина, но у нас имат силно орязан рекламен бюджет. Дали това е, за да покажат отлични резултати за последното Кю, или е нещо друго - няма как да гадая. Хубавото развитие би било, ако са решили, че пазарът у нас е станал прекалено конкурентен за толкова малък като нашия и да са сменили стратегията си с експанзия в чужбина - дали е така, отново няма как да зная. Отново подчертавам, че това е за онлайн бетингите, какво е положението с казината и машинките - идея нямам
Благодаря, че отговаряш специално заради мен. По отношение на рекламния бюджет - не, не е намален - можеш да прегледаш последните финансови отчети. За разлика от всички останали оператори, които ни заливат с телевизионна реклама, Телематик не насочва рекламните си разходи към привличане на нови клиенти, а към задържане на съществуващите. Привличането на нови клиенти с масирана реклама и големи еднократни бонуси води до краткосрочен приток на клиенти, които много бързо после прескачат на следващия оператор и не се задържат, а телевизионната реклама е много скъпа. Телематик е с коефициент на задържане - " churn rate", който няма аналог в индустрията - това не става без да се обгрижват съществуващите клиенти, за което се харчи бюджет. Аз съм много доволен от тяхната рекламна стратегия и резултатите го доказват. Левски ни е много важен и не бива да допускаме репутационни щети, но това не означава наливане на пари в бездънна яма - в управлението освен футболни хора трябва да има и хора, които могат да поставят нещата на здрава бизнес основа, а не само лаладжийство като някои популярни лица там.
Очакванията ми са за края на лятото или по-вероятно есента на следващата година. Процедурата трае реално поне половин година, а и е добре пазарните условия да са по-добри за листване от сегашните, а те вероятно ще останат мрачни поне до средата на 2023. Добрият годишен отчет за 2022 и първи обещаващи данни от международната експанзия ще помогнат за успешния дебют, който ще бъде и при значително по-висока цена от сегашната според мен.
Специално заради теб отговарям - Палмите имат много сериозни проблеми с рекламния си договор с Левски в момента, ако следиш нещата, и имиджовата щета им е в кърпа вързана, което никак не е ок, щото другата половина от залагащите ги мрази, тъй като са ни спонсори. Отделно, ако си забелязал пазара, което хич не е трудно, почти не рекламират и то в най-благодатното време на годината. Нямам идея как се развиват нещата в чужбина, но у нас имат силно орязан рекламен бюджет. Дали това е, за да покажат отлични резултати за последното Кю, или е нещо друго - няма как да гадая. Хубавото развитие би било, ако са решили, че пазарът у нас е станал прекалено конкурентен за толкова малък като нашия и да са сменили стратегията си с експанзия в чужбина - дали е така, отново няма как да зная. Отново подчертавам, че това е за онлайн бетингите, какво е положението с казината и машинките - идея нямам
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Очакванията ми са за края на лятото или по-вероятно есента на следващата година. Процедурата трае реално поне половин година, а и е добре пазарните условия да са по-добри за листване от сегашните, а те вероятно ще останат мрачни поне до средата на 2023. Добрият годишен отчет за 2022 и първи обещаващи данни от международната експанзия ще помогнат за успешния дебют, който ще бъде и при значително по-висока цена от сегашната според мен.
Коментар