Първоначално изпратено от inta53
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ейч Ар Кепитъл АД (HRC)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнениеНали не бъркаш e-mag с ,e-bag
Не , не ги бъркам, но те e-mag "бъркат" в дела на e-bagЪ
Коментар
-
Genius на eMAG стартира с национално покритие
● 6 месеца безплатен пробен период или до 10 поръчки общо от eMAG и Fashion Days
● Приоритетна доставка за София за поръчки, направени до късно вечерта през седмицата
● Над 3 милиона продукта, покриващи всички нужди: стоки за дома, красота, дрехи, играчки, електроника, уреди и ИТ
● Всеки платен абонат може да добави безплатно член на семейството или приятел с опцията Genius Family
Във време, когато все повече хора пазаруват онлайн, eMAG пуска Genius – новата абонаментна услуга за смарт пазаруване, чрез която клиентите могат да правят неограничени покупки с удобна и безплатна доставка, както и да се възползват от редица предимства и специални оферти. eMAG Genius е достъпен на национално ниво още от старта си в България, така че потребителите от всички населени места, обхванати от eMAG и Fashion Days, могат да правят своите смарт покупки, избирайки от над 3 милиона продукта в различни категории с безплатна доставка. В рамките на София доставката ще бъде приоритетна – всяка поръчка, направена от понеделник до петък до късно вечерта, е предвидено да бъде доставена на следващия ден.
„Електронната търговия се превръща в ежедневен навик и ние сме щастливи да представим абонамента за eMAG Genius на българския пазар, тъй като по този начин отговаряме на важни изисквания на потребителите по отношение на доставка, удобство и цена. За нас смарт пазаруване означава предоставяне на достъп и възможности на нашите клиенти да спестяват време и пари и да се наслаждават на добавена стойност чрез редица предимства. С eMAG Genius искаме да им помогнем да се възползват от пазаруване за ежедневните им нужди с бързо получаване, без да се притесняват за разходите за доставката на редица продукти“, казва Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Клиентите могат да изпробват Genius безплатно за период до 6 месеца
В Румъния, 3 години след стартирането на абонаментната услуга, почти 700 000 потребители се радват на предимствата на Genius. За премиерата й в България eMAG предлага безплатен 6-месечен пробен период или общо до 10 поръчки в платформите eMAG и Fashion Days. След безплатния пробен период услугата eMAG Genius ще бъде достъпна за абонирани членове срещу фиксирана годишна такса от 29,90 лв. Всеки може лесно да стане член на Genius – и срещу годишен абонамент да получава ексклузивни оферти, безплатна доставка и с предимство своите поръчки за София и околностите. Това означава, че за 2,49 лв. на месец членовете на Genius могат да спестяват от своите приоритетни доставки. До над 500 easybox шкафчета в цялата страна доставката е безплатна за поръчки над 19,99 лв. на ниво търговец. За доставка до дома и куриерски офиси Genius членовете ще получат безплатна доставка за всички поръчки на продукти над 39,99 лв. на ниво търговец.
Регистрацията е лесна и бърза, тъй като клиентите не трябва да въвеждат или запазват банкова карта, за да се абонират за безплатния пробен период, който е 6 месеца или до 10 поръчки. Единствената стъпка е да се влезе в секцията Genius на приложението eMAG или в emag.bg/genius и да се използва бутона за абониране с едно кликване.
Над 3 милиона продукти за всяка нужда
Прочети още на: https://www.dnes.bg/pr/2024/04/18/em...-oferti.604862
Коментар
-
Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение
Ебаг са най-големи.
Поне 15 са алтернативите. В Капитал има няколко статии през годините разглеждащи сегмента.по различни поводи. И разбира се няколко теми от споделящи впечатления бг-мами
https://progressive.bg/bg/%D1%81%D0%...B8%D1%82/6244/
[QUOTE]През последните години онлайн канала e най-динамично развиващият се сегмент в търговията на дребно с бързооборотни стоки. По оценка на експерти продажбите онлайн заемат не повече от 1% пазарен дял в стойност от общият пазар за 2023 година, което се оценява на около 100 млн. лв. Пазарен лидер с близо 2/3 пазарен дял е специализираният електронен търговец Ebag.bg (https://www.ebag.bg/), който оперира основно в София, но и доставя в районите на Пловдив, Перник, Банско, Благоевград. Останалата 1/3 от пазара се разпределя измежду други пазарни играчи като основен фокус към момента е пазарът в София, но развитие се забелязва и в другите големи градове в страната като Пловдив и Варна.
През 2023 г., един от лидерите в бранша „Билла България“ започна онлайн продажби в партньорство с доставчика Glovo в София и планира разрастване в Пловдив, Варна, Плевен. Търговците „Кауфланд“ и „Фантастико“ от години партнират с платформата за доставки Glovo като продажбите им са в рамките на 1% от общия оборот. Други компании в сегмента като „Т-Маркет“ (https://tmarketonline.bg/), „Булмаг“ (https://www.bulmag.org/) развиват самостоятелно, както физическите си магазини, така и електронната търговия. Директни доставки предлага и търговецът на едро „Метро България“ чрез платформата https://shop.metro.bg, но тъй като фокус на компанията са професионалните клиенти, също така е стратегически партньор и на други онлайн търговци като например https://www.kolichka.bg/[/QUOTE]
Аз пък намерих отговор на собствения си въпрос за приходите на количката.
Количка.бг Онлайн Супермаркет
2021 - 714 хил. лв
2022 - 2.140 млн лв
В това време Ебаг:
2017 - 3.781 млн
2018 - 4.982 млн
2019 - 7.300 млн
2020 - 24.343 млн
2021 - 36.545 млн
2022 - 50.272 млн
2023 - 67.151 млн***
Разликата е много, много голяма - 5/6 години са назад спрямо Ебаг.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнениекакви са тези https://kolichka.bg/? ебаг с какво ги превъзхожда?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнениекакви са тези https://kolichka.bg/? ебаг с какво ги превъзхожда?
Поне 15 са алтернативите. В Капитал има няколко статии през годините разглеждащи сегмента по различни поводи. И разбира се няколко теми от споделящи впечатления бг-мами
https://progressive.bg/bg/%D1%81%D0%...B8%D1%82/6244/
През последните години онлайн канала e най-динамично развиващият се сегмент в търговията на дребно с бързооборотни стоки. По оценка на експерти продажбите онлайн заемат не повече от 1% пазарен дял в стойност от общият пазар за 2023 година, което се оценява на около 100 млн. лв. Пазарен лидер с близо 2/3 пазарен дял е специализираният електронен търговец Ebag.bg (https://www.ebag.bg/), който оперира основно в София, но и доставя в районите на Пловдив, Перник, Банско, Благоевград. Останалата 1/3 от пазара се разпределя измежду други пазарни играчи като основен фокус към момента е пазарът в София, но развитие се забелязва и в другите големи градове в страната като Пловдив и Варна.
През 2023 г., един от лидерите в бранша „Билла България“ започна онлайн продажби в партньорство с доставчика Glovo в София и планира разрастване в Пловдив, Варна, Плевен. Търговците „Кауфланд“ и „Фантастико“ от години партнират с платформата за доставки Glovo като продажбите им са в рамките на 1% от общия оборот. Други компании в сегмента като „Т-Маркет“ (https://tmarketonline.bg/), „Булмаг“ (https://www.bulmag.org/) развиват самостоятелно, както физическите си магазини, така и електронната търговия. Директни доставки предлага и търговецът на едро „Метро България“ чрез платформата https://shop.metro.bg, но тъй като фокус на компанията са професионалните клиенти, също така е стратегически партньор и на други онлайн търговци като например https://www.kolichka.bg/Last edited by Poncho; 18.04.2024, 10:17.
- 3 Харесвания
Коментар
-
какви са тези https://kolichka.bg/? ебаг с какво ги превъзхожда?destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнениеТук, за разлика от Импулс, има от какво да се оплачем. Цена на акция смятана по собствен капитал 2.44 лв. Никакви скрити разходи и разходи за управление. На всеки три месеца - среща онлайн с инвеститорите. И непрекъснато някой продава на 2 лв....destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнениеЗаписче ако може, че пропуснАх.....или някой да резюмира?
Първите 40 мин разговор с хората на Ендевър.
ЕйчАр ще набират капитал евентуално. Иска им се да купят нещо евтинко, ама без пари не става.
Осъзнават, че голямата тежест на еБаг пречи на диверсификацията, но няма да намалят дела, защото компанията расте супер - около 50% през януари.
От развитието на Биодит не са доволни -- при този обем на приходите очакват по-големи ръстове.
- 8 Харесвания
Коментар
Коментар