IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ейч Ар Кепитъл АД (HRC)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • "Средната стойност на поръчката на продукти от eBag за периода надхвърля 130 лева."

    ми да защото при 100 лв имаш безплатна доставка
    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

    Коментар


    • Първоначално изпратено от dimitrakis Разгледай мнение
      37 хил. домакинства са направили онлайн поръчки в eBag през първото тримесечие

      37 хил. домакинства са направили онлайн поръчки в eBag през първото тримесечие - Investor.bg
      Тук след всяка добра новина, цената пада. Утре явно ще е под 2 лв.

      Коментар


      • 37 хил. домакинства са направили онлайн поръчки в eBag през първото тримесечие

        37 хил. домакинства са направили онлайн поръчки в eBag през първото тримесечие - Investor.bg

        Коментар


        • При онлайн търговеца eBag средната пазарска количка нараства значително през последните 2 години като това се дължи основно на увеличение на средния брой купени продукти, което е резултат от все по-богатия асортимент и конкурентни цени. "Със сигурност има и инфлационен ефект, но той не основен", казва в отговор на въпроси от "Дневник" Иван Александров, основател на компанията.


          Той на свой ред отчита ръст на промоционалния дял в средната потребителска кошница, който обаче отчита данните на компанията за изтеклата година и е в сравнение с 2022 г. Отбелязва и зачестяване на пазаруването в сравнение с предишни години.


          Отбелязва обаче, че подходът му към промоциите започва да се променя като целта е определени продукти да са с трайно ниски цени - похват, познат от други търговци като веригата дрогерии dm. "Целта е клиентите на eBag да имат избор и да не чакат промоция за любим продукт. Ако можем да си позволим да предлагаме даден продукт постоянно на достъпна цена, правим го. Това в момента се случва в категории "Изгодно", "За бебето" и "Кафе". Освен това отбелязва, че миксът от промоционални продукти е различен от този на веригите заради това, че предлага различни от предлаганите от тях марки продукти.


          Онлайн покупките продължават възхода си


          Пандемията даде силен тласък на онлайн търговията, която започнаха да развиват и търговци, които допреди това не бяха планирали. Макар и с по-бавни темпове тя навлезе и във веригите, които обичайно я налагат за клиентите си съвместно с фирми, специализирани в доставките.


          Онлайн магазинът на "Билла" отскоро е достъпен вече и в Плевен. След изключително позитивното развитие през последната година и категоричните ни резултати в София, тази пролет разширихме обхвата на услугата в Пловдив и Варна, а сега стартирахме и в Плевен. И докато в Пловдив очаквано интересът към онлайн доставките е висок, то Варна ни изненада с още повече поръчки. Една от основните причини за това е, че градът вече има отлично развита мрежа на онлайн доставки, местните ритейлъри са активни и потребителите са свикнали с удобството и предимствата на онлайн пазаруването, анализира Вигинтас Шапокас.


          Очакването за интереса в Плевен също е голямо заради големия брой млади хора, български и чуждестранни студенти.


          Анализът на компанията е, че интересът към онлайн магазина й също имат вече изградени навици за пазаруване на хранителни стоки онлайн, а освен това потребителите получават продуктите на цени, същите като в магазина, възползват се от предимствата на лоялната програма, както и от специалните оферти, които са в седмичната ни брошура.


          Веригата планира скоро да сложи началото на промоции, валидни само за онлайн магазина.


          Александров коментира пред "Дневник", че по негово мнение онлайн търговията при бързооборотни стоки е все още слабо развита. "След бума при COVID-19 и появата на множество играчи, търсещи бърза печалба през 2023 г., се случи логичното и голяма част от тях напуснаха пазара. През следващите години трябва да развием пазара на тази услуга във всички големи градове, за да могат и другите потребители да се възползват от това удобство", посочва той.


          При онлайн поръчките на храни и стоки за дома удобство в допълнение и това, че клиентите не се налага да носят тежки продукти, а освен това при поръчка над определена стойност не плащат и за доставката.
          "Дневник" попита търговците какво наблюдават те през цените на доставчиците си и какво е обяснението им за това.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение

            Като цяло продават различни неща. Имат съвпадение само в една-две категории продукти.
            По-скоро еМаг изграждат навици за онлайн пазаруване, което е в полза за еБаг.

            Тъй, тъй - помагайте, че съм се препотил вече от чекане и си смислям,- дали не съм захапал доматите с колеца?
            С хумора по лесно преглъщам, но съм Ви Благодарен преди него!!!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение


              Не , не ги бъркам, но те e-mag "бъркат" в дела на e-bagЪ
              Като цяло продават различни неща. Имат съвпадение само в една-две категории продукти.
              По-скоро еМаг изграждат навици за онлайн пазаруване, което е в полза за еБаг.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение


                Не , не ги бъркам, но те e-mag "бъркат" в дела на e-bagЪ
                Или е-багЪ бъркат в дела на е-магЪ Да заложим на българското, че другото е мамалигарско
                Life won't wait for you.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнение
                  Нали не бъркаш e-mag с ,e-bag

                  Не , не ги бъркам, но те e-mag "бъркат" в дела на e-bagЪ

                  Коментар


                  • Нали не бъркаш e-mag с ,e-bag
                    Life won't wait for you.

                    Коментар


                    • Genius на eMAG стартира с национално покритие

                      ● 6 месеца безплатен пробен период или до 10 поръчки общо от eMAG и Fashion Days

                      ● Приоритетна доставка за София за поръчки, направени до късно вечерта през седмицата

                      ● Над 3 милиона продукта, покриващи всички нужди: стоки за дома, красота, дрехи, играчки, електроника, уреди и ИТ

                      ● Всеки платен абонат може да добави безплатно член на семейството или приятел с опцията Genius Family

                      Във време, когато все повече хора пазаруват онлайн, eMAG пуска Genius – новата абонаментна услуга за смарт пазаруване, чрез която клиентите могат да правят неограничени покупки с удобна и безплатна доставка, както и да се възползват от редица предимства и специални оферти. eMAG Genius е достъпен на национално ниво още от старта си в България, така че потребителите от всички населени места, обхванати от eMAG и Fashion Days, могат да правят своите смарт покупки, избирайки от над 3 милиона продукта в различни категории с безплатна доставка. В рамките на София доставката ще бъде приоритетна – всяка поръчка, направена от понеделник до петък до късно вечерта, е предвидено да бъде доставена на следващия ден.

                      „Електронната търговия се превръща в ежедневен навик и ние сме щастливи да представим абонамента за eMAG Genius на българския пазар, тъй като по този начин отговаряме на важни изисквания на потребителите по отношение на доставка, удобство и цена. За нас смарт пазаруване означава предоставяне на достъп и възможности на нашите клиенти да спестяват време и пари и да се наслаждават на добавена стойност чрез редица предимства. С eMAG Genius искаме да им помогнем да се възползват от пазаруване за ежедневните им нужди с бързо получаване, без да се притесняват за разходите за доставката на редица продукти“, казва Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

                      Клиентите могат да изпробват Genius безплатно за период до 6 месеца

                      В Румъния, 3 години след стартирането на абонаментната услуга, почти 700 000 потребители се радват на предимствата на Genius. За премиерата й в България eMAG предлага безплатен 6-месечен пробен период или общо до 10 поръчки в платформите eMAG и Fashion Days. След безплатния пробен период услугата eMAG Genius ще бъде достъпна за абонирани членове срещу фиксирана годишна такса от 29,90 лв. Всеки може лесно да стане член на Genius – и срещу годишен абонамент да получава ексклузивни оферти, безплатна доставка и с предимство своите поръчки за София и околностите. Това означава, че за 2,49 лв. на месец членовете на Genius могат да спестяват от своите приоритетни доставки. До над 500 easybox шкафчета в цялата страна доставката е безплатна за поръчки над 19,99 лв. на ниво търговец. За доставка до дома и куриерски офиси Genius членовете ще получат безплатна доставка за всички поръчки на продукти над 39,99 лв. на ниво търговец.

                      Регистрацията е лесна и бърза, тъй като клиентите не трябва да въвеждат или запазват банкова карта, за да се абонират за безплатния пробен период, който е 6 месеца или до 10 поръчки. Единствената стъпка е да се влезе в секцията Genius на приложението eMAG или в emag.bg/genius и да се използва бутона за абониране с едно кликване.

                      Над 3 милиона продукти за всяка нужда

                      Прочети още на: https://www.dnes.bg/pr/2024/04/18/em...-oferti.604862

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение

                        Ебаг са най-големи.
                        Поне 15 са алтернативите. В Капитал има няколко статии през годините разглеждащи сегмента.по различни поводи. И разбира се няколко теми от споделящи впечатления бг-мами
                        https://progressive.bg/bg/%D1%81%D0%...B8%D1%82/6244/

                        [
                        QUOTE]През последните години онлайн канала e най-динамично развиващият се сегмент в търговията на дребно с бързооборотни стоки. По оценка на експерти продажбите онлайн заемат не повече от 1% пазарен дял в стойност от общият пазар за 2023 година, което се оценява на около 100 млн. лв. Пазарен лидер с близо 2/3 пазарен дял е специализираният електронен търговец Ebag.bg (https://www.ebag.bg/), който оперира основно в София, но и доставя в районите на Пловдив, Перник, Банско, Благоевград. Останалата 1/3 от пазара се разпределя измежду други пазарни играчи като основен фокус към момента е пазарът в София, но развитие се забелязва и в другите големи градове в страната като Пловдив и Варна.

                        През 2023 г., един от лидерите в бранша „Билла България“ започна онлайн продажби в партньорство с доставчика Glovo в София и планира разрастване в Пловдив, Варна, Плевен. Търговците „Кауфланд“ и „Фантастико“ от години партнират с платформата за доставки Glovo като продажбите им са в рамките на 1% от общия оборот. Други компании в сегмента като „Т-Маркет“ (https://tmarketonline.bg/), „Булмаг“ (https://www.bulmag.org/) развиват самостоятелно, както физическите си магазини, така и електронната търговия. Директни доставки предлага и търговецът на едро „Метро България“ чрез платформата https://shop.metro.bg, но тъй като фокус на компанията са професионалните клиенти, също така е стратегически партньор и на други онлайн търговци като например https://www.kolichka.bg/[/QUOTE]
                        Хубава статия, Пончо, мерси

                        Аз пък намерих отговор на собствения си въпрос за приходите на количката.
                        Количка.бг Онлайн Супермаркет
                        2021 - 714 хил. лв
                        2022 - 2.140 млн лв

                        В това време Ебаг:
                        2017 - 3.781 млн
                        2018 - 4.982 млн
                        2019 - 7.300 млн
                        2020 - 24.343 млн
                        2021 - 36.545 млн
                        2022 - 50.272 млн
                        2023 - 67.151 млн***

                        Разликата е много, много голяма - 5/6 години са назад спрямо Ебаг.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
                          какви са тези https://kolichka.bg/? ебаг с какво ги превъзхожда?
                          И на мен ми е интересно, ако някой може да каже. Аз доста пъти съм позлвал Ебаг и определено съм много доволен, познавам доста хора дето поръчват от тях, но не познавам някой дето да ползва Количката. Какви приходи имат те? Размерът има значение и колкото по-големи обороти правиш, толкова по-добри отстъпки имаш от производителите.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
                            какви са тези https://kolichka.bg/? ебаг с какво ги превъзхожда?
                            Ебаг са най-големи.
                            Поне 15 са алтернативите. В Капитал има няколко статии през годините разглеждащи сегмента по различни поводи. И разбира се няколко теми от споделящи впечатления бг-мами
                            https://progressive.bg/bg/%D1%81%D0%...B8%D1%82/6244/

                            През последните години онлайн канала e най-динамично развиващият се сегмент в търговията на дребно с бързооборотни стоки. По оценка на експерти продажбите онлайн заемат не повече от 1% пазарен дял в стойност от общият пазар за 2023 година, което се оценява на около 100 млн. лв. Пазарен лидер с близо 2/3 пазарен дял е специализираният електронен търговец Ebag.bg (https://www.ebag.bg/), който оперира основно в София, но и доставя в районите на Пловдив, Перник, Банско, Благоевград. Останалата 1/3 от пазара се разпределя измежду други пазарни играчи като основен фокус към момента е пазарът в София, но развитие се забелязва и в другите големи градове в страната като Пловдив и Варна.

                            През 2023 г., един от лидерите в бранша „Билла България“ започна онлайн продажби в партньорство с доставчика Glovo в София и планира разрастване в Пловдив, Варна, Плевен. Търговците „Кауфланд“ и „Фантастико“ от години партнират с платформата за доставки Glovo като продажбите им са в рамките на 1% от общия оборот. Други компании в сегмента като „Т-Маркет“ (https://tmarketonline.bg/), „Булмаг“ (https://www.bulmag.org/) развиват самостоятелно, както физическите си магазини, така и електронната търговия. Директни доставки предлага и търговецът на едро „Метро България“ чрез платформата https://shop.metro.bg, но тъй като фокус на компанията са професионалните клиенти, също така е стратегически партньор и на други онлайн търговци като например https://www.kolichka.bg/
                            Last edited by Poncho; 18.04.2024, 09:17.

                            Коментар


                            • какви са тези https://kolichka.bg/? ебаг с какво ги превъзхожда?
                              destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение
                                Тук, за разлика от Импулс, има от какво да се оплачем. Цена на акция смятана по собствен капитал 2.44 лв. Никакви скрити разходи и разходи за управление. На всеки три месеца - среща онлайн с инвеститорите. И непрекъснато някой продава на 2 лв....
                                може би портфолиото има повече значение от някакви уебинари
                                destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                                Коментар

                                Working...
                                X