If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не го приемайте като защита - на видеото им е тестови макет, а не оригинал на дрона - няма как да има стабилност - то си е една играчка.
Да ти покажа китайски играчки дето не правят така? Оригинала може просто да се ушие в паважа при грешка, там не знам как мислят да се справят и с контролите на ДВГто и прочие.
Прави ми впечатление, че Бийм пазара е пазар на който засега се финансират само дружества, които са изчерпали други опции за финансиране. Очевидно, риск апетита е голям след толкова успешни набирания на капитал. Това с Дронамикс е доста интересен инструмент и според мен по-рисков от досегашните. Прилича ми на варант, за който обаче си платил 80% от актива още сега, а не когато дойде време за упражняването. Аз не мисля да участвам, но вярвам че ще има интерес. Откакто закриха Националната лотария има доста свободни пари за рискови начинания.
Само няма да сте капризни и да се сърдите. Всичко това което казвате, за че това са "продукти" като от част по трудово, ами Лещерко какво е? Не е ли същото? 500 милиона пазарна капитализация - полу ЕДНОРОК, само ое 500 милиона им липсват.
Щом искате кандидат Милиард и Едроки - те ви на - колкото искате ще получите. Дори и фонд на фондвете в който са само Едроки - Импулс и 11 Канибала. Благодарете на Гусин Марино и Яни Драгани, ще има ище след тях, стига балъците не свършат де, през това време.
На Ютюб канала им има заснет летящ макет. Сега, без да разбирам от дронове, цялото нещо изглежда като любителски авиомоделизъм и не ми вдъхна никакво доверие - криви се, полетът не е стабилен, сменя рязко траекторията, аз лично не бих натоварил нищо ценно на това чудо. Дано реалният дрон да е ОК.
Другото, което прави впечатление е, че тези момчета са се специализирали в усвояване на старт-ап финансиране - раундове, ейнджъли, кънвъртибъл сейф ноутове, БИЙМ листинг. Да се чуди човек кога им остава време да работят по продукта (което може и да обяснява защо самия макет лети като правен в час по трудово). Не казвам, че е лошо, не казвам, че не се прави навсякъде, не искам изобщо да критикувам тези иначе видимо симпатични и интелигентни български момчета, но мога само искрено да им пожелая успех, засега няма да правя паричен залог.
Докато не видя летящ дрон, не участвам.
Бизнес моделът също не звучи убедително - защо ако направя супер-дупер-хай-тек-икстриймли-икъномикъл дрон няма да организирам производство и да продавам, а ще разнасям разни колетчета и ще се занимавам с летища, бюрокрация, регулации *3 поне.
Да и дано не остане само с тестпвете!
И син карс нямаха готов продукт, но поне са продали няколко мостри, а и техния продукт е много по-вероятно да бъде направен и реализиран.
Под продукт имам предвид капацитетът за доставки като логистично решение, не самия дрон. В презентацията се спомена, че първият дрон за тестови полет трябва да пристигне другия месец и по-сериозно производство да започне от 2023 година. Обаче как това нещо ще се интегрира с останалата част от мрежата за доставка и дали има приложение отвъд спешните доставки на лекарства, резервни части и други, е интересно.
Хубаво е да има различни възможности за инвестиции, но ми се искаше на BEAM да има повече компании с вече готов и работещ продукт (product market fit фазата да е минала). Вместо това ни се предлагат основно рискови фондове и компании в ранен етап на развитието си. Но пък така възвръщаемостта ще е по-голяма, ако възможността се реализира
Идеята на Дронамикс е да бъде логистична компания, която извършва доставки чрез дронове, а не компания, която проектира дронове за други. Самото превозно средство ще стане малко или много суровина след време, по същия начин, по който това се случва със самолетите.
Гадая, но може би са започнали с идеята да проектират и продават функциониращ дрон, но в някакъв момент са решили да се преквалифицират на транспортна компания. И в това има смисъл. Виж какви са маржовете на Airbus, Boeing, които произвеждат транспортните самолети, и маржовете на карго дивизиите на UPS, FedEx, DHL. Точно защото организацията на дейността не е толкова лесна, маржовете ще са по-добри, а предвидимостта на бизнеса е по-голяма, защото се разчита на много повече клиенти с по-малки поръчки, вместо няколко клиенти с големи, многогодишни договори.
Въпреки това, компанията търси ангел инвестиции в момента, но вместо да се листне на AngelList, са решили да използват BEAM. Компанията на практика няма все още продукт, а само го тества. Има много неизвестни.
На БИЙМ-а балъци, ангела инак ще направи поне някакви груби сметки, че и ще отпори голям дял от компанията.
Братлетата са наясно, че продукта им е непродаваем. Затова пробутват номера с услугата. Е, проблема е че продукт така и няма, гледах вчера - едни откровени глупости как технологично са 2-3 пъти по-добри от всички (хахахаха!) и айде народе вЕрвай и наливай Да, ама досега почти 7 години все така без резултати само горене на пари, хайде няма нужда.
Докато не видя летящ дрон, не участвам.
Бизнес моделът също не звучи убедително - защо ако направя супер-дупер-хай-тек-икстриймли-икъномикъл дрон няма да организирам производство и да продавам, а ще разнасям разни колетчета и ще се занимавам с летища, бюрокрация, регулации *3 поне.
Аз пък докато не видя статия в която да ги наредят то Лешерко, ТСБ, СГЩ и 11 Канибала с КЛУБА НА КАНДИДАТ ЕДНОРОГИТЕ/МИЛИАРД не участва и аз. Искам статия, в която да пише колко са растежни, и че са КАНДИДАТ МИЛИАРД/ЕДНОРОК КОМПАНИЯ!?!
Идеята на Дронамикс е да бъде логистична компания, която извършва доставки чрез дронове, а не компания, която проектира дронове за други. Самото превозно средство ще стане малко или много суровина след време, по същия начин, по който това се случва със самолетите.
Гадая, но може би са започнали с идеята да проектират и продават функциониращ дрон, но в някакъв момент са решили да се преквалифицират на транспортна компания. И в това има смисъл. Виж какви са маржовете на Airbus, Boeing, които произвеждат транспортните самолети, и маржовете на карго дивизиите на UPS, FedEx, DHL. Точно защото организацията на дейността не е толкова лесна, маржовете ще са по-добри, а предвидимостта на бизнеса е по-голяма, защото се разчита на много повече клиенти с по-малки поръчки, вместо няколко клиенти с големи, многогодишни договори.
Въпреки това, компанията търси ангел инвестиции в момента, но вместо да се листне на AngelList, са решили да използват BEAM. Компанията на практика няма все още продукт, а само го тества. Има много неизвестни.
Да и дано не остане само с тестпвете!
И син карс нямаха готов продукт, но поне са продали няколко мостри, а и техния продукт е много по-вероятно да бъде направен и реализиран.
Коментар