If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз съм ИПО-шаран и, признавам си, кълва на всякакви ИПО-кукички, но, за жалост, на тази не са ни закачили почти нищо.
Документът за допускане е пълен с обяснения за финансови инструменти и юридически регистрации на всевъзможни дружества по света, въпреки че до сега няма реализиран дори и пробен опит с прословутият "Черен лебед", от който да е видно, че Дронамикс действително разполага с технология, способна да пренася 350 кг товари дори и на по-кратки дистанции.
От цялата налична информация остава впечатлението, че двамата братя са по-големи специалисти в усвояването на всевъзможни финансирания, отколкото в създаването на работеща технология за пренос на товари с дрон. Преди няколко месеца излезе информацията, че Дронамикс ще стартира транспортна линия между 3 немски летища, но така и все още няма реални полети. Сега пък щели да стартират с полети от Малта. Защо вместо да регистрират толкова дъщерни дружества по цял свят, просто не започнат с транспорт по една линия?
Доколкото разбирам, май основната цел е не толкова стартиране на реални превози, а най-вече листване на Дронамикс Глобал на световна борса, за да се постигне голяма капитализация на въпросното дружество.
Добре дошъл на БИЙМ-а Такава му е целта, набиране на пари от шараните с надежда някой ден пирамидата да успее, ако ли не - кой откъде е
Колеги балонизатори, подгрявате ли вече маторите!
Не сте забравили, че днес е сакралната дата нали?
- Напомням ви, да не забравите да си пуснете офертите!
Хайде успешно ИПО пожелавам!
Да направите голям оборот на бфб, в което пък да призная- държа артии!
Аз съм ИПО-шаран и, признавам си, кълва на всякакви ИПО-кукички, но, за жалост, на тази не са ни закачили почти нищо.
Документът за допускане е пълен с обяснения за финансови инструменти и юридически регистрации на всевъзможни дружества по света, въпреки че до сега няма реализиран дори и пробен опит с прословутият "Черен лебед", от който да е видно, че Дронамикс действително разполага с технология, способна да пренася 350 кг товари дори и на по-кратки дистанции.
От цялата налична информация остава впечатлението, че двамата братя са по-големи специалисти в усвояването на всевъзможни финансирания, отколкото в създаването на работеща технология за пренос на товари с дрон. Преди няколко месеца излезе информацията, че Дронамикс ще стартира транспортна линия между 3 немски летища, но така и все още няма реални полети. Сега пък щели да стартират с полети от Малта. Защо вместо да регистрират толкова дъщерни дружества по цял свят, просто не започнат с транспорт по една линия?
Доколкото разбирам, май основната цел е не толкова стартиране на реални превози, а най-вече листване на Дронамикс Глобал на световна борса, за да се постигне голяма капитализация на въпросното дружество.
Не го приемайте като защита - на видеото им е тестови макет, а не оригинал на дрона - няма как да има стабилност - то си е една играчка.
Да ти покажа китайски играчки дето не правят така? Оригинала може просто да се ушие в паважа при грешка, там не знам как мислят да се справят и с контролите на ДВГто и прочие.
Прави ми впечатление, че Бийм пазара е пазар на който засега се финансират само дружества, които са изчерпали други опции за финансиране. Очевидно, риск апетита е голям след толкова успешни набирания на капитал. Това с Дронамикс е доста интересен инструмент и според мен по-рисков от досегашните. Прилича ми на варант, за който обаче си платил 80% от актива още сега, а не когато дойде време за упражняването. Аз не мисля да участвам, но вярвам че ще има интерес. Откакто закриха Националната лотария има доста свободни пари за рискови начинания.
Само няма да сте капризни и да се сърдите. Всичко това което казвате, за че това са "продукти" като от част по трудово, ами Лещерко какво е? Не е ли същото? 500 милиона пазарна капитализация - полу ЕДНОРОК, само ое 500 милиона им липсват.
Щом искате кандидат Милиард и Едроки - те ви на - колкото искате ще получите. Дори и фонд на фондвете в който са само Едроки - Импулс и 11 Канибала. Благодарете на Гусин Марино и Яни Драгани, ще има ище след тях, стига балъците не свършат де, през това време.
На Ютюб канала им има заснет летящ макет. Сега, без да разбирам от дронове, цялото нещо изглежда като любителски авиомоделизъм и не ми вдъхна никакво доверие - криви се, полетът не е стабилен, сменя рязко траекторията, аз лично не бих натоварил нищо ценно на това чудо. Дано реалният дрон да е ОК.
Другото, което прави впечатление е, че тези момчета са се специализирали в усвояване на старт-ап финансиране - раундове, ейнджъли, кънвъртибъл сейф ноутове, БИЙМ листинг. Да се чуди човек кога им остава време да работят по продукта (което може и да обяснява защо самия макет лети като правен в час по трудово). Не казвам, че е лошо, не казвам, че не се прави навсякъде, не искам изобщо да критикувам тези иначе видимо симпатични и интелигентни български момчета, но мога само искрено да им пожелая успех, засега няма да правя паричен залог.
Докато не видя летящ дрон, не участвам.
Бизнес моделът също не звучи убедително - защо ако направя супер-дупер-хай-тек-икстриймли-икъномикъл дрон няма да организирам производство и да продавам, а ще разнасям разни колетчета и ще се занимавам с летища, бюрокрация, регулации *3 поне.
Коментар