If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
По 2-3 на месец ли се очертават. Чакам с нетърпение презентацията на Ейч Ар, те май излизат другата седмица. Въпросът е кой ще им даде кинти точно преди Коледа
Който даде и на тези с един модел по ракетомоделизъм на кръст. 2007, но 14 години по-късно - единственият въпрос, както и тогава, ама тогава не го знаехме, е в кого ще остане Черния петър. Тогава пешкира го опраха основно чужденците, затова и чужденци на бфб вече 14 години няма и даже ники салама не успя да ги доведе. Да видим сега кой ще е
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Eminemказа, че ще е на 7-ми. Аз също не намирам съобщение.
Иначе слеdващия BEAM мераклия вече ни го зареждат: Ейч Ар Кепитъл АД.
По 2-3 на месец ли се очертават. Чакам с нетърпение презентацията на Ейч Ар, те май излизат другата седмица. Въпросът е кой ще им даде кинти точно преди Коледа
Проблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.
Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.
Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.
Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.
Опциите струват много по-евтино
DHL и Hellmann плащат? Какво плащат бре, и двете компании НЯМАТ поети ангажимент с дронаджийницата. Има само 2 съобщения в пресцентровете, толкова Щат, ще плащат - да не са луди. Целия концепт е толкова съшит с бели конци, че няма накъде повече - за промяна на индустрията въобще не може и да се говори.
Проблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.
Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.
Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.
Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.
Според мен не си разбрал добре колега. Поне частта с оценката за 250 млн лв. ми се струва, че я бъркаш.
Проблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.
Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.
Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.
Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.
Коментар