If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
300лв няма само да покрие и част от летищните разходи, диспечъри, надзорен персонал и спедиторски услуги от забутано летище до крайния клиент. Мисля, че надценявате нуждата от спешно доставена прясна риба или пък подценявате съществуващите хладилни камери в камионите. А може би и вече установената мрежа от експресни пратки на големите спедитори, които доставят със самолет на следващия ден, но за разлика при тях поемат тонове пратки и разделят фиксираните разходи върху всички тях.
За биологични вещества и кръв няма как да е сериозно да се пренасят с някакъв малък спедитор. Това не е чувал с картофи просто да го метнеш в багацното и както стигне, стигне. Трябва да има нужната инфраструктура да се пренася. Има си установени медицински и правителствени полети, но това пак са много редки случаи.
Не може да се очаква, че ще има някаква съществена заетост, а това ще направи услугата още по нерентабилна. По-добре е да се придържат към кутиите със сирене или да го използват за рекламни цели и да летят с флагчета покрай някакви събития. Мога да си представя някоя превзета дама да плати 10 бона за да мине такъв надпис по време на сватбата ѝ.
Дълги години клинични проби се изнасяха от Б-я само в стиропорени кутии със сух лед, който се сменяше на 8-10-12 часа (баничарка+пътнически самолет)..ала това няма как да го знаеш ..За документи можеш да провериш колко е А4 формат в DHL за най бързите пратки 100+ лв. (за ден-два пристигат)- тежи няколко десетки грама плика.. това го умножи по 3 или 5 пъти за спешност и по няколко стотин пъти за брой пратки.. и мисля че само от документи можем да си докараме спешна пратка до 20 часа, на разстояните 2000+ км за около да кажем 10к .. това урежда ли те като оборот за полет? Направи 20 полета за седмица Х 4 седмици = 80 полета по 10 к = на около 800 к за месец . Раздели го на 2 ( да кажем че се лъжа с около 50%) оборота пада на 400 к на месец. Дай 250к за такси, заплати на специалисти, разходи и всички други по поддръжката и се очертава нещо около 100 к. чистичко само за 1 дрон (скоро ще има производство в България на около 50 дрона годишно и в арабските - на няколкостотин дрона годишно).. Лошо ли е според теб? Недай си боже ако искаш да пратиш нещо важно в нетрадиционна посока и си готов да платиш не 10 к а двойно... (чистата печалба е пред очите ни). Сега разпродавайте колкото можете .. за да пазаруват другите колкото могат
Навсякъде се търси днешна риба/раци, кръвни и др проби е добре да се доставят до часове..друго си е да платиш 300лв за д-ти и днес да ти пристигнат в Испания..
300лв няма само да покрие и част от летищните разходи, диспечъри, надзорен персонал и спедиторски услуги от забутано летище до крайния клиент. Мисля, че надценявате нуждата от спешно доставена прясна риба или пък подценявате съществуващите хладилни камери в камионите. А може би и вече установената мрежа от експресни пратки на големите спедитори, които доставят със самолет на следващия ден, но за разлика при тях поемат тонове пратки и разделят фиксираните разходи върху всички тях.
За биологични вещества и кръв няма как да е сериозно да се пренасят с някакъв малък спедитор. Това не е чувал с картофи просто да го метнеш в багацното и както стигне, стигне. Трябва да има нужната инфраструктура да се пренася. Има си установени медицински и правителствени полети, но това пак са много редки случаи.
Не може да се очаква, че ще има някаква съществена заетост, а това ще направи услугата още по нерентабилна. По-добре е да се придържат към кутиите със сирене или да го използват за рекламни цели и да летят с флагчета покрай някакви събития. Мога да си представя някоя превзета дама да плати 10 бона за да мине такъв надпис по време на сватбата ѝ.
Почти навсякъде в Европа товар с размер на пале може да бъде доставен на следващият ден най много два
Какви ще са тези неща дето ще са толкова неотложни че ще изискват доставка за същия ден при това редовно и в големи количества???
Със сигурност има такива неща но те не се доставят редовно и не в големи количества което да запълва капацитета на изградената мрежа
Не може да инвестираш стотици милиони в капацитет и да чакаш някой новобогаташ да си поръча скъпо шампанско от Франция щото в Метро било свършило
Навсякъде се търси днешна риба/раци, кръвни и др проби е добре да се доставят до часове..друго си е да платиш 300лв за д-ти и днес да ти пристигнат в Испания..
Целта е да има жизнеспособен бизнес модел. Ще трябва да се сръчкат с настоящите спедитори и да им отмъкнат бързите поръчки. Безумно е да се разчита само на изолирани пунктове. Най-важната ниша е бързата доставка до големи населени места. Или ще има търкания със сегашните спедитори, или ще се влеят (може и да се кооперират) към някой от тях.
Основното предизвикателство пред бизнеса с дронове е, че трябва тепърва да изграждат транспортни мрежи , които да заменят съществуващи канали за превоз.
Основното предизвикателство пред бизнеса с дронове е, че трябва тепърва да изграждат транспортни мрежи , които да заменят съществуващи канали за превоз. Консерватизмът, сигурността и инерцията на съществуващите комуникационни схеми трябва да бъдат атакувани с реклама и дъмпингови практики, което изисква сериозни инвестиции и усилия. Някой голям трябва да ги поеме. Може пък да се търси вече такъв.
Много добре го каза. Лично аз смятам че основните активи ще са главно лицензите и дрон портовете. Мисля че има неразбиране какво точно възнамеряват да правят Дрона.
На няколко пъти хората си казаха че ще бъдат нещо като СПИДИ във въздуха. Аз не знам Спиди или Еконт да произвеждат бусове, но взимат и използват такива които им трябват, с еди какви си размери например.
Дрона валидираха модела и сега точно и ясно могат да кажат на производителите какво точно им трябва, форма, големина на крилата и други така че да може с най нисък разход на гориво да се изминава определено разстояние.
А колегата мисля че греши че няма да е рентабилен Дрона, щото една платка например за електрическите едноколки ( забравих как им викат) съм чувал че са доста скъпи и ги чакат от 7 до 10 дни да пристигнат със самолет, да не говорим за електромобили а камо ли за машини които произвеждат различни детайли като спрат да бачкат за няколко дни няма да е никак приятно.
Имам усещането че и ти не знаеш какво правят в Дрона
За да схванеш идеята колко рентабилна е тази работа леко ще го преекспонирам
Представи си че не са Дрон а са Совалка и ще летят до околните ни планети и Луната да разкарват по едно пале
Бизнеса не върви нещо ама акционерите се успокояват че щели да продадат лицензите и площадките за изстрелване на совалките и щели поне да си върнат парите
Искам да отбележа че според публикации, през годините фирмата събра доста и различни лицензи. Дори ако не направят дрона, а продадат фирмата само с лицензите които имат, пак ще съберат добри пари. А дрона може да се поръча в Китай естествено...
Нямам акций тук, но работя в много силно регулиран сектор и знам цената на лицензите и различните видове разрешителни.
Много добре го каза. Лично аз смятам че основните активи ще са главно лицензите и дрон портовете. Мисля че има неразбиране какво точно възнамеряват да правят Дрона.
На няколко пъти хората си казаха че ще бъдат нещо като СПИДИ във въздуха. Аз не знам Спиди или Еконт да произвеждат бусове, но взимат и използват такива които им трябват, с еди какви си размери например.
Дрона валидираха модела и сега точно и ясно могат да кажат на производителите какво точно им трябва, форма, големина на крилата и други така че да може с най нисък разход на гориво да се изминава определено разстояние.
А колегата мисля че греши че няма да е рентабилен Дрона, щото една платка например за електрическите едноколки ( забравих как им викат) съм чувал че са доста скъпи и ги чакат от 7 до 10 дни да пристигнат със самолет, да не говорим за електромобили а камо ли за машини които произвеждат различни детайли като спрат да бачкат за няколко дни няма да е никак приятно.
Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
Искам да отбележа че според публикации, през годините фирмата събра доста и различни лицензи. Дори ако не направят дрона, а продадат фирмата само с лицензите които имат, пак ще съберат добри пари. А дрона може да се поръча в Китай естествено...
Нямам акций тук, но работя в много силно регулиран сектор и знам цената на лицензите и различните видове разрешителни.
Проблема е че на никой не му трябват лицензи за нерентабилен бизнес
Според мен това е и една от причините дрона да не лети щото като почне да лети ще трябва да доказва икономическа ефективност, а такава не се вижда
Искам да отбележа че според публикации, през годините фирмата събра доста и различни лицензи. Дори ако не направят дрона, а продадат фирмата само с лицензите които имат, пак ще съберат добри пари. А дрона може да се поръча в Китай естествено...
Нямам акций тук, но работя в много силно регулиран сектор и знам цената на лицензите и различните видове разрешителни.
Аз имах някога, но при липсата на полета, който беше плануват за 12.2022 ги разказах.
Вероятно и добре си направил
Сега се разрових за системите за излитане и приземяване само по уреди скоро ще станат на 100 години
Първите тестове на ILS започват през 1929 г. Първият редовен пътнически самолет използвал само ILS за приземяване е Боинг-247-D, изпълнявал полет от Вашингтон до Питсбърг в снежна буря на 26 януари1938 г.
Отдавна съществуват системи за напълно автономно излитане и кацане да бяха купили лицензите вече щяха да летят
Коментар