If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Фина тънка Неаполската прогноза....като излезе скоро ТР рязко ще се завърнеш тук като дългосрочен. Инвеститор с минимум 100т....
успех брат!
Ако компанията започне да се развива добре завръщането на продалите ще е много трудно защото цената вече няма да бъде същата и то много преди да се обяви новината. Така мисля аз, защото има стари инвеститори които ще са наясно с предстоящи договори и събития , а и на този пазар мисля че не важат правилата мажо да може да купува само в определени месеци. Може и да бъркам.
А дали може да бъде по-изгодно и по-бързо да пратиш на 2 000 км разстояние специално един дрон да пренесе максимум 350 кг, при положение, че така или иначе си летят постоянно самолети /дори по няколко на ден/ по същата дестинация и могат да пренесат в пъти повече от 350 кг.?
За разстояния 100-200-300 км вече е съвсем друга работа, особено при пресечен релеф или липса на качествени пътища. Не случайно руските пощи са се ориентирали към такива отсечки.
Понеже съм бил свидетел как се отлага пътнически полет с А330, за да може същия да занесе част на самолет, от хъба на авиокомпанията до летището където е закъсалия самолет и понеже знам това колко обърква десетките други полети и знам колко се плаща на минута престой на различните летища.
Знам и как се разпределя каргото на самолет. Не винаги има възможност да се натовари част. Двигателите се правят от много специфични материали за да могат да издържат на различните атмосферни условия и са доста тежки.
Това го споменавам защото чух в презентацията че са се насочили в този сегмент, както и медицински/фармацевтични товари. Това са оптималните като цена на километър товари и повярвай ми ако чакаш орган, всяка минута е безценна и има хора готови да платят състояние.
А дали може да бъде по-изгодно и по-бързо да пратиш на 2 000 км разстояние специално един дрон да пренесе максимум 350 кг, при положение, че така или иначе си летят постоянно самолети /дори по няколко на ден/ по същата дестинация и могат да пренесат в пъти повече от 350 кг.?
За разстояния 100-200-300 км вече е съвсем друга работа, особено при пресечен релеф или липса на качествени пътища. Не случайно руските пощи са се ориентирали към такива отсечки.
Вероятно може. И причината за това е, че тук е като се играе на гатанки. Към настоящия момент не знаем почти нищо:
- не знаем кога/дали ще почнат да летят тези дронове
- не знаем каква е икономиката на един полет (приходи и разходи)
- не знаем как това нещо изобщо ще се интегрира в цялата логистична верига (като почнем от локацията на летищата и стигнем доколко ще е удобно на клиентите да пращат по една баничарка за всеки дрон, защото дори 1 бус товари по 2т.)
- не знаем кои клиенти на практика ще го ползват и за какво точно
Горните въпроси не получиха отговор на срещата в Карол. Компанията няма и реален еквивалент, който да е отправна точка.
Но често казано не обвинявам компанията. Не може да се очаква прозрачност и цял бизнес план от един старт-ъп, в който работят 40 човека и са в бясна конкуренция с още дузина компании. От там нататък, който иска да кара без фарове в тъмното, го прави на собствен риск.
Спирам да пиша, защото нямам конкретен интерес към акцията, пък тя добре си се справя. Просто имам интерес към сектора и затова реших да изгледам презентацията.
Ти ли бе, за теб има история и в КФН как не участваш в пазарни манипулации
Аз чак се учудвам, че не се пише за междупланетарни доставки с тоя дрон, нали единия брадат се изцепи неподготвен леко в тая посока Те не могат да го пуснат дори да рулира по пистата, какво остана да го отлепят от земята...
Проблемите са при междуконтиненталните доставки, вътре в ЕС не съм чул да има логистични проблеми. Обсегът на дрона ще е в рамките на Европа, когато/ако почне да лети.
Но пък, ако човек иска да вярва в нещо, предполагам все ще намери правдоподобен наратив.
А дали може да бъде по-изгодно и по-бързо да пратиш на 2 000 км разстояние специално един дрон да пренесе максимум 350 кг, при положение, че така или иначе си летят постоянно самолети /дори по няколко на ден/ по същата дестинация и могат да пренесат в пъти повече от 350 кг.?
За разстояния 100-200-300 км вече е съвсем друга работа, особено при пресечен релеф или липса на качествени пътища. Не случайно руските пощи са се ориентирали към такива отсечки.
Това получих днес от една приятелка, какво да й отговоря?
Проблемите са при междуконтиненталните доставки, вътре в ЕС не съм чул да има логистични проблеми. Обсегът на дрона ще е в рамките на Европа, когато/ако почне да лети.
Но пък, ако човек иска да вярва в нещо, предполагам все ще намери правдоподобен наратив.
За цената на акцията писах няколко страници назад вече.
Коментар