IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Като гледам развитието на нивата на автономност, Задкормилното устройство, особено в частта с товарните превози и такси услугите, ще е история до няколко години в технологично развитите страни. В технологично недоразвитите, но с пътища, ще си го караме с пушещи кюмбета, докато не ги забранят. А останалите без пътища, компактни субполярни общности с безкрайна нощ и кофти интернет, ще очакват с нетърпение дрон на синтетично гориво да им направи сейм дей деливъри, разчистили грижливо малката си заснежена писта. Може пък и да има смисъл цялото упражнение.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

      Незнам, дали ще лети или няма, но няма грам икономическа логика. Единствените варианти това начинание да се превърне в печеливш бизнес е да се разчита на някакви дотации по зелени политики, или на въвеждане на тотални забрани, свързани с конвенционалните транспортни средства. Предвид, че сме се нагледали на тонове ЕС абсурди, някой от по-горните варианти не би ме очудил. Естествено за сметка на получателя.
      И въпреки това, за мен е загадка какво конкурентно предимство ще има дрон за 500 000, примерно, с някаква електрическа баничарка за 25 000, или с бус за 50 000 с много повече товароносимост, който прави директна връзка поръчка -- склад -- клиент, при положение, че дори и в България складовите площи са вече добре развити и пращят от стока.
      Ако може някой чисто логистично да обясни как точно си ги представя да се случват нещата с дрона...
      Не знам как е у вас, ама у нас задкормилното устройство е едно от най-големите пера в разходната част, че и са кът. А тук по спомени един оператор води 12 дрона

      Коментар


      • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

        Незнам, дали ще лети или няма, но няма грам икономическа логика. Единствените варианти това начинание да се превърне в печеливш бизнес е да се разчита на някакви дотации по зелени политики, или на въвеждане на тотални забрани, свързани с конвенционалните транспортни средства. Предвид, че сме се нагледали на тонове ЕС абсурди, някой от по-горните варианти не би ме очудил. Естествено за сметка на получателя.
        И въпреки това, за мен е загадка какво конкурентно предимство ще има дрон за 500 000, примерно, с някаква електрическа баничарка за 25 000, или с бус за 50 000 с много повече товароносимост, който прави директна връзка поръчка -- склад -- клиент, при положение, че дори и в България складовите площи са вече добре развити и пращят от стока.
        Ако може някой чисто логистично да обясни как точно си ги представя да се случват нещата с дрона...
        Явно се разработва за райони без пътища - пустини, планини, джунгли, острови, тайгата, крайния север, степта. Пътищата са скъпи и изискват подръжка, докато малки писти могат да сигурят снабдяването на множество пунктове и общности извън цивилизацията. Разбира се с държавни дотации и прочие подкрепа. В много страни има такава политика.

        Коментар


        • Явно някой хора не споделят местния скептицизъм относно този вид транспорт, защото продължават да се наливат пари
          да си спомним и колко нови продукти са били посрещнати с масов скептицизъм, който не се е оправдал
          последни примери айфоня и теслата
          Drone startup Skyports has set up two offices in South Korea following the signing of a joint venture with drone company Marine Drone Tech.
          Last edited by Yori; 24.02.2023, 14:28.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от johndaniels Разгледай мнение

            Мдааа дроня обаче пак не лети, много капитал много нещо, с 40 милиона 10 китаеца вече да са ми произвели няколко дрона и да доставям черен хайвер с тях на френската ривиера например, много реклама много нещо а полет няма дори тестови само статии в медиите....
            Незнам, дали ще лети или няма, но няма грам икономическа логика. Единствените варианти това начинание да се превърне в печеливш бизнес е да се разчита на някакви дотации по зелени политики, или на въвеждане на тотални забрани, свързани с конвенционалните транспортни средства. Предвид, че сме се нагледали на тонове ЕС абсурди, някой от по-горните варианти не би ме очудил. Естествено за сметка на получателя.
            И въпреки това, за мен е загадка какво конкурентно предимство ще има дрон за 500 000, примерно, с някаква електрическа баничарка за 25 000, или с бус за 50 000 с много повече товароносимост, който прави директна връзка поръчка -- склад -- клиент, при положение, че дори и в България складовите площи са вече добре развити и пращят от стока.
            Ако може някой чисто логистично да обясни как точно си ги представя да се случват нещата с дрона...
            Last edited by lefti; 24.02.2023, 14:06.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 6000 Разгледай мнение
              В следващите 6 месеца производителят на дронове ще .........

              Да не е 1-ви Април?
              Мдааа дроня обаче пак не лети, много капитал много нещо, с 40 милиона 10 китаеца вече да са ми произвели няколко дрона и да доставям черен хайвер с тях на френската ривиера например, много реклама много нещо а полет няма дори тестови само статии в медиите....

              Коментар


              • Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнение
                В следващите 6 месеца производителят на дронове ще .........

                Да не е 1-ви Април?

                Коментар



                • https://www.capital.bg/biznes/startu...y649WTpO-njGMI
                  Life won't wait for you.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение

                    Ако някога имаме възможност да търгуваме акции на технологичната компания Дронамикс ще го имаме в предвид.
                    Да. По - скоро в сферата на услугите.
                    Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от EquityPrivate Разгледай мнение

                      Не съм чувал някой да използва коефициента P/B за оценка на технологична компания (Дронамикс или Алтерко) или за който и да било друг сектор, освен за финансовия сектор. Там по обективни причини се използва P/B, но за Дронамикс едно такова съотношение би ти показало точно нищо!
                      Ако някога имаме възможност да търгуваме акции на технологичната компания Дронамикс ще го имаме в предвид.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
                        Не знаем обаче как се правят тези оценки и какво точно се включва в тях. Имам в предвид че тези 3 - 3.2 са нещо като коефициента P/B. При технологичните компании обаче влизат и други показатели, които допълнително се оценяват от пазара в последствие. При Алтерко например пазарната оценка в момента е далеч по - висока от p/b . Отделно от това предимството на ДроК е че всеки може да влиза и излиза - далеч по- ликвиден актив от държането на SAFE - ве. С две думи мисля че е грешно да смятаме цена на акциите на ДроК в зависимост от оценката на Дро

                        ​​​​​
                        Не съм чувал някой да използва коефициента P/B за оценка на технологична компания (Дронамикс или Алтерко) или за който и да било друг сектор, освен за финансовия сектор. Там по обективни причини се използва P/B, но за Дронамикс едно такова съотношение би ти показало точно нищо!

                        Коментар


                        • Не знаем обаче как се правят тези оценки и какво точно се включва в тях. Имам в предвид че тези 3 - 3.2 са нещо като коефициента P/B. При технологичните компании обаче влизат и други показатели, които допълнително се оценяват от пазара в последствие. При Алтерко например пазарната оценка в момента е далеч по - висока от p/b . Отделно от това предимството на ДроК е че всеки може да влиза и излиза - далеч по- ликвиден актив от държането на SAFE - ве. С две думи мисля че е грешно да смятаме цена на акциите на ДроК в зависимост от оценката на Дро

                          ​​​​​
                          Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение

                            Предполагам инфото е от тук: https://www.karollbroker.bg/fileadmi.../SAFE-info.pdf
                            Това е илюстративен пример.
                            Да, това имах предвид. Според мен калкулацията за този пример е правена по време на ИПО-то и се доближава максимално близко до ситуацията тогава. Това означава, че ако след това е имало и други емитирани SAFE инструменти, то те биха разводнили допълнително Дронамикс Капитал, което означава че рунд А трябва да е на още по-висока оценка, за да се оправдае цена от 3.18 (колкото е в момента). Разбира се, Карол може и да са дали пример, който силно подценява стойността, например Дронамикс Капитал да има дял при конвертирането повече от 2.16%, но силно се съмнявам че са си правили антиреклама по време на ИПО-то.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение

                              Дълбоко ти се извинявам ако те дразня...от малкото тук. Си които уважавам... богат съм заради други лични качества а не заради тъпите пари...различен, нестандартен и Трън в очите съм. Бил цял живот... много преди бфб... жалко е че не си разбрал защо пиша в този форум... нито ми пука кой купува след мен нитопреди мен...единственото което ми е важно е повече хора да станат богати и щастливи...само това е храни...геноти от който не мога да избягам...самочувствието ми дразни... преди става са ми общуване усещане и чувстване и. Смелост...във форума никога не пиша лъжи само неща от първа ръка... може пък да съм ги чувал някъде тези 7/8... хайде черпя те и със здраве...доайен

                              https://m.youtube.com/watch?v=1LW2ZudW0VU

                              Е ти направо се надскочи, че и с тази Кючек,,- аз съм от по "скромното" поколение - дискотеки съм привнесъл, пораснал и държал, но по Рок и диско време;- пак сбърка автобуса, но нейси. Нали сам се знаеш,- различен и нестандартен, те другите са от ферма в кълъп раждани и гледани!
                              Last edited by inta53; 19.02.2023, 12:18.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение



                                ”Антигона"- по мое време беше задължителна литература!

                                Без да те обиждам
                                , но твоите "7-8 лв...сметката ще ми е важна след 4 г "до тогава. "2027г.- си остава най важната част от твоите мечти(Груйчовите същи)!!!
                                Ние също помечтаваме тук /там,- но не надуваме вувузелите, а си чакаме някой друг рунд и после пак да си посмятаме.
                                Що се отнася до делата и упоритоста на брадясалите с мечтата си,- сме си платили кой как и колкото му е на сърце и джоб.
                                А ти си тръгнал с тръбата и барабана, в ролята на глашатай из "махалите" де си купил, да ни осветляваш и просвещаваш;- видите ли колко съм успешен, умен и богат- съм станал аз от туй,- аз купих, вие купувайте - в мрака след мен!
                                А? запри се малко с тия 7/8...
                                Дълбоко ти се извинявам ако те дразня...от малкото тук. Си които уважавам... богат съм заради други лични качества а не заради тъпите пари...различен, нестандартен и Трън в очите съм. Бил цял живот... много преди бфб... жалко е че не си разбрал защо пиша в този форум... нито ми пука кой купува след мен нитопреди мен...единственото което ми е важно е повече хора да станат богати и щастливи...само това е храни...геноти от който не мога да избягам...самочувствието ми дразни... преди става са ми общуване усещане и чувстване и. Смелост...във форума никога не пиша лъжи само неща от първа ръка... може пък да съм ги чувал някъде тези 7/8... хайде черпя те и със здраве...доайен

                                https://m.youtube.com/watch?v=1LW2ZudW0VU

                                Коментар

                                Working...
                                X