IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шелли груп АД (A4L)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

    Не, БРЕФ се качва защото продават имоти на добри цени, на никой не му пука че са прибрали екстра 10к от някой наем. Добрите ръстове и липсата на дълг ти обясних вече няколко пъти откъде идват - яко маркетинг и никакъв капекс защо едни китайци ни правят нещата. Toya прави същото, ама това не си коментирал защото е неудобно, нали? И Toya им е ок дълга, също правят неща за дома в Китай. Виж, не са някакви яки неща като IoT ама ги има в почти всеки полски дом докато продукт на Шелли освен часовниците не съм виждал. Чети и виж какво прави сериозна компания

    https://toya.pl/en/download/download...t-quarter-2025
    Отваряш сайта на Toya TOYA S.A. | About the company and brands и виждаш, че секторът и бизнесът са съвсем различни от това дето прави Шелли.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Plemennika_na_shefa Разгледай мнение

      Company Valuation а ла Грую - за да се качи цената 6 пъти, приходите, печалбата, дивидентът и адептите трябва да се качат в строго пропорционално съотношение.
      Да беше наела гараж близо до бъдеща спирка на метрото и да сложи поне един солар на покрива, да има какво да й се оцени...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Key Ru Разгледай мнение

        Колега, знаете че цената на акцията не отразява днешната стойност на компанията, а бъдещите приходи и продажби. Докато мениджмънта изпълнява очертаните преди няколко години средносрочни цели, цената ще се покачва, защото компанията ще повишава печалбата на акция по предварително очертания план. Защо се повишава цената на акцията на БРЕФ? Поради същата причина! Защото печалбата на акция се повишава! Ако нивата на заетост стояха на нивата отпреди две-три години и без продажбата на Бриколажа, щеше ли да го има ръста от последната година? А защо ръстовете са различни, защото при Шелли няма горна граница! Да, осъзнавам че думите ми дават нова тема за разговор и да осъзнавам, че има много по-голям риск пред компанията да не постигне както заложените цели, така и последващите ръстове отвъд 2026г. Да риска спрямо БРЕФ е различен, но именно и поради тази причина очакваната доходност е различна. Така бе преди няколко години, откакто водим този разговор с Вас, така е и днес. Шелли продължава да стои стабилно в сектора в който оперира, да реализира добри ръстове и от гледна точка на риска, без дълг. Всички тези неща са причина да продължавам да имам позитивно мнение за компанията!
        Не, БРЕФ се качва защото продават имоти на добри цени, на никой не му пука че са прибрали екстра 10к от някой наем. Добрите ръстове и липсата на дълг ти обясних вече няколко пъти откъде идват - яко маркетинг и никакъв капекс защо едни китайци ни правят нещата. Toya прави същото, ама това не си коментирал защото е неудобно, нали? И Toya им е ок дълга, също правят неща за дома в Китай. Виж, не са някакви яки неща като IoT ама ги има в почти всеки полски дом докато продукт на Шелли освен часовниците не съм виждал. Чети и виж какво прави сериозна компания

        https://toya.pl/en/download/download...t-quarter-2025
        Last edited by Black and white cat-foot; 26.06.2025, 12:25.
        destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Key Ru Разгледай мнение

          Колега, знаете че цената на акцията не отразява днешната стойност на компанията, а бъдещите приходи и продажби. Докато мениджмънта изпълнява очертаните преди няколко години средносрочни цели, цената ще се покачва, защото компанията ще повишава печалбата на акция по предварително очертания план. Защо се повишава цената на акцията на БРЕФ? Поради същата причина! Защото печалбата на акция се повишава! Ако нивата на заетост стояха на нивата отпреди две-три години и без продажбата на Бриколажа, щеше ли да го има ръста от последната година? А защо ръстовете са различни, защото при Шелли няма горна граница! Да, осъзнавам че думите ми дават нова тема за разговор и да осъзнавам, че има много по-голям риск пред компанията да не постигне както заложените цели, така и последващите ръстове отвъд 2026г. Да риска спрямо БРЕФ е различен, но именно и поради тази причина очакваната доходност е различна. Така бе преди няколко години, откакто водим този разговор с Вас, така е и днес. Шелли продължава да стои стабилно в сектора в който оперира, да реализира добри ръстове и от гледна точка на риска, без дълг. Всички тези неща са причина да продължавам да имам позитивно мнение за компанията!
          Съвсем различни са нещата - зад едното има реална оценка, която рано или късно ще се случи, зад другото имат въздух под налягане, пардон клауд и ПР статийки (даже уикипедиа са им написали, че страницата им там е ПР съобщение) - ето, понеже си пич, да си четеш едно позабравено (платено) съобщение - човекът просто е специалист в продажбата на астропрогнози:

          Тогава идва и един от най-трудните моменти в бизнеса на Димитър Димитров. През юни 2017 г. проектът She – първият контролер за автоматизация на дома, все повече изглежда труден за реализация. В същото време към първите създадени устройства Shelly няма никакъв интерес от крайните потребители. Повечето от първите произведени 5000 броя в края на 2016 г. все още са в склада и сякаш завинаги ще си останат там. Разходите за инженери и програмисти, които са част от проекта, застрашават развитието на холдинга.

          Димитров събира целия екип, показва резултатите и съобщава, че за 3 месеца намалява заплатите на всички с 30%, а мениджърите, включително и той, няма да получават заплата. Решено е, ако нещата потръгнат след този период, всички служители да получат незаплатената разлика, както и акции на компанията за същата сума.

          Тримата души, отговарящи за маркетинга, са освободени и той поема задачите им. Спира всички реклами и свежда бюджета до нула, защото след анализ осъзнава, че от стандартните начини за реклама няма никакъв резултат. Изпраща над 40 мейла на най-популярните блогъри, които пишат за домашна автоматизация и правят ревюта. В писмата си той посочва предимствата, които имат техните продукти, и особено това, че не сме китайска компания, а европейска, но в същото време цените им са конкурентни.

          В края на юли същата година един-единствен блогър от САЩ му отговаря и иска продукти за тестване. Същият блогър публикува представяне на Shelly1 в неговия YouTube канал. След това се получава вълна, все повече блогъри и клиенти купуват и публикуват ревюта, а компанията в дадени моменти не може да смогне да произвежда и доставя търсените количества. Така продължават и до днес – не изразходват средства за реклама, а се възползват от над 2000 видеа за продуктите им.
          Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

          Коментар


          • Както обикновено нещата тук се случват бързо

            Емитент: Шелли груп ЕД (SLYG)
            Във връзка с решение за разпределяне на дивидент за 2024 г., взето на проведено на 02.06.2025 г. ОСА на Шелли груп ЕД, дружеството обявява:
            - Начална дата за изплащане на дивидента: 07.07.2025 г.
            - Крайна дата за изплащане на дивидента: 07.07.2026 г.
            - Начин на изплащане на дивидента: чрез Централен депозитар АД и Банка ДСК АД

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

              Колега, много е важно да разбереш защо е направила 6000% за да си извадиш изводите къде ще ходи в бъдеще. Ако си инвестирал на ден 1 ами супер, ама трябва да си бил Нострадамус или Ванга за да знаеш къде ще стигне компанията за тези 8 години защото преди ИПО-то се брандираха като телекомуникационна компания и се хайпваха за едни часовници, с които можеш да следиш къде ти е детето.

              https://www.economy.bg/home/view/245...strojstvata---

              Тези часовници съм ги виждал на живо, такива продукти после ги забраняваха в Германия, нещо не се купуваха. Шелли имат и някакви неща като термометри за бебета, дето никой педиатър няма да ти го препоръча, защото всички са дърти и поне моя държи че най-добре се мери като му го вкараш в дупето. Соу намерили са си някаква готина ниша най-сетне, продажбите вървят много добре, акциите рипат. Това не го отричам. Но и то голямо но - ликвидността е зле (не за бг стандартите, а за европейските) и съакционерите ти в бг са някакви хиляда човека, които са като приятелката на Грую дето някой и казал да купува че щели да се вдигат или някакви мами защото един от съфорумците ги хайпи там (познай кой по аватара). Ако същия сигурно ходи по детски партита или старчески домове да рекламира Шелли, няма да се изненадам

              https://www.bg-mamma.com/?topic=1522792.510

              "Здравейте , включвам се за да споделя че и в БГ има успешни бизнеси и че и тук могат да се правят добри пари. Бг компанията Шелли Груп вчера достигна капитализация от 1млрд лева. и за 7години акциите й от 1.40лв достигнаха 57лева на БФБ.
              https://www.impulsegrowth.eu/shelly-group-dostigna-kapitalizacia-ot-1-miliard/
              Всички които решихме да подкрепим с парите си БГ бизнес, плащащ данъците си тук и създаващ работни места за децата ни, направихме добри пари, а вярвам че до 2г. ще ги удвоим още веднъж, защото Шелли ще стане еднорог в евро , рано или късно Въпреки всички предразсъдъци и присмех към БГ пазара аз продължавам да вярвам че тук се правят много по лесно пари, защото имаме брутално предимство : 1. Западните инвеститори не поглеждат насам опарени от тим, черепа, Пеевски и други мошеници , но тук е и нашия коз ние знаем кой кой е и можем да отсеем бижуто от плявата и калта и второто уникално предимство за мен е шанса да се срещна лично и да обядвам с основателя на Шелли или да пия кафе с шефа на Софарма и да науча неща, които ги няма в новините. На NYSE където всички компании са гледани под лупа от какви ли не азиатски, австралийски и други инвеститори едва ли точно аз преди тях ще открия нещо уникално и никога няма да имам шанс да обядвам и науча какво мисли Мъск или да пия кафе с шефа на Пфайзер който да ми подскаже размера на следващия дивидент или нещо друго Успех на всички в инвестициите и да знаете, че и тук под носа ни има добри възможности "

              Относно бизнес модела - не са открили топлата вода. Някакви неща за дома с производител в Китай, ами Toya го правят същото, имат продажби в над 100 държави с пъти по-високи от Шелли, утроили за няма и 10г, ама P/E и капитализацията им са в пъти по-ниски от Шелли и никой не ми ги вре в лицето където и да поствам в нета. Ок, продажбите растат с малко под 20%, ама това е защото не бухат в маркетинг и съответно печалбата им лети. Бтв тази година отиват в обратно изкупуване при едноцифрено P/E. Една различна стратегия за възнграждаване на акционерите, която в дългосрочен план е супер. Разбира се като сравняваш с NYSE ще намираш шитове, далеч по-лесно е да намериш някакви хайпове, аз затова и купувам путове основно в САЩ. Компаниите с потенциал никой не ги хайпва, а не като Evolution, Novo Nordisk, PayPal дето постоянно ми ги рекламират колко са страхотни къде ли не
              Да, колега инвестирах на ИПО-то, а дали очаквах такъв ръст, НЕ разбира се! Когато инвестирах в компанията, причината поради която го направих бе защото съм на мнение, че хората търсят решения които улесняват живота им. Това на което се надявах тогава бе, че компанията стартира развитието си в тази посока в началото на този процес. Не знам дали си спомняте, но по онова време имаше не само часовниците, но и SHE, което се трансформира до Shelly. Съществуващия телекомуникационен бизнес и продажбите извън България по онова време беше нещо, което ми показваше потенциала на това, навлизането в новата посока да бъде успешно. С годините, с развитието на компанията, по близкото наблюдение на бизнеса и, започнах да виждам далеч по-големият потенциал, който компанията има и няма как да скрия удовлетворението си от това, че успяват да го реализират!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

                И колко се качи цената - 6 пъти при 3 пъти ръст на приходите. А печалбата колко се е качила? А дивидентът? А адептите
                Колега, знаете че цената на акцията не отразява днешната стойност на компанията, а бъдещите приходи и продажби. Докато мениджмънта изпълнява очертаните преди няколко години средносрочни цели, цената ще се покачва, защото компанията ще повишава печалбата на акция по предварително очертания план. Защо се повишава цената на акцията на БРЕФ? Поради същата причина! Защото печалбата на акция се повишава! Ако нивата на заетост стояха на нивата отпреди две-три години и без продажбата на Бриколажа, щеше ли да го има ръста от последната година? А защо ръстовете са различни, защото при Шелли няма горна граница! Да, осъзнавам че думите ми дават нова тема за разговор и да осъзнавам, че има много по-голям риск пред компанията да не постигне както заложените цели, така и последващите ръстове отвъд 2026г. Да риска спрямо БРЕФ е различен, но именно и поради тази причина очакваната доходност е различна. Така бе преди няколко години, откакто водим този разговор с Вас, така е и днес. Шелли продължава да стои стабилно в сектора в който оперира, да реализира добри ръстове и от гледна точка на риска, без дълг. Всички тези неща са причина да продължавам да имам позитивно мнение за компанията!

                Коментар


                • Повече по темата - Шелли бих го играл единствено през странгъл, но при дърветата няма опции. Дълго или късо не заставам при хайп
                  destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Plemennika_na_shefa Разгледай мнение

                    Рядко дълъг и безсмислен пост.

                    Таргет групата на Шелли не са хора, които не могат да се оправят с гугъл мапс.

                    Освен това едва ли им дреме и на тях за теб, тъй като имат достатъчно клиентела на ежесекундна база.
                    Нямаш ли аудитория пред която да флексваш, та го правиш във форум?
                    Откога критиката е флексване? И точно това ми е пойнта пич - таргет групата е малка. Студентите нямат собствен апартамент който да автомейтват, някакви хора на 40 не могат да се оправят с елементарна техника, пенсионерите съвсем ги отпиши, дори не могат да си изтеглят пенсията от банкомат
                    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

                      И колко се качи цената - 6 пъти при 3 пъти ръст на приходите. А печалбата колко се е качила? А дивидентът? А адептите
                      Company Valuation а ла Грую - за да се качи цената 6 пъти, приходите, печалбата, дивидентът и адептите трябва да се качат в строго пропорционално съотношение.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                        Инта, ти си от по-старо поколение, така че нека те питам следното - колко твои набори се оправят с техниката? Защото само в последната седмица три пъти ми се случи да ходя нанякъде и да си гледам мапса и някакви хора да ме спират на улицата и питат как да стигнат някъде - "накъде е метростанцията?" "в коя посока е езерото?" "тука някъде имало магазин за евтини памперси?". Ок, насочвам ги, викам им търсиш в гугъл мапс, той знае всичко. "а не с такива неща не мога да се оправя". човек, буквално спасява животи - преди две години като се роди малкия, сестрата казва "мдаа той резус фактора е взел твоя, трябва да си купиш ей това лекарство днес". Аз съм от Люлин, жената ражда в Лозенец защото скъпите и качествените неща са там. Как мислиш съм намерил аптека? Пишеш в гугъл мапс "аптека" и то ти показва всичко в радиус от няколко километра. Обиколих няколко докато намеря, оправихме нещата. После си викам "редно е на доктора да купя цветя, жената е от провинцията, така казва че се правело". Ок праща ме - няма да ходя до Люлин или да питам някой на улицата. Цъкам мапса, показва ми един магазин на две пресечки. Отивам вътре, хубав избор, страхотни цветя. Викам на жената "брей че магазина изглежда още по-добре от снимките, добрите ревюта са съвсем заслужени". "какви снимки?!". ок показвам и на телефона, тя пълен шок, щеше да се разплаче. "боже мой! кой ги е правил! тук се виждам аз на една от тях!" Та в този ред на мисли, колко голям мислиш, че е пазарния потенциал за IoT продукти като тея на Шелли? Защото много хора не знаят как да се оправят с телефона или интернет, камо ли да се занимават да си автоматизират дома. Студентите ще знаят как става, ама нямат парички, имаш сума ти такива като мен с пари, които не им дреме за такива продукти. Или вярваш, че германците са по-напредничави от българите? Нищо, че като отидеш в Германия и не можеш да платиш с карта даже или поне така съм чувал
                        Рядко дълъг и безсмислен пост.

                        Таргет групата на Шелли не са хора, които не могат да се оправят с гугъл мапс.

                        Освен това едва ли им дреме и на тях за теб, тъй като имат достатъчно клиентела на ежесекундна база.
                        Нямаш ли аудитория пред която да флексваш, та го правиш във форум?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Key Ru Разгледай мнение

                          Колега, принизявате успехите постигнати от компанята.
                          Q1 2022 - 17 150млн
                          Q1 2023 - 27 608млн
                          Q1 2024 - 40 164млн
                          Q1 2025 - 51 759млн
                          Както Ви казах, преди няколко години правихме толкова за година, сега за тримесечие, а в края на следващата година ще е толкова някой от месеците! Защо се коментира толкова компанията, еми защото е направила над 6000%, а както знаем не са много компаниите, които са го направили. Защото са го направили без дълг, защото продават продукцията си по целия свят. Да има много неща, които могат да се подобрят, да може всеки ден да има оборот от няколко десетки хиляди акции. Само преди година и нещо преди да се качи компанията на Ксетра имаше не малко дни без сделки в Германия, откакто компанията е на новия сегмент, няма такъв ден. Така че виждали сме далеч по-ниска ликвидност!
                          И колко се качи цената - 6 пъти при 3 пъти ръст на приходите. А печалбата колко се е качила? А дивидентът? А адептите
                          Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                          Коментар


                          • Не се мъчи, Панда, тук има една много сериозна организация, за която следва да се мълчи и славослави - докато излизат нешата и се намират нови адепти, т.е. цената расте на принципа на едни египетски структури, всичко ще е точно - такова си ни е мисленето. Те и чичикака го славеха като някакъв ултра мега спец и бг Бъфет, ма сега го псуват и бил лош - има ли кинти, има ли ръст, всичко е точно и няма драма, че нещата са построени на плаващи пясъци и единствената надежда е да се напудри така, че да се продаде на някой голям. Апропо, що все още няма оферти за купуването на този мега хипер супер дупер китайски ребрандировач - сал хер Флик успя да прилъже някакви шматки да купят по 1-2% от мажовците и другото е шиткане на дребосъка с платени статийки тук и там
                            Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение


                              Ей панда не се коси толкова, че ще вземеш да повлечеш всичките си "последователи" и току виж сте я закарали до отново на 29-ев.!
                              Голяма болка ще ми (Ни) причиниш,-
                              Явно добре си заплатен... ама на дали! А уж си ги изучил и разбираш нещата, но за насрещния вятър с пикнята не си чувал
                              Инта, ти си от по-старо поколение, така че нека те питам следното - колко твои набори се оправят с техниката? Защото само в последната седмица три пъти ми се случи да ходя нанякъде и да си гледам мапса и някакви хора да ме спират на улицата и питат как да стигнат някъде - "накъде е метростанцията?" "в коя посока е езерото?" "тука някъде имало магазин за евтини памперси?". Ок, насочвам ги, викам им търсиш в гугъл мапс, той знае всичко. "а не с такива неща не мога да се оправя". човек, буквално спасява животи - преди две години като се роди малкия, сестрата казва "мдаа той резус фактора е взел твоя, трябва да си купиш ей това лекарство днес". Аз съм от Люлин, жената ражда в Лозенец защото скъпите и качествените неща са там. Как мислиш съм намерил аптека? Пишеш в гугъл мапс "аптека" и то ти показва всичко в радиус от няколко километра. Обиколих няколко докато намеря, оправихме нещата. После си викам "редно е на доктора да купя цветя, жената е от провинцията, така казва че се правело". Ок праща ме - няма да ходя до Люлин или да питам някой на улицата. Цъкам мапса, показва ми един магазин на две пресечки. Отивам вътре, хубав избор, страхотни цветя. Викам на жената "брей че магазина изглежда още по-добре от снимките, добрите ревюта са съвсем заслужени". "какви снимки?!". ок показвам и на телефона, тя пълен шок, щеше да се разплаче. "боже мой! кой ги е правил! тук се виждам аз на една от тях!" Та в този ред на мисли, колко голям мислиш, че е пазарния потенциал за IoT продукти като тея на Шелли? Защото много хора не знаят как да се оправят с телефона или интернет, камо ли да се занимават да си автоматизират дома. Студентите ще знаят как става, ама нямат парички, имаш сума ти такива като мен с пари, които не им дреме за такива продукти. Или вярваш, че германците са по-напредничави от българите? Нищо, че като отидеш в Германия и не можеш да платиш с карта даже или поне така съм чувал
                              destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                                Колега, много е важно да разбереш защо е направила 6000% за да си извадиш изводите къде ще ходи в бъдеще. Ако си инвестирал на ден 1 ами супер, ама трябва да си бил Нострадамус или Ванга за да знаеш къде ще стигне компанията за тези 8 години защото преди ИПО-то се брандираха като телекомуникационна компания и се хайпваха за едни часовници, с които можеш да следиш къде ти е детето.

                                https://www.economy.bg/home/view/245...strojstvata---

                                Тези часовници съм ги виждал на живо, такива продукти после ги забраняваха в Германия, нещо не се купуваха. Шелли имат и някакви неща като термометри за бебета, дето никой педиатър няма да ти го препоръча, защото всички са дърти и поне моя държи че най-добре се мери като му го вкараш в дупето. Соу намерили са си някаква готина ниша най-сетне, продажбите вървят много добре, акциите рипат. Това не го отричам. Но и то голямо но - ликвидността е зле (не за бг стандартите, а за европейските) и съакционерите ти в бг са някакви хиляда човека, които са като приятелката на Грую дето някой и казал да купува че щели да се вдигат или някакви мами защото един от съфорумците ги хайпи там (познай кой по аватара). Ако същия сигурно ходи по детски партита или старчески домове да рекламира Шелли, няма да се изненадам

                                https://www.bg-mamma.com/?topic=1522792.510

                                "Здравейте , включвам се за да споделя че и в БГ има успешни бизнеси и че и тук могат да се правят добри пари. Бг компанията Шелли Груп вчера достигна капитализация от 1млрд лева. и за 7години акциите й от 1.40лв достигнаха 57лева на БФБ.
                                https://www.impulsegrowth.eu/shelly-group-dostigna-kapitalizacia-ot-1-miliard/
                                Всички които решихме да подкрепим с парите си БГ бизнес, плащащ данъците си тук и създаващ работни места за децата ни, направихме добри пари, а вярвам че до 2г. ще ги удвоим още веднъж, защото Шелли ще стане еднорог в евро , рано или късно Въпреки всички предразсъдъци и присмех към БГ пазара аз продължавам да вярвам че тук се правят много по лесно пари, защото имаме брутално предимство : 1. Западните инвеститори не поглеждат насам опарени от тим, черепа, Пеевски и други мошеници , но тук е и нашия коз ние знаем кой кой е и можем да отсеем бижуто от плявата и калта и второто уникално предимство за мен е шанса да се срещна лично и да обядвам с основателя на Шелли или да пия кафе с шефа на Софарма и да науча неща, които ги няма в новините. На NYSE където всички компании са гледани под лупа от какви ли не азиатски, австралийски и други инвеститори едва ли точно аз преди тях ще открия нещо уникално и никога няма да имам шанс да обядвам и науча какво мисли Мъск или да пия кафе с шефа на Пфайзер който да ми подскаже размера на следващия дивидент или нещо друго Успех на всички в инвестициите и да знаете, че и тук под носа ни има добри възможности "

                                Относно бизнес модела - не са открили топлата вода. Някакви неща за дома с производител в Китай, ами Toya го правят същото, имат продажби в над 100 държави с пъти по-високи от Шелли, утроили за няма и 10г, ама P/E и капитализацията им са в пъти по-ниски от Шелли и никой не ми ги вре в лицето където и да поствам в нета. Ок, продажбите растат с малко под 20%, ама това е защото не бухат в маркетинг и съответно печалбата им лети. Бтв тази година отиват в обратно изкупуване при едноцифрено P/E. Една различна стратегия за възнграждаване на акционерите, която в дългосрочен план е супер. Разбира се като сравняваш с NYSE ще намираш шитове, далеч по-лесно е да намериш някакви хайпове, аз затова и купувам путове основно в САЩ. Компаниите с потенциал никой не ги хайпва, а не като Evolution, Novo Nordisk, PayPal дето постоянно ми ги рекламират колко са страхотни къде ли не

                                Ей панда не се коси толкова, че ще вземеш да повлечеш всичките си "последователи" и току виж сте я закарали до отново на 29-ев.!
                                Голяма болка ще ми (Ни) причиниш,-
                                Явно добре си заплатен... ама на дали! А уж си ги изучил и разбираш нещата, но за насрещния вятър с пикнята не си чувал

                                Коментар

                                Working...
                                X