IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шелли груп АД (A4L)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Key Ru Разгледай мнение

    Колега, прав сте, прав сте, прав сте! Само че това, че не пуша цигари не означава, че цигарените компании нямат на кого да продават продукцията си.
    Сериозно ли? Само балканските чичаци пушат, точно това си означава

    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
      ...и почва да залага серизно - пръска по 2-3-5000 лева на вечер, ....
      Колко вечери ги пръска тези пари, че да спечели доверието на кръчмаря и да го излъже веднъж?
      Нещо не ми се вижда далавера тази "гениална схема". Звучи ми като измислена, но недомислена история.
      Общо взето съжалявам, че си изгубих времето да я прочета. От друга страна беше някакво разнообразие от теб, вместо обичайното хейтене на акцията

      Коментар


      • Их бре, Тонка, що така с рогите - извинявай, че пиша тук, а не в темата за оптимизма, но да не се повтарям, а и е предназначено за адептите и пандата, пък те са основно тук. Тъйцък - хубаво се дразниш на пандата и зовеш за смирение, а виждаш ли своята нескромност как ти си бил пазарът? Без теб и хората като теб нямало да го има - все едно армията няма да я има, като се пенсионираш Или пък Интата, дето уж е мил и добър (уважавам го заради желанието му на тези години, когато възрастта Е порок, но той го е превъзмогнал, което заслужава адмирации), ама заплашва да са се заемели някои по-сериозно с пандата и т.н.

        Вие изобщо търпите ли чуждо мнение? И четете ли това, което пишете? Съобразявате ли се с него? А че пазарът у нас е изкривен - факт е. Че има разни групички - също е факт. Че има вътрешно (полузаконно) инфо и някои са привилигировани - съшо е факт. Ма сте се били запознали на събрания, ма тоя или оня бил пич - имате ли възможности да манипулирате пазара, спи ли КФН, създават ли се диспропорци - дълга и широка е и чисти хора в този бизнес няма, дори и да късат от залъка си...

        Колкото до тази акция - поздравления за всеки, който е успял. И това го казвам най-искрено - да, искат се топки, желание, кАсмет, слушалки и т.н., но парите са си пари и който е успял, значи е успял - браво! Под успял имам из на в пред и зад вид да е продал или както Интата му вика - акциите му да са безплатни. Аз лично не повярвах в биткойн на 3 долара, не повярвах и на 300 или 3000, не вярвам и сега на 100 000, което не пречи абсолютни шматки да станаха милионери и даже мултимилионери буквално от нищото. Също както и с патките едно време, преди да дойде голямото мяу. Моята вътрешна убеденост е, че и тук ще има голямо мяу - дали ще има, дали няма да има, всеки сам си преценЯ, моята "работа", като част от форум е да си изкажа мнението. Ако някого моето мнение го дразни - не го чете. Ако го счита за крайно тролско и заяждащо се - просто ме блокира, както аз съм направил с една торба тролове на яхтата и (за мое огромно съжаление, защото не е трол, ама твърдо и упорито изпада в някои фенщини, при това крайно неверни) уважаван от мен форумец като Здравко. Та направете и вие същото с пандата, мен или който там искате и готово.

        П.С. Сетих се за една разказана ми от колеги случка за човек, който играел здраво еврофутбол по времето, когато "нямаше интернет, а Азис беше още Васко пееераза (по модерному пепедейбераза )". та и той по схемата на една групичка със слушалки тук, бил изучил системата и бил отлично запознат с човешката алчност - влиза в някое селско еврофутбол кафене (да не се бърка с трите букви ) и почва да залага серизно - пръска по 2-3-5000 лева на вечер, което преди 20-на години, коагто ми разказаха случката, бяха наистина много пари - дали печели, или губи, няма значение, но рпави сериозен оборот. Съответният собственик получава по договора с бетингите 6% от оборота, т.е. само от въпросния човек прави по 1-2 минимални работни заплати на вечер, чисти пари. Пак съответно по някое време въпросният случайно му казва, че пътува много из страната, а няма как да залага, та да си разменят телефоните и да му звънне, ако случайно му се прииска да залага, пък той ще му донесе парите после. Ся, това значи въпросният собственик на кафене за залагания да понесе риск, ама пък има гарантирана печалба от 6% от оборота и алността си е алчност. Тогава системата била, че оборотът от залаганията из кафенетата, се събира 2 пъти седмично с инкасо или както там се прави - например понеделник и четвъртък или нещо от сорта, т.е. въпросният човек реално залага безрисково с обещанието, че ще донесе парите в неделя вечер (например, че не помня точните интервали), за да си няма проблеми съответният кафеджия. И той наистина си залагал безрисково - ако спечели, отива да си вземе парите, ако не - просто си сменя телефона и не ходи във въпросното населено място повече, съответно си търси нова жертва някъде на друго място. Жертвите пък знаят, че са в нарушение, затова си мълчат и си плащат за алчността и системата работи "перфектно". В крайна сметка въпросният се помислил за Господ и особено гениален, намесили се едни хорица, чиито интереси настъпил и туто финито - когато ми разказаха за схемата, много се смях - наистина беше полугениална, ако си достатъчно авантюристично настроен и с неособено висок морал, но крайният резултат винаги е един и същ.

        Ся, може би ще ме разберете за слушалките и разни други неща и що се пази омерта до последно, и що се слагат лайкове, и що се скача с бутонките напред на всеки с различно мнение
        Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Key Ru Разгледай мнение

          Колега, прав сте, прав сте, прав сте! Само че това, че не пуша цигари не означава, че цигарените компании нямат на кого да продават продукцията си, това че не пия кока-кола отново не означава, че и тази компания няма на кога да си продава продукцията! Да си кажа честно и на мен започва да ми писва и тук е мястото да Ви приканя да прочетете отново поста в другата тема на колегата Тони.
          Според мен той не ни разбира.
          Човек, който е избрал лесното и е загърбил БФБ, трудно ще ни разбере.
          Човек, който не знае как се влиза и излиза от позиция при 20-30к дневен оборот на целия пазар, трудно ще ни разбере.
          Човек, който е свикнал да е адмириран от чуждениците, трудно ще разбира доверието, уважението и подкрепата, която изградихме тук точно заради тези трудни времена, когато срещахме не адмирации а само присмех.
          Човек, който иронизира пазара ни, не разбира че се надсмива на нас, защото ние сме пазара и този пазар остана жив заради луди като нас!

          А факта, че все още не е успял - ами той сам не си вярва на писаниците. Ако имаше топки и си стоеше зад инвестиционните хипотези - в тези хубави времена отдавна да е направил много пари по пазарите за 18-20години - така както тук доста форумци заеха капитал, застанаха с него зад инвестиционното си решение и сега се наслаждават на 7-8 цифрени портфейли.

          Така, че го оставям да си живее в розовия балон от компетентности и реших да не му обръщам внимание


          Коментар


          • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

            Не, пич. Ти очевидно не разбираш значението на думата достоверно - 2 мин сърч в интернет ми казва 8 и 12, което е далеч от 17. Ти колко човека познаваш с 17? И това е средно! Докато цената, която виждам в IBKR за Шелли ще е същата като през нета на борсата. Демек, едното е грешно което поставя под въпрос и другите цифри около него. Отделно, имаш проблеми с логиката - аз ти казвам че таргет пазара е мъже 31-40, ти ми вадиш че ги купували "младежи" 25-44. Ако ти кажа, че поне 99% потребителите на Шелли са човешки същества с една глава и два крака от 1 до 99 г няма ли да съм прав също?

            И да, познай кой млад милениъл се сдоби с жилище на 31 и си го ремонтира
            Колега, прав сте, прав сте, прав сте! Само че това, че не пуша цигари не означава, че цигарените компании нямат на кого да продават продукцията си, това че не пия кока-кола отново не означава, че и тази компания няма на кога да си продава продукцията! Да си кажа честно и на мен започва да ми писва и тук е мястото да Ви приканя да прочетете отново поста в другата тема на колегата Тони.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
              Отварям аз и що да видя Свети парастас дошъл.
              Да си ги похарчите със Здраве!!!
              Айде жив и здрав и ти и не да илядиш, а да милиониш тука. А на завистливите парчета - празни портфейли, докато им дойде акъла и се научат да избират акции.

              Коментар


              • Отварям аз и що да видя Свети парастас дошъл.
                Да си ги похарчите със Здраве!!!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Key Ru Разгледай мнение

                  Колега, разбира се Вие сте в правото си да тълкувате една информация за достоверна или не. Разбира се можете да използвате същия метод при разглеждането на цената на акциите на Шелли да си кажете, че и тя не е достоверна! Ама знаете ли какво, за цената няма значение дали Вие я смятате за достоверна!
                  Не, пич. Ти очевидно не разбираш значението на думата достоверно - 2 мин сърч в интернет ми казва 8 и 12, което е далеч от 17. Ти колко човека познаваш с 17? И това е средно! Докато цената, която виждам в IBKR за Шелли ще е същата като през нета на борсата. Демек, едното е грешно което поставя под въпрос и другите цифри около него. Отделно, имаш проблеми с логиката - аз ти казвам че таргет пазара е мъже 31-40, ти ми вадиш че ги купували "младежи" 25-44. Ако ти кажа, че поне 99% потребителите на Шелли са човешки същества с една глава и два крака от 1 до 99 г няма ли да съм прав също?

                  И да, познай кой млад милениъл се сдоби с жилище на 31 и си го ремонтира
                  Last edited by Black and white cat-foot; 03.07.2025, 19:48.
                  destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                    17 устройства на домакинство, това е достатъчно да си извадиш извод за достоверността на тези данни. И ако на 44 си млад... Вкарал си чичаците
                    Колега, разбира се Вие сте в правото си да тълкувате една информация за достоверна или не. Разбира се можете да използвате същия метод при разглеждането на цената на акциите на Шелли да си кажете, че и тя не е достоверна! Ама знаете ли какво, за цената няма значение дали Вие я смятате за достоверна!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Key Ru Разгледай мнение

                      Как мислите, дали в тезата Ви за ползвателите на IOT решения може да има някои липси?

                      Европа: IoT и умни домове
                      • Пазарен дял: Европа държи около 20.4% от глобалните продажби на умни домашни решения
                      • Най-популярни устройства: Смарт охранителни системи, осветление, термостати и гласови асистенти
                        .
                      • Среден брой устройства на домакинство: 17.4 устройства – над световната средна стойност
                        .
                      • Основни потребители:
                        • Най-активни са възрастовите групи 25–44 години.
                        • Младите милениали (25–34 г.) са най-склонни да притежават умни устройства
                          .
                      • Основни бариери: Висока цена на устройствата и опасения за сигурността на личните данни

                      САЩ: IoT и умни домове
                      • Пазарен дял: САЩ държи 42.3% от глобалния пазар на умни домове
                        .
                      • Проникване в домакинствата: Над 50% от домакинствата вече използват умни устройства
                        .
                      • Възрастови групи:
                        • 47% от милениалите (25–40 г.) вече имат умни устройства
                          .
                        • Почти половината от всички собственици на умни устройства са на възраст 18–34 години
                          .
                        • 75% от потребителите на умни домове са под 55 години
                          .
                      • Среден брой устройства: 8 на домакинство
                        .
                      • Най-популярни устройства: Смарт говорители, термостати, камери, осветление, уреди и системи за сигурност
                      Изводи и тенденции
                      • Младите потребители (18–44 г.) са основният двигател на пазара и в двата региона.
                      • Сигурността, удобството и енергийната ефективност са основните мотиви за покупка.
                      • След първоначално устройство, потребителите често купуват още – създава се „ефект на екосистема“.
                      • По-възрастните групи (55+) все още изостават в приемането, главно поради цена и притеснения за поверителност.
                      17 устройства на домакинство, това е достатъчно да си извадиш извод за достоверността на тези данни. И ако на 44 си млад... Вкарал си чичаците
                      destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                        Има общо с тезата ми, че таргет пазарът е силно ограничен, както и броя на акционерите. Отделям специално време за компаниите, които не ми харесват. Защото има путове, например LVWR е пълен шит и съм си взел малко
                        Как мислите, дали в тезата Ви за ползвателите на IOT решения може да има някои липси?

                        Европа: IoT и умни домове
                        • Пазарен дял: Европа държи около 20.4% от глобалните продажби на умни домашни решения
                        • Най-популярни устройства: Смарт охранителни системи, осветление, термостати и гласови асистенти
                          .
                        • Среден брой устройства на домакинство: 17.4 устройства – над световната средна стойност
                          .
                        • Основни потребители:
                          • Най-активни са възрастовите групи 25–44 години.
                          • Младите милениали (25–34 г.) са най-склонни да притежават умни устройства
                            .
                        • Основни бариери: Висока цена на устройствата и опасения за сигурността на личните данни

                        САЩ: IoT и умни домове
                        • Пазарен дял: САЩ държи 42.3% от глобалния пазар на умни домове
                          .
                        • Проникване в домакинствата: Над 50% от домакинствата вече използват умни устройства
                          .
                        • Възрастови групи:
                          • 47% от милениалите (25–40 г.) вече имат умни устройства
                            .
                          • Почти половината от всички собственици на умни устройства са на възраст 18–34 години
                            .
                          • 75% от потребителите на умни домове са под 55 години
                            .
                        • Среден брой устройства: 8 на домакинство
                          .
                        • Най-популярни устройства: Смарт говорители, термостати, камери, осветление, уреди и системи за сигурност
                        Изводи и тенденции

                        • Младите потребители (18–44 г.) са основният двигател на пазара и в двата региона.
                        • Сигурността, удобството и енергийната ефективност са основните мотиви за покупка.
                        • След първоначално устройство, потребителите често купуват още – създава се „ефект на екосистема“.
                        • По-възрастните групи (55+) все още изостават в приемането, главно поради цена и притеснения за поверителност.
                        Last edited by Key Ru; 03.07.2025, 14:28.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от polax Разгледай мнение
                          Панда, постовете ти се превръщат в откровено тролене.
                          Какво значение има възрастта и пола на присъстващите на ОСА, на потребителите на продукти Шели?
                          Нима смяташ, че ще промениш мисленето на хора изкарали от тази компания стотици % ?!
                          И да, може и да си прав, че ликвидността е слаба ама с покачване на цената ще е още по-слаба, все пак не сме щатите.
                          Факт е, че компанията преизпълнява заложените планове, факт е и че на борсите се търгуват очаквания и шели ще расте, докато се изпълняват плановете. Факт е че имат много силен маркетинг, но да ги виним ли за това?
                          Като не ти харесва компанията, казваш си мнението и до там, а ти всеки ден едно и също, то не бяха споделяне, лайкове, обеми, ликвидност........ всеки си е намерил истината за него и я търгува.

                          Успех и отделяй по-малко време на компаниите, които не ти харесват.
                          Има общо с тезата ми, че таргет пазарът е силно ограничен, както и броя на акционерите. Отделям специално време за компаниите, които не ми харесват. Защото има путове, например LVWR е пълен шит и съм си взел малко
                          destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                          Коментар


                          • [QUOTE=Zdravko74;n4283177]
                            Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                            Пич, лайковете ти ги коментираш, постът по долу ти беше такъв ! Затова и аз така ти отговорих ! Добре ще е да не се правиш много на велик, а да уважаваш хората и мнението им !
                            Че кой се прави? И вземи остави оги на мира, нищо не ти е направил

                            #371 out of 31,476 Financial Bloggers

                            https://www.tipranks.com/experts/bloggers/gold-panda

                            Last edited by Black and white cat-foot; 03.07.2025, 13:11.
                            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Slg Разгледай мнение

                              Има две момичета със спорен морал - едната е на 27 и работи в клуб, другата на 22 сервитьорка. И двете ги питам преди да влезна в дадена позиция.
                              влезна, ти трябва да си софиянец
                              destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Key Ru Разгледай мнение

                                Колега, бягате от отговора, въпроса не е в това дали са със спортен или спорен морал, а позициите в които влизате?
                                Последно допълвах от Шелито когато беше паднала в диапазона от 30.2 до 34.0 и преди няколко дни си взех Софарма. Иначе имам от Импулс по сериозно количество и малко спекулативни от ПИБ.

                                Коментар

                                Working...
                                X