IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браунов газ-истина или измама?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Линдегаз им позволява да добавят опасния водород към метана в газопреносната мрежа.
    Не съм сигурен, че е към метан, обаче и ти не си много сигурен.
    Доколкото ми е известно извозват водорода заедно с въглероден двуокис.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      За какво му е на някой да се взривява с пропанбутан като с бензин е много по лесно да се взриви ?
      Не те разбирам изобщо за какво ми го казваш това. Би ли пояснил?
      Там, където съм дал примера с пропана, е че независимо от обстоятелството, че пропанът е друг клас на опасност, много по-нисък от водорада - има казуси. А какво общо има това с бензина, ще ни кажеш ти.

      Коментар


      • v_tin

        Така правят в Германия и представи си Линдегаз им позволява да добавят опасния водород към метана в газопреносната мрежа. Не ставайте будали да ви зомбират с глупости - водорода бил опасно гориво, опасно е колкото всички останали и понеже е много по летлив от тях при теч успява да се разреди много бързо и дори е по безопасен.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • бай Промо

          За какво му е на някой да се взривява с пропанбутан като с бензин е много по лесно да се взриви ?
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            Нещо като линк, картинка или някаква друга информация за това което си писал можеш ли да дадеш
            За линка пиши в Google: hydrogen gas distribution Germany
            ... и почваш да четеш наред.

            Коментар


            • 5. Единственото нещо, което има смисъл за водород е да се бичи от възобновяеми, когато излишата енергия от тях не се изкупува, и да се блъска в газопреносната мрежа, както в Германия - 40% водород и 60% нещо друго.

              Нещо като линк, картинка или някаква друга информация за това което си писал можеш ли да дадеш

              Коментар


              • The Senator

                Има два служебни автомобила на познат и са на бензин - карат ги на бензин за да са по бързи , и на двата има монтирани клетки за ННО. Единия е случил на шофьори които доливат вода и клетката работи, на другия шофьорите са я изключили понеже ги мързи да доливат пък и разбирали от такива работи и полза нямало. Разликата в маслото и в мръсотията по капачката на гърловината вече е очебийна, чистия мотор работи значително по меко и е по пъргав и в горивото което харчат има чувствителна разлика, пали много леко. Въобще разликата си я има и е очебийна вече, а умниците твърдят че на другия опел мотора просто бил по сполучлив. Масла и поддръжка е правена едновременно и на двете коли винаги заедно, консумативите които ползват също са едни и същи.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнение
                  Да видим от раз: вас /професионалния мрънкач/ или себе си, професионалните учени ще слушат.
                  Естествено, че себе си ще слушат, и не защото са професионални учени (не бих нарекъл лице с IQ-70 'професионален учен' независимо за какъв се мисли и се представя), а защото повечето са такива абослютни егоцентристи, че някои от тях дори не знаят за съществуването на обективната реалност извън 'тяхната книга' (която най-вероятно е издадена в два еднообразни екземпляра, по един за всеки от съавторите).

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнение
                    Ако не повярваш, не си измамен и оттам, факт на измама няма. Може да е искал някой, номерът не минал-точка.
                    С няколко думи - енергийната мафия отново в опити за брутална измама.
                    Last edited by бай Промо; 22.02.2016, 14:28.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнение
                      А тези 8%/100 км по далекопровод да не питам откъде, че сигурно, пак злите феодални старчета ще да са виновни.
                      За тези които питат за да знаят, а не за да се заяждат, тези 8% на 100 км загуби съм ги взел от една енергийна еко-оценка на ЕК, която няма нищо общо с БАН и МАН и всякакви лица, които се мислят и се представят за някакви феодалисти (да им имам самочуствието), тъй като за всичко ползва собствени експерти ... и си валидира нещата.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнение
                        Да не питам кога, според теб, БАН изобщо се е явявала дори частично нещо като "собственик" на локомотиви.
                        БАН нямат локомотиви, защото те изобщо никога не са имали такъв проблем, обаче имат експериментална установка в ТЕЦ 'Бобов Дол' за 'чисти въглища' (каквото и да означава това). Всъщност го знаем какво означава - същото менте като брауновия газ.

                        За да изчистят 10 000 GT ще им трябват ... още 7 000 GT. И като се вземе предвид, че нищо не чистят, а само складират под земята, цялата теория за 'технологията на чистите въглища' се срутва като картонена кутия.
                        Last edited by бай Промо; 22.02.2016, 14:04.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                          Нямам нищо против със слънчева енергия чрез електролиза да се произвежда водород, който да се съхранява и после да се използва за получаване на енергия, дали на еленергия, дали на механично движение... Проблемите по съхраняването на големи количества водород, к.п.д. то на подобна инсталация, както и мерките за безопасност на силно избухливия при досег с кислорода газ да ги оставим настрани.
                          Това е разбираем за мене процес, който отговаря на всичките ми представи и познания по физика. Естествено е да се търсят начини да се оползотвори получената през деня енергия от слънцето и да се използва през нощта. Ако се намери евтин и лесен начин да се съхранява електричеството в голямо количество, тогава ще настъпи истинската ера на оползотворяване на чистата енергия на Слънцето.

                          Ама да се приказва за някакъв "браунов" газ, с формула ННО, тоест несвързани атоми на водорода, в смес със несвързан атом кислород.... извинявам се, ама това е дивотия на квадрат. И измама.
                          Мистификация или опит за измама но не повече, ако искаме да сме точни. Ако не повярваш, не си измамен и оттам, факт на измама няма. Може да е искал някой, номерът не минал-точка.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнение
                            1. За да намалиш вредните емисии, ако това ни е целта, изобщо не ти трябва да се правиш на клоун по нета и да представяш конвенционална водородна батерия като генератор за течен водород.

                            2. Ние сме малоумна 'техническа нация' и в качеството си на такава водород не ни трябва. След като има хора, които успяват да се самовзривят с пропан - за какво говорим. Знаеш ли какъв 'талант' трябва да си, за да се самовзривиш с пропан - трябва да си на нивото на Ванга - IQ-70 - като минимум.

                            3. За да намалиш емисиите не ти трябват никакви батерии, независимо дали водородни или нано-литиево-йонни. Съшият и много по-голям ефект може да се постигне с по-чисти горива - газ-метан-дизел, газ-метан-водород (на LPG), водно колоидно дизелово гориво, за всички дизелови, без приставка.

                            4. Много по-голям смисъл има за сложиш електромагнитни спирачки и за тока на спиране да включваш тиристорите на ривърс, което прави спирачката генератор, отколкото да правиш гранд-шоу-изпълнения с 'водородни бомби' и превръщане на лекия автомобил в Камаз. За тези, които започват вече да подскачат, това е лично мое мнение и не ангажирам никого.

                            5. Единственото нещо, което има смисъл за водород е да се бичи от възобновяеми, когато излишата енергия от тях не се изкупува, и да се блъска в газопреносната мрежа, както в Германия - 40% водород и 60% нещо друго.

                            6. Има и един дуг момент - че преносът на енергия с газ (метан, водород или метан-водород-въгероден двуокис) е много по-ефективно (<1% загуби на 100 км) от преносът на електроенергия напр. (8% загуби на 100 км далекопровод).

                            Ако някой има някакви други цифри или други технологии - да ги покаже.
                            И от кога разбираме от техника? Да не би на две магарета плявата да можем да разделим? Да не питам кога, според теб, БАН изобщо се е явявала дори частично нещо като "собственик" на локомотиви. А тези 8%/100 км по далекопровод да не питам откъде, че сигурно, пак злите феодални старчета ще да са виновни.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Ако ... беше успял да ги измами то сега по колите щеше да има клетки които да вкарват водород и изгорелите им газове да са много по чисти.
                              1. За да намалиш вредните емисии, ако това ни е целта, изобщо не ти трябва да се правиш на клоун по нета и да представяш конвенционална водородна батерия като генератор за течен водород.

                              2. Ние сме малоумна 'техническа нация' и в качеството си на такава водород не ни трябва. След като има хора, които успяват да се самовзривят с пропан - за какво говорим. Знаеш ли какъв 'талант' трябва да си, за да се самовзривиш с пропан - трябва да си на нивото на Ванга - IQ-70 - като минимум.

                              3. За да намалиш емисиите не ти трябват никакви батерии, независимо дали водородни или нано-литиево-йонни. Съшият и много по-голям ефект може да се постигне с по-чисти горива - газ-метан-дизел, газ-метан-водород (на LPG), водно колоидно дизелово гориво, за всички дизелови, без приставка.

                              4. Много по-голям смисъл има за сложиш електромагнитни спирачки и за тока на спиране да включваш тиристорите на ривърс, което прави спирачката генератор, отколкото да правиш гранд-шоу-изпълнения с 'водородни бомби' и превръщане на лекия автомобил в Камаз. За тези, които започват вече да подскачат, това е лично мое мнение и не ангажирам никого.

                              5. Единственото нещо, което има смисъл за водород е да се бичи от възобновяеми, когато излишата енергия от тях не се изкупува, и да се блъска в газопреносната мрежа, както в Германия - 40% водород и 60% нещо друго.

                              6. Има и един друг момент - че преносът на енергия с газ (метан, водород или метан-водород-въгероден двуокис) е много по-ефективен (<1% загуби на 100 км) от преносът на електроенергия напр. (8% загуби на 100 км далекопровод).

                              Ако някой има някакви други цифри или други технологии - да ги покаже.
                              Last edited by бай Промо; 22.02.2016, 12:18.

                              Коментар


                              • Само скромно да добавя, че измамника си е измамник сус всички никове.
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X