Не ви следя темата, но да питам очаквате ли с нетърпение книгата на Хидроинженера за Брауновия газ, в момента я пишел по думите на Тадаръков...
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браунов газ-истина или измама?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от aleks262 Разгледай мнениеПрестанете с личните обиди и нападки!Цитат:
Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнение
Беше ти зададен елементарен въпрос- би ли ни разписал Закона на Ом за част от веригата преди да коментираш каквото и да било, нали запомни- преди и не след.Last edited by Tutankhamon; 24.02.2016, 14:16.The Mumy is alive, do not care about it !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнениеБеше ти зададен елементарен въпрос- би ли ни разписал Закона на Ом за част от веригата преди да коментираш каквото и да било, нали запомни- преди и не след.The Mumy is alive, do not care about it !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнениеМетрите НЕ идват от законите на Ом, а от географията на потреблението и генерацията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнениеАко под 'другите му клонинги' визирате моя милост, никой никъде не ме е канил и не смятам да ходя никъде, за да компенсирам IQ-комплексите на когото и да било..
Изобщо не следва това. Това, което следва директно от казаното по-горе, е че агресията и арогантността на някои нямат никакви граници ... за съжаление без никаква обосновка и IQ-база.
Тези 8% са от друго място. А тези 9% в които си се влюбил са усреднени загуби за всички съоръжения по мрежата.
Такае - средно по 9% за цялата мрежа, защото едно съоръжение като ел. далекопровод внася напр. 4.2%, а друго ще има 13.8%, за да станат двете общо 9%.
Що не си забършеш задника с дипломата, ако изобщо имаш такава. Загубите се изчисляват винаги метри/мощност при волтаж на линията. Например една линия от 160 км (100 мили) на 765 kV за пренос на 1000 MW електрическа мощност има обикновено загуби от 1.1%. За сравнение, 345 kV линия, за пренос на 1000 MW мощност на 160 км има загуби 4.2%.
И знаеш ли откъде идват метрите - идват оттам, че някои хора никога не са знаели Закона на Ом за част от веригата, без да коментираме, че никога не са правили разлика м/у закона на Ом за част от Веригата и Закона на Ом за цялата верига.
Айде бе, сериозно. Брей де'беш. И как разбра това.
IQ-то по дефиниция оценява качеството на човешката интелигентност на база измерване на стандартни когнитивни функицоналности. Няма как някой да е бил на 20 год. космическа дупка по математика с три на релси от машинно-тракторния факултет и да е станал на стари години мега-гений от седма звездва величина - по киберанализ, например (което се води висш пилотаж в математиката). Няма как да стане това, защото когнитивните функционалности, които ще му трябват за мега-гений се развиват до 20 год. възраст.
Това е доказано, че не може да съшествува във физическия свят, а ако БАН твърдят нещо друго, то е защото са се облепили с фалшиви титли и картони без IQ.
2.Хванах се за твоите 8%, защото са нонсенс. За 100 км твърдиш, а сам привеждаш други цифри. И онези 9% са средно претеглени за цялата ЕЕС, което аз също акцентирах, а не нещо си за някое кокретно съоръжение, нито пък "средноаритметично". Инженерно и математически куцаш. Но, сам забелязваш, доста по-малки проценти са за ВН и някак не се връзват с твоите "на 100 км". Тоест, смучеш си от пръстите с претенции /без факти в подкрепа/ за по-високо IQ.
Дипломата си, за твой кеф, няма да мърся. Още повече, че е изкарана с пот на челото и с подкрепата, в същото време, от моя страна за още неколцина колеги. Ей така, от човещина, колегиалност и съпричастност.
3.Метрите НЕ идват от законите на Ом, а от географията на потреблението и генерацията. Ама това на умен човек като теб не е работа да го знае, нали. на такива, им дай агресивно да плюят, че сами не са допринесли нещо, за което да ги признаят и възнаградят. ЗАВИСТ И РЕВНОСТ, друже. Това демонстрираш.
4.АКО имаше доказана полза от твоите когнитивни екстри, да вземе човек да ти сурне Нобела, че да се успокоиш. Ако не си дупка по математика, е само в твоя полза. Може да си равна линия, бабунка или ... "Еверест".
Чудно, защо не те познаваме под името ти от изданията, ами се вихриш тук под някакъв си ник?
МУАХАХАХАХАХАХАХАХАХА!!!Last edited by Tutankhamon; 24.02.2016, 11:35.The Mumy is alive, do not care about it !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнениеПоканени бяха нееднократно -и той и другите му клонинги и който тук още твърди подобни неща.
Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнениеИзглежда, ги спря твърдото решение в случай, че не бъдат доказани твърденията им, материалите да бъдат използвани като доказателства в дело за клевета, набеждаване и престъпление срещу личността с висока претендирана цена.
Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнениеДевет процента /9%/ за цялата българска ЕЕС НЕ СА 8% за 100 км, както твърдеше бай Промо, а даже много по-малко.
А тези 9% в които си се влюбил са усреднени загуби за всички съоръжения по мрежата.
Така е - средно по 9% за цялата мрежа, защото едно съоръжение като ел. далекопровод внася напр. 4.2%, а друго ще има 13.8%, за да станат двете общо 9%. Това 9% е усреднена стойност, а не е общата стойност, както се опитваш да ни я представиш.
Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнениедължината на ЦЯЛАТА мрежа на ЕЕС е много повече, няколко хиляди км. Загуби има, това е неизбежно но, делим едното на другото и цифрите стават много по-ниски. С пъти.
И знаеш ли откъде идват метрите - идват оттам, че някои хора никога не са знаели Закона на Ом за част от веригата, без да коментираме, че никога не са правили разлика м/у закона на Ом за част от Веригата и Закона на Ом за цялата верига.
Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнениеТук, IQ на този и онзи няма отношение.
IQ-то по дефиниция оценява качеството на човешката интелигентност и представлява база за измерване на стандартни когнитивни функицоналности. Няма как някой да е бил на 20 год. космическа дупка по математика с три на релси от машинно-тракторния факултет и да е станал на стари години мега-гений от седма звездва величина - по киберанализ, например (което се води висш пилотаж в математиката). Няма как да стане това, защото когнитивните функционалности, които ще му трябват за мега-гений се развиват до 20 год. възраст.
Това е доказано, че не може да съшествува във физическия свят, а ако БАН твърдят нещо друго, то е защото са се облепили с фалшиви титли и картони без респективното IQ, каквото е математическото очакване за нещата.Last edited by бай Промо; 24.02.2016, 16:15.
Коментар
-
Имхотеп досега не разкри за какви "измами" иде реч и не пожела, въпреки всичко, да сезира органите прокуратура, съд и полиция. Поканени бяха нееднократно - и той и другите му клонинги и който тук още твърди подобни неща. - Напразно. Изглежда, ги спря твърдото решение в случай, че не бъдат доказани твърденията им, материалите да бъдат използвани като доказателства в дело за клевета, набеждаване и престъпление срещу личността с висока претендирана цена. Въпросните персони, хвърлящи партенки, задължително, на база фактите, ще понесат и моралната, и материална отговорност за действията си.
Относно разминаванията:
1. За официални данни приемам тези от споделения линк. И ето го драстичното разминаване: Девет процента /9%/ за цялата българска ЕЕС НЕ СА 8% за 100 км, както твърдеше бай Промо,1. За да намалиш вредните емисии, ако това ни е целта, изобщо не ти трябва да се правиш на клоун по нета и да представяш конвенционална водородна батерия като генератор за течен водород.
2. Ние сме малоумна 'техническа нация' и в качеството си на такава водород не ни трябва. След като има хора, които успяват да се самовзривят с пропан - за какво говорим. Знаеш ли какъв 'талант' трябва да си, за да се самовзривиш с пропан - трябва да си на нивото на Ванга - IQ-70 - като минимум.
3. За да намалиш емисиите не ти трябват никакви батерии, независимо дали водородни или нано-литиево-йонни. Съшият и много по-голям ефект може да се постигне с по-чисти горива - газ-метан-дизел, газ-метан-водород (на LPG), водно колоидно дизелово гориво, за всички дизелови, без приставка.
4. Много по-голям смисъл има за сложиш електромагнитни спирачки и за тока на спиране да включваш тиристорите на ривърс, което прави спирачката генератор, отколкото да правиш гранд-шоу-изпълнения с 'водородни бомби' и превръщане на лекия автомобил в Камаз. За тези, които започват вече да подскачат, това е лично мое мнение и не ангажирам никого.
5. Единственото нещо, което има смисъл за водород е да се бичи от възобновяеми, когато излишата енергия от тях не се изкупува, и да се блъска в газопреносната мрежа, както в Германия - 40% водород и 60% нещо друго.
6. Има и един друг момент - че преносът на енергия с газ (метан, водород или метан-водород-въгероден двуокис) е много по-ефективен (<1% загуби на 100 км) от преносът на електроенергия напр. (8% загуби на 100 км далекопровод).
Ако някой има някакви други цифри или други технологии - да ги покаже.
1.а) дължината на ЦЯЛАТА мрежа на ЕЕС е много повече, няколко хиляди км. Загуби има, това е неизбежно но, делим едното на другото и цифрите стават много по-ниски. С пъти. Много по-кратките разстояния от централи до потребители /вкл. и поради географията/ в Австрия, както и различните транзитни потоци са пряко доказателство на това. Тук, IQ на този и онзи няма отношение. Имат отношение законите на Джаул-Ленц, на Кирхоф, законите за електромагнитната индукция, капацитивните токове, факторът на мощността и, донякъде, нормативната база /много съм се чудил, защо има санкции за локално "прекомпенсиране" на косинуса, при положение, че като цяло на ЕЕС се вдига но, и там е въпрос на "процентни пунктове", а не на пъти/. EVN и всяко дружество, при намаляване товара с 20%, само от топлинни загуби в метала на проводниците, снижават нетните загуби с до 36% /загубите в магнитопроводите са по-постоянни/ и без никакво усъвършенстване на управлението. Нито EVN, нито Енерго-про, нито ЧЕЗ досега са направили радикални промени, само цицат от потребителя.
1.б) Нормално, в страните, използващи в бита за отопление горивен газ от коксовите инсталации, по тръбите карат смес Н2 и... СО. Т.е., въглероден ОКИС. СО2 има като остатък, малък процент. МНОГО малък. Н2 може и в по-високи концентрации да го сторят, но СО2 е баласт с мижаво участие. Къде видя 60% и кой има сметка да увеличава хидравличните загуби, за да помпи нещо, което не гори?
2.За IQ-то, вече бе казано: Направи нещо по-добро и ги измести пусти "изкуфелници", лошо няма. Предполагам, има страни и без "академии" , в които живеят по-добре и от нас. Дай пример със себе си.
И чети, бай Промо. Чети.Last edited by Tutankhamon; 24.02.2016, 10:13.The Mumy is alive, do not care about it !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ИмхотепБай Промо, може и да досаждам, но тутанкамон, сенатора и пирамид са един и същи измамник и лъжец.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнениеОфициалните данни и вашите твърдения се разминават.
Ако става въпрос за 'чистите въглища', там няма неофициални данни - всичко е официални измами и операционе кеш с цел тотална разруха на биосферата на планетата.
Събрали се някакви 100 год. академици със средно IQ-70 и решили да бастисат гората от приказките на своите внуци - единодушно. И какво може да направиш с/у това.
Коментар
-
Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнениеРехава е оценката.
Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнениеВиж работно напрежение, сечение, броеве трансформации и т.н., нормиран товар и др. преди да правиш гръмки заключения. Пресметни и покажи сметките и едва тогава бих могъл да ги приема.
За повече подробности за 9-те % вж.: http://data.worldbank.org/indicator/EG.ELC.LOSS.ZS
А за загубите в газоразпределителната мрежа ги дават 4% за био-газ и метан, и <1% за транспорт на водород, само не ме питайте какво значи транспорт на водород в представите на Линдегаз - според мен возят 40% водород във въглероден двуокис, а може да има и нещо друго.
Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнениеИскам да видя.
За 'Петър Берон' мога ди ти снимам газоразпределителната,
за 'Стефан Стамболов' - консултация по е-mail + бонус прототип на генератор за метан (шише с газирана вода и обелки от мандарини);
за 'Пенчо Славейков' - груба калкулация на първо четене;
за 'Алеко Константинов' - ще ти сметна всичко по въпроса;
а ако стигнем и до златния на 'Иван Рилски' - мога да ти изнамеря и технология за оксидиране на медни тръби и за домашно производство на сребърно огледало.
Ако не искаш да ме запознаеш с тези лица, съм в абослютна невъзможност да бъда от каквато и да е полза.
Ще трбява да се задоволиш с приказките на кафе на пясък. Мога да ти кажа обаче, откъде може да си купиш почти винаги "Ненаситната монахиня".Last edited by бай Промо; 24.02.2016, 06:48.
Коментар
-
Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнениеТова може и така да е. Знам ли. Много от постановките от технологично и пазарно естество са подмяна на нещата
Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнение... и странно, защо още не си ги разкрил публично.
Първоначално изпратено от The Senator Разгледай мнениеЗнае ли подобни факти и си мълчи, човек става съучастник.
Може ли да кажа нещо в тази връзка.
Изкуството да се говорят глупости в публичното пространство е дар от Бога. Това не може да се научи в никой факултет - човек или го има, има го няма ... това си е дарба.
Никой не е длъжен да обдухва с информация духовната нищета и невежеството.
В правото има органична нетърпимост към духовната нищета: Ignorantia legis neminem exusat - Незнанието на закона не оправдава; Ignorantia iunis nocet - Юридическата неграмотност е вредна и т.н.
Подобно е и отношението на медиците и на Световната здравна организация към духовната нищета:
Пример: 'Група 1: Агентът (веществото) е канцерогенно за човека. Случаите на излагане причиняват експозиции, които са канцерогенни за човека. Тази категория включва също и случаите, когато има достатъчно доказателства за канцерогенност при човека. Групата включва още и случаите когато има достатъчно доказателства за канцерогенност при експериментални животни и убедителни доказателства при експонирани лица, че агентът (веществото) действа чрез практически осъществим механизъм на канцерогенност'.
Особено последната част, да ти звучи като някаква милост и толерантност към духовната нищета: 'че агентът (веществото) действа чрез практически осъществим механизъм на канцерогенност'.
Не виждам, защо аз трябва да толерирам и обгрижвам духовната нищета. Нямам никъде такива задължения.Last edited by бай Промо; 23.02.2016, 17:48.
Коментар
-
1.Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнениеБАН нямат локомотиви, защото те изобщо никога не са имали такъв проблем, обаче имат експериментална установка в ТЕЦ 'Бобов Дол' за 'чисти въглища' (каквото и да означава това). Всъщност го знаем какво означава - същото менте като брауновия газ.
За да изчистят 10 000 GT ще им трябват ... още 7 000 GT. И като се вземе предвид, че нищо не чистят, а само складират под земята, цялата теория за 'технологията на чистите въглища' се срутва като картонена кутия.
2.Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнениеЗа тези които питат за да знаят, а не за да се заяждат, тези 8% на 100 км загуби съм ги взел от една енергийна еко-оценка на ЕК, която няма нищо общо с БАН и МАН и всякакви лица, които се мислят и се представят за някакви феодалисти (да им имам самочуствието), тъй като за всичко ползва собствени експерти ... и си валидира нещата.
3.Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнениеС няколко думи - енергийната мафия отново в опити за брутална измама.
4.Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнениеЕстествено, че себе си ще слушат, и не защото са професионални учени (не бих нарекъл лице с IQ-70 'професионален учен' независимо за какъв се мисли и се представя), а защото повечето са такива абослютни егоцентристи, че някои от тях дори не знаят за съществуването на обективната реалност извън 'тяхната книга' (която най-вероятно е издадена в два еднообразни екземпляра, по един за всеки от съавторите).
5.Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнениеНе те разбирам изобщо за какво ми го казваш това. Би ли пояснил?
Там, където съм дал примера с пропана, е че независимо от обстоятелството, че пропанът е друг клас на опасност, много по-нисък от водорада - има казуси. А какво общо има това с бензина, ще ни кажеш ти.
6.Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнениеНе съм сигурен, че е към метан, обаче и ти не си много сигурен.
Доколкото ми е известно извозват водорода заедно с въглероден двуокис.
Пак ти казвам: Чети.
Коментар
-
Българин изобрети магнитен двигател...
Инвеститори, какво мислите за това НОВО патентовано българско изобретение?
http://www.dnes.bg/technology/2016/0...omobili.293862
П.С.
Търсих от къде да публикувам нова тема но не открих бутона... За това пускам темата тук...
Ако администратора прецени...нека да направи нова тема!
Коментар
Коментар