IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браунов газ-истина или измама?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Tutankhamon

    Ако караш на пропанбутан няма полза от добавяне на водород, само дизел, бензин и метана за да му се намали на него пък догарянето. По малкото нагари естественно по добре за свещите, но по начало не се добавят значителни количества водород и няма смисъл от много. Към 7-8 ампера да е тока към електролизера е достатъчно, а ако има електроника която в режим на празен ход го изключва и променя и тока в зависимост от оборотите е най добре.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Благодаря, Andi11, че поне и неговия обиден пост изтри.
      The Mumy is alive, do not care about it !!!

      Коментар


      • Дано публиката е видяла, какво съм писал преди изтриването.
        По темата:
        Дани, имаш ли някаква информация как се отразяват тези допълнение на функционирането на свещите?
        The Mumy is alive, do not care about it !!!

        Коментар


        • Tutankhamon

          В Япония за такава сума прототипват кола, това исках да кажа. А в случая това е тежък и предполагам скъп прототип. Технологиите доколкото ми е ясно са на доставчиците на части и компоненти във фирмата. Едва ли се оценява в тях колко е инвестирано.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнение
            ... ел. колата им
            Явно освен собствената си реч, друго не четеш. Не е електромобил. Това че е хибрид, не означава че ще му сложат една голяма батерия и ще започне да извъшва разни електрически мероприятия, като например 12 часа зареждане на батерия.
            За сведения на тези, които имат тапи в ушите и кепенци на очите, двигателят е микро-газова турбина.
            Last edited by бай Промо; 25.02.2016, 17:53.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнение
              Моля те, остани! На какво ще се смеем, ако си тръгнеш ?
              Може ли да ти кажа нещо - никой не ти иска тъпото мнение за хората, което гледаш да пробуташ навсякъде, най-вероятно по някави супер-лични съображения, които дори и не искам и да знам. Ако имаш нещо да казваш по темата - говори по темата.

              Ако ще ме коментираш и ще демонстриращ колко си голям и вълнуващ комплексар - аре чао.
              Last edited by бай Промо; 25.02.2016, 17:40.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнение
                Тойота не я мислете - сега проф. Мичио Каку като им направи най-новата 'батерия' ... хибриден автомобил на газ-метан-водород като сингаз от соларна, ще ни издуха всички, от всички пазари.
                Моля те, остани! На какво ще се смеем, ако си тръгнеш ?
                Пояснявам: Не съм се интересувал от Тойота и ел.колата им но, ако са се справили за такива пари, не точно за рев, ами за аплодисменти иде реч. А до проф. Каку докато стигнеш, много хляб да изядеш ще се наложи: Човекът поне явни глупости не дрънка.
                Last edited by Tutankhamon; 25.02.2016, 17:12.
                The Mumy is alive, do not care about it !!!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Във водородния модел на Тойота са вложени само 3.7 милиона долара от компанията.
                  На ваше място не бих се затъжил толкова за Тойота. Няма какво да я мислите - сега проф. Мичио Каку като им направи най-новата 'батерия' ... хибриден автомобил на газ-метан-водород, произведен като сингаз от соларна, ще ни издухат всички, от всички пазари.
                  Last edited by бай Промо; 25.02.2016, 17:08.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Мислиш че имат втора газопреносна мрежа за въглероден диоксид плюс водород ли ? 1.5м евро са нищо пари, но за консултация са невероятна сума. Консултирания трябва да бъде подложен на психиарична експертиза.
                    Във водородния модел на Тойота са вложени само 3.7 милиона долара от компанията.
                    Пич, ти ме накефи. Обясни му го, за Бога, че не разбира. Основният, дето е за преглед, наистина е този, дето е платил тази пара.
                    Както и да е, в темата за елекромобила, аз скромно ще предположа, че освен тези 3,7 млн. долара от компанията Тойота, вероятно, в пъти по толкова, са на други инвеститори без да изключвам /и/ варианта и за едната чест да са участвали млади и амбициозни инженери, студенти-випускници и просто умни хора с най-чисти намерения.
                    The Mumy is alive, do not care about it !!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнение
                      А това какво е:
                      Стават, ама не стават, защото това са статистически усреднени стойности. Нищо не може да делиш на нищо - или ползваш стойността както е, уследнена, или не я ползваш.
                      И как така 8% за цялата система е едно и също, според теб, с 8% за 100 км електропровод? ТОВА обясни. да не говорим какъв "електропровод" имаш предвид, че там съсвем ще я оплескаш.
                      "Статистически усреднени стойности" са за целите системи и не може с лека ръка - сам обори преди - да ги манипулираш, както ти дойде. Естествено е, системите с по-дълги участъци НН и по-ниски стойности на ВН при еднаква дължина на разпределителните мрежи да имат по-високи загуби, примерно, както и тези с голяма дължина на мрежите /средно, от централи до потребители/ поради въпросния закон на Джаул-Ленц. Забележи, не на Ом.
                      Не те знам какво си учил но, по тази част, си пълна и тотална хумореска.
                      - От друга страна, не искам ли прекалено много? Явно, толкова си можеш.
                      The Mumy is alive, do not care about it !!!

                      Коментар


                      • бай Промо

                        Мислиш че имат втора газопреносна мрежа за въглероден диоксид плюс водород ли ? 1.5м евро са нищо пари, но за консултация са невероятна сума. Консултирания трябва да бъде подложен на психиарична експертиза.
                        Във водородния модел на Тойота са вложени само 3.7 милиона долара от компанията.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнение
                          ... то аз ще помоля да цитираш тук и да покажеш къде аз съм изрекъл нелепицата, дето ми приписваш, че /уж/ загубите НЕ били зависели от дължината и сечението на проводника, като неколкократно съм ти написал обратното.
                          А това какво е:
                          ... дължината на ЦЯЛАТА мрежа на ЕЕС е много повече, няколко хиляди км. Загуби има, това е неизбежно но, делим едното на другото и цифрите стават много по-ниски.
                          Стават, ама не стават, защото това са статистически усреднени стойности. Нищо не може да делиш на нищо - или ползваш стойността както е, усреднена, или изобщо не я ползваш.
                          Last edited by бай Промо; 25.02.2016, 16:52.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнение
                            Е това всичкото си го кажи на себе си пред огледалото ... а някой ден може и наистина да разбереш за какво става въпрос.
                            И между другото какъв си ти, да ти давам смислени отговори ... и защо да го правя.
                            То и колко ли да са "смислени" тези твои отговори, всички ги видяхме.
                            The Mumy is alive, do not care about it !!!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от бай Промо Разгледай мнение
                              Кой кого пРосвещава - нека другите от форума да преценяват.
                              Истината е че нямаш представа как изглежда Законът на Ом за част от веригата, както още по-очевидната истина е, че изобщо не говориш с хората по темите, а си специализиран в ад хоминем и кой каквото те попита или коментираш човека, а не проблема, или му представяш някакво зироу-нолидж-пруф-ъв-нолидж и изпращаш дискусията в Измерението Х.

                              Понеже съм сигурен, че пожизнено няма да можеш да разпишеш Закона на Ом за част от веригата, и понеже говориш, че загубите не зависели от дължината на проводника, аз ще ти разпиша формулата, за което не очаквам някаква благодарност, на каквато ти явно и очевидно не си способен, но поне недей да говориш глупости, че ти си ме бил обучавал - опазил ме Господ (X).

                              Гледай сега: P=U.I=Iexp2.R
                              Това е от формулата за енергията и от Закона на Ом за цялата верига.

                              От друга страна за специфичното съпротивление имаме: R = r.l/S
                              И като заместим R в разписан вид във формулата за мощността получаваме:
                              P = Iexp2.r.l/S
                              При това положение, до което ти така и не успя да достигнеш, вземи ни кажи точно как загубите на мощността 'не зависят' от дължината и сечението на проводника?
                              Виж сега, т.нар. "бай Промо":
                              Ако и някак да /...успяваш?/ да баламосаш например Имхотеп, то аз ще помоля да цитираш тук и да покажеш къде аз съм изрекъл нелепицата, дето ми приписваш, че /уж/ загубите НЕ били зависели от дължината и сечението на проводника, като неколкократно съм ти написал обратното. Аз те цитирах "искрено и лично" по-долу, подчертал съм дивотиите, дето изтръскваш през час.
                              Когато ТИ направиш това, и когато спреш да папагалстваш, ще ти разглеждаме "случая".
                              НАРОЧНО и сега не ти пускам тук закона на Ом /лично/...както и ти сам не го стори, нали? Пак си виж "великите достижения" като формули, изпапагалствал си грешната.
                              В поста си от 10.32 ВЧЕРА, т.3, ето какво ти казвам:
                              3.Метрите НЕ идват от законите на Ом, а от географията на потреблението и генерацията.
                              Това сравни със своето словоблудство, в собствения си пост от 10.00, ето тук: "
                              Що не си забършеш задника с дипломата, ако изобщо имаш такава. Загубите се изчисляват винаги метри/мощност при волтаж на линията. Например една линия от 160 км (100 мили) на 765 kV за пренос на 1000 MW електрическа мощност има обикновено загуби от 1.1%. За сравнение, 345 kV линия, за пренос на 1000 MW мощност на 160 км има загуби 4.2%.
                              И знаеш ли откъде идват метрите - идват оттам, че някои хора никога не са знаели Закона на Ом за част от веригата, без да коментираме, че никога не са правили разлика м/у закона на Ом за част от Веригата и Закона на Ом за цялата верига.
                              Защото откъде един папагал да знае, че генераторните мощности са разположени еди-къде си, потребителите-еди-къде си, и ТОВА не зависи от "закона на Ом"?
                              - Правилно, Папагалът НЕ ЗНАЕ. Он само си плещи.

                              Та, чети ВНИМАТЕЛНО, какво ти пиша, драги. Аз, както виждаш, внимателно те чета и на мига ти хващам дрънканиците. С такива, ако искш да ставаш...АКАДЕМИК си, ама в голяма грешка.

                              Иначе, информативно:
                              На клеветници отчет не давам. Да ме съдят, да видим какво ще излезе.
                              The Mumy is alive, do not care about it !!!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                                Бай Промо, не спори с измамник и лъжец, слизаш много надолу,, а там, долу, той ще те бие с опит,
                                Имо, бате, прав си. Само си губим времето с някакво пълно и абсолютно менте.

                                Коментар

                                Working...
                                X