fon, как минават корабите под този мост щом са препречили реката с него, едно време до Виена се плаваше по Дунава, сега не знам. А тези работи как някой дава газ на в пъти по ниски цени, ако не е притиснат и има връзка само с нас може да стане, иначе като се стигне до плащането разлики в цените недей да чакаш.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъп ли е наистина ядрения ток
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
Аре поредната глупост.
Кой ни е виновен че скъсахме дългосрочния договор с Газпром и минахме на СПОТ цена?
Това си е чисто ваша заслуга, на децата на капитан грант дето лаете за отрицателните цени и губещите АЕЦ.
В началото спот цената беше по ниска с 20-30 % но в началото на зимата се изстреля с 500% нагоре .....само затова трябва да ви избесят всичките чуждестранни агенти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Защо и ние не може да направим? Явно не отговаря на руските интереси. Както не отговаря и да си внасяме сега 6.5 пъти по-евтин газ от ТАП вместо от Русия.
Кой ни е виновен че скъсахме дългосрочния договор с Газпром и минахме на СПОТ цена?
Това си е чисто ваша заслуга, на децата на капитан грант дето лаете за отрицателните цени и губещите АЕЦ.....същите дето докарахте сегашната криза с цената на ел.енергията , газа, въглищата и прочие.....
В началото спот цената беше по ниска с 20-30 % но в началото на зимата се изстреля с 500% нагоре .....само затова трябва да ви избесят всичките чуждестранни агенти.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Аз лично не мога да отговоря на този въпрос, но доста хора, които разбират от материала твърдят, че ще е икономически изгодно. Ето това https://www.24chasa.bg/Article/2367111 и може да си намериш още доста подобни.
Просто не виждам желание като в Сърбия, дори и сериозно проучване и дискусии да се направят по въпроса. Минах по Железни врата лятото, ами хем мост хем централа са си направили хората наведнъж.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А, дали У НАС има подходящи теренни условия, денивелация и т.н.?
Просто не виждам желание като в Сърбия, дори и сериозно проучване и дискусии да се направят по въпроса. Минах по Железни врата лятото, ами хем мост хем централа са си направили хората наведнъж.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеСърбия ще прави още един ВЕЦ на Дунава с мощност 2400МВ
Защо и ние не може да направим? Явно не отговаря на руските интереси. Както не отговаря и да си внасяме сега 6.5 пъти по-евтин газ от ТАП вместо от Русия.Last edited by RUBLA; 29.12.2021, 21:32.
Коментар
-
Сравни ВАЗ 2105 с Фолксваген пасат 1 или Голф 1. Или Балканче 50 кубика със Симсон. Симсон произведени в годините на Балканчетата после нямаше и един който да може да се движи при масово все още в движение Балканчета, всички симсони разбиват колянови валове, а Балканчетата - НЕ. Фолксвагените на пробега на една Лада пък са се разпаднали по 2 пъти и половина. Запада се движат с по голяма скорост напред само в моментите в които имат много фирми в дадена област и работят разни дребосъци които да направят иновациите, като стане фирмата голяма и става неуправляема и като останат само няколко големи гледай какво е изоставане и криза. 2008 - ма влязоха в жестока криза пак защото всичко е пирамида и няма вариант да се приключи без жестоко сгромолясване.
D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМарков, това за изоставането е по скоро мит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМарков, това е с батерия която не е акумулатор, като се изтощи трябва да се подмени. ......................Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
- 1 like
Коментар
-
Марков, това е с батерия която не е акумулатор, като се изтощи трябва да се подмени. Тези батерии са с голям потенциал, например алуминий - въздух теоретично може да отдаде 8-9 киловатчаса на килограм, но с известните за момента дизайни отдава едва 1.3 киловатчаса на килограм. Ако допуснем че някой открие начин да се отдава цялата заключена в метала енергия, това означава с такива батерии да могат да се задвижват електромобили с огромен пробег с една батерия. Примерно както е сега една акумулираща литиевойнна да тежи 500кг, с една алуминий въздух автомобили ще има пробег 50 хиляди километра, след което батерията просто трябва да се подмени. Но никой не е открил как да се излича всичката енергия заключена в метала и в момента 500 килограмова батерия би отдала само 650 киловатчаса електроенергия, което е много малко защото алумия за да се произведе за всеки килограм се похарчват 15 киловатчаса ток. От енергийна гледна точка е много неефективно, също при производството на алуминий се отделя солидно количество въглероден диоксид. Производството е електрохимичен процес при който от алумиев оксид се получава чист алуминии, като кислорода се извлича при реакцията чрез свързване в въглерод - графит. Същото нещо е ако метала е цинк, магнезий. Затова е удачно такива батерии които дори с 1.3 киловатчаса на килограм са с огромна енергийна плътност да се правят само за ситуации в които ще се ползват аварийно. Има други неща с които може да се задвижва електромобил и се разходват икономично, например с въглеводороди които да се изгарят в горивни клетки..но по принцип електромобилите са за да може атомната централа да ти прави ток и с този ток да се движиш с пътищата.D.Y.F-091066
Коментар
-
Снимка на българския електромобил - "ЕлМО`70" от 1970 г., известен още като ,,електрическият Москвич".
Пробег 240 км, цинк-въздушна батерия (тя е БГ изобретение), вози 4-ма пътници. Ел-двигателят е в задния мост. Илон Мъск още не е бил роден.
Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение1. Лъжа е твърдението ти че в Беларус заплатата е 300 лева.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon, гледа се дохода на глава от населението, стига с тези минимални заплати, предназначени са за съдиране на кожи с данъци да се събират пари да ги преразпределя правителството.
Коментар
Коментар