IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За т.н.възобновяеми източници на енергия, колко са полезни?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Не мисля че тойота предлагат кола на нивото на мерцедес ес класа- така че мурая си е скъпа кола както и да го погледнеш. Всъщност не знам доколко е вярно но не се сипва чешмяна вода, май имат някакви станции защото се оплакваха че няма развита структура на тези водостанции
    За всичко, което е алтернатива на ДВГ трябва инфраструктура, която все още липсва на много места по света. Това беше и основната ми идея в първия ми пост.
    А че Тойота в годините са вадили и ще вадят по-добри модели от Мерцедес си е факт. Зависи какво сравняваш. Тойота си има Lexus за "S"-а (не знам какво харесваш в тези кораби) на Мерцедес.
    Освен това едно е да вземеш модел, но AMG, друго просто Мерцедес(със зелепени стикерчета AMG), по същия начин едно е да купиш Корола правена за клетниците, друго е да купиш Тойота правена за JDM. Японеца винаги е по-надежден.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение

      Ама какво искаш не мога да разбера?
      Това не е Рено Зои. Това е цената.
      Да не би да има конкурент на пазара, който може да ти предложи по-добра алтернатива?
      Да не би на бай ти Мъск каруците да са по-евтини?
      Доста по-евтино е от поршета и другите алчни германиодни производители, които сега ще ми преобразуват цели заводи, че тепърва да вадят линия с електрически бангии дето десетки години разполагаха с технологията, но трябваше да се появи някой на пазара, който да промени играта.
      Германците свикнаха да скубят яко кинти за тъпите си коли и е крайно време да го издухат.
      Китаеца като влезе в играта ще се сетят.
      Не мисля че тойота предлагат кола на нивото на мерцедес ес класа- така че мурая си е скъпа кола както и да го погледнеш. Всъщност не знам доколко е вярно но не се сипва чешмяна вода, май имат някакви станции защото се оплакваха че няма развита структура на тези водостанции

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Amiii здрасти и на теб-- https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...r=false&vc=Car-- как е добре ли изглеждат цените
        Ама какво искаш не мога да разбера?
        Това не е Рено Зои. Това е цената.
        Да не би да има конкурент на пазара, който може да ти предложи по-добра алтернатива?
        Да не би на бай ти Мъск каруците да са по-евтини?
        Доста по-евтино е от поршета и другите алчни германиодни производители, които сега ще ми преобразуват цели заводи, че тепърва да вадят линия с електрически бангии дето десетки години разполагаха с технологията, но трябваше да се появи някой на пазара, който да промени играта.
        Германците свикнаха да скубят яко кинти за тъпите си коли и е крайно време да го издухат.
        Китаеца като влезе в играта ще се сетят.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение

          Да не би да си в САЩ или Япония и искаш да си купиш?
          Иначе не ме разсмивай с това, че цената на колата или горивото са по-скъпи, защото не са.

          Здрасти(!) - http://heshydrogen.com/hydrogen-fuel-cost-vs-gasoline/
          Amiii здрасти и на теб-- https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...r=false&vc=Car-- как е добре ли изглеждат цените

          Коментар


          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

            Ето още един разбирач разпространяващ слухове с източник само от собствената му глава, изпуснал всичко което сме писали по-долу
            1.Сметките, че МОЖЕ са повече от елементарни и ги дадохме няколко пъти, дадохме и много статии, да не сме допуснали пък грешка
            2.Прочети какво е vehicle to grid - те се интегрират с мрежата много добре, и за това писахме доста.


            Хората седят отстрани, гледат хилядите автомобили и решават, че това не може да се поеме от турбините. Добре е да се напишат повечко реални статии по въпроса сега, защото жълтите медии ако заемат това място, после иди, че доказвай като за ядрения ток, че е скъп. Само една вятърна турбина може да движи цял влак, едно време кораби са плавали само на платна. Говорим за 5-6 мегавата. Колко влакове и коли може да задвижи една турбина 210МВ в Мариците? То една кола задвижи ли се трябва да преодолява съпротивлението на въздуха и триене на части. Не е като да я носиш на ръце.
            Много путинофили станахте не мога да смогна да Ви отговоря.

            Пример:
            https://www.citylab.com/transportati...c-cars/577507/

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              И колко струва знаеш ли? Аз поне се интересувах
              Да не би да си в САЩ или Япония и искаш да си купиш?
              Иначе не ме разсмивай с това, че цената на колата или горивото са по-скъпи, защото не са.

              Здрасти(!) - http://heshydrogen.com/hydrogen-fuel-cost-vs-gasoline/
              Last edited by Kris_; 08.05.2019, 01:24.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Kris_ - не е вярно това , всички технологии за производство на ток са по чисти от бензина и дизела..дори и от въглища което доста упорито твърдят и лъжат лековерните. Съвременните турбини са с 65 процента ефективност, няма толкова ефективни двг и няма и да има бутална машина с такава ефективност.
                Колко часа работят през годината тези турбини?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  v_tin - временно е защото мотора е след набиване на цилиндрови втулки, по точно залепяне на стоманени понеже никасила беше се износил; после ще карам порше кайен и така. Имат си други собственици колите, но се налага да ги ползвам понеже не си ги искат защото са много хубави в обратния смисъл на думата, а някои са по скъпи от тесла ес..не ремонтирам коли по принцип но никой не иска и или трябва да се хвърли или да се сменят цели мотори които не стига че са калпави са и скъпи.
                  От целият ти пост разбрах че колата ти е скапана- никасила, цилиндрови втулки, не разбира. Ами купи си нисан лииф- преди малко го рекламираха като най-продаваната кола в европа- електричка де. Eto ti malko инфо на български език- http://www.ecars.bg/forum/index четох и се смях, ако си ти в тези електрички ще плачеш, но ще бъдеш фешън
                  Last edited by v_tin; 08.05.2019, 00:38.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение
                    Тойота правят двигатели с водородна клетка ([hydrogen] fuel cell electric vehicle) от доста време, поне няколко години, които наистина не замърсяват.
                    И колко струва знаеш ли? Аз поне се интересувах

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение
                      Имат някакво, но за момента мрежата няма как да поеме всичкото коли на света, ако се електрически.
                      Ето още един разбирач разпространяващ слухове с източник само от собствената му глава, изпуснал всичко което сме писали по-долу
                      1.Сметките, че МОЖЕ са повече от елементарни и ги дадохме няколко пъти, дадохме и много статии, да не сме допуснали пък грешка
                      2.Прочети какво е vehicle to grid - те се интегрират с мрежата много добре, и за това писахме доста.


                      Хората седят отстрани, гледат хилядите автомобили и решават, че това не може да се поеме от турбините. Добре е да се напишат повечко реални статии по въпроса сега, защото жълтите медии ако заемат това място, после иди, че доказвай като за ядрения ток, че е скъп. Само една вятърна турбина може да движи цял влак, едно време кораби са плавали само на платна. Говорим за 5-6 мегавата. Колко влакове и коли може да задвижи една турбина 210МВ в Мариците? То една кола задвижи ли се трябва да преодолява съпротивлението на въздуха и триене на части. Не е като да я носиш на ръце.
                      Last edited by fon; 08.05.2019, 00:13.

                      Коментар


                      • Kris_ - не е вярно това , всички технологии за производство на ток са по чисти от бензина и дизела..дори и от въглища което доста упорито твърдят и лъжат лековерните. Съвременните турбини са с 65 процента ефективност, няма толкова ефективни двг и няма и да има бутална машина с такава ефективност.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • v_tin - временно е защото мотора е след набиване на цилиндрови втулки, по точно залепяне на стоманени понеже никасила беше се износил; после ще карам порше кайен и така. Имат си други собственици колите, но се налага да ги ползвам понеже не си ги искат защото са много хубави в обратния смисъл на думата, а някои са по скъпи от тесла ес..не ремонтирам коли по принцип но никой не иска и или трябва да се хвърли или да се сменят цели мотори които не стига че са калпави са и скъпи.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Всичко е временно- аз и ти също. Аз си купих тойота бензин от магазина миналата година, тази година отивам пак в магазина и викам - а бе май трябваше дизел да взема- а те ми обясняват че тойота започва да прави само хибриди , бензинови , и коли на вода. Така че според тойота електричките нямат бъдеще поне на този етап
                            Имат някакво, но за момента мрежата няма как да поеме всичкото коли на света, ако са електрически.
                            Първо трябва инфраструктура. И вече спокойно се пътува надалеч и с електрическа каруца.
                            Отделно ми е много чудно как търбят колко еко са ел. колите при положение, че кола на бензин замърсява доста по-малко в сравнение с тока, който трябва да бъде произведен, за да се зареди електричката, пресипват от пусто в празно. Има едно голямо предимство може би - представянето е по-добро, въртящия момент е почти мигновен. От 0 до 100km ускорение за под 2 секунди си е впечатляващо и вероятно бъдещето на тунинга.

                            Тойота правят двигатели с водородна клетка ([hydrogen] fuel cell electric vehicle) от доста време, поне няколко години, които наистина не замърсяват.
                            Last edited by Kris_; 08.05.2019, 01:04.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              безимeн - ами спри да пишеш глупости, хората се интересуват от нови неща а не от реликви като твоите любими ДВГ.
                              Трейдърко при тебе има ли поне един орган който да има връзка с главата ти.Вземи си измисли някоя по яка парола че ъая извънземните много бързо я разбиха

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Всичко е временно- аз и ти също. Аз си купих тойота бензин от магазина миналата година, тази година отивам пак в магазина и викам - а бе май трябваше дизел да взема- а те ми обясняват че тойота започва да прави само хибриди , бензинови , и коли на вода. Така че според тойота електричките нямат бъдеще поне на този етап
                                Електричките имат някакво бъдеще единствено като малки коли в града и то в страни с южен климат.

                                Коментар

                                Working...
                                X