IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идеи за инвестиции

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ами може би не е лошо да проучиш да си направиш инвестицията примерно през румънски ИП или банка. Не е далече. Иначе класика е сметка в Швейцария. Бях чел едно интервю с управител на хедж-фонд в САЩ, и той на дъщеря си - беше бебе още, й беше направил сметка в Швейцария...
    Другото за под ръка е златото, ама май още ще ходи надолу.

    Коментар


    • Моля за идея за финансова инвестиция, която няма нищо общо с БГ. Какво имам в предвид искам инвестиция при която каквото и да стане с БГ и Прасчо да стане главен прокурор и ИДИЛ да излъчат кмет на Пазарджик и Йордан Цонев да пусне банките в банкова ваканция за месеци, пак да имам достъп до инвестициите си.

      Мислех за фондовете на Шрьодерс или инвестиция през IB, но предполагам, че за да получа инвестираните ср-ва пак трябва да ползвам БГ банка! А аз искам ако има голям проблем в БГ, просто да ида в Гърция или Румъния и да мога да кеширам инвестицията си и да съм ОК.

      Някакви предложения, благодаря?

      п.п. може и на лични
      Last edited by tony1975; 18.07.2015, 10:52.

      Коментар


      • Суецки срещу Панамски канал http://investments.dir.bg/_wm/librar...7&df=8&dflid=3

        Проблем на Панамския са разходите по експлоатация..

        И двата канала спестяват по около 2-3 седмици път на корабите. Имайки се предвид, че един контейнеровоз има дневен разход между $ 10 – 30 000, то всеки корабособственик си прави сметката дали му е изгодно да плати за преминаване. Броят кораби минали през двата канала варира в годините, но е в общи линии еднакъв, което прави Суецкият канал много по-печеливш, тъй като, цените за преминаване са почти еднакви. Панамският въпреки много по-високите си разходи, не може да качи цените, защото корабите ще го бойкотират в мига в който таксите им се сторят неизгодни и ще удължат маршрута си.
        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Trakatrak' Разгледай мнение
          Панамският вече е задръстен. Нов канал е нужен и ще служи на всички и все пак ще е важно чий е като собственост и кой ще го охранява. Навремето Никарагуа беше втората пробойна в американския заден двор. Северно от Канада между полярните й острови може да се отвори още един път между Атлантика и Пасифика, ако затоплянето поразтопи северните ледове. Това ще е най-късия морски път между Европа и Китай.
          НАистина че е така но не винаги става, а само лятото и много кораби избягват да минават от там заради лошото време

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Едва ли. Без значение с чии пари се строи, каналът ще засили и американската икономика. Пък колко му е /правили са го вече/ да го фалираш насила и да го купиш за 1/10 от цената? Друг въпрос, дали Поднебесната изобщо ще се огъне. Всъщност, на нея май и е почти едно и също как ще стига до източната част на Южна Америка и зап.Африка, разстоянията май са на кантар с/без канал.
            Панамският вече е задръстен. Нов канал е нужен и ще служи на всички и все пак ще е важно чий е като собственост и кой ще го охранява. Навремето Никарагуа беше втората пробойна в американския заден двор. Северно от Канада между полярните й острови може да се отвори още един път между Атлантика и Пасифика, ако затоплянето поразтопи северните ледове. Това ще е най-късия морски път между Европа и Китай.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              Едва ли. Без значение с чии пари се строи, каналът ще засили и американската икономика. Пък колко му е /правили са го вече/ да го фалираш насила и да го купиш за 1/10 от цената? Друг въпрос, дали Поднебесната изобщо ще се огъне. Всъщност, на нея май и е почти едно и също как ще стига до източната част на Южна Америка и зап.Африка, разстоянията май са на кантар с/без канал.
              разстоянията май са на кантар с/без канал
              Абе приличаш ми на умен човек, ама защо правиш такива изказвания. Карта, глобус, гугъл нямаш ли

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                - А някой да е чувал в Никарагуа да се водят спорове за този канал, щото щял да бъдестроен с руски и китайски, а не с американски пари?
                Има статии в нета, не ми се търси сега, но имаше природозащитници които искаха щастливи нам-какви си дървета и за някаква буболечка се бяха загрижили

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Trakatrak' Разгледай мнение
                  Е, там ще е следващият геостратегически сблъсък.
                  Едва ли. Без значение с чии пари се строи, каналът ще засили и американската икономика. Пък колко му е /правили са го вече/ да го фалираш насила и да го купиш за 1/10 от цената? Друг въпрос, дали Поднебесната изобщо ще се огъне. Всъщност, на нея май и е почти едно и също как ще стига до източната част на Южна Америка и зап.Африка, разстоянията май са на кантар с/без канал.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    - А някой да е чувал в Никарагуа да се водят спорове за този канал, щото щял да бъдестроен с руски и китайски, а не с американски пари?
                    Е, там ще е следващият геостратегически сблъсък.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Trakatrak' Разгледай мнение
                      Тогава новият канал през Никарагуа. Все така рисково начинание като Суецкия и Панамския, ама знае ли човек.
                      - А някой да е чувал в Никарагуа да се водят спорове за този канал, щото щял да бъдестроен с руски и китайски, а не с американски пари?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Просто няма как да направиш втори канал с 1 млрд $, отделно че там много се краде. Най вероятно са разширили стария тук таме и това е
                        Тогава новият канал през Никарагуа. Все така рисково начинание като Суецкия и Панамския, ама знае ли човек.

                        Коментар


                        • Откраднах си нещо от нета. Вие кажете, дали и колко ви допада.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
                            Познавам двама дето направиха точно това.Единия издържа 2месеца,втория седем
                            Какво не им хареса в Нова Зеландия? Скука? Познавам един, който замина с цялото си семейство преди 2 години и доста му харесва и за това питам.

                            Коментар


                            • https://www.youtube.com/watch?v=pYVzJSVtNnU
                              Кирил чуканов- баджанака се познава с него, мисля че най малкият генератор е около 50КВ
                              Last edited by v_tin; 12.07.2015, 20:57.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                                Суецкия канал, една печеливша инвестиция [/IMG]
                                Просто няма как да направиш втори канал с 1 млрд $, отделно че там много се краде. Най вероятно са разширили стария тук таме и това е

                                Коментар

                                Working...
                                X