Първоначално изпратено от Indipendent
Те създават емоционална реакция в аудиенцията когато ги карат да си се представят като успешни, богати, известни, в BMW. Каквото и да казват, оставаш с впечатлението че с една начална инвестиция в правилният момент (СЕГА!) ще доведе до всичко това. Всеки си е мислил как би изглеждал, какво би направил, как би се държал ако е богат и заможен, човек със статус, и те го вграждат в презентацията си за да активират тези емоции. Затова са огромните числа, те не са за по-лесна сметка, а за по-силна емоция.
Когато казват, че не всички успяват, че трябва да се вложи труд и т.н. те вече говорят за "някои хора", за тези "заблудените" които просто чакат да се случи нещо, все позиции в които човек не би се видял и не би почуствал себе си в ролята на загубеняка. Няма я емоцията.
Тъй като под-съзнанието винаги е предразположено да филтрира информацията и приема тази подкрепена с емоция като по-реална, независимо от логика и анализ, то не осмисля думите които не подкрепят по-силното емоционално състояние.
Единствения начин да се избегне от тази тенденция на подсъзнанието е да се мисли активно, критично, рационално и логически, както правиш ти.
Това е разсъждение само върху начина по който комуникират, икономическият анализ на схемата е далеч по-обемен и излизат много небивалици които се обсъждат и в тази тема, но анализите никога не се приемат сериозно от хора които мислят емоционално.
Коментар