Самите карти от 50лв е факт че рано или късно се избиват. Три-четири-пет месеца си ги избил.
Проблема е че за да станеш "бизнес" партньор и дадеш 3000лв за да продаваш тези карти си обречен. Просто нямаш шанс да я избиеш тази инвестиция само от процентите на картите. Сметнете колко оборот ви тряба за да изкарате от 0.5% - 3000лв.
И точно това най ме дразни като почнат да ме зарибяват. Ако не намериш балъчета под теб от които да вземеш по-тлъст % от тяхната такса, тези 3000лв нямат възвращаемост. И в един момент осъзнаваш, че за човека над теб който те зарибява - в неговите очи и съзнание - ти си балъка.
А самата фирма като такава няма идея да се развива към по-голяма мрежа за да може да прави обороти от тези карти. Намират само разни квартални гумаджийници и сладкарници. За справка разгледайте им обектите в София.
Ще дам още един довод за това че нямат идея да се развиват като фирма. Вижте им името - SCI. Това име на бранд ли е? Има за идея да се запомня ли, да остава съзнание за сериозност за развитие?! В света на интернет е ясно защо се избират такива имена. Пишете в Google - SCI (SCI FI жарн в киното) ... нищо няма да намерите за тази фирма - и това е идята Им. Ама като напишете SCI пирамида/измама и нещата лъсват.
Успех "безнесмени"
Проблема е че за да станеш "бизнес" партньор и дадеш 3000лв за да продаваш тези карти си обречен. Просто нямаш шанс да я избиеш тази инвестиция само от процентите на картите. Сметнете колко оборот ви тряба за да изкарате от 0.5% - 3000лв.
И точно това най ме дразни като почнат да ме зарибяват. Ако не намериш балъчета под теб от които да вземеш по-тлъст % от тяхната такса, тези 3000лв нямат възвращаемост. И в един момент осъзнаваш, че за човека над теб който те зарибява - в неговите очи и съзнание - ти си балъка.
А самата фирма като такава няма идея да се развива към по-голяма мрежа за да може да прави обороти от тези карти. Намират само разни квартални гумаджийници и сладкарници. За справка разгледайте им обектите в София.
Ще дам още един довод за това че нямат идея да се развиват като фирма. Вижте им името - SCI. Това име на бранд ли е? Има за идея да се запомня ли, да остава съзнание за сериозност за развитие?! В света на интернет е ясно защо се избират такива имена. Пишете в Google - SCI (SCI FI жарн в киното) ... нищо няма да намерите за тази фирма - и това е идята Им. Ама като напишете SCI пирамида/измама и нещата лъсват.
Успех "безнесмени"
Коментар