Първоначално изпратено от Станчо
Разгледай мнение
Предполагам си наясно, че 'пирамида' се използва не толкова в смисъла на понзи схема защото реално не прелагате % доходност, а като нарицателно за бизнес модел, при който хората на края на веригата не могат да върнат първоначалната инвестиция, а камо ли да мечтаят за доходността постигната от хората в началото на веригата.
Никой не коментира с лошо системите за ползване на отстъпка срещу някаква клубна карта, за която клиента плаща някаква сума примерно 20-50лв и после ползва отстъпки. Това си е маркетингова схема доказана в годините.
Вашият модел включва както карти така и SCI Бизнес (може и да не го пиша съвсем точно). Това с картите ОК има десетки фирми, които имат карти за ползване на отстъпки в дадена мрежа обекти, фирми и тн. При SCI Бизнеса вече идва момента, който кара масата от тук коментиращите да правят асоциация с пирамида.
Първо всеки мултилевъл модел прилича на пирамида в това мисля спор няма и не виждам какво има да се сърдят организаторите на този модел, че някой прави аналогия с пирамида.
Второ идва въпросът как точно включилите се сега бизнес партньори..ще избият първоначалната инвестиция.
Защо на сайта си имате калкулатор - колко ще е бонуса на даден партньор при положение, че включ еди колко си хора , а те и тн тн
А в същото време нямата колко струва да станеш SCI Бизнес партньор? Тайна ли е...или трябва задължително да се дойде на ваше събитие, че да стане?
Направих си труда и прегледах в търговския регистър отчета на дружеството за 2011г. Който му е интересно може да го погледне
https://public.brra.bg/Documents/Ret...784343b31649ec
изводите си ги прави всеки.
схемата е счетоводно чиста, а подхода за 'продажба' ако търпи критики то са от морален аспект.
не съм юрист.. може и да бъркам
Коментар