СЦИ не може да се нарече пиамида защото най-малкото нито един потребител или бизнес партньор не се чувства ощетен вече трета година.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
SCI - мнение?
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от blagobg Разгледай мнениеАми точно това твоите приятели са очаквали....да си стоят кротко и са очаквали паричките да ги затрупат...безплатен обяд няма и трябва да се постараеш за да го спечелят....те точно от това ги срам.....
Коментар
-
Първоначално изпратено от golemec Разгледай мнениеКога ще направят схемите на Понци незаконни и в България както е в другите развити държави само се чудя. На такива евтини маркетингови трикове може да ти се вържат хора без образование. Не мисля, че ще минат в този форум. Говорих с няколко човека, които са се набутали в SCI. Срам ги беше да си признаят, но накрая изплюха камъчето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от blagobg Разгледай мнениеУчим българите как да харчат с разум
Преди няколко месеца читатели на "Стандарт" се усъмниха, че пловдивската фирма "Сейв Къмпани Интернешънъл" действа като пирамида, което стана повод за серия от публикации. Направените проверки на МВР обаче доказаха, че фирмата е легитимна. Нещо повече компанията не само няма нищо общо с познатите схеми от близкото минало, но предлага уникална услуга на своите клиенти.
Управителите на дружеството Станчо Рангелов (вдясно) и Светослав Петров, които имат опит в САЩ и Германия, разказаха защо "Сейв Къмпани Интернешънъл" предизвика толкова голям интерес.
- Господа, какво различава вашата компания от пирамида?
- На света няма законна пирамида. "Сейв Къмпани Интернешънъл"(SCI) е регистрирана в Търговския регистър на 13 януари 2010 г., т. е. държавата е признала дейността на тази компания. Фирмата е свързана към НАП много преди това да стане задължително. Плаща си всички данъци и задължения. Нито една пирамида не инвестира стотици хиляди в инфраструктура, в софтуерни и хардуерни иновации, които да дават предимство на нейните клиенти и партньори. Пирамидите нямат продукт или легитимна услуга за крайния потребител. В "Сейв Къмпани" има продукт - SaveCard, който съдържа уникална услуга, даваща възможност на потребителите да спестяват и да имат достъп до хиляди продукти и услуги на преференциални цени в търговските обекти - партньори на компанията.
- Много от пирамидите представят себе си като компании в мрежовия маркетинг. Как да ги различаваме?
- Разликата е, че компаниите, използващи мрежовия маркетинг като подход за своето развитие, притежават уникален продукт или услуга и са без конкуренция в даден момент. Има търсене на пазара за това, което те предлагат и използват момента за своето развитие чрез рекламата "от уста на уста".
- Как стигнахте до идеята за създаване на такава компания?
- Имахме силното желание да създадем един работещ социален проект. В САЩ има множество лоялни програми. Американецът иска пълна информация, за да спестява. Такъв е неговият стил на мислене. Тази култура я няма в България. У нас според статистиката българинът спестява по 3 лв. на месец. В Щатите американецът има 200 долара и знае в кой магазин ще ги похарчи и за какво, има списък. Ние видяхме огромна ниша на пазара в тази посока и това ни мотивира да създадем "Сейв Къмпани Интернешънъл". Смятаме, че проектът е изключително социален, защото помага на хората да спестяват от собственото си потребление.
- Защо вашата идея се приема и развива толкова добре?
- Гениалните идеи винаги са семпли. Ние търсим общия интерес - на потребители и търговци. Например търговците, за да вдигнат оборота си, правят реклама по телевизия, радио, вестници. Тази реклама струва пари и ако няма резултат, никой няма да им ги върне. SCI обръща маркетинга с главата надолу. Компанията рекламира търговците безплатно, няма първоначална инвестиция, няма месечни такси. Ако не дойде нито един клиент на SCI, търговецът не дължи нищо. Ако обаче това се случи, единственото, което търговецът трябва да даде, е предварително договорената отстъпка. Казано с други думи търговец, който партнира с SCI, може само да спечели. От друга страна потребителите са доволни, тъй като SaveCard предлага услуга, с която спестяват от покупките си.
- От какво зависи процентът отстъпка?
- Най-общо от бранша и от практиката в маржа на отстъпки.
Зависи от желанието на търговеца да привлече клиенти. На практика парите, които се дават за реклама с неясен резултат, може да се инвестират в отстъпки, за привличане на повече клиенти. "Сейв Къмпани Интернешънъл" е мрежова маркетингова компания, която използва най-надеждната препоръка - "от уста на уста". Компанията оборудва обекта, влага своето ноу-хау и иновация и когато клиентите започнат да пазаруват и има реален резултат, търговците заплащат във формата на отстъпки за вече свършена работа. Това е напълно различен подход.
- Това работи ли в България? Има ли търговци, които се ослушват и не плащат накрая?
- Имаме над 98 на сто събираемост на отстъпките. Причината за това е, че ние увеличаваме оборота им. Ако търговец не плати, информираме цялата клиентска общност за неговата нелоялност.
- Кои са вашите партньори?
- До скоро бяха предимно частни фирми и сдружения. Но имаме вече и държавна структура - Пловдивския Драматичен театър. На 9 март 500 от нашите клиенти изкупиха билетите за постановката "Островът на съкровищата". Парите бяха дарени за бедстващите от с. Бисер.
- Каква е вашата визия за развитие?
- Стратегията ни е с 20-годишен план на развитие до всяко кътче на света. Вече тече подготовка за разгръщането ни в Европа. В България искаме да достигнем до 10% от населението, предоставяйки услугите на компанията.
Димитър Илиев
http://paper.standartnews.com/bg/art...article=414121
Коментар
-
Учим българите как да харчат с разум
Преди няколко месеца читатели на "Стандарт" се усъмниха, че пловдивската фирма "Сейв Къмпани Интернешънъл" действа като пирамида, което стана повод за серия от публикации. Направените проверки на МВР обаче доказаха, че фирмата е легитимна. Нещо повече компанията не само няма нищо общо с познатите схеми от близкото минало, но предлага уникална услуга на своите клиенти.
Управителите на дружеството Станчо Рангелов (вдясно) и Светослав Петров, които имат опит в САЩ и Германия, разказаха защо "Сейв Къмпани Интернешънъл" предизвика толкова голям интерес.
- Господа, какво различава вашата компания от пирамида?
- На света няма законна пирамида. "Сейв Къмпани Интернешънъл"(SCI) е регистрирана в Търговския регистър на 13 януари 2010 г., т. е. държавата е признала дейността на тази компания. Фирмата е свързана към НАП много преди това да стане задължително. Плаща си всички данъци и задължения. Нито една пирамида не инвестира стотици хиляди в инфраструктура, в софтуерни и хардуерни иновации, които да дават предимство на нейните клиенти и партньори. Пирамидите нямат продукт или легитимна услуга за крайния потребител. В "Сейв Къмпани" има продукт - SaveCard, който съдържа уникална услуга, даваща възможност на потребителите да спестяват и да имат достъп до хиляди продукти и услуги на преференциални цени в търговските обекти - партньори на компанията.
- Много от пирамидите представят себе си като компании в мрежовия маркетинг. Как да ги различаваме?
- Разликата е, че компаниите, използващи мрежовия маркетинг като подход за своето развитие, притежават уникален продукт или услуга и са без конкуренция в даден момент. Има търсене на пазара за това, което те предлагат и използват момента за своето развитие чрез рекламата "от уста на уста".
- Как стигнахте до идеята за създаване на такава компания?
- Имахме силното желание да създадем един работещ социален проект. В САЩ има множество лоялни програми. Американецът иска пълна информация, за да спестява. Такъв е неговият стил на мислене. Тази култура я няма в България. У нас според статистиката българинът спестява по 3 лв. на месец. В Щатите американецът има 200 долара и знае в кой магазин ще ги похарчи и за какво, има списък. Ние видяхме огромна ниша на пазара в тази посока и това ни мотивира да създадем "Сейв Къмпани Интернешънъл". Смятаме, че проектът е изключително социален, защото помага на хората да спестяват от собственото си потребление.
- Защо вашата идея се приема и развива толкова добре?
- Гениалните идеи винаги са семпли. Ние търсим общия интерес - на потребители и търговци. Например търговците, за да вдигнат оборота си, правят реклама по телевизия, радио, вестници. Тази реклама струва пари и ако няма резултат, никой няма да им ги върне. SCI обръща маркетинга с главата надолу. Компанията рекламира търговците безплатно, няма първоначална инвестиция, няма месечни такси. Ако не дойде нито един клиент на SCI, търговецът не дължи нищо. Ако обаче това се случи, единственото, което търговецът трябва да даде, е предварително договорената отстъпка. Казано с други думи търговец, който партнира с SCI, може само да спечели. От друга страна потребителите са доволни, тъй като SaveCard предлага услуга, с която спестяват от покупките си.
- От какво зависи процентът отстъпка?
- Най-общо от бранша и от практиката в маржа на отстъпки.
Зависи от желанието на търговеца да привлече клиенти. На практика парите, които се дават за реклама с неясен резултат, може да се инвестират в отстъпки, за привличане на повече клиенти. "Сейв Къмпани Интернешънъл" е мрежова маркетингова компания, която използва най-надеждната препоръка - "от уста на уста". Компанията оборудва обекта, влага своето ноу-хау и иновация и когато клиентите започнат да пазаруват и има реален резултат, търговците заплащат във формата на отстъпки за вече свършена работа. Това е напълно различен подход.
- Това работи ли в България? Има ли търговци, които се ослушват и не плащат накрая?
- Имаме над 98 на сто събираемост на отстъпките. Причината за това е, че ние увеличаваме оборота им. Ако търговец не плати, информираме цялата клиентска общност за неговата нелоялност.
- Кои са вашите партньори?
- До скоро бяха предимно частни фирми и сдружения. Но имаме вече и държавна структура - Пловдивския Драматичен театър. На 9 март 500 от нашите клиенти изкупиха билетите за постановката "Островът на съкровищата". Парите бяха дарени за бедстващите от с. Бисер.
- Каква е вашата визия за развитие?
- Стратегията ни е с 20-годишен план на развитие до всяко кътче на света. Вече тече подготовка за разгръщането ни в Европа. В България искаме да достигнем до 10% от населението, предоставяйки услугите на компанията.
Димитър Илиев
http://paper.standartnews.com/bg/art...article=414121Last edited by модератор; 18.07.2013, 11:21.
Коментар
-
Антоне, направи темата на г.з. Стегни се малко и спри да подражаваш на Вучков, говорим за SCI и това, че още онанираш с два пръста не ни засяга. Като си толкова модерен, колкото описваш /един вид не ти пречи да имаш семейство, пък да си шляеш патката наляво-надясно/, ходи на сбирките на Джемини.От как излезе Вълка от Уолстрийт, депозит сметките в банките рязко намаляха.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Anton Ker4ev Разгледай мнениеЩе те разочаровам, но имам интерес само към жени в диапазона 23 - 35г.
"- Човек не е нито звяр, нито ангел: той трябва да обича не като животно и не платонически, а човешки "
Сигурно трябва да са до 46 кг
Коментар
-
Първоначално изпратено от dsx500 Разгледай мнениеЛично във фейса ли? Има причина да не ти е дала номера, и аз не бих ти дал моя впрочем
"- Човек не е нито звяр, нито ангел: той трябва да обича не като животно и не платонически, а човешки "Last edited by Anton Ker4ev; 18.07.2013, 02:29.НЕ СЪМ САМО ПЛОЧКИ, УМА МИ Е НЕОБЯТЕН, ВСЕПРОНИКВАЩ И НЕПОДПВЛАСТЕН НА ИЛЮЗОРНОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Anton Ker4ev Разгледай мнениеМоля ти се стига с лични нападки. Познавам я отлично! Като е женена да не би да е тежко болна?! Да си женен това не е вирус, може ли млади хора с подобно ретроградно мислене...Все пак живеем в свободно общество, и не сме монаси.Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.
Коментар
-
Първоначално изпратено от dsx500 Разгледай мнениеТи разпитваш за телефоните на други семейни жени които дори не познаваш, що за човек си? Много разгонен?НЕ СЪМ САМО ПЛОЧКИ, УМА МИ Е НЕОБЯТЕН, ВСЕПРОНИКВАЩ И НЕПОДПВЛАСТЕН НА ИЛЮЗОРНОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Anton Ker4ev Разгледай мнениеСамо можеш да си мечтаеш за подобни топли отношения...аз съм семеен!Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Anton Ker4ev Разгледай мнениеАйде щом си толкова умен коментирай това:
"It was a great honor to receive the ETI AWARD 2012 from Network-Karriere"
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
www.businessforhome.org
1. Награда за Развитие, Технология и Иновация
За нас е голяма чест да получим Наградата ETI 2012 от Network-Karriere, най-голямото списание в Европа за Мрежов маркетинг, която ни беше връчена на нашият OPN Глобъл Конвеншън. Тази награда ни беше връчена от г-н Бернд Сейтц, издател и собственик на Network-Karriere. За първи път такава награда е дадена на компания от Network Karriere Group.
Expansion, Technologie & Innovation Award - It was a great honor to receive the ETI AWARD 2012 from Network-Karriere, the biggest Network Marketing Magazine in Europe, at our recent OPN Gloabl Convention. This award was presented to us by Mr. Bernd Seitz, publisher and owner of Network-Karriere. This was the first time that such an award has been presented to any company from the Network Karriere Group.
2. Награда – Най-добра компания в директните продажби в Света 2012 година
Тази голяма титла беше наскоро поставена пред името OPN, избрана след независимо гласуване на регистрираните членове на сайта Bussiness For Home. Председателят на Фондацията Business For Home – г-н Тед Нуитън, лично присъства на скорошният ни OPN Глобален Конвеншън, който се проведе в Унгария, където тази награда “Най-добра компания в директните продажби в Света” – 2012 беше обявена. OPN спечели това състезание с голяма преднина, с над 36% от общите гласове или над 43 000 независими гласа. В резултат на което, Business For Home публикува няколко изключително позитивни статии за нашата компания, нашият мениджмънт и нашите топ лидери.
Top Direct Selling Company in the World Award - This almighty title was recently bestowed upon OPN by virtue of independent polling from subscribers to the Business For Home site. The Chairman for the Business For Home Foundation – Mr Ted Nuyten, was personally in attendance at OPN’s recent Global Convention in Hungary where this award of “Top Direct Selling Company in the World – 2012” was announced. OPN won this competition by a landslide with over 36% of the total votes cast, or more than 43,000 independnet votes. Business for Home has since run a number of positive articles about our company, our management, and our top leaders.
3. Награда - THE TOP DIRECT SELLING MLM CEO IN THE WORLD IN 2012
През декември списание United Networker –The Network Marketing, Business & Lifestyle Magazine, пулбликува статия на цели 4 страници за OPN и нашият скъп CEO озаглавена “OPN CEO Rune Evenson – The Driver of Opportunities (OPN CEO Рун Евенсън – Двигателят на Възможностите).”
Окончателно излезе класацията на Bussines For Home – нашият Главен изпълнителен директор Рун Евенсън печели първо място в света за The Top Direct Selling MLM CEO in the World 2012 с 26% от общите гласове, печелейки класацията г-н Евенсън изпреварва Директори на световно известни компании като Forever Living Products, Herbalife, Lyoness и много други.
Гласуването, което протече в продължение на няколко седмици за “Главен изпълнителн директор управляващ компания за директни продажби в МЛМ на света за 2012”. Сред всички тези стотици Изпълнителни директори, управляващи стотици компании за директни продажби, за нас беше голяма чест да видим нашият скъп Изпълнителен директор Рун Евенсън, да е на чело на класацията през цялото време докато течеше класацията. С подкрепата на вашите гласове, ние успяхме да покажем на всички в сферата на Директните продажби, че държим на OPN и на нашият Изпълнителен директор – Рун Евенсън.
Ето и неговото лично изявление – “Аз бих искал да благодаря на всички в OPN, за тази изненада и подкрепа. Чувствам се изключително поласкан да получа вашите гласове в този класация. Осъзнах голямата конкуренция срещу, която се бях изправил, както и огромните компании срещу които се състезавахме, ръководени от тези Изпълнителни директори в тази индустрия. Бидейки толкова млада компания, каквато е OPN и да сме сред номинираните за участие в тази класация е всъщност най-големият комплимент. Да получа толкова голяма подкрепа, че да успея да стоя на първо място докато течеше цялата класация, пред всички тези велики хора и техните компании е нещо изключително, което не съм очаквал. Разбира се истинската сила на нашата компания са нашите Членове и съм изключително доволен, че нашият мениджърски екип има такава подкрепа, тъй като ние просто се страмяхме да ви подкрепим в постигането на възможностите, които Вие заслужавате. ”
THE TOP DIRECT SELLING MLM CEO IN THE WORLD IN 2012
The final results after 114,317 votes:
OPN – Singapore, Rune Evensen (26%, 30,164 Votes)
Monavie – USA, Dallin Larsen (19%, 21,823 Votes)
Thirty-One Gifts – USA, Cindy Monroe (6%, 6,393 Votes)
Forever Living Products – USA, Rex G. Maughan (3%, 3,903 Votes)
WORD GMN – USA, Fabio Galdi (3%, 3,658 Votes)
Herbalife – USA, Michael O. Johnson (3%, 3,568 Votes)
Scentsy – USA, Orville Thompson (3%, 3,556 Votes)
Stampin’ Up! – USA, Shelli Gardner (3%, 3,029 Votes)
Lyoness – Austria, Hubert Freidl (3%, 2,897 Votes)
ARIIX – USA, Fred Cooper (2%, 2,197 Votes)
4. OPN отново печели поредната класация за The Top Direct Selling Company in the World 2013 с 15% от общите гласове.
Ето и класацията:
The final results after 71,546 votes:
OPN – Singapore (15%, 10,585 Votes)
Monavie – USA (14%, 10,330 Votes)
Banners Broker – Belize (6%, 4,175 Votes)
QNet – Hong Kong (5%, 3,829 Votes)
WorldVentures – USA (4%, 2,896 Votes)
It Works! Global – USA (3%, 2,024 Votes)
Talk Fusion – USA (3%, 1,998 Votes)
Lyoness – Austria (3%, 1,965 Votes)
ViSalus Sciences – USA (2%, 1,607 Votes)
Organo Gold – Canada (2%, 1,541 Votes)
Интересът към SiteTalk расте, ето и статистика от Май 2013, която
показва къде има най-голям растеж за месеца. Имаме нови
потребители от общо 188 държави.
TOP 20 COUNTRIES, MAY 2013
NEW FREE SITETALK / OPN MEMBERS
1. Hungary
2. Romania
3. Bulgaria
4. China
5. United States
6. Poland
7. Slovenia
8. United Kingdom
9. India
10. Serbia
11. Slovakia
12. Viet Nam
13. Pakistan
14. Turkey
15. Germany
16. Ukraine
17. Tanzania
18. Italy
19. Bangladesh
20. Spain
www.businessforhome.org
1. Награда за Развитие, Технология и Иновация
За нас е голяма чест да получим Наградата ETI 2012 от Network-Karriere, най-голямото списание в Европа за Мрежов маркетинг, която ни беше връчена на нашият OPN Глобъл Конвеншън. Тази награда ни беше връчена от г-н Бернд Сейтц, издател и собственик на Network-Karriere. За първи път такава награда е дадена на компания от Network Karriere Group.
Expansion, Technologie & Innovation Award - It was a great honor to receive the ETI AWARD 2012 from Network-Karriere, the biggest Network Marketing Magazine in Europe, at our recent OPN Gloabl Convention. This award was presented to us by Mr. Bernd Seitz, publisher and owner of Network-Karriere. This was the first time that such an award has been presented to any company from the Network Karriere Group.
2. Награда – Най-добра компания в директните продажби в Света 2012 година
Тази голяма титла беше наскоро поставена пред името OPN, избрана след независимо гласуване на регистрираните членове на сайта Bussiness For Home. Председателят на Фондацията Business For Home – г-н Тед Нуитън, лично присъства на скорошният ни OPN Глобален Конвеншън, който се проведе в Унгария, където тази награда “Най-добра компания в директните продажби в Света” – 2012 беше обявена. OPN спечели това състезание с голяма преднина, с над 36% от общите гласове или над 43 000 независими гласа. В резултат на което, Business For Home публикува няколко изключително позитивни статии за нашата компания, нашият мениджмънт и нашите топ лидери.
Top Direct Selling Company in the World Award - This almighty title was recently bestowed upon OPN by virtue of independent polling from subscribers to the Business For Home site. The Chairman for the Business For Home Foundation – Mr Ted Nuyten, was personally in attendance at OPN’s recent Global Convention in Hungary where this award of “Top Direct Selling Company in the World – 2012” was announced. OPN won this competition by a landslide with over 36% of the total votes cast, or more than 43,000 independnet votes. Business for Home has since run a number of positive articles about our company, our management, and our top leaders.
3. Награда - THE TOP DIRECT SELLING MLM CEO IN THE WORLD IN 2012
През декември списание United Networker –The Network Marketing, Business & Lifestyle Magazine, пулбликува статия на цели 4 страници за OPN и нашият скъп CEO озаглавена “OPN CEO Rune Evenson – The Driver of Opportunities (OPN CEO Рун Евенсън – Двигателят на Възможностите).”
Окончателно излезе класацията на Bussines For Home – нашият Главен изпълнителен директор Рун Евенсън печели първо място в света за The Top Direct Selling MLM CEO in the World 2012 с 26% от общите гласове, печелейки класацията г-н Евенсън изпреварва Директори на световно известни компании като Forever Living Products, Herbalife, Lyoness и много други.
Гласуването, което протече в продължение на няколко седмици за “Главен изпълнителн директор управляващ компания за директни продажби в МЛМ на света за 2012”. Сред всички тези стотици Изпълнителни директори, управляващи стотици компании за директни продажби, за нас беше голяма чест да видим нашият скъп Изпълнителен директор Рун Евенсън, да е на чело на класацията през цялото време докато течеше класацията. С подкрепата на вашите гласове, ние успяхме да покажем на всички в сферата на Директните продажби, че държим на OPN и на нашият Изпълнителен директор – Рун Евенсън.
Ето и неговото лично изявление – “Аз бих искал да благодаря на всички в OPN, за тази изненадаНЕ СЪМ САМО ПЛОЧКИ, УМА МИ Е НЕОБЯТЕН, ВСЕПРОНИКВАЩ И НЕПОДПВЛАСТЕН НА ИЛЮЗОРНОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ!
Коментар
-
Първоначално изпратено от irena Разгледай мнениеС "топлите отношения", които ми предлагаш на лични, как ще помогнат за развитието на обществото??НЕ СЪМ САМО ПЛОЧКИ, УМА МИ Е НЕОБЯТЕН, ВСЕПРОНИКВАЩ И НЕПОДПВЛАСТЕН НА ИЛЮЗОРНОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Anton Ker4ev Разгледай мнениеТова че е опорочен сайта не означава че не трябва да го ползваме за положителни цели, най-вече когато сме мотивирани да правим добро и да допринасяме за развитието на обществото и европейските ценности
Коментар
Коментар