Първоначално изпратено от rover
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол
Collapse
X
-
Ключът към бъдещето е в миналото. Четете "Моите изобретения" - автобиографията на Никола Тесла. От там ще разберете, че първоначално електрическата енергия е била public good http://en.wikipedia.org/wiki/Public_good , но в последствие е имало технологична регресия, поради пазарния провал - всъщност двоен, комбиниран с монопол - който разбира от икономика ще знае какво имам предвид.
Та ако имахме мрежата на Тесла сега, електрическият транспорт не би бил никакъв проблем. А що се отнася до източникът на енергията, а и на материали за химията - това е ядреният синтез - модерната алхимия. С него ако искаш, не само енергия, но и злато, че и редки елемeнти можеш да си направиш. Ето един съвременен пример за такъв проект, и то много сериозен: http://www.iter.org/
Представете си - един АЕЦ или централа на ядрен синтез, свързана в мрежата на Тесла би могла да захранва цял град, може би и повече, с безжична енергия - включително, естествено, автомобили. Това самият Тесла си го пише(само че той говори за ВЕЦ, по негово време не е имало АЕЦ още). Но - дали тази технология е оцеляла до днес? Ако не е - можем да благодарим на JPM.
ПП: Тесла има и далеч по-интересни разработки, но са твърде много за да бъдат изброени накратко. Ако искате - четете в книгата му:"... it is a mere question of time when men will succeed in attaching their machinery to the very wheelwork of nature.'
ПП2: Много свързана с темата е и скалата на Кардашев - http://en.wikipedia.org/wiki/Kardashev_scale вижте тук къде сме, и накъде отиваме. Тесла е разработил проекти, които според мен спокойно могат да ни доведат до стойности 1.00, и то с много висока ефективност.Last edited by Fiscalist; 08.03.2011, 05:55.Custodite sortem vestram
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнениеЕстествено, че в природата нищо не се губи, ама не се и създава. Има само едно превръщане на материята в енергия и обратно. И това опровергава твоя човек, който с 4 литра вода минал 1600 км. Чиста измама!
Ти будист ли си? Щото християните не се прераждат!
А истината е, че човешкото съзнание умира заедно с тялото и до сега няма нито един, дето се е върнал от оня свят. А самото тяло се разлага на молекули и разни органични съединения. И не си въобразявай, че теб няма да те изядат червеите. И теб, и мен. Всъщност, ако в завещанието си напишеш изрично желание да те кремират, тогава няма да те ядат. Ако разбира се наследниците ти изпълнят завещанието.
И в предния си пост вярно казах, че псевдо "знанията" винаги са свързани с религия. Тези знания ходи ги разправяй на ония дето им викаш "Харе Кришна, харе, харе".
А двигателите с вътрешно горене са наука. Там заклинанията нямат място. Анадън мо?
Mind has no borders.
Ума не е роден, и не умира.
Проявлението и звукът възникват от фините умствени отпечатъци, създадени от мислите.
Ще ви покажа един свят без граници.. Нео, Матрицата
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4un4o Разгледай мнениеБъдещето не е във водорода а в метана от който има неизчерпаеми източници в океана и в ауспуха на всички живи организми. ..)
Горе се бъзикам, но наистина метана е идеалното гориво. И при него обаче идва проблема с цената и добиваLast edited by Jay Gould; 07.03.2011, 23:10.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
14.08.2009, 20:31 Заглавие: Re: Алтернативен разум "Minavast написа:
Десета Асамблея на ангажираната журналистика Победители:
"Мутри правили
ядрено оръжие
Изтекла е информация за създаването на свръхмощен боеприпас на основата на паладий
СТАНИМИР ВЪГЛЕНОВ
" http://www.geocities.com/svaglenov/iadreno.htm ;-)))Ислямистки групи финансирани с пари от краден ток у насПоследна редакция: 11.08.2009, 11:20
Публикуване: 11.08.2009, 09:03
Автор: Стефан Гамизов
Размер на шрифта:
http://money.ibox.bg/news/id_158793185
" http://webcache.googleusercontent.co...=www.google.bg
Коментар
-
Първоначално изпратено от rover Разгледай мнениеЗа последно ще напиша нещо.
На 18.02.2011г. по ЕBF TV гледах събеседване с проф.д-р Огнян Наков - декан на ФКСУ в Технически Университет. Там той обстойно обясни докъде са стигнали нещата по този въпрос. Даймлер-Бенц са направили автомобили с такива двигатели ( водородът върти генератор) и лично той е карал такъв лек автомобил, а е и виждал такива автобуси.Повече няма да разказвам.
Ако мислите, че този човек говори глупости, не е грамотен технически, или е изкукал, тогава е друго. Аз му вярвам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от dim11 Разгледай мнение"A practical Guide to Free Energy Devices" ot Patrick J. Kelly
За който иска да научи по вече за оксиводорода и др,
Коментар
-
Първоначално изпратено от rover Разгледай мнениеЗа последно ще напиша нещо.
На 18.02.2011г. по ЕBF TV гледах събеседване с проф.д-р Огнян Наков - декан на ФКСУ в Технически Университет. Там той обстойно обясни докъде са стигнали нещата по този въпрос. Даймлер-Бенц са направили автомобили с такива двигатели ( водородът върти генератор) и лично той е карал такъв лек автомобил, а е и виждал такива автобуси.Повече няма да разказвам.
Ако мислите, че този човек говори глупости, не е грамотен технически, или е изкукал, тогава е друго. Аз му вярвам.
Коментар
-
За последно ще напиша нещо.
На 18.02.2011г. по ЕBF TV гледах събеседване с проф.д-р Огнян Наков - декан на ФКСУ в Технически Университет. Там той обстойно обясни докъде са стигнали нещата по този въпрос. Даймлер-Бенц са направили автомобили с такива двигатели ( водородът върти генератор) и лично той е карал такъв лек автомобил, а е и виждал такива автобуси.Повече няма да разказвам.
Ако мислите, че този човек говори глупости, не е грамотен технически, или е изкукал, тогава е друго. Аз му вярвам.Партия была, есть и будет есть!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнениеЛюбимата демонстрация на Юл Браун е да измине с кола 1600
км без гориво, само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водата в газ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от rover Разгледай мнениеMercedes показа първият си сериен модел на автомобил задвижван от двигател с горивни клетки.
Това е версия на B-class, наречена F-cell. Първите 200 броя от този модел ще бъдат произведени до края на този година и ще бъдат доставени на клиентите в началото на 2010.
Автомобилът е с хибридна система състояща се от водороден двигател и електромотор и според Mercedes има динамика съпоставима с тази при автомобила с двулитров бензинов двигател. Електродвигателят е с мощност 134 к.с. и максимален въртящ момент 290 Nm. С едно зареждане този автомобил може да измине 400 км, а зареждането с течен водород отнема три минути.
================================================== ====================
Абе вие наистина "чукча писател, чукча не читател". Колко пъти да ви пиша, че вече се движат такива коли. И българин ги е карал в Германия. И експериментални автобуси с такива мотори се движат. Наберете в Гугъл и прочетете. Стига сте писали щуротии.
"Концептуалният Mercedes-Benz F-CELL Roadster се създава на базата на първия модел Benz Patent Motor Car 1886 " http://www.mercedes-club-bg.com/foru...hp/t17154.html
,,,,
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение....При това к.п.д. на елетромобила е много висок. Над 90%. При около 40% за ДВГ и много по-ниския на водороден двигател.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнениеЯпонците се опитват да правят система с чист водород. Проблема с бутилките е решен частично. Опитват се да правят резервоар, от порест метал. Нещо като дунапрен, само че много по финни пори. Да се слезе под някакъв критичен диаметър. И аз не съм много вещ във физиката на водорода, и не разбрах за какво става дума. Но се работи в тази посока.
Пробвали са с охлаждане, но и това е невъзможно в автомобили.
За това се е тръгнало по друг път. Създаване на тъй наречената батерия. Ще говоря малко наизуст, защото смътно си спомням, че съм чел едно време за това или в сп. "Космос" или в сп."Наука и техника". Преди четвърт век....
Тази "батерия" е на следния принцип. При определени условия молекулите на водорода се разполагат между молекулите на някои метали. Не влизат в химично взаимодействие, само че понеже са много малки молекулите водород влизат в свободните места (от молекулна гледна точка) на кристалната решетка на метала. И при нагряване се освобождават, тоест отделят от метала. И проблемът е пак в малкото количество газ, което може да се съхранява. А това, комбинирано с доста ниският к.п.д. на водородния двигател според мен е непреодолим проблем. Калоричността на водородното гориво, като единица обем, също е многократно по-ниска от бензина или дизела. Това също е огромен проблем.
А иначе самият добив на водород не е никакъв проблем. Трябва ти само електричество, вода и катализатор някакъв. Не ми се ровичка да търся,
Та искам да кажа за всички наивници. НЯМА създаден ефективен двигател за автомобил на водородно гориво. И НЯМА да бъде създаден. По горните причини. По скоро ще бъдат създадени (то вече и има такива) достатъчно добри батерии за електрически ток. и бъдеще имат електрическите коли. За сега са пригодни само за градско движение, но се развиват. При това к.п.д. на елетромобила е много висок. Над 90%. При около 40% за ДВГ и много по-ниския на водороден двигател.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Mercedes показа първият си сериен модел на автомобил задвижван от двигател с горивни клетки.
Това е версия на B-class, наречена F-cell. Първите 200 броя от този модел ще бъдат произведени до края на този година и ще бъдат доставени на клиентите в началото на 2010.
Автомобилът е с хибридна система състояща се от водороден двигател и електромотор и според Mercedes има динамика съпоставима с тази при автомобила с двулитров бензинов двигател. Електродвигателят е с мощност 134 к.с. и максимален въртящ момент 290 Nm. С едно зареждане този автомобил може да измине 400 км, а зареждането с течен водород отнема три минути.
================================================== ====================
Абе вие наистина "чукча писател, чукча не читател". Колко пъти да ви пиша, че вече се движат такива коли. И българин ги е карал в Германия. И експериментални автобуси с такива мотори се движат. Наберете в Гугъл и прочетете. Стига сте писали щуротии.Партия была, есть и будет есть!
Коментар
Коментар