IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от rover Разгледай мнение
    За последно ще напиша нещо.


    На 18.02.2011г. по ЕBF TV гледах събеседване с проф.д-р Огнян Наков - декан на ФКСУ в Технически Университет. Там той обстойно обясни докъде са стигнали нещата по този въпрос. Даймлер-Бенц са направили автомобили с такива двигатели ( водородът върти генератор) и лично той е карал такъв лек автомобил, а е и виждал такива автобуси.Повече няма да разказвам.
    Ако мислите, че този човек говори глупости, не е грамотен технически, или е изкукал, тогава е друго. Аз му вярвам.
    Аз лично преди 2-3 години в Мюнхен в БМВ центъра видях изложен автомобил с водороден двигател, няма 2 мнения по въпроса че това е много преспективно гориво. Но разните там измами с браунов газ и как с 4 литра вода минава 1600 км звучат смешно.

    Коментар


    • Ключът към бъдещето е в миналото. Четете "Моите изобретения" - автобиографията на Никола Тесла. От там ще разберете, че първоначално електрическата енергия е била public good http://en.wikipedia.org/wiki/Public_good , но в последствие е имало технологична регресия, поради пазарния провал - всъщност двоен, комбиниран с монопол - който разбира от икономика ще знае какво имам предвид.
      Та ако имахме мрежата на Тесла сега, електрическият транспорт не би бил никакъв проблем. А що се отнася до източникът на енергията, а и на материали за химията - това е ядреният синтез - модерната алхимия. С него ако искаш, не само енергия, но и злато, че и редки елемeнти можеш да си направиш. Ето един съвременен пример за такъв проект, и то много сериозен: http://www.iter.org/
      Представете си - един АЕЦ или централа на ядрен синтез, свързана в мрежата на Тесла би могла да захранва цял град, може би и повече, с безжична енергия - включително, естествено, автомобили. Това самият Тесла си го пише(само че той говори за ВЕЦ, по негово време не е имало АЕЦ още). Но - дали тази технология е оцеляла до днес? Ако не е - можем да благодарим на JPM.
      ПП: Тесла има и далеч по-интересни разработки, но са твърде много за да бъдат изброени накратко. Ако искате - четете в книгата му:"... it is a mere question of time when men will succeed in attaching their machinery to the very wheelwork of nature.'
      ПП2: Много свързана с темата е и скалата на Кардашев - http://en.wikipedia.org/wiki/Kardashev_scale вижте тук къде сме, и накъде отиваме. Тесла е разработил проекти, които според мен спокойно могат да ни доведат до стойности 1.00, и то с много висока ефективност.
      Last edited by Fiscalist; 08.03.2011, 05:55.
      Custodite sortem vestram

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
        Естествено, че в природата нищо не се губи, ама не се и създава. Има само едно превръщане на материята в енергия и обратно. И това опровергава твоя човек, който с 4 литра вода минал 1600 км. Чиста измама!
        Ти будист ли си? Щото християните не се прераждат!
        А истината е, че човешкото съзнание умира заедно с тялото и до сега няма нито един, дето се е върнал от оня свят. А самото тяло се разлага на молекули и разни органични съединения. И не си въобразявай, че теб няма да те изядат червеите. И теб, и мен. Всъщност, ако в завещанието си напишеш изрично желание да те кремират, тогава няма да те ядат. Ако разбира се наследниците ти изпълнят завещанието.
        И в предния си пост вярно казах, че псевдо "знанията" винаги са свързани с религия. Тези знания ходи ги разправяй на ония дето им викаш "Харе Кришна, харе, харе".
        А двигателите с вътрешно горене са наука. Там заклинанията нямат място. Анадън мо?

        Mind has no borders.
        Ума не е роден, и не умира.

        Проявлението и звукът възникват от фините умствени отпечатъци, създадени от мислите.

        Ще ви покажа един свят без граници.. Нео, Матрицата

        Коментар


        • Първоначално изпратено от 4un4o Разгледай мнение
          Бъдещето не е във водорода а в метана от който има неизчерпаеми източници в океана и в ауспуха на всички живи организми. ..)
          Значи ли това, че ще пръцкаме в балони и после ще ни ги изкупуват от БулгаргЪз В такъв случай ето го горивото на бъдещето



          Горе се бъзикам, но наистина метана е идеалното гориво. И при него обаче идва проблема с цената и добива
          Last edited by Jay Gould; 07.03.2011, 23:10.
          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

          Коментар


          • 14.08.2009, 20:31 Заглавие: Re: Алтернативен разум "Minavast написа:
            Десета Асамблея на ангажираната журналистика Победители:
            "Мутри правили
            ядрено оръжие

            Изтекла е информация за създаването на свръхмощен боеприпас на основата на паладий

            СТАНИМИР ВЪГЛЕНОВ

            " http://www.geocities.com/svaglenov/iadreno.htm ;-)))Ислямистки групи финансирани с пари от краден ток у насПоследна редакция: 11.08.2009, 11:20
            Публикуване: 11.08.2009, 09:03
            Автор: Стефан Гамизов
            Размер на шрифта:
            http://money.ibox.bg/news/id_158793185
            " http://webcache.googleusercontent.co...=www.google.bg

            Коментар


            • Първоначално изпратено от rover Разгледай мнение
              За последно ще напиша нещо.


              На 18.02.2011г. по ЕBF TV гледах събеседване с проф.д-р Огнян Наков - декан на ФКСУ в Технически Университет. Там той обстойно обясни докъде са стигнали нещата по този въпрос. Даймлер-Бенц са направили автомобили с такива двигатели ( водородът върти генератор) и лично той е карал такъв лек автомобил, а е и виждал такива автобуси.Повече няма да разказвам.
              Ако мислите, че този човек говори глупости, не е грамотен технически, или е изкукал, тогава е друго. Аз му вярвам.
              Rover,не приемай съмненията ни лично.Водорода,с кислород от въздуха не е изгодно да се горят с Карно устройство-КПД ще е ниско.В "Аполо" тока е идвал от електрохимични горивни клетки-тогава кпд е над 90% и може да захранва електромотори на колела.Но сегашните технологии дават 25 км/час-посочения "дизайнерски" F-cel.......Екологията и развойните дейности са трудни и след синтезирането на електронни пари се ползват само за надлъгване и пране на пари.Пеещите проститутки не са опасни-има и хубави.Журналистите не са проститутки,но често са престъпно невежи и меркантилни,а това е опасно.Ще ти намеря нещо за Журналист и тежката вода след малко;-))

              Коментар


              • Първоначално изпратено от dim11 Разгледай мнение
                "A practical Guide to Free Energy Devices" ot Patrick J. Kelly

                За който иска да научи по вече за оксиводорода и др,
                Бъдещето не е във водорода а в метана от който има неизчерпаеми източници в океана и в ауспуха на всички живи организми. Изисква малко по мощни мотори и върви перфектно. разход около 5 лв на 100 км.(4кг)

                Коментар


                • "A practical Guide to Free Energy Devices" ot Patrick J. Kelly

                  За който иска да научи по вече за оксиводорода и др,

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от rover Разгледай мнение
                    За последно ще напиша нещо.


                    На 18.02.2011г. по ЕBF TV гледах събеседване с проф.д-р Огнян Наков - декан на ФКСУ в Технически Университет. Там той обстойно обясни докъде са стигнали нещата по този въпрос. Даймлер-Бенц са направили автомобили с такива двигатели ( водородът върти генератор) и лично той е карал такъв лек автомобил, а е и виждал такива автобуси.Повече няма да разказвам.
                    Ако мислите, че този човек говори глупости, не е грамотен технически, или е изкукал, тогава е друго. Аз му вярвам.
                    И за какъв грездей ми е този автомобил? На 6.12.2010 си закупих промоционален автомобил, с база приблизително на Ауди А6 и по голяма база от Пасат. за 29300 лв. 125 кавала вози много луксозно, и гори 700 лв за 5000 км. Питам аз: Защо да си купя пучата въшка Нисан електромобил за 60000 лв като с разликата от 31000 лв ще измна над 200000 км. пробег с висок клас автомобил при много по голяма сигурност.и лукс

                    Коментар


                    • За последно ще напиша нещо.


                      На 18.02.2011г. по ЕBF TV гледах събеседване с проф.д-р Огнян Наков - декан на ФКСУ в Технически Университет. Там той обстойно обясни докъде са стигнали нещата по този въпрос. Даймлер-Бенц са направили автомобили с такива двигатели ( водородът върти генератор) и лично той е карал такъв лек автомобил, а е и виждал такива автобуси.Повече няма да разказвам.
                      Ако мислите, че този човек говори глупости, не е грамотен технически, или е изкукал, тогава е друго. Аз му вярвам.
                      Партия была, есть и будет есть!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                        Любимата демонстрация на Юл Браун е да измине с кола 1600
                        км без гориво, само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водата в газ.
                        ХАХАХАХА, пич ти още ли вярваш в Дядо Коледа?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от rover Разгледай мнение
                          Mercedes показа първият си сериен модел на автомобил задвижван от двигател с горивни клетки.
                          Това е версия на B-class, наречена F-cell. Първите 200 броя от този модел ще бъдат произведени до края на този година и ще бъдат доставени на клиентите в началото на 2010.



                          Автомобилът е с хибридна система състояща се от водороден двигател и електромотор и според Mercedes има динамика съпоставима с тази при автомобила с двулитров бензинов двигател. Електродвигателят е с мощност 134 к.с. и максимален въртящ момент 290 Nm. С едно зареждане този автомобил може да измине 400 км, а зареждането с течен водород отнема три минути.

                          ================================================== ====================
                          Абе вие наистина "чукча писател, чукча не читател". Колко пъти да ви пиша, че вече се движат такива коли. И българин ги е карал в Германия. И експериментални автобуси с такива мотори се движат. Наберете в Гугъл и прочетете. Стига сте писали щуротии.
                          По темата с "водородния двигател" има толкова легенди, "невинни лъжи" и прахосани бюджетни пари,че даже ДПС има двама депутати в публично-частен "Водороден консорциюм".Реалността маи е само тук:
                          "Концептуалният Mercedes-Benz F-CELL Roadster се създава на базата на първия модел Benz Patent Motor Car 1886 " http://www.mercedes-club-bg.com/foru...hp/t17154.html
                          ,,,,

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                            ....При това к.п.д. на елетромобила е много висок. Над 90%. При около 40% за ДВГ и много по-ниския на водороден двигател.
                            Делиш на 2 дадените от теб КПД-та и за 2-те задвижвания ( електро и ДВГ ) и пак е твърде оптимистично. Батериите на електромобилите се загряват много - още там КПД-то пада поне на 50%.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                              Японците се опитват да правят система с чист водород. Проблема с бутилките е решен частично. Опитват се да правят резервоар, от порест метал. Нещо като дунапрен, само че много по финни пори. Да се слезе под някакъв критичен диаметър. И аз не съм много вещ във физиката на водорода, и не разбрах за какво става дума. Но се работи в тази посока.
                              Виждате ли проблема? Понеже водородът се втечнява при МИНУС 252 грасуса при нормално атмосферно налягане, то е невъзможно същият да се съхранява в обикновен резервоар например. Би могъл да се съхранява в бутилка с много дебели и здрави стени, за да се поддържа много високо налягане. Но практически пак не може да се втечни, а само се сгъстява. И бутилката става много тежка, за да се монтира на какъвто и да е автомобил. Пък и събира малко количество гориво.Затова след дълги години на изследвания всички са се отказали от този начин на съхранение.
                              Пробвали са с охлаждане, но и това е невъзможно в автомобили.
                              За това се е тръгнало по друг път. Създаване на тъй наречената батерия. Ще говоря малко наизуст, защото смътно си спомням, че съм чел едно време за това или в сп. "Космос" или в сп."Наука и техника". Преди четвърт век....
                              Тази "батерия" е на следния принцип. При определени условия молекулите на водорода се разполагат между молекулите на някои метали. Не влизат в химично взаимодействие, само че понеже са много малки молекулите водород влизат в свободните места (от молекулна гледна точка) на кристалната решетка на метала. И при нагряване се освобождават, тоест отделят от метала. И проблемът е пак в малкото количество газ, което може да се съхранява. А това, комбинирано с доста ниският к.п.д. на водородния двигател според мен е непреодолим проблем. Калоричността на водородното гориво, като единица обем, също е многократно по-ниска от бензина или дизела. Това също е огромен проблем.
                              А иначе самият добив на водород не е никакъв проблем. Трябва ти само електричество, вода и катализатор някакъв. Не ми се ровичка да търся,
                              Та искам да кажа за всички наивници. НЯМА създаден ефективен двигател за автомобил на водородно гориво. И НЯМА да бъде създаден. По горните причини. По скоро ще бъдат създадени (то вече и има такива) достатъчно добри батерии за електрически ток. и бъдеще имат електрическите коли. За сега са пригодни само за градско движение, но се развиват. При това к.п.д. на елетромобила е много висок. Над 90%. При около 40% за ДВГ и много по-ниския на водороден двигател.
                              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Mercedes показа първият си сериен модел на автомобил задвижван от двигател с горивни клетки.
                                Това е версия на B-class, наречена F-cell. Първите 200 броя от този модел ще бъдат произведени до края на този година и ще бъдат доставени на клиентите в началото на 2010.



                                Автомобилът е с хибридна система състояща се от водороден двигател и електромотор и според Mercedes има динамика съпоставима с тази при автомобила с двулитров бензинов двигател. Електродвигателят е с мощност 134 к.с. и максимален въртящ момент 290 Nm. С едно зареждане този автомобил може да измине 400 км, а зареждането с течен водород отнема три минути.

                                ================================================== ====================
                                Абе вие наистина "чукча писател, чукча не читател". Колко пъти да ви пиша, че вече се движат такива коли. И българин ги е карал в Германия. И експериментални автобуси с такива мотори се движат. Наберете в Гугъл и прочетете. Стига сте писали щуротии.
                                Партия была, есть и будет есть!

                                Коментар

                                Working...
                                X