Уффф, Асенчо, нам що си губя времето с теб? Да ти повторя, че вече те признах за авторитет, но и не само това, а, че повече знаеш (И В ОБЛАСТТА НА двигателите с вътрешно горене)..., амаааааа....
Ти отново ми прескочи началните условия, НАЛИ? Аз ти говоря за МАСОВ АВТОМОБИЛЕН двигател с вътрешно горене, НЪЛ, ВЕ, приятел?
Ти, разбира се - за да излезеш от калта, в която затъна - ми цитираш:
- ИЛИ двигатели, работещи ПРИ ЕКСТРЕМНИ УСЛОВИЯ - СЪСТЕЗАНИЯ, а това много добре ти е известно, че НЕ СА ПРОБНИ СЕРИИ ЗА МАСОВ ДВИГАТЕЛ, защото там се гонят някакви ЕДНОКРАТНО ПОЛУЧЕНИ ВЪРХОВИ СТОЙНОСТИ, а - ако двигателя може да се използва 5-6 пъти при екстремни топлинни натоварвания, тВа си е голям късмет и то при моооого "ако"-та..., това не е масов двигател, защото той надхвърля като цена НОРМАЛНО ИЗПОЛЗВАНИТЕ НЕКОЛКОКРАТНО, основно - защото е изработен от прекалено скъпи и високотоплинно устойчиви материали, това – разбира се – на теб не ти прави впечатление, защото ти си ОБСЕБЕН от ТИЙНОВЕТЕ – както казваш сам (цитат): „ти бочна да бълваш спам,лъка почна да ми обяснява,че калоричността в нитроглицерина била по малка и немало как да сатане и т.н.
ами има как да стане!и тинейдърите в калифорня дори сбират пари да си сложат найтроуретба,щото е модерно за гъзария и състезания......”.
Лично аз нямам нищо против тийновете: да събират пари, да се състезават, да „топят” бутала, да разбиват основни лагери на коляновия вал и т.н. Нито ще са първи, нито пък последни – да опитат да получат по-висока мощност чрез промяна на октаново- или цетаново число. Ако мислиш, че те са първи в опитите си, това не е мой проблем. Но, че майките и татковците след няколко месеца ще се поизръсят откъм зеленото, а после това ще е още повече... Ако мислиш, че те са единствени, които тръгват от най-лесният и НАЙ-УЯЗВИМ за двигателя начин за повишаване на мощността, жестоко се лъжеш. Но да са здрави татковците с пачките, де! Асенчо, ти като голям техен батко, можеш да ги посъветваш къде да опитват: там, където наистина могат да развиват нещата и в бъдеще, защото именно там са възможностите за повишаване на мощността... Ама, ти тВа отлично си го знаеш, нЪл? Има ли смисъл да ти го повтарям? Там е истината: в свръхпълнене, ли ще го наричаш, принудително, ли, турбо, ли... какда влезе в тия ограничени откъм обем цилиндри повече въздух: ще го сгъстяваш ли, пък и да го охлаждаш, за да му намалиш обема..., ей тия неща... Да, ЩОТ онова, дето ти не ми казваш – за детонационното горене в ДВГ – едно, че ТИ ГО ВКАРВА – като преразход, но задължително почваш да губиш и мощност, а големите натоварвания се поемат – НЪЛ си го знаИш – от лагерЧЕТАТА, бе, Асенчо, пък те – не моЕШ да не знаеш, че скъпички, ама и трудничко се сменят, а? Нъл? АЧЕ, да ти предложа да си купиш нов, новеничък автомобил от любимата ти марка, пък се и опитай да му вдигнеш мощността, както тийновете... Гарантирам ти, че ще имаш успех (до едно КРАТКО време), а после ще се изръсиш смело... И пак мисли, когато тръгваш със съставките „нитро”, ЩОТ двигателят ти е изпитван за работа при определени натоварвания... Асенчо, пак ти повтарям, нали знаеш, че състезателните машини нямат общо с масовите, екстремните условия при състезанията задължават използването на ЕКСТРЕМНИ НАЧАЛНИ ПАРАМЕТРИ..., както и да е – зная, че пропускаш всичко съществено,написано от мен – ми така сме ние, които се учим от теб! (нямам нищо против ентусиаЗЪМА на тийновете и не отричам, че можем да се учим от тях, но понякога това е крайно недостатъчно, а най-добър урок, освен Асенчо – ще получат техните родители...). Освен турбото, препоръчай им да пипнат и клапаните, най-вече - проходните сечения, да намалят съпротивленията по пътя на въздуха...., виж как ти Дигам рейтинга в очите им, нЪЛ, ВЕ Асенчо?...
- ИЛИ се занимаваш с РАКЕТНИ И САМОЛЕТНИ ДВИГАТЕЛИ... Бе, Асенчо, ама НЪЛ ставаше въпрос за МАСОВ АВТОМОБИЛЕН ДВИГАТЕЛ с ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ??? Накъде пак те изби на поезия? Асенчо, ако сравняваш горните топлинни двигатели, много грешиш! В началото на полемиката помня, че споменах за газовите турбини, но те нямат общо с ДВГ (това вероятно го знаеш..., ееее, защо го ползваш в доводите си, ако е така?) Ей тук сега, АКО знаеш как, можеш да поговориш някои верни неща, АМА нямаш тия познания, де... Вероятно БИ МОГЪЛ да НИ кажеш и до къде можем да сравняваме ракетен и самолетен двигател? Има нещо основно, свързано с начина за създаване на движещата сила, но това, което правиш ти, освен, че се излагаш – е и, че задаваш на МАСОВИЯТ АВТОМОБИЛЕН топлинен двигател с вътрешно горене параметри, с които той би се оскъпил неимоверно и вероятно би обслужвал само военните със свръх-бюджети...
- разбира се, че за регресионен анализ има къде да се говори, нямам намерение да ти пиша тук НЕЧИЯ дисертация.
Отново ти признавам, че си авторитет в областта и спирам да ти се ловя на необоснованите и едностранни доводи, които се опитваш да изсмучеш от „общата култура”... на тийновете... (да са НИ живи и здрави!).
Хайде, успехи в благородното предаване на знания!
Ти отново ми прескочи началните условия, НАЛИ? Аз ти говоря за МАСОВ АВТОМОБИЛЕН двигател с вътрешно горене, НЪЛ, ВЕ, приятел?
Ти, разбира се - за да излезеш от калта, в която затъна - ми цитираш:
- ИЛИ двигатели, работещи ПРИ ЕКСТРЕМНИ УСЛОВИЯ - СЪСТЕЗАНИЯ, а това много добре ти е известно, че НЕ СА ПРОБНИ СЕРИИ ЗА МАСОВ ДВИГАТЕЛ, защото там се гонят някакви ЕДНОКРАТНО ПОЛУЧЕНИ ВЪРХОВИ СТОЙНОСТИ, а - ако двигателя може да се използва 5-6 пъти при екстремни топлинни натоварвания, тВа си е голям късмет и то при моооого "ако"-та..., това не е масов двигател, защото той надхвърля като цена НОРМАЛНО ИЗПОЛЗВАНИТЕ НЕКОЛКОКРАТНО, основно - защото е изработен от прекалено скъпи и високотоплинно устойчиви материали, това – разбира се – на теб не ти прави впечатление, защото ти си ОБСЕБЕН от ТИЙНОВЕТЕ – както казваш сам (цитат): „ти бочна да бълваш спам,лъка почна да ми обяснява,че калоричността в нитроглицерина била по малка и немало как да сатане и т.н.
ами има как да стане!и тинейдърите в калифорня дори сбират пари да си сложат найтроуретба,щото е модерно за гъзария и състезания......”.
Лично аз нямам нищо против тийновете: да събират пари, да се състезават, да „топят” бутала, да разбиват основни лагери на коляновия вал и т.н. Нито ще са първи, нито пък последни – да опитат да получат по-висока мощност чрез промяна на октаново- или цетаново число. Ако мислиш, че те са първи в опитите си, това не е мой проблем. Но, че майките и татковците след няколко месеца ще се поизръсят откъм зеленото, а после това ще е още повече... Ако мислиш, че те са единствени, които тръгват от най-лесният и НАЙ-УЯЗВИМ за двигателя начин за повишаване на мощността, жестоко се лъжеш. Но да са здрави татковците с пачките, де! Асенчо, ти като голям техен батко, можеш да ги посъветваш къде да опитват: там, където наистина могат да развиват нещата и в бъдеще, защото именно там са възможностите за повишаване на мощността... Ама, ти тВа отлично си го знаеш, нЪл? Има ли смисъл да ти го повтарям? Там е истината: в свръхпълнене, ли ще го наричаш, принудително, ли, турбо, ли... какда влезе в тия ограничени откъм обем цилиндри повече въздух: ще го сгъстяваш ли, пък и да го охлаждаш, за да му намалиш обема..., ей тия неща... Да, ЩОТ онова, дето ти не ми казваш – за детонационното горене в ДВГ – едно, че ТИ ГО ВКАРВА – като преразход, но задължително почваш да губиш и мощност, а големите натоварвания се поемат – НЪЛ си го знаИш – от лагерЧЕТАТА, бе, Асенчо, пък те – не моЕШ да не знаеш, че скъпички, ама и трудничко се сменят, а? Нъл? АЧЕ, да ти предложа да си купиш нов, новеничък автомобил от любимата ти марка, пък се и опитай да му вдигнеш мощността, както тийновете... Гарантирам ти, че ще имаш успех (до едно КРАТКО време), а после ще се изръсиш смело... И пак мисли, когато тръгваш със съставките „нитро”, ЩОТ двигателят ти е изпитван за работа при определени натоварвания... Асенчо, пак ти повтарям, нали знаеш, че състезателните машини нямат общо с масовите, екстремните условия при състезанията задължават използването на ЕКСТРЕМНИ НАЧАЛНИ ПАРАМЕТРИ..., както и да е – зная, че пропускаш всичко съществено,написано от мен – ми така сме ние, които се учим от теб! (нямам нищо против ентусиаЗЪМА на тийновете и не отричам, че можем да се учим от тях, но понякога това е крайно недостатъчно, а най-добър урок, освен Асенчо – ще получат техните родители...). Освен турбото, препоръчай им да пипнат и клапаните, най-вече - проходните сечения, да намалят съпротивленията по пътя на въздуха...., виж как ти Дигам рейтинга в очите им, нЪЛ, ВЕ Асенчо?...
- ИЛИ се занимаваш с РАКЕТНИ И САМОЛЕТНИ ДВИГАТЕЛИ... Бе, Асенчо, ама НЪЛ ставаше въпрос за МАСОВ АВТОМОБИЛЕН ДВИГАТЕЛ с ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ??? Накъде пак те изби на поезия? Асенчо, ако сравняваш горните топлинни двигатели, много грешиш! В началото на полемиката помня, че споменах за газовите турбини, но те нямат общо с ДВГ (това вероятно го знаеш..., ееее, защо го ползваш в доводите си, ако е така?) Ей тук сега, АКО знаеш как, можеш да поговориш някои верни неща, АМА нямаш тия познания, де... Вероятно БИ МОГЪЛ да НИ кажеш и до къде можем да сравняваме ракетен и самолетен двигател? Има нещо основно, свързано с начина за създаване на движещата сила, но това, което правиш ти, освен, че се излагаш – е и, че задаваш на МАСОВИЯТ АВТОМОБИЛЕН топлинен двигател с вътрешно горене параметри, с които той би се оскъпил неимоверно и вероятно би обслужвал само военните със свръх-бюджети...
- разбира се, че за регресионен анализ има къде да се говори, нямам намерение да ти пиша тук НЕЧИЯ дисертация.
Отново ти признавам, че си авторитет в областта и спирам да ти се ловя на необоснованите и едностранни доводи, които се опитваш да изсмучеш от „общата култура”... на тийновете... (да са НИ живи и здрави!).
Хайде, успехи в благородното предаване на знания!
Коментар