Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол
Collapse
X
-
Напротив, много си си последователен по отношение на това за което в крайна сметка иде реч! Ето как с времето може да се достигне и до конструктивен начин на мислене и водене на диалог!! Без ненужното (тва не е така, щото си много прост и толкова, ама тъй и тъй не върви разговора дай да си поговорим за кварки)
Коментар
-
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеА това, че оксиводорода "кара" основното гориво да има по-пълно изгаряне - респективно, по-малко неизгорели газове (енергийни загуби), ще го отчетем ли за икономия на гориво?? А това че ще изминеш повече километри със същото масло поради по-доброто изгаряне, ще го сложим ли и него за икономия?
Сега, да не изненадам някого, ще призная нещо:
Вярвам, че при бензиновите двигатели и при дизела, вкарването в цилиндрите на известно количество от сместа трябва да подобри горенето, а, от там, да реализира известна икономия. Защо? Ами, защото, разпределен дори между капчици неизпарено гориво, водородът, с горенето си /а то е възможно най-бързото в света на горивата/ им предава пламъка тъй, щото, да се обхване максимално пълно цялото количество горивна мъгла. Нещо подобно на многоискровото запалване с тази разлика, че процесът е по-плавен, а доп. гориво си е допълнително горене.
А, да:
ДВГ с цикъл на ОТО може да работи и ИЗЦЯЛО с този "оксиводород", но...ще са потребни страхотни обеми, които никой източник, засега, не може да ви обезпечи.
подадете ли просто водород /отнякъде/, в горивната камера ще си доавите и азотец и още някои смеси газови, та, температурата ще спадне а, оттам, и мощността.
...изглеждам ли ви непоследователен с този пост?
Коментар
-
А това, че оксиводорода "кара" основното гориво да има по-пълно изгаряне - респективно, по-малко неизгорели газове (енергийни загуби), ще го отчетем ли за икономия на гориво?? А това че ще изминеш повече километри със същото масло поради по-доброто изгаряне, ще го сложим ли и него за икономия?Last edited by toty; 16.03.2011, 20:59.
Коментар
-
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеВиж никой никого не кара да си измисля нещо, дето отдава химерна енергия без да черпи същото количество реална такава от някъде и с това наистина да иска да убеди някой, че на първия закон на термодинамиката му има нещо....
Идеята е, че ти така или иначе си караш колата и от време на време включваш фарове и други такива, за които е нужен ток, който ток идва от динамото на колата.... Нали когато караш с изгасени фарове не си сваляш динамото на колата и не пращаш някой пак да го сложи на мястотому в момента в който искаш да си пуснеш чистачките??? не знам, може и да греша ама динамото не продължава ли да върти и при изгасени фарове.... Няма как да натикаш тока в цилиндрите и с това да увеличиш експлозивната мощ на горивото което ползваш, но пък тока който динамото ти произвежда така или иначе, някой ти предлага да го натикаш в едно нещо електролизер което да отдаде енергия за разлагането на водата на оксиводород (без значение кой как му вика) и тоя газ (който отделя в пъти повече енергия при горене от чистия водород) именно да натикаш в цилиндрите при останалото гориво и с това дет се вика да вдигнеш октана.... нали няма да кажеш сега, че няма значение гориво с какво октаново число ще ползваш (при един и същ разход) за сто километра?! Може да се потърси из нета за подобни сметанки, но мисля че съм чел (включително и някъде из форума който постнах), че оксиводорода е с еквивален на 120 октанов бензин според начина на горене Пак казвам, вкопчили сте се в тоя закон на термодинамиката (който няма нищо сбъркано в себе си) и го лаете като мантра! Никой не те кара да си измисляш енергия, просто ползвай същата произведена от динамото (което ти така или иначе по един или друг начин принуждаваш да се върти), за по-полезни неща от това да слушаш музика със буфер дето мяза по-скоро на бойлер. Не измисляйте енергията, а използвайте рационално излишната ви такава!
Поздрави!
Коментар
-
Така наричаният "оксиводород" съдържа В ПЪТИ по-малко енергия от водород със сащата маса. нещо като горивото на совалките - там слагат повече водород, отколкото кислородэт можи до свърже но, по други причини.
Това-първо.
Второ, ти може и да не си снемаш динамото, но, реле-регулаторът изключва възбуждането и така не позволява да си опържиш акумулатора. Когато генераторът работи, обаче, той консумира енергия, отдадена в двигателя от повишената употреба на гориво. Сиреч, и за светенето на фаровете си плащаш с работа на ДВГ-то и, респективно, с бензин, газ и квото още ползваш.
Накратко, виждам, искаш да снижиш температурата на спора, но, малко повече грамотност /нищо лично, само по принцип/ не пречи. Слушай батя си и няма да сгрешиш.
Хайде, със здраве и благодаря за добрите намерения.
- дано помогнат.
Коментар
-
Виж никой никого не кара да си измисля нещо, дето отдава химерна енергия без да черпи същото количество реална такава от някъде и с това наистина да иска да убеди някой, че на първия закон на термодинамиката му има нещо....
Идеята е, че ти така или иначе си караш колата и от време на време включваш фарове и други такива, за които е нужен ток, който ток идва от динамото на колата.... Нали когато караш с изгасени фарове не си сваляш динамото на колата и не пращаш някой пак да го сложи на мястотому в момента в който искаш да си пуснеш чистачките??? не знам, може и да греша ама динамото не продължава ли да върти и при изгасени фарове.... Няма как да натикаш тока в цилиндрите и с това да увеличиш експлозивната мощ на горивото което ползваш, но пък тока който динамото ти произвежда така или иначе, някой ти предлага да го натикаш в едно нещо електролизер което да отдаде енергия за разлагането на водата на оксиводород (без значение кой как му вика) и тоя газ (който отделя в пъти повече енергия при горене от чистия водород) именно да натикаш в цилиндрите при останалото гориво и с това дет се вика да вдигнеш октана.... нали няма да кажеш сега, че няма значение гориво с какво октаново число ще ползваш (при един и същ разход) за сто километра?! Може да се потърси из нета за подобни сметанки, но мисля че съм чел (включително и някъде из форума който постнах), че оксиводорода е с еквивален на 120 октанов бензин според начина на горене Пак казвам, вкопчили сте се в тоя закон на термодинамиката (който няма нищо сбъркано в себе си) и го лаете като мантра! Никой не те кара да си измисляш енергия, просто ползвай същата произведена от динамото (което ти така или иначе по един или друг начин принуждаваш да се върти), за по-полезни неща от това да слушаш музика със буфер дето мяза по-скоро на бойлер. Не измисляйте енергията, а използвайте рационално излишната ви такава!
Поздрави!
Коментар
-
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеМного интересна тема сте оформили.... ама по-интересното е, защо не влезете в по-специализирани форуми да лаете, ЧЕ ТАМ ДА ВИ РИТАТ КАМБАНИТЕ!!!
Сами изкарвате невъзможни нещата, като говорите общо за всичко, а нещата никак не са общи и е идиотски да се разглеждат по тоя начин... Спора ви става теоретичен и няма нищо общо с практиката. Ама то на вас идеята ви е да се види кой знае повече сложни думи и до там... Говорите за електролизни клетки, после че Илия Вълков бил минал 1600 километра с 4 литра вода и че тва не било възможно Ето пример как смесихте две неща и доказахте че не работят А ТОВА НЕ Е ВЯРНО!!! Електролизните клетки си съществуват и си работят за това за което са проектирани (за горелки.... и за обедняване на горивните смеси в ДВГ като се постига по-голяма мошност при намален разход на гориво и от там икономия.... кви закони на термодинамиката тука и кви пет лева?!? факт че разхода спада мноооого осезаемо).
както и е факт, че обикновен ДВГ няма как да работи само на 100% оксиводород, поради това че няма как да се произведат толкова големи количества за да го захрани!
В същия момент Илия Вълков дето бил изминал 1600 километра с 4 литра вода... Да, и това си е вярно, НО СЪС СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАН ЗА ЦЕЛТА ДВИГАТЕЛ БАЗИРАН НА - забележете - И Н Е Р Ц И О Н Е Н П Р И Н Ц И П!!! Тва че на много от вас няма да им допадне тва че с такъв двигател няма как да си правиш бегачки по светофарите с колата на единия тука дето дал не знам си колко хиляди евро и си пърди в комфорта... това не означава че това го няма измислено, или щото нямало да е комфортно, нищо че спестявало средства....
И къде решихте че трябва да смесите думички като водород, гърмяш газ, браун газ (оксиводород).... и някой пита кво било тва оксиводород щото е сигурен че няма кой да му отговори! Ами аз да питам кво е атомарен водород тогава и има ли такова животно и с какво е по-различно....
Ами за съхранение на водород дето говорите, кво общо има с темата дето умешихте всичко и само правите мармалада по-гъст? Не било възможно съхранение при някви температури ала бала.... ми да като разгледаме водорода само като водород той отговаря на някви правила на съхранение и един куп други свойства...... ама ако трябва да се използва тая информация в практиката и о чудо, току виж някой по-умен от нас тука земал че се сетил кво пък е тва паладий
И тука пак идва въпроса за кво ви е нужно напрактика тва съхранение на водород, ако целта ви е да спестите малко гориво с помоща на електролизна клетка.... и къде ви е нужно да знаете за паладия ако пък целта ви е заигравка с двигател на инерционен принцип? И ето че със темата за съхранението и въобще нуждата от съхранение на водород, и нещата дето умешвате вече стават ПОНЕ ТРИ, които реално се изключват едно друго в практиката
Изобщо, потдържате си цирка за да ви е весело и нищо повече...
Точно това правите и със другите неща дето засегнахте, които ако вземем предвид заглавието на темата, са си чист спам! Не може да се говори за атома, като се дават примери с това на кого баба му и миришат повече чехлите! Да, сигурно има връзка, ама някак това са две отделни теми, които би следвало да се разглеждат отделно! Иначе в природата и материята всичко има връзка.
От ентусиазма си страдаме, не от друго! http://demotivirai.me/demoty/0afecb0...33b2c31449.jpg
Поздрави!
2.Законите за термодинамиката не може да се прескачат. А от тях /по-скоро, от тяхнато приложение/излизат МНОГО пари. Или се губят, като не ги зачитаме. Значи, има връзка.
3.Смесени /заместени/ са в бедните мозъци на някой глупчо. Сместа водород/кислород, отн.2/1, е т.нар. "гърмящ газ", на който някой се е опитва да присвои търговската марка "браунов газ". Ама тук този "патент" не важи-справка-патентното законодателство.
4.СПАМ + ФЛУУД са напъните постоянно да ви продават скъпо и прескъпо обикновени електролизьори. И будалите си плащат. Да, те работят и то добре, но, енергията в "газа" от тях е по.малко от тази, дето се вляга, за да се получи. Приведох ви и изчисления.
И ви обяснявам, да не се набутвате, ама щом толкова държите, воля Ваша-нека е "браунов газ" и вие си мислете, че дава "повече енергия". В крайна сметка, и тарикатите трябва да живеят. Проблем на невежи и будали.
Имаше и 5., и повече, ама става тъпо.
Коментар
-
Виж тук примерно, дали пък някой няма да може да ти отговори на част от въпросите, понеже аз нямам диплома (ако това има значение, а гледам и тях си ги мерите...) за средно образование. Там примерно е място за обсъждане на конкретни неща по конкретни теми (Не... и там не съм дал обяснение на каквото и да било, понеже нямам както вече споменах, нужният ценз... което пък не ми пречи да мога да разграничавам едно нещо от друго и да виждам, че тук дезинформирате със циркаджийство)! Тук (за разлика от там и много други подобни места) е място за плюнчене!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеЕлектролизните клетки си съществуват и си работят
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеза обедняване на горивните смеси в ДВГ като се постига по-голяма мошност при намален разход на гориво и от там икономия.... кви закони на термодинамиката тука и кви пет лева?!?
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениефакт че разхода спада мноооого осезаемо).
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеВ същия момент Илия Вълков дето бил изминал 1600 километра с 4 литра вода... Да, и това си е вярно, НО СЪС СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАН ЗА ЦЕЛТА ДВИГАТЕЛ БАЗИРАН НА - забележете - И Н Е Р Ц И О Н Е Н П Р И Н Ц И П!!!
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеТва че на много от вас няма да им допадне тва че с такъв двигател няма как да си правиш бегачки по светофарите с колата на единия тука дето дал не знам си колко хиляди евро и си пърди в комфорта... това не означава че това го няма измислено, или щото нямало да е комфортно, нищо че спестявало средства....
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеИ къде решихте че трябва да смесите думички като водород, гърмяш газ, браун газ (оксиводород)....
Първоначално изпратено от toty Разгледай мнениеи някой пита кво било тва оксиводород щото е сигурен че няма кой да му отговори! Ами аз да питам кво е атомарен водород тогава и има ли такова животно и с какво е по-различно....
После може да изкоментираш това: http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
Коментар
-
Теория - това е, когато знаем всичко по даден проблем, но нищо не работи (американска работа)!
Практика - това е, когато всичко работи, а никой не знае защо (руска работа)!
Когато се смеси теорията със практиката, се получава така, че нищо не работи и никой няма представа защо (българска работа....)!
Коментар
-
Много интересна тема сте оформили.... ама по-интересното е, защо не влезете в по-специализирани форуми да лаете, ЧЕ ТАМ ДА ВИ РИТАТ КАМБАНИТЕ!!!
Сами изкарвате невъзможни нещата, като говорите общо за всичко, а нещата никак не са общи и е идиотски да се разглеждат по тоя начин... Спора ви става теоретичен и няма нищо общо с практиката. Ама то на вас идеята ви е да се види кой знае повече сложни думи и до там... Говорите за електролизни клетки, после че Илия Вълков бил минал 1600 километра с 4 литра вода и че тва не било възможно Ето пример как смесихте две неща и доказахте че не работят А ТОВА НЕ Е ВЯРНО!!! Електролизните клетки си съществуват и си работят за това за което са проектирани (за горелки.... и за обедняване на горивните смеси в ДВГ като се постига по-голяма мошност при намален разход на гориво и от там икономия.... кви закони на термодинамиката тука и кви пет лева?!? факт че разхода спада мноооого осезаемо).
както и е факт, че обикновен ДВГ няма как да работи само на 100% оксиводород, поради това че няма как да се произведат толкова големи количества за да го захрани!
В същия момент Илия Вълков дето бил изминал 1600 километра с 4 литра вода... Да, и това си е вярно, НО СЪС СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАН ЗА ЦЕЛТА ДВИГАТЕЛ БАЗИРАН НА - забележете - И Н Е Р Ц И О Н Е Н П Р И Н Ц И П!!! Тва че на много от вас няма да им допадне тва че с такъв двигател няма как да си правиш бегачки по светофарите с колата на единия тука дето дал не знам си колко хиляди евро и си пърди в комфорта... това не означава че това го няма измислено, или щото нямало да е комфортно, нищо че спестявало средства....
И къде решихте че трябва да смесите думички като водород, гърмяш газ, браун газ (оксиводород).... и някой пита кво било тва оксиводород щото е сигурен че няма кой да му отговори! Ами аз да питам кво е атомарен водород тогава и има ли такова животно и с какво е по-различно....
Ами за съхранение на водород дето говорите, кво общо има с темата дето умешихте всичко и само правите мармалада по-гъст? Не било възможно съхранение при някви температури ала бала.... ми да като разгледаме водорода само като водород той отговаря на някви правила на съхранение и един куп други свойства...... ама ако трябва да се използва тая информация в практиката и о чудо, току виж някой по-умен от нас тука земал че се сетил кво пък е тва паладий
И тука пак идва въпроса за кво ви е нужно напрактика тва съхранение на водород, ако целта ви е да спестите малко гориво с помоща на електролизна клетка.... и къде ви е нужно да знаете за паладия ако пък целта ви е заигравка с двигател на инерционен принцип? И ето че със темата за съхранението и въобще нуждата от съхранение на водород, и нещата дето умешвате вече стават ПОНЕ ТРИ, които реално се изключват едно друго в практиката
Изобщо, потдържате си цирка за да ви е весело и нищо повече...
Точно това правите и със другите неща дето засегнахте, които ако вземем предвид заглавието на темата, са си чист спам! Не може да се говори за атома, като се дават примери с това на кого баба му и миришат повече чехлите! Да, сигурно има връзка, ама някак това са две отделни теми, които би следвало да се разглеждат отделно! Иначе в природата и материята всичко има връзка.
От ентусиазма си страдаме, не от друго! http://demotivirai.me/demoty/0afecb0...33b2c31449.jpg
Поздрави!Last edited by toty; 16.03.2011, 16:59.
Коментар
-
Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнениемного от не6тата които си казал,са верни сами за себе си.за съжаление оба4е,си ги обърнал в такъв тюрлю гюве4, 4е крайният резултат е пла4евен.
примири се е не става6 да обясняваш. това,4е си икономист,ти пре4и да си подредиш правилно мисълта и да бъдеш разбран от пове4е хоре. фактът 4е може би си ценен някъде,не озна4ава автомати4но,4е това което знаеш е вярно.
по-полека с обидите към бившите ти сънародници и един съвет : това 4е се изказваш мъгляво,не зна4и 4е си умен. в САЩ имат ТЯСНО образование и за тях може да си велик,с повърхностни знания в други области. НО при хора,които макар и 'неправилно', ама все пак са у4или, такова мъгляво изказване,поради непълно познаване на материята не върви.
прекалено много обърка теория, практика,реалност, теорити4ни разработки, хипотези, математика,физика, икономика. виж 4е само изброяването на областите предизвиква световъртеж
Асннчо някога, в буйната си младост, издрапал до някакъв БГ университет (неясно кой), за да се докопа до заветната бригада в САЩ, предполагам, още в долните курсове, и там останал. Стажувал при някакъв фермер-гений на борсата . Няма начин да има щатско образование поне по две приични - не знае английски на достатъчно ниво и няма пари да си го плати, а за стипендия не му стига нито акъл, нито знания.
Така е момчето просто се е психясало и си търси отдушник
Със здраве и не обвинявай икономистите за кашата в главата на Асенка. Това си е работа на дядо Боже
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4un4o Разгледай мнениеТук някъде се е скрил. Усещам някаква антигравитация, Дали пък не е от алкохола.Баба ме научи на много неща.
tnm
Коментар
Коментар