IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Щърко, та тези тук нещица са просто добавки към обикновеното ДВГ, какво е революционното в тях?
    Last edited by Eti_; 25.06.2011, 12:27.

    Коментар


    • http://hho-plus.com/


      http://hho-plus.com/product.php?id_product=11

      http://hhocells.blogspot.com/

      http://mazeto.net/index.php?topic=3032.0

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
        Колега, аз съм ЗА електромобилите. Особено в градски условия. И сериозно се замислям за опцията да купя електромобил за ползване в градски условия. Щото това ще е много по-евтино за експлоатация. Не само като разход за гориво. Ами например един електромобил ще има поне 3-5 пъти по ниски разходи за експлоатация. Няма смяна на масла и т.н.
        Но за съжаление с наличните за сега електромобили не мога да отида до Варна или до Русе. Така че няма да пенсионирам автомобила с ДВГ.
        Нито пък аз. Не и преди да бъде решен този въпрос. Засега, електромобилите са по-мръсни от бензиновите.
        Ако някой се чуди на тези ми приказки, ще напомня:
        Електромобилите се карат с електричество. А в България 60% от него се произвежда директно от кюмюр. Той пък, дава възможно най-високите емисии от СО2, т.к.се дели пък консумацията на КПД-то на акумулаторите, което е ок.70%...
        - Да не мислите, че всичката тази смрад се изхвърля поне на Марс?
        Глупости, пак тук, при нас, на Земята е.

        Коментар


        • През 80те години на миналия век имаше режим на тока. Бях на един от "националните" обекти на България, за който не важеше режима на тока.
          Един от моите работници, къде на шега, къде на полушега говореше: "Абе що не може тока да се налива в кофи или туби? Знаеш ли колко ток щях да си отнеса в къщи.!" Е, дойде и това време. Ще има кабели и кабелчета. През прозорци и огради. До скритото наблизо МПС.
          http://georgipiskov.blogspot.com

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Всъщност, какво по-естествено от намаляване употребата на автомобили? дори и без намеса "отгоре" и "брадви". След свършването на нефта, поскъпването на материалите /дори и за гуми/ с десетки пъти
            щоуто ще свържши от само себе си. В тази връзка, няма нужда да натискат...
            Колега, аз съм ЗА електромобилите. Особено в градски условия. И сериозно се замислям за опцията да купя електромобил за ползване в градски условия. Щото това ще е много по-евтино за експлоатация. Не само като разход за гориво. Ами например един електромобил ще има поне 3-5 пъти по ниски разходи за експлоатация. Няма смяна на масла и т.н.
            Но за съжаление с наличните за сега електромобили не мога да отида до Варна или до Русе. Така че няма да пенсионирам автомобила с ДВГ.
            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от oiling the gears Разгледай мнение
              ЕС спира автомобилите в градовете след 2050 г.

              Според транспортна стратегия на ЕС, която ще бъде публикувана на 28 март, Европейската комисия планира да засили борбата си срещу автомобилите, задвижвани от петролни деривати и прроден газ и изготвя строги цели да намали наполовина градската им употреба до 2030 г. и да я преустанови до 2050 г., съобщава europe.bg
              http://www.webcafe.bg/id_533718079
              Всъщност, какво по-естествено от намаляване употребата на автомобили? дори и без намеса "отгоре" и "брадви". След свършването на нефта, поскъпването на материалите /дори и за гуми/ с десетки пъти
              щоуто ще свържши от само себе си. В тази връзка, няма нужда да натискат...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от oiling the gears Разгледай мнение
                ЕС спира автомобилите в градовете след 2050 г.

                Според транспортна стратегия на ЕС, която ще бъде публикувана на 28 март, Европейската комисия планира да засили борбата си срещу автомобилите, задвижвани от петролни деривати и прроден газ и изготвя строги цели да намали наполовина градската им употреба до 2030 г. и да я преустанови до 2050 г., съобщава europe.bg
                http://www.webcafe.bg/id_533718079
                Явно се готви нова БРАДВА. Като "зелената" енергия.
                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • ЕС спира автомобилите в градовете след 2050 г.

                  Според транспортна стратегия на ЕС, която ще бъде публикувана на 28 март, Европейската комисия планира да засили борбата си срещу автомобилите, задвижвани от петролни деривати и прроден газ и изготвя строги цели да намали наполовина градската им употреба до 2030 г. и да я преустанови до 2050 г., съобщава europe.bg
                  http://www.webcafe.bg/id_533718079

                  Коментар


                  • E koй пък казва, че си в грешка, напротив....

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от SStoilov Разгледай мнение
                      Те хората това отдавна са го измислили и го прилагат в дизеловите ДВГ -

                      Малко нафта и много метан , или повече нафта и малко пропан-бутан.

                      Лошото е, че (дизел + пропан-бутан) чупи бутала и скоростни кутии .
                      - Не спомена колко съм в грешка - да си въобразявам ли, че съм ... познал ?

                      Коментар


                      • Те хората това отдавна са го измислили и го прилагат в дизеловите ДВГ -

                        Малко нафта и много метан , или повече нафта и малко пропан-бутан.

                        Лошото е, че (дизел + пропан-бутан) чупи бутала и скоростни кутии .

                        Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        Стига да го има и да не се отрази неблагоприятно по някакъв начин на автомобила.
                        Сега, да не изненадам някого, ще призная нещо:
                        Вярвам, че при бензиновите двигатели и при дизела, вкарването в цилиндрите на известно количество от сместа трябва да подобри горенето, а, от там, да реализира известна икономия. Защо? Ами, защото, разпределен дори между капчици неизпарено гориво, водородът, с горенето си /а то е възможно най-бързото в света на горивата/ им предава пламъка тъй, щото, да се обхване максимално пълно цялото количество горивна мъгла. Нещо подобно на многоискровото запалване с тази разлика, че процесът е по-плавен, а доп. гориво си е допълнително горене.
                        А, да:
                        ДВГ с цикъл на ОТО може да работи и ИЗЦЯЛО с този "оксиводород", но...ще са потребни страхотни обеми, които никой източник, засега, не може да ви обезпечи.
                        подадете ли просто водород /отнякъде/, в горивната камера ще си доавите и азотец и още някои смеси газови, та, температурата ще спадне а, оттам, и мощността.
                        ...изглеждам ли ви непоследователен с този пост?

                        Коментар


                        • Доколкото газовата смес се подава като горница на въздуха за горене, явно, няма да се намали ламбда и ще си остане някъде около 14,7. Има ли достатъчно кислород /т.е., ако не пренасищаш горивовъздушната смес "без ННО"/ всичко ще е ОК. Но, ако вкарваш повече гориво, вкарал/не вкарал "ННО", все тая-ще си имаш недоизгорели газове. малко по-малко, отколкото на "чист двигател", но, все пак. И, доколкото може да се предположи 8известна/ аналогия с плазменото запалване, най-вероятно, може да очакваш реална /в работни условия/ икономия от 8 до 10-12 %.
                          Никак не е малко, наистина.
                          Но,
                          ...това не прави двигателя "водороден".
                          Все още.

                          Коментар


                          • HHybrid Fuel System uses oxy-hydrogen

                            Колеги от Еросh дават следната таблица на изгорелите газове за ЕР-С50.
                            Проведени са изпитания с Пежо 206 от 2002год.
                            Емисии. Преди теста. След теста. Промяна%.
                            СО/%/ 0.08 0.05 - 37.5
                            НС/ррm/ 118 83 - 29.7
                            СО2/%/ 12.4 12.2 - 0.2%
                            О2/%/ 5 5.4 +8
                            NOx/ppm/ 9 3 -66.7

                            Мисля че специалистите могат да се произнесат има ли ползи от ННО системите.
                            Интересно е и с колко може да се подобри мощността. Какви са пределите на тази горивна смес.
                            Last edited by venznik; 21.03.2011, 22:27.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Ballomed Разгледай мнение
                              http://www.bgzeitgeist.com/forum/vie...hp?f=21&t=1190

                              Ето Ви една фирма която наистина монтира системи с водород. Прочетете внимателно статията.
                              В интернет има много статии за алтернативната история,наука,а най често за алтернативния разум.Пернишките кукери сте ги тръшнете в кимура,ако се съберете на паралелен фестивал на иноваторите;-)) на посочените бутилки с мъка сте се съберат 300м3 водород.Ако е с електрохимични клетки-3 км пробег....Ако е с Карно двигател-1 км....


                              " За да измине една кола 100 км са необходими около 210 Mj енергия:

                              Бензин - 29.01 Mj/l - 7.2 l
                              GAS LPG - 22.16 Mj/l - 9.47 l
                              Водород - 0.0075 Mj/l - 28 000 l
                              Данните са за извънградско. Един добър електролизер произвежда 2,5 - 3 W за литър на час. За 28 000 л гориво са нобходими 9.3 kW енергия. При 14,4 V това са 645 A.
                              Ако някой има други данни нека пише." http://mazeto.net/index.php/topic,284.0.html p.s.Разума и в мазето влиза

                              Коментар


                              • Именно в ТАЗИ насока разработки се водят от над 25 години, прочее. Ако някой е успял да изчисти технологичните "подробности", със сигурност, постига нещо много добро. Предполагам, ако именно тези са успешните пичове, работата им ще е защитена с не един и два патента и няма да е без пари а, в допълнение, ще ви трябва вятър, "за без пари". Допълнително, в Щатите цената на ел.енергията е ок 6,5-10 цента, докато заплатите...
                                Накратко: искрено се надавам да е постигнат Пробивът. Докато навлезе, обаче, още колко хляб ще изядем...

                                Коментар

                                Working...
                                X