IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Luck Разгледай мнение
    Ще ни кажеш ли как точно изчисли, че съотношението водород към въздух трябва да е 1:13??? Нещо май химията не ти е била любим предмет в училище...
    Изложи се още с първия пост.

    Стехиометричното число на бензина е 14,7:1 т.е. 14,7 килограма въздух за 1 кг бензин са нужни за пълно изгаряне на горивото (забележете че става въпрос за килограми). Естествено, постъпващият въздух е далеч повече като обем, поради което трябва да се внимава- бензинът е течен и 1 литър е горе-долу равен на 1 кг.

    Що се отнася до водорода- стехиометричното число е 34:1. Водородът може да гори в бедни смеси до 180:1

    Отново повтарям- това ще рече 34 кг въздух за 1 кг водород. Ако от електролизера получите 1 литър за минута (примерно), това не е 1 килограм водород.

    Обемното отношение (за стохиометричното число/пълното горене) е 2,4:1 или иначе казано 2,4 литра въздух са нужни на 1 литър водород (забележете- водород, не оксиводород или браунов газ, където водородът е смесен с кислорода, който също има някакъв обем).
    Ако изобщо ти се чете, виж тук

    Коментар


    • може да се види на небето ако стане ядрен апокалипсис и нещата станат на унижожение повсеместно защото онези там ще затрият вси4ко.....америко-еверйно-илюмина-хибрид-хуманоиди
      молим?айде нема нужда

      Коментар


      • да помня ги тез ел.кар4ета също така си спомням и това 4е швейцарците май бяха изкупували ел.карите са да им претапят стоманата за 4асовниците си.........и не съм аз 4ерноглед робовладелците ни така искат аз само усещам тенденцията, разберете технологията на летящите 4инии е тук на земята но абсолютно строого секретно се пази и НЯМА да се допусне да я видят хората а кво остава да стане реалност за нас..а б с у р д
        молим?айде нема нужда

        Коментар


        • Първоначално изпратено от stone kold Разгледай мнение
          ааа много неща ще са същите като при автомобила с ДВГ то4но с тази цел като обосновката е надеждноста изпитана с годините и грижата за 4овешките животи няма току тъй да стане ефтинко и безплатно, робовладелците нямат полза..мислете като тях как може да се зароби икономи4ески пове4е и дългосро4но един индивид и ще стигнете до много интересни разкрития
          Много черногледо гледаш на нещата. Виждал ли си по пероните на ж.п. гарите едни малки електрокарчета, дето превозват пощенските пратки до влаковете. Та това са може би първите електромобилчета, произведени в България, още през 60те години на миналия век! Някога ги имаше във всяко предприятие. Бяха идеални за вътрешнозаводски и вътрешноцехов транспорт. Дори атракционните влакчета по курортите бяха ел. Само че от тях не можеше да се точи ни дизел, ни бензин. И постепенно ги изхвърлиха от употреба. Значи през деня си бачка, а цяла нощ е включено да се зарежда. 20% от световното производство на електрокари бе българско.
          http://www.bulmarket.com/platformeni...ri-pl1200.html
          http://georgipiskov.blogspot.com

          Коментар


          • Първоначално изпратено от stone kold Разгледай мнение
            тя и безплатната енергия е около нас НО дали ще ни разрешат да я използваме? за сега НЕ НИ разрешават и дори да свърши петролът пак няма да я ползваме ще ни набутат акумулатори, СКЪПИ акумулатори, тази ниша на разходите за петрол които правим сега ще искат да я прилапат но под друг тип разходи
            Безплатен обяд няма!

            Коментар


            • Абе друго си е да имаш двигател, без да сменяш масла, филтри, ремъци, антифриз и прочие. Много народ ще изреват, щото бизнеса ще им отиде на кино. Дори спирачната система ще е самия двигател. Няма смяна на накладки, дискове, феродо!!!!
              Помисли!






              ааа много неща ще са същите като при автомобила с ДВГ то4но с тази цел като обосновката е надеждноста изпитана с годините и грижата за 4овешките животи няма току тъй да стане ефтинко и безплатно, робовладелците нямат полза..мислете като тях как може да се зароби икономи4ески пове4е и дългосро4но един индивид и ще стигнете до много интересни разкрития
              молим?айде нема нужда

              Коментар


              • петрол в резервоар4е, ток в резервоар4е(акумулатор) след което гравитационни сили (пак в резервоар4е) вси4ко минава през контрол и минаване на 4аст от живота за да работиш и да благоволят да ти дадат нещо което е около тебе и е безплатно и неиз4ерпаемо на нас робите за да идем и да им работим на тях за да ни дадат хартиики (то4ки)за да си гребнем от неиз4ерпаемото и безплатнто до кога така бе хора?
                молим?айде нема нужда

                Коментар


                • тя и безплатната енергия е около нас НО дали ще ни разрешат да я използваме? за сега НЕ НИ разрешават и дори да свърши петролът пак няма да я ползваме ще ни набутат акумулатори, СКЪПИ акумулатори, тази ниша на разходите за петрол които правим сега ще искат да я прилапат но под друг тип разходи
                  молим?айде нема нужда

                  Коментар


                  • Ще ни кажеш ли как точно изчисли, че съотношението водород към въздух трябва да е 1:13??? Нещо май химията не ти е била любим предмет в училище...

                    Коментар


                    • Minavast

                      Грешни са тези сметки с енерията. 28 000 летра водород са прекалено много. Ако един ДВГ 2000 кубика работи средно на 3000 оборота ,то за минута всмуква - през него минават 3000 литра газова смес при коефициент на пълнене 1 - единица.За 1 час ще са 180 000 литра , при съотношение на въздух към газовото гориво 1 към 13 да го сложим , една тринадесета част ще е гориво. Т.е. 180 000 го делим на 13 - под14 000 литра. Коефициента на пълнене не е 1 , средно 0.6 може да се сложи и ще паднем на 7000 - 8000 литра водород.При ниския КПД на ДВГ е ясно , че той трябва да ходи в историята , по добре е електромобил или вариант хибрид. Той трябва да представлява - съдове за съхранение на водород плюс електролизер за зареждането им..устройство , което да преобразува водорода в ел. енергия - най добре водороден магнитен двигател - генератор на ел. ток.буферни акумулатори на електричество и това нещо ще изминава 100 км. с 3 000 литра водород.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 4un4o Разгледай мнение
                        Свети Георги, замислял ли си се че, шофирането на електромобил за по продължително време може да има лоши последици за здравето. Няма ли да се окаже , че електромагнитното облъчване е вредно като мобилните телефони? Според мен единствената неизчерпаема енергия е тази от природния газ. Океаните са пълни с метан.
                        А ти замислял ли си се че няма дом в БГ, без ел. инсталация, без електроуреди, телевизори, перални, хладилници, лаптопи и какво ли не още. Офис без такива джаджи как го виждаш. Или ти из СФ обикаляш на конска каруца.
                        Да си чул за някакво заболяване, щото някой се е возил в метрото, или на трамвай. Дори сред ж.п.йците няма констатирано професионално заболяване, дето всеки ден по 8 часа са изложени на мощно електромагнитно лъчение.
                        Абе друго си е да имаш двигател, без да сменяш масла, филтри, ремъци, антифриз и прочие. Много народ ще изреват, щото бизнеса ще им отиде на кино. Дори спирачната система ще е самия двигател. Няма смяна на накладки, дискове, феродо!!!!
                        Помисли!
                        http://georgipiskov.blogspot.com

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                          През 80те години на миналия век имаше режим на тока. Бях на един от "националните" обекти на България, за който не важеше режима на тока.
                          Един от моите работници, къде на шега, къде на полушега говореше: "Абе що не може тока да се налива в кофи или туби? Знаеш ли колко ток щях да си отнеса в къщи.!" Е, дойде и това време. Ще има кабели и кабелчета. През прозорци и огради. До скритото наблизо МПС.
                          Свети Георги, замислял ли си се че, шофирането на електромобил за по продължително време може да има лоши последици за здравето. Няма ли да се окаже , че електромагнитното облъчване е вредно като мобилните телефони? Според мен единствената неизчерпаема енергия е тази от природния газ. Океаните са пълни с метан.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Курдо Коленко Разгледай мнение
                            Нищо революционно няма. Възможно е може би да се реализира икономия на бензин 10-12%.
                            По-скоро, "ДО 10-12%".основно, обаче, важи режимът на движение, конструкцията и задволанното устройство...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              Щърко, та тези тук нещица са просто добавки към обикновеното ДВГ, какво е революционното в тях?
                              Нищо революционно няма. Възможно е може би да се реализира икономия на бензин 10-12%.

                              Коментар


                              • Измамниците нямате почивен ден.... Не минава ли вече номера сменяме парите или ваш роднина направи катастрофа? Защо никой от великите форумни умове дето лъже хората не ми отговори на въпросите?

                                Коментар

                                Working...
                                X