Първоначално изпратено от gigow
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Ballomed Разгледай мнениеЗдравей, аз принципно съм невежа, би ли ми обяснил няколко неща?
Та да се върнем на темата, много от идеите тук на пръв поглед изглеждат супер, но реално са в сферата на фантасмагориите и много далече от реално осъществими проекти... за съжаление.Last edited by Luck; 26.06.2011, 23:07.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЧист водород , ако можеха да го произвеждат чрез електролиза би било нещо друго наистина. Да се съхранява под налягане примесен макар и малко с кислород си е бомба.Абсорбиран в металната решетка на някои метали е варианта за водорода , но съдовете са прекалено големи пак и също като акумулаторите издържат определен брой цикли заряд - разряд.Въпрос на материали е и нищо чудно да са открити вече , но едва ли ще я пуснат тази технология да види бял свят просто така без мнго голяма космическа печалба. Ето в последното по вероятно е проблема.И пак в началото ще бъде ужасно скъпо , не може да се пропусне възможността здраво да се напечелят.Автомобилите ще са скъпи и сложни технологични хибриди с цени в пъти по високи от на бензиновите.
Коментар
-
gigow
Чист водород , ако можеха да го произвеждат чрез електролиза би било нещо друго наистина. Да се съхранява под налягане примесен макар и малко с кислород си е бомба.Абсорбиран в металната решетка на някои метали е варианта за водорода , но съдовете са прекалено големи пак и също като акумулаторите издържат определен брой цикли заряд - разряд.Въпрос на материали е и нищо чудно да са открити вече , но едва ли ще я пуснат тази технология да види бял свят просто така без мнго голяма космическа печалба. Ето в последното по вероятно е проблема.И пак в началото ще бъде ужасно скъпо , не може да се пропусне възможността здраво да се напечелят.Автомобилите ще са скъпи и сложни технологични хибриди с цени в пъти по високи от на бензиновите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ballomed Разгледай мнениеПърви две ми допадат повче, особенно водорода, екологичен сам по себе си при съхранение по химичен път и много по-безопасен, ще може да се зарежда, както и метана. За да станат масови електромобилите, ще трябва да са с унифицирани батерии, за да може да се развие мрежа където да ги сменят, или ще трябва да се развива високоволтова ел.мрежа и зареждане под 5 мин.
Ти за "гърмящ газ" чувал ли си?Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнениев щатите ги продават по 90 000$ :
http://www.smithelectric.com/products.aspx
с това държавно субсидиране на построяването на завода и поточната линия в канзас , англичаните и американците реално подписаха смъртната присъда на органичните горива..... вече е нищо повече от въпрос на време.
Метана ще навлиза все повече.
Водорода съхраняван по химичен път също.
Електромобили.
Първи две ми допадат повче, особенно водорода, екологичен сам по себе си при съхранение по химичен път и много по-безопасен, ще може да се зарежда, както и метана. За да станат масови електромобилите, ще трябва да са с унифицирани батерии, за да може да се развие мрежа където да ги сменят, или ще трябва да се развива високоволтова ел.мрежа и зареждане под 5 мин.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Luck Разгледай мнениеПак буквално от твоя линк:
Какви са тези разреждания дето ги говориш...
При 1:20 то това няма да е двигател а компресор. Цялата енергия от изгарянето на водорода ще отива за помпане на въздух.
От законите на химията и физиката няма къде да избягаш.
Колко кислород трябва да вкараш за най добро изгаряне, ако вкарваш единица кислород и 2 водород, ще получиш Н2О, това ли е оптималното за работа на двигателя, без други примеси за да не е компресор?
Как точно се отделя енергията при изгаряне на водорода? Какви точно са процесите, за да не бягаме от законите? Как тази енергия задвижва колата?
Коментар
-
Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнениев щатите ги продават по 90 000$ :
http://www.smithelectric.com/products.aspx
за локално деливъри- 150 км пробег , 8 тона полезен товар никви масла,филтъри ,антифризи и т.н.
почти никаква поддръжка. почто никакви ремонти-няма търкане и движещи части,които да изискват ремонт заради чупене или поддръжка.....
компанията е аглийска,но до сега са нямали развит маркет- само поръчкови ,което е вдигало цената ...... в канзас направиха първата поточна линия и тя бе финансирана от щатското правителство..... тва вече позволява драстично падане в цената и печалби от количество,вместо от високи грос марджини.
федех и техни сибсидиерис почнаха да подменят камиончетата си с тези на смит, смит имат гарантирам маркет за над 100 000 камиона в близките 3 години само от федеск.
тия бизнес ще изригне.
цената на дизел/бензинов камион от този клас е около 60 000$ ,а смитовете са 90 000 $ . тези 30 000$ се избиват за около 2 години от разликата в цената на бензина и електирчеството......
с това държавно субсидиране на построяването на завода и поточната линия в канзас , англичаните и американците реално подписаха смъртната присъда на органичните горива..... вече е нищо повече от въпрос на време.
Коментар
-
в щатите ги продават по 90 000$ :
http://www.smithelectric.com/products.aspx
за локално деливъри- 150 км пробег , 8 тона полезен товар никви масла,филтъри ,антифризи и т.н.
почти никаква поддръжка. почто никакви ремонти-няма търкане и движещи части,които да изискват ремонт заради чупене или поддръжка.....
компанията е аглийска,но до сега са нямали развит маркет- само поръчкови ,което е вдигало цената ...... в канзас направиха първата поточна линия и тя бе финансирана от щатското правителство..... тва вече позволява драстично падане в цената и печалби от количество,вместо от високи грос марджини.
федех и техни сибсидиерис почнаха да подменят камиончетата си с тези на смит, смит имат гарантирам маркет за над 100 000 камиона в близките 3 години само от федеск.
тия бизнес ще изригне.
цената на дизел/бензинов камион от този клас е около 60 000$ ,а смитовете са 90 000 $ . тези 30 000$ се избиват за около 2 години от разликата в цената на бензина и електирчеството......
с това държавно субсидиране на построяването на завода и поточната линия в канзас , англичаните и американците реално подписаха смъртната присъда на органичните горива..... вече е нищо повече от въпрос на време.
Коментар
-
Млада фирма в Germany прави само извънбордови двигатели за лодки.Оптимизиран пропелер(50% kpd),литиево йонни акумолатори.Немеца е вече еколог и kупува от солидарност,по скоро.Е,производството е за китайчетата.Шоkа беше шеф на фирмата,които каза че енергийня капацитет на акумолатора е еквивалент на 26 грама петрол...
И сподели планове за корабче...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнениеВ интернет има много статии за алтернативната история,наука,а най често за алтернативния разум.Пернишките кукери сте ги тръшнете в кимура,ако се съберете на паралелен фестивал на иноваторите;-)) на посочените бутилки с мъка сте се съберат 300м3 водород.Ако е с електрохимични клетки-3 км пробег....Ако е с Карно двигател-1 км....
" За да измине една кола 100 км са необходими около 210 Mj енергия:
Бензин - 29.01 Mj/l - 7.2 l
GAS LPG - 22.16 Mj/l - 9.47 l
Водород - 0.0075 Mj/l - 28 000 l
Данните са за извънградско. Един добър електролизер произвежда 2,5 - 3 W за литър на час. За 28 000 л гориво са нобходими 9.3 kW енергия. При 14,4 V това са 645 A.
Ако някой има други данни нека пише." http://mazeto.net/index.php/topic,284.0.html p.s.Разума и в мазето влиза
http://www.energybandgap.com/energy-...en-fuel-cells/ н ивестицВ US се отделят огромни пари за иновации
,но "синтетичните" нови пари анулират нуждата-по ефтино е да се лъже по най нов способ;-))) (АФТ)Нещо като Рyсия 60 теLast edited by Minavast; 26.06.2011, 19:01.
Коментар
-
Пак буквално от твоя линк:
Typically hydrogen engines are designed to use about twice as much air as theoretically required for complete combus-tion. At this air/fuel ratio, the formation of NOx is reduced to near zero. Unfortunately, this also reduces the power out-put to about half that of a similarly sized gasoline engine. To make up for the power loss, hydrogen engines are usually larger than gasoline engines, and/or are equipped with tur-bochargers or superchargers.
При 1:20 то това няма да е двигател а компресор. Цялата енергия от изгарянето на водорода ще отива за помпане на въздух.
От законите на химията и физиката няма къде да избягаш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Luck Разгледай мнениеБуквално от твоя пост:
А сега Курдо пак се изкажи...
Първоначално изпратено от Курдо КоленкоАко изобщо ти се чете, виж тук
Хората са стигнали до извод - 1:20 - съотношение което е близко до енергията която се получава при изгаряне на бензин. Пълното изгаряне в съотношение 2.4:1 съвсем друга работа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Курдо Коленко Разгледай мнениеИзложи се още с първия пост.
Обемното отношение (за стохиометричното число/пълното горене) е 2,4:1 или иначе казано 2,4 литра въздух са нужни на 1 литър водород
Разреждането идва над това, но и там не можеш да прекаляваш.Last edited by Luck; 26.06.2011, 17:08.
Коментар
Коментар