IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
    За екологичност съм съгласен, ама "безопасен"?!?!
    Ти за "гърмящ газ" чувал ли си?
    Съхранение по химичен път, чети моля те

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Ballomed Разгледай мнение
      Здравей, аз принципно съм невежа, би ли ми обяснил няколко неща?
      Рискуваме да го обърнем на научно-инженерен форум, но накратко, понеже попита: Да, два атома водород и един кислород правят Н2О и се отделя енергия. При газовете еднакъв брой атоми заемат теоретично еднакъв обем, следователно обемите на водорода и кислорода трябва да са в съотношение 2:1. Очети сега, че кислорода е малко над 1/5 от въздуха и ще получиш магичното число 2.4, цитирано по-долу. До тук с теорията, в практиката в реален ДВГ тези теоретични съотношения претърпяват изменение, понеже се вземат под-внимание много други фактори, но не може да се отдалечим пркалено много, защото е за сметка на ефективността на двигателя. От изгарянето на единица водород се отделя енергия и с двигател на Карно успяваме да уловим около 1/3 от нея и да преърнем в работа. Всичко над въпросното съотношение 2.4 не извършва работа, а минава и заминава ей така през двигателя,
      Та да се върнем на темата, много от идеите тук на пръв поглед изглеждат супер, но реално са в сферата на фантасмагориите и много далече от реално осъществими проекти... за съжаление.
      Last edited by Luck; 26.06.2011, 23:07.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Чист водород , ако можеха да го произвеждат чрез електролиза би било нещо друго наистина. Да се съхранява под налягане примесен макар и малко с кислород си е бомба.Абсорбиран в металната решетка на някои метали е варианта за водорода , но съдовете са прекалено големи пак и също като акумулаторите издържат определен брой цикли заряд - разряд.Въпрос на материали е и нищо чудно да са открити вече , но едва ли ще я пуснат тази технология да види бял свят просто така без мнго голяма космическа печалба. Ето в последното по вероятно е проблема.И пак в началото ще бъде ужасно скъпо , не може да се пропусне възможността здраво да се напечелят.Автомобилите ще са скъпи и сложни технологични хибриди с цени в пъти по високи от на бензиновите.
        А да сте чували за автомобили, задвижвани от ДВГ, горящ...амоняк? Изхвърлят само вода и азот, чиста работа, докато амонякът е хим.носител на водорода, съхранява се по-лесно и е много лесен относно откриване на течове - няма как да го пропуснете, със сигурност...

        Коментар


        • gigow

          Чист водород , ако можеха да го произвеждат чрез електролиза би било нещо друго наистина. Да се съхранява под налягане примесен макар и малко с кислород си е бомба.Абсорбиран в металната решетка на някои метали е варианта за водорода , но съдовете са прекалено големи пак и също като акумулаторите издържат определен брой цикли заряд - разряд.Въпрос на материали е и нищо чудно да са открити вече , но едва ли ще я пуснат тази технология да види бял свят просто така без мнго голяма космическа печалба. Ето в последното по вероятно е проблема.И пак в началото ще бъде ужасно скъпо , не може да се пропусне възможността здраво да се напечелят.Автомобилите ще са скъпи и сложни технологични хибриди с цени в пъти по високи от на бензиновите.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Ballomed Разгледай мнение
            Първи две ми допадат повче, особенно водорода, екологичен сам по себе си при съхранение по химичен път и много по-безопасен, ще може да се зарежда, както и метана. За да станат масови електромобилите, ще трябва да са с унифицирани батерии, за да може да се развие мрежа където да ги сменят, или ще трябва да се развива високоволтова ел.мрежа и зареждане под 5 мин.
            За екологичност съм съгласен, ама "безопасен"?!?!
            Ти за "гърмящ газ" чувал ли си?
            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение
              в щатите ги продават по 90 000$ :

              http://www.smithelectric.com/products.aspx

              с това държавно субсидиране на построяването на завода и поточната линия в канзас , англичаните и американците реално подписаха смъртната присъда на органичните горива..... вече е нищо повече от въпрос на време.
              Нормално, ако петрола беше 40$, никой нямаше да се занимава, веднъж отключена кутията обаче наистина е въпрос на време.

              Метана ще навлиза все повече.
              Водорода съхраняван по химичен път също.
              Електромобили.

              Първи две ми допадат повче, особенно водорода, екологичен сам по себе си при съхранение по химичен път и много по-безопасен, ще може да се зарежда, както и метана. За да станат масови електромобилите, ще трябва да са с унифицирани батерии, за да може да се развие мрежа където да ги сменят, или ще трябва да се развива високоволтова ел.мрежа и зареждане под 5 мин.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Luck Разгледай мнение
                Пак буквално от твоя линк:

                Какви са тези разреждания дето ги говориш...
                При 1:20 то това няма да е двигател а компресор. Цялата енергия от изгарянето на водорода ще отива за помпане на въздух.
                От законите на химията и физиката няма къде да избягаш.
                Здравей, аз принципно съм невежа, би ли ми обяснил няколко неща?

                Колко кислород трябва да вкараш за най добро изгаряне, ако вкарваш единица кислород и 2 водород, ще получиш Н2О, това ли е оптималното за работа на двигателя, без други примеси за да не е компресор?

                Как точно се отделя енергията при изгаряне на водорода? Какви точно са процесите, за да не бягаме от законите? Как тази енергия задвижва колата?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение
                  в щатите ги продават по 90 000$ :

                  http://www.smithelectric.com/products.aspx

                  за локално деливъри- 150 км пробег , 8 тона полезен товар никви масла,филтъри ,антифризи и т.н.
                  почти никаква поддръжка. почто никакви ремонти-няма търкане и движещи части,които да изискват ремонт заради чупене или поддръжка.....
                  компанията е аглийска,но до сега са нямали развит маркет- само поръчкови ,което е вдигало цената ...... в канзас направиха първата поточна линия и тя бе финансирана от щатското правителство..... тва вече позволява драстично падане в цената и печалби от количество,вместо от високи грос марджини.
                  федех и техни сибсидиерис почнаха да подменят камиончетата си с тези на смит, смит имат гарантирам маркет за над 100 000 камиона в близките 3 години само от федеск.
                  тия бизнес ще изригне.
                  цената на дизел/бензинов камион от този клас е около 60 000$ ,а смитовете са 90 000 $ . тези 30 000$ се избиват за около 2 години от разликата в цената на бензина и електирчеството......
                  с това държавно субсидиране на построяването на завода и поточната линия в канзас , англичаните и американците реално подписаха смъртната присъда на органичните горива..... вече е нищо повече от въпрос на време.
                  Асене чувал ли си за боя която се нанася по фасадите на къщите и играе ролята на панел за добив на електричество от Слънцето. Ако има изобретено такова нещо какъв е проблема въпросната боя да се ползва и в ел. автомобилите и докато стои на паркинга да се зарежда батерията.

                  Коментар


                  • в щатите ги продават по 90 000$ :

                    http://www.smithelectric.com/products.aspx

                    за локално деливъри- 150 км пробег , 8 тона полезен товар никви масла,филтъри ,антифризи и т.н.
                    почти никаква поддръжка. почто никакви ремонти-няма търкане и движещи части,които да изискват ремонт заради чупене или поддръжка.....
                    компанията е аглийска,но до сега са нямали развит маркет- само поръчкови ,което е вдигало цената ...... в канзас направиха първата поточна линия и тя бе финансирана от щатското правителство..... тва вече позволява драстично падане в цената и печалби от количество,вместо от високи грос марджини.
                    федех и техни сибсидиерис почнаха да подменят камиончетата си с тези на смит, смит имат гарантирам маркет за над 100 000 камиона в близките 3 години само от федеск.
                    тия бизнес ще изригне.
                    цената на дизел/бензинов камион от този клас е около 60 000$ ,а смитовете са 90 000 $ . тези 30 000$ се избиват за около 2 години от разликата в цената на бензина и електирчеството......
                    с това държавно субсидиране на построяването на завода и поточната линия в канзас , англичаните и американците реално подписаха смъртната присъда на органичните горива..... вече е нищо повече от въпрос на време.

                    Коментар


                    • Млада фирма в Germany прави само извънбордови двигатели за лодки.Оптимизиран пропелер(50% kpd),литиево йонни акумолатори.Немеца е вече еколог и kупува от солидарност,по скоро.Е,производството е за китайчетата.Шоkа беше шеф на фирмата,които каза че енергийня капацитет на акумолатора е еквивалент на 26 грама петрол...
                      И сподели планове за корабче...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
                        В интернет има много статии за алтернативната история,наука,а най често за алтернативния разум.Пернишките кукери сте ги тръшнете в кимура,ако се съберете на паралелен фестивал на иноваторите;-)) на посочените бутилки с мъка сте се съберат 300м3 водород.Ако е с електрохимични клетки-3 км пробег....Ако е с Карно двигател-1 км....


                        " За да измине една кола 100 км са необходими около 210 Mj енергия:

                        Бензин - 29.01 Mj/l - 7.2 l
                        GAS LPG - 22.16 Mj/l - 9.47 l
                        Водород - 0.0075 Mj/l - 28 000 l
                        Данните са за извънградско. Един добър електролизер произвежда 2,5 - 3 W за литър на час. За 28 000 л гориво са нобходими 9.3 kW енергия. При 14,4 V това са 645 A.
                        Ако някой има други данни нека пише." http://mazeto.net/index.php/topic,284.0.html p.s.Разума и в мазето влиза
                        Газообразня водород има изключително малка енергийна плътност,наличнo е http://www.energybandgap.com/energy-...en-fuel-cells/ Таблицата и разxода за 100 лм на типов автомобил ги имашe на страница в мазето,но май някои се е засегнал,или прави на интересен.Важното е че дори 20 те милиарда които Bush изля за "водородна енергетика" доведоха до трезв анализ и приглушаване на барабанчиците.Мерцедес беше обявил околосветска обиколко на 3 водородни автомобила,но правят само ретро кола за музей с Ф-sell
                        http://www.energybandgap.com/energy-...en-fuel-cells/ н ивестицВ US се отделят огромни пари за иновации
                        ,но "синтетичните" нови пари анулират нуждата-по ефтино е да се лъже по най нов способ;-))) (АФТ)Нещо като Рyсия 60 те
                        Last edited by Minavast; 26.06.2011, 19:01.

                        Коментар


                        • Пак буквално от твоя линк:
                          Typically hydrogen engines are designed to use about twice as much air as theoretically required for complete combus-tion. At this air/fuel ratio, the formation of NOx is reduced to near zero. Unfortunately, this also reduces the power out-put to about half that of a similarly sized gasoline engine. To make up for the power loss, hydrogen engines are usually larger than gasoline engines, and/or are equipped with tur-bochargers or superchargers.
                          Какви са тези разреждания дето ги говориш...
                          При 1:20 то това няма да е двигател а компресор. Цялата енергия от изгарянето на водорода ще отива за помпане на въздух.
                          От законите на химията и физиката няма къде да избягаш.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Luck Разгледай мнение
                            Буквално от твоя пост:

                            А сега Курдо пак се изкажи...
                            Това което цитираш, е за е за пълно изгаряне.

                            Първоначално изпратено от Курдо Коленко
                            Ако изобщо ти се чете, виж тук

                            Хората са стигнали до извод - 1:20 - съотношение което е близко до енергията която се получава при изгаряне на бензин. Пълното изгаряне в съотношение 2.4:1 съвсем друга работа!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Курдо Коленко Разгледай мнение
                              Изложи се още с първия пост.
                              Буквално от твоя пост:
                              Обемното отношение (за стохиометричното число/пълното горене) е 2,4:1 или иначе казано 2,4 литра въздух са нужни на 1 литър водород
                              А сега Курдо пак се изкажи...
                              Разреждането идва над това, но и там не можеш да прекаляваш.
                              Last edited by Luck; 26.06.2011, 17:08.

                              Коментар


                              • supertrader---Вчера, 22:57 Заглавие: Minavast
                                Грешни са тези сметки с енерията. 28 000 летра водород са прекалено много." Имах май една грешка в размерност,ще ти отговоря след малко,но в енергиите нема грешки никога до днес;-)))

                                Коментар

                                Working...
                                X