IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компании с идиотско поведение

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от коки Разгледай мнение
    Уволняват шефа на М-тел?
    4 август 2011, 11:38

    София, България

    Служители на фирмата принудени да лъжат абонатите

    Най-големият мобилен оператор М-тел, окичен с гръмкия слоган "Това е твоят глас", буквално издиша. Ден след ден недоволството на клиентите нараства и е въпрос на месеци балонът да се спука, пише "Уикенд".

    Според запознати въпрос на няколко месеца било уволнението на шефа на компанията Андреас Майерхофер, който вече повече от година не можел да овладее разрухата, обхванала компанията.

    Компанията вече повече от година се гаври с милионите си клиенти, които рязко намаляват с всеки изминал ден. Клиентите напускали, а потърпевши били служителите. Според източници, пожелали да останат анонимни, в телекома са започнали сериозни съкращения на кадри. Тези, които остават, пък, бивали принуждавани да лъжат и да намират каквито и да начини да задържат клиентите.
    http://www.blitz.bg/news/article/114930

    ........................
    пп:Днес по пощата ми дойде извинително писмо от тях в което пише :
    ,,Благодарим Ви за проявеното търпение и разбиране по време на затрудненията от компнитята в последните месеци.
    Заедно преминахме през нелек период и излизаме от него с научени уроци и нов опит.Вярваме ,че той ще ни помогне да задържим и развием нивото на обслужване ,постигнато през последните години. ...
    В знак на признателност М-Тел Ви предоставя 10 процента отстъпка при покупка на един или повече продукти в брой независимо от ст/ст.Отстъпката важи еднократно и може да се изпозлива от собственика на договора във всеки наш магазин до кря на 2011г
    Благодарим Ви за вашата лоялност!
    Екипът на М-Тел.''.Лошото е ,че и другите компании не са цвете за мирисане и съм решила да проверя в румънско операторите им и ако са по изгодни да се прехвърля към тях
    Никакъв хуй не са научили. И продължават да са пълна скука, предвидима и безмозъчна. А /точка/Майерхофер , и да го махнат, и да го оставят - все тая. нали е австриец? Също, както и А. Шиклгрубер... Капутите изпуснаха милиарди от пренебрегнато предложение, продължават са се правят на велики, ама вече всички ги виждаме, що за стока са. Жал ми е за служителите им, те са между чука и наковалнята...

    Коментар


    • Уволняват шефа на М-тел?
      4 август 2011, 11:38

      София, България

      Служители на фирмата принудени да лъжат абонатите

      Най-големият мобилен оператор М-тел, окичен с гръмкия слоган "Това е твоят глас", буквално издиша. Ден след ден недоволството на клиентите нараства и е въпрос на месеци балонът да се спука, пише "Уикенд".

      Според запознати въпрос на няколко месеца било уволнението на шефа на компанията Андреас Майерхофер, който вече повече от година не можел да овладее разрухата, обхванала компанията.

      Компанията вече повече от година се гаври с милионите си клиенти, които рязко намаляват с всеки изминал ден. Клиентите напускали, а потърпевши били служителите. Според източници, пожелали да останат анонимни, в телекома са започнали сериозни съкращения на кадри. Тези, които остават, пък, бивали принуждавани да лъжат и да намират каквито и да начини да задържат клиентите.
      http://www.blitz.bg/news/article/114930

      ........................
      пп:Днес по пощата ми дойде извинително писмо от тях в което пише :
      ,,Благодарим Ви за проявеното търпение и разбиране по време на затрудненията от компнитята в последните месеци.
      Заедно преминахме през нелек период и излизаме от него с научени уроци и нов опит.Вярваме ,че той ще ни помогне да задържим и развием нивото на обслужване ,постигнато през последните години. ...
      В знак на признателност М-Тел Ви предоставя 10 процента отстъпка при покупка на един или повече продукти в брой независимо от ст/ст.Отстъпката важи еднократно и може да се изпозлива от собственика на договора във всеки наш магазин до кря на 2011г
      Благодарим Ви за вашата лоялност!
      Екипът на М-Тел.''.Лошото е ,че и другите компании не са цвете за мирисане и съм решила да проверя в румънско операторите им и ако са по изгодни да се прехвърля към тях
      Всичко е много просто. Искаш ли нещо - бориш се...Не ти ли стиска - губиш го!

      Коментар


      • Стига сме ги дъвкали, мисля си напоследък - време е да ги изплюем

        Коментар


        • Депутат от Герб:Край на феодализма на мобилните оператори
          11 юни 2011, 08:46
          София, България

          Станислав Иванов съобщи, че промените в договорите с потребителите влизат за обсъждане в парламента другата седмица
          Спазвайки европейските директиви, Народното събрание най-сетне ще промени досегашната практика, при която общите условия на договорите се разминават с индивидуалните договори.

          След влизането на тази промяна потребителите ще сключват договори за една, най-много за две години с мобилните оператори, след което договорите ще преминават в безсрочни. Тогава потребителите ще имат възможност да разтрогват договорите когато пожелаят. Забранена ще бъде и практиката в индивидуалните договори със ситни букви да се изписват заробващите за потребителите условия.

          Това обясни по ТВ7 депутатът от ГЕРБ Станислав Иванов, член на парламентарната Комисия за транспорт, информационни технологии и съобщения. Депутатът заяви, че операторите ще бъдат принудени също да намалят цените според европейската директива.

          Светослав Иванов заяви, че има политическа воля и е въпрос на време промяната да влезе в сила. В сряда новият проектозакон е приет от Министерският съвет и следващата седмица ще влезе в парламентарната комисия за съобщенията.

          За година в Комисията за регулиране на съобщенията са получени 2030 жалби - два пъти повече в сравнение с 2010-а. Те са за неритмично получаване на фактури, надписване на сметки, но най вече при преминаването от един оператор на друг. http://www.blitz.bg/news/article/110726
          http://www.youtube.com/watch?v=ABSXJiYQFuI&NR=1
          Всеки има право да изразява мнение и да го разпрост

          Коментар


          • Една поредна "гениалност" : Бибасом и Ментел са се сдушили /за Злобюл-не знам, не съм им клиент/ и досаждат с хазартни натрапвания за СМС на 181. - Някой да е спечелил от тази далавера, освен тях самите ?

            ...спорно колко и докога. Виждали сме им "вдъхновеното въображение" вече

            Коментар


            • Изглежда, няма и да чуете. С оправданието за "неочаквани загуби", може да искат пък да си намалят данъчната основа тарикатите, а? Бих сезирал финансовото разузнаване /ако изобщо съществува работещо такова/ да проучи по чии сметки от компанията или свързани лица напоследък са постъпили, също така, неочаквани плащания.
              Или такива, за които няма достоверно активни и платежоспособни източници към момента на превода...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от clearly Разгледай мнение
                Чутовен скандал в М-Тел10 милиона евро потънали в нечия офшорна сметка.
                Прочее, да сте чули досега някой да е смъмрил Андрейчо Майерхофер-ски ?

                Коментар


                • ...ама ти така и не дочака теб да изберат, а? Пусто да остане, аз пък можеше сега да съм пенсиониран фатмак, да го ева

                  Коментар


                  • Един тук твърдеше, че бил им предлагал не знам си каква ефективна система, а те дори не реагирали. По този повод, нека се изясним с младежа:
                    Не случайно, хер А.Майерхофер бе обявен за мениджър на годината - явно, критерият е бил "кой най-добре ще извози компанията-Майчица".
                    Е, види се, извозил ги е момъкът, браво на него. Оказа се, еврейското лоби в Аустриа-та помни деянията на А.Шиклгрубер и сега тъпкано го връща на всичко, свързано с родната му фатерланд. Какво да ви кажа, някога, по Мое време, и по груби биваха - вземат, па причакат някого пред Сената с ножовете и току обявят новия Император.

                    Коментар


                    • Чутовен скандал в М-Тел10 милиона евро потънали в нечия офшорна сметка.

                      27 Май 2011
                      Какво станало, когато Бел открил телефона?
                      Веднага получил две сметки от М-Тел...“

                      Това гласи най-актуалният виц в България, след като операторът упражни мобилен геноцид над абонатите си.
                      В последния си брой седмичникът Супер 19' пише за чутовен скандал, който се разиграва в М-Тел. Фирмата, която през последните няколко месеца е застиганата от драма след драма, не може да си отдъхне.

                      Първо дойде трагедията с объркани сметки на хиляди абонати, която се точи от месеци. Някои от клиентите напоследък получиха накуп от 2 до 4 фактури.

                      После се оказва, че невероятната по нашите стандарти сума от 10 милиона евро е потънала в нечия офшорна сметка. Така поне се твърди в сензационна публикация в медиите.

                      “10 млн. евро комисионна от сделката по закупуването от Аустрия телеком (б.р -. собственик на М-Тел) на кабелните оператори Мегалан и Спектър нет през септември 2010 г. се губят в офшорни сметки в Кипър. Това научи Торнадо от източници в службите, които разследват финансови операции. Обявената сума по сделката бе 72 млн.евро. Въпросните 10 млн. евро обаче били взети заради раздутата цена и със знанието на Андреас Майерхофер, главен изпълнителен директор на М-Тел. Във финансовите среди пък се прокрадва съмнението, че в Аустрия телеком не са съвсем наясно с детайлите и подводните скали в реализираната сделка”, пише седмичният вестник.

                      Торнадо прави сметката, че при закупуването на мрежи с 89 000 абонати, М-Тел се е изръсил рекордните 72 млн. или по над 800 евро за абонат. Това е сума, която няма избиване за десетилетия, преценяват и експертите в бранша. Била по-висока, отколкото на много по-щедрите пазари в ЕС.

                      Многоходовата комбинация за милиони около Спектрум и Мегалан, разиграна в края на миналата година, изненада с обявяването си мнозина.

                      За повечето наблюдатели стана ясно, че това е една от надеждите на избягалия в чужбина ексолигарх Иво Прокопиев да спаси кожата и бизнеса си, защото той държеше 50% от Спектрум нет.
                      Може би е съвпадение, но горе-долу по същото време със съдружника му Филип Харманджиев се разделиха с половината от издателството си, популярно покрай вестник Капитал. Собствеността премина при бившия съдружник на Прокопиев в Спектрум нет. Високопоставен банкер разказа пред Супер 19’, че журналистите му разказали как Теодор Захов демонстрирал контрол при тях.

                      Оттогава М-Тел е най-влиятелен рекламодател на вестника, който пък се смята за водещ в бизнеспресата. Това едва ли е случайно...

                      Напомняме, че изданието от години непрекъснато пише за това как икономически сили диктуват съдържание в медиите и колко е некоректно олигарси и техни структури да контролират словото. Невероятно, но факт!!!
                      http://www.factor-news.net/index_.php?ct=1&id=24048
                      http://www.blitz.bg/news/article/109448
                      http://www.youtube.com/watch?v=ABSXJiYQFuI&NR=1
                      Всеки има право да изразява мнение и да го разпрост

                      Коментар


                      • oще една фирмица - Xerox !!

                        Май са си поставили за цел да клатят и мамят чрез консумативите.
                        Новозакупен цветен лазерен принтер изпечата само 100 страници с оригинален тонер. Допуснахме, че това е само за демо-печат и чинно си купихме нов тонер.
                        Новозакупеният тонер (от оторизиран доставчик на Ксерокс) успя да извади само ...50 страници.
                        Телефоните на ксерокс не отговарят (Оператор казва, че връзката не можела да бъде изградена .)
                        При опит да изпратим електронна поща, през web-страницата на XEROX.bg, получихме отказ и грешка: 
                        Fatal error: SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'https://wbma.directstar.ru/xeroxservice/Service.asmx?WSDL' in /home/u77004/shared/bitrix/components/xrx-hl/feedback/component.php on line 309

                        С една дума Бог високо, цар далеко !!!...:

                        НЕ Е xerox-ПРЕПОРЪКА
                        Реалната част на всяка кратна нула на дзета-функцията е ½.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от toto 2 Разгледай мнение
                          Петрол АД ,Синергон холдинг
                          А топливо къде е, при това положение ?
                          Last edited by shokova terapia; 13.05.2011, 08:42.
                          Не е препоръка

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от clearly Разгледай мнение
                            Погват М-Тел заради забавени фактури
                            Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) проверява М-Тел заради забавени фактури. Това стана ясно след срещата на представители на сдружение ДНЕС с депутати от ГЕРБ и с шефа на КРС Веселин Божков.

                            Според представители на движение ДНЕС операторът умишлено бави фактурите в ущърб на потребителите си. От ДНЕС настояват М-Тел да бъде сериозно санкциониран, както и да се даде 6-месечен срок на потребителите, за да се издължат към М-Тел.

                            Веселин Божков от своя страна заяви, че подобни нарушения извършват и другите оператори. Той обаче призна, че в последните месеци най-голям нарушител се оказва М-Тел. В момента текат над 50 проверки, половината от тях са завършили с актове за административно нарушение и те ще си понесат отговорността, категоричен бе шефът на КРС.

                            Той коментира още, че за последните 2 месеца всички мобилни оператори са глобени с над 2 милиона лева. Веселин Божков призна обаче, че битката с мобилните оператори е трудна, тъй като те са и най-големите рекламодатели в страната.

                            От сдружение ДНЕС се срещнаха с депутатите от ГЕРБ, за да обсъдят промени в Закона за електронните съобщения. С над 350 страници предложения от граждани за промени в Закона са "атакувани" депутатите от управляващата партия. По някои от тях има консенсус, други обаче се оказват дискусионни. Затова и срещите ще продължат.

                            Съгласие има по искането договорът с мобилния оператор да се прекратява от абоната, без той да дължи неустойка. Постигнат е консенсус и по това да можем да се отказваме от услугите на мобилния оператор с писмено предизвестие в рамките на месец след изтичане на договора ни. Мобилните оператори от своя страна ще се задължат да информират абонатите месец преди датата за изтичане на договора. http://frognews.bg/news_35328/Pogvat...aveni_fakturi/
                            Не само да погват, ами да стигат и да мачкат. Безхаберието, наглостта и глупостта ТРЯБВА да се наказват с цялата строгост на закона.

                            Коментар


                            • БУЛСАТКОМ- мине ли облак, недай си боже два ,та гръмне ; пиши ги бегали ,ни сигнал ,ни телефон , ТЕЛЕГРАМА да им пратиш нема НИКОЙ да я срещне

                              Коментар


                              • Погват М-Тел заради забавени фактури
                                Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) проверява М-Тел заради забавени фактури. Това стана ясно след срещата на представители на сдружение ДНЕС с депутати от ГЕРБ и с шефа на КРС Веселин Божков.

                                Според представители на движение ДНЕС операторът умишлено бави фактурите в ущърб на потребителите си. От ДНЕС настояват М-Тел да бъде сериозно санкциониран, както и да се даде 6-месечен срок на потребителите, за да се издължат към М-Тел.

                                Веселин Божков от своя страна заяви, че подобни нарушения извършват и другите оператори. Той обаче призна, че в последните месеци най-голям нарушител се оказва М-Тел. В момента текат над 50 проверки, половината от тях са завършили с актове за административно нарушение и те ще си понесат отговорността, категоричен бе шефът на КРС.

                                Той коментира още, че за последните 2 месеца всички мобилни оператори са глобени с над 2 милиона лева. Веселин Божков призна обаче, че битката с мобилните оператори е трудна, тъй като те са и най-големите рекламодатели в страната.

                                От сдружение ДНЕС се срещнаха с депутатите от ГЕРБ, за да обсъдят промени в Закона за електронните съобщения. С над 350 страници предложения от граждани за промени в Закона са "атакувани" депутатите от управляващата партия. По някои от тях има консенсус, други обаче се оказват дискусионни. Затова и срещите ще продължат.

                                Съгласие има по искането договорът с мобилния оператор да се прекратява от абоната, без той да дължи неустойка. Постигнат е консенсус и по това да можем да се отказваме от услугите на мобилния оператор с писмено предизвестие в рамките на месец след изтичане на договора ни. Мобилните оператори от своя страна ще се задължат да информират абонатите месец преди датата за изтичане на договора. http://frognews.bg/news_35328/Pogvat...aveni_fakturi/
                                http://www.youtube.com/watch?v=ABSXJiYQFuI&NR=1
                                Всеки има право да изразява мнение и да го разпрост

                                Коментар

                                Working...
                                X