IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компании с идиотско поведение

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • За мен компаниите с най-идиотско поведение на БФБ са тези които при все, че са откровени балони (при сегашните си цени), продължават всеки месец да лъжат акционерите си (най-вече дребните) със всевъзможни месечни отчети и прогнози (каквито никой не им иска - не знам има ли такива които им се връзват).

    Коментар


    • М-Тел със скандално писмо до служителите си: Крийте сметките от клиентите!

      8 май 2011, 21:10
      София, България

      Злоупотребата с лични данни била организирана, най-лесно горят живеещите в чужбина
      Безбройните оплаквания за забавени сметки, надписани фактури и още ред други нарушения от страна на М-Тел вече имат своето официално обяснение. Мобилният оператор забранява целенасочено на служителите си да информират клиентите за размера на техните задължения. Задкулисното разпореждане е извършено чрез вътрешнофирмено писмо, за чието съдържание алармира тв предаването "Хрътките" по bTV.

      “Предупреждават ни изрично, че не трябва да казваме сметките. Отново с писмо ни информират кога можем да съобщим задълженията. Аз, ако бръкна в компютъра, мога да кажа веднага, но ми е забранено”, разказа пред камерата вече бивш служител на мобилния оператор, който обаче запази самоличността си в тайна. Младежът обясни, че не иска да има нищо общо с порочните практики и затова е напуснал компанията

      Въпреки разкритите нередности телевизията предпочете да запази коректност към оператора и нито веднъж не назова името му в ефир. Добре информиран източник обаче потвърди пред БЛИЦ, че става дума именно за М-Тел. Фактите прозират и от отговора на компанията. Ръководството й признава за вътрешнофирмените забрани, но ги обоснова с проблемите, създадени от смяната на клиентската платформа в края на миналата 2010 година. “Препоръката е свързана с процеса за издаване на фактури за месеците януари и февруари”, оправдават се от М-Тел и уточняват, че благородната им цел била да подложат данните на допълнителна проверка, за да се избегне разминаване на обявеното задължение с реалното.

      Действията на оператора обаче бяха строго порицани от председателя на Комисията за регулиране на съобщенията Веселин Божков. “Оставам с изключително неприятно чувство от репортажа. Операторите нямат право да забавят информацията. Те са задължени регулярно да предоставят сметките. Под регулярно разбираме период от 1 месец”, коментира Веселин Божков.

      Младежът, напуснал недобросъвестния оператор, направи още няколко скандални твърдения. Той твърди, че пред очите му са извършвани злоупотреби с лични данни. “Използват се ЕГН-тата на клиентите и с тях се правят фалшиви сим-карти на името на човек, който няма представа за случващото се. Докато разбере, на негово име се натрупват огромни сметки, които така или иначе трябва да плати. Още по-лесни са живеещите в чужбина. Когато някои си купува предплатена карта и декларира, че живее в чужбина, се записват личните му данни и той влиза в компютъра. След като си свърши работата в България и се върне в чужбина, няма как да разбере, че на името му се водят и други карти, които вече са в употреба”, разкри анонимният младеж.

      Веселин Божков не скри възмущението си от чутото и уточни: "По този въпрос КРС няма правомощия. Трябва да се намесят компетентните органи, защото според мен тук се носи наказателна отговорност". /БЛИЦ
      http://www.blitz.bg/news/article/107680
      ..............
      пп.Вече трети месец ми се бавят фактурите от М тел и не знам какво имам да плащам.
      http://www.youtube.com/watch?v=ABSXJiYQFuI&NR=1
      Всеки има право да изразява мнение и да го разпрост

      Коментар


      • За да потръгне тази фирма ,Огнян Донев може да пуска със вестниците си талони за 50-60-70 % отстъпка за Бутилка вино Todoroff

        Коментар


        • Петрол АД ,Синергон холдинг

          Коментар


          • Първоначално изпратено от kursove Разгледай мнение
            Търговските вериги, които пристигнаха с гръм, трясък, банани за 69ст. и захар по 89 стотинки а сега продават картофите на 1.90 лв.
            Това с картофите е всичко друго, но, не и идиотско - дерат пазара и това си е - нали за това са тук? Идиотско наричам поведение, което носи загуби и на двете страни - и на компанията, и на клиентите. При положение, че компаниите са наясно. Това е идиотизмът.
            Прочее, някой да е прочел публикацията в линка? Едни умници се оказаха толкова над нещата, че продължават да ни правят на глупаци, и дори не се поинтересуваха от този материал или поне от онова, което е над и в него - всеки да разбира, каквото иска...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от toto 2 Разгледай мнение
              Тодоров АД например
              добър пример. Избушляк от класа. Как се сети, евалата ))
              Я всегда буду твоим поводом напиться.

              Коментар


              • Тодоров АД например

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  - Нема да е коректно някакси, тука просто си ги плюем
                  Защо да не е коректно. Избушляка си е избушляк.
                  Я всегда буду твоим поводом напиться.

                  Коментар


                  • Търговските вериги, които пристигнаха с гръм, трясък, банани за 69ст. и захар по 89 стотинки а сега продават картофите на 1.90 лв.
                    Last edited by kursove; 04.05.2011, 20:42.
                    Курсове за багеристи хамали

                    Коментар


                    • - Нема да е коректно някакси, тука просто си ги плюем

                      Коментар


                      • Кажете някой бфб-избушляк, за да го позачоплим и да му направим реклама
                        Я всегда буду твоим поводом напиться.

                        Коментар


                        • 90% от компаниите у нас показват не само идиотско, дебилно и неадекватно поведение, но и анти клиентско поведение. Показват, че не са наясно с международните бизнес правила в обслужването на клиенти, че когато оперират в сферата на услугите, КЛИЕНТА ВИНАГИ Е ЦАР И И ВИНАГИ ИМА ПРАВО. Един елементарен пример: отивам с мойта приятелка в един от Моловете. Влизаме в магазин за дрехи Colins, на витрината, пред който е сложен огромен банер с надпис намалени дънки на 34-35 лв. Влизаме и искаме да видим от намалените дънки и евентуално да купим. Харесваме едни дънки за мен, меря ги и отиваме на касата да ги платим. Касиерката казва: - "55 лв г-не". Ние питаме: "нали дънките са по 35 лв, има банер пред входа." -"Съжалявам г-не, те свършиха, има само женски." Супер много се ядосахме, не заради тъпите 20 кинта, а заради това, че подвеждат клиента. Казах им да махнат банера, защото е подвеждащ и лъже потребителите и ако не го махнат, ще се оплача в КЗП, след 30 минахме отново оттам, не го бяха махнали...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Belcho Разгледай мнение
                            Няма да цитирам имена на компании, за да не засегна нечии интереси а и не искам да правя черен пр, ще кажа само моите фаворити: мобилните оператори и трите дедо попе, кой повече, кой по малко, ел. компаниите всичките под ножа, петролните - всите под ножа... дебилно и алчно поведения демонстрират всички ...
                            Накратко:
                            - НА КАНАЛА - а - а - а ! ! !

                            Коментар


                            • Няма да цитирам имена на компании, за да не засегна нечии интереси а и не искам да правя черен пр, ще кажа само моите фаворити: мобилните оператори и трите дедо попе, кой повече, кой по малко, ел. компаниите всичките под ножа, петролните - всите под ножа... дебилно и алчно поведения демонстрират всички ...

                              Коментар


                              • Тази тема бе започната преди време по съвсем конкретен повод - може да се запознаете със същината на нещата, загърбени от нашите мобилатори. Заключени с достъп до мен са само няколко подробности за съвсем изкушени. Линкът е в подписа ми.
                                Събирам мнения, становища, въпроси. Поздрави на всички,
                                Pyramid

                                Коментар

                                Working...
                                X