IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
    Налага се да продавам, колкото и да не ми се иска. Нафта и тръби няма да е. Златарите на тези нива също. Чуденката е между банки и колиби. Главно между Сити (wash ми е слабост) и немски колиби (Grand City, че Воновия май имат повече потенциал).
    Е, че то Гранд сити тъкмо почват възход с първа цел 11.00. Даже и аз си взех преди скока в деня преди отчета. Имам и Unicredit и засега върви добре. Бих продал тръби като TDW, която се счупи лошо, RIG също е на пързалката. Ще им трябва доста време за възстановяване. Без препоръки

    Коментар


    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
      Налага се да продавам, колкото и да не ми се иска. Нафта и тръби няма да е. Златарите на тези нива също. Чуденката е между банки и колиби. Главно между Сити (wash ми е слабост) и немски колиби (Grand City, че Воновия май имат повече потенциал).
      Така усещаш ли ,полека лека как това дето до оня ден си правил и вървеше вече...не върви и прозорците стават все по малко и все по тесни...Това важи за всеки който е правил търговия при евтините пари ,сега вече си иска да имаш добър опит,а не всеки има такъв

      Коментар


      • Налага се да продавам, колкото и да не ми се иска. Нафта и тръби няма да е. Златарите на тези нива също. Чуденката е между банки и колиби. Главно между Сити (wash ми е слабост) и немски колиби (Grand City, че Воновия май имат повече потенциал).

        Коментар


        • Първоначално изпратено от tetris12 Разгледай мнение

          нисък P/E не винаги означава добър margin of safety
          Точно. Особено при свръхцикличните раздробени сектори като превозите. Баш на върха са с безумно ниско съотношение.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Snipe Разгледай мнение
            Дали MAERSK ще се представи по-добре от пазара, не се наемам да прогнозирам. Според мен след 10-ина години ще се огледаме назад и ще установим, че е донесла добри дивиденти и/или цената ще се е вдигнала. Дали си струва да се купува, и дали това да стане сега или по-късно, СССП.
            Плюсовете, които виждам:
            - ниско съотношение цена/печалба, т.е. добър margin of safety
            - голяма компания, т.е. има добри шансове да оживее
            - нужен/непреходен бизнес, поне до откриване на евтина телепортация или като минимум евтин въздушен превоз
            - нисък дълг, т.е. стабилни финанси
            нисък P/E не винаги означава добър margin of safety

            Коментар


            • Дали MAERSK ще се представи по-добре от пазара, не се наемам да прогнозирам. Според мен след 10-ина години ще се огледаме назад и ще установим, че е донесла добри дивиденти и/или цената ще се е вдигнала. Дали си струва да се купува, и дали това да стане сега или по-късно, СССП.
              Плюсовете, които виждам:
              - ниско съотношение цена/печалба, т.е. добър margin of safety
              - голяма компания, т.е. има добри шансове да оживее
              - нужен/непреходен бизнес, поне до откриване на евтина телепортация или като минимум евтин въздушен превоз
              - нисък дълг, т.е. стабилни финанси

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение
                Със сигурност валидни аргументи, в интерес на истината тук стъпвам само защото от една страна наистина искам да махна изцяло кеша, финансовите книги поне официалните са ок, нивото на дълг изцяло мина през филтрите.

                В детайлите на бизнеса не съм влизал и не мисля поне за момента.


                Това последното е основното когато си даваш парите в някой бизнес .Ако не си в час със това какво прави тази компания ,дали сектора е устойчив във времето ,колко е волатилен и още куп други детайли къде си тръгнал ?Мани ги тия книги ,Дания е Дания заради Ново и Маерск ...но това не означава че Маерск ще ти носи добри печалби..вземи прочети малко за този сектор...аз лично поне се запознах преди седмица ,две

                Коментар


                • Със сигурност валидни аргументи, в интерес на истината тук стъпвам само защото от една страна наистина искам да махна изцяло кеша, финансовите книги поне официалните са ок, нивото на дълг изцяло мина през филтрите.

                  В детайлите на бизнеса не съм влизал и не мисля поне за момента.



                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение

                    Какво точно те интересува?

                    След кратко проучване мисля че намерих къде да паркирам останалия кеш и този път ще е в сектор за който не знам особено много - МАЕРСК. Днес направих първа покупка - предполагам до края на Януари ще съм завършил с покупките.
                    Добър е залогът и аз съм мисил за тях, но предпочетох сухите превози. Тука има известна вероятност от пълно изтриване.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение

                      Какво точно те интересува?

                      След кратко проучване мисля че намерих къде да паркирам останалия кеш и този път ще е в сектор за който не знам особено много - МАЕРСК. Днес направих първа покупка - предполагам до края на Януари ще съм завършил с покупките.
                      Ти луд ли си ?
                      Тоя бизнес като изключим годината след Ковид и до миналата реално е супер зле.Мега цикличен и много под пазарните очаквания. Прочети преди да се набиеш

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение

                        Какво точно те интересува?

                        След кратко проучване мисля че намерих къде да паркирам останалия кеш и този път ще е в сектор за който не знам особено много - МАЕРСК. Днес направих първа покупка - предполагам до края на Януари ще съм завършил с покупките.
                        може би избързваш, прекалено много контейнери, догодина влизт още доста, в същото време работата и печалбата намаляват, а разходите са високи.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение

                          Какво точно те интересува?

                          След кратко проучване мисля че намерих къде да паркирам останалия кеш и този път ще е в сектор за който не знам особено много - МАЕРСК. Днес направих първа покупка - предполагам до края на Януари ще съм завършил с покупките.
                          Цените на транспорта вървят на долу и напоследък често се случва да се отлагат отплавания защото не са запълнили капацитета на корабите

                          Тези неща ще се отразят в отчетите на превозвачите когато отчетат настоящото тримесечие което ще е след януари следващата година

                          Свръх печалбите които генерираха след Ковида вече ги няма и дано добре да си си направил сметката защото цената в момента е по висока от пред ковидното равнище, а Европа тепърва ще изпада в рецесия

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                            Чили? Някой с идея кои дърпат 15%, кои 30%? Литият на колко го облагат?
                            Какво точно те интересува?

                            След кратко проучване мисля че намерих къде да паркирам останалия кеш и този път ще е в сектор за който не знам особено много - МАЕРСК. Днес направих първа покупка - предполагам до края на Януари ще съм завършил с покупките.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                              [ATTACH=CONFIG]n4129345[/ATTACH]

                              За съжаление позицията ми там е съвсем символична. Ликвидността тук е безобразна, а нямам нерви да следя още една валута. Към момента съотношението BTU/METC/HCC/Yancoal при мен e 12/5/2/1.
                              Ликвидноста е за около 2 мил на ден в Австралия а иначе я има и на Франкфурт, където ликвидността е доста по-ниска. За опции не съм проверявал, защото си е дивидентна компания. С опции търгувам само недивидентни компании.
                              Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение

                                Виж YAL.AX
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-14 115948.jpg
Views:	1
Size:	48.4 КБ
ID:	4129345


                                За съжаление позицията ми там е съвсем символична. Ликвидността тук е безобразна, а нямам нерви да следя още една валута. Към момента съотношението BTU/METC/HCC/Yancoal при мен e 12/5/2/1.

                                Коментар

                                Working...
                                X