Първоначално изпратено от Misho ILIEV
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеБМВ продава повече изцяло електрически автомобили отколкото Тесла. Тесла дълго време бяха реално издържани от Даймлер. Те си продадоха дела преди няколко месеца. Лидерите при автономните автомобили са всъщност Даймлер, БМВ и Ауди. Те отдавна имат подобни прототипи, просто няма смисъл да ги слагат при сериините автомобили. Патентите при батериите на Тесла всъщност Елън Мъск ги отвори - така че и там нямат реално никакво предимство. Единственото което им крепи капитализацията на Тесла е всъщност фабриката им за батерии която правят. Но до колко печеливша ще бъде тя е въпрос на проникване на електрически автомобили. Те за това и си откриха патентите де. Отново германските автомобилостроители купиха картите на Нокия просто за да не зависят изцяло от Гугъл. Така реално подбиват ценовата сила на Гугъл доста драматично.
гугъл се опитва да направи автомобилите като комодити - защото тогава ще имат огромно конкурентно предимство, но силно ме съмнява да успеят да го направят в голям мащаб. Болоре във Франция се опитва това да го прави в комерсиален мащаб - но някой извън Франция да е чувал за тях.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеМалка се обърках докато чета написаното- доста си омешал нещата ...
Първо да попитам - какво е познанието ти за ел.мотор ?
Какво се е променило от годините на Никола Тесла до сега ?
Макар, че три години съм бачкал в един голям завод за ел.машини и съм се ровил в детайли (ремонтирал, пренавивал и т.н.) във всякакъв тип ел.двигатели не мога да отговоря категорично на този въпрос. Но ако трябва да е еднозначно , то отговорът е – НИЩО
Това, което ще видиш под капака на един тролей в общи линии е същото като под капака на Теслата ...Разликата е една – на едната електричка пише Шкода а на другата Мъск... Разбира се, преекспонирам , но това не променя истината.
Софтуер – навярно се шегуваш по тази точка.
Шаси и дизайн – никой не е правил, нали ?
Оставих батерията за накрая. Не знам да са направили революция относно КПД на батерията спрямо други производители. В случай, че разполагаш с такава информация моля да я споделиш.
Изграждането на огромен завод за батерии няма да им даде предимство ако не произвеждат нещо наистина иновативно (мразя тази дума)
Жалко за Тесла, Никола ..... че така безобразно му "патентоваха" името .
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеКогато човек сам кара колата си, тогава дизайнът и марката са нещо като expression of oneself. Ако колите сами се движат, според мене на повечето хора ще им стане малко по-безразлично каква е марката и дизайна.
Увлякохте се нещо, май...
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
Абе лекинко им влезе дръжката само засега, следва цялата барабар с теслата
Аман от балоняци...
Още повече,че анонсираха, че ще пускат електричка за масите,през 2017,за 35к$,така,че ........
Дебна си ги за дългосрочен бай аз и според мен вече са привлекателни.
Лично мнение.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеСофтуер – навярно се шегуваш по тази точка.
Когато човек сам кара колата си, тогава дизайнът и марката са нещо като expression of oneself. Ако колите сами се движат, според мене на повечето хора ще им стане малко по-безразлично каква е марката и дизайна.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнениеспада се дължал на оплаквания от клиенти
Абе лекинко им влезе дръжката само засега, следва цялата барабар с теслата
Аман от балоняци...
Коментар
-
Първоначално изпратено от vankata89 Разгледай мнениеЕдно въпросче за данък дивидент от USA компаниите при Елана доколкото разбрах ти одържат 30% данък дивидент което е ок. .
Toва си е жив тормоз мене да питаш.
Имам 3 дузини и не само американски, и акции и етф-и и цефи и т.н.
За миналата година бе около 10% средно, всичко е автоматично,не се занимаваш с глупости.
Вземай си един интерактив и това е.
Там попълваш в началото една такс форма (забравих и името) че не си янки, и така...
Коментар
-
Едно въпросче за данък дивидент от USA компаниите при Елана доколкото разбрах ти одържат 30% данък дивидент което е ок. Но трябва ли да ходя като идиот на всеки 3 месеца да се отчитам пред скапаните чиновници за всяка една акция от която си получил дивидент? И друго трябва ли да се внасят 5% данък дивидент въпреки че са удържани 30% още преди да се кредитира сумата в акаунта на посредника? Моля някой ако го е правил да сподели какво трябва да се прави.http://www.proflashgame.com
Коментар
-
Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнениеспада се дължал на оплаквания от клиенти
До сега се крепели на някакво проучване от някаква си фирма,която казвала-всичко е супер по тази кола-купувайте
Ама сега,очаквали реални отзиви вече.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнениеФасулска работа друг път. Къде са им батериите на автопроизводителите? И това им е по-малкия проблем. Големия им проблем е че имат да догонват в софтуера, и най-вече в платформата, апликациите и екосистемата. Там много трудно могат да се сравняват с Епъл а и с Тесла, те също са в Силикън вали впрочем.
Реално колите стават едно желязо, комодити като PC-тата. Software is the king.
Не случайно са толкова притеснени напоследък, купиха нокия картите, бързат да разработят и те автономни коли и прочие.
И да не забравяме и Гугъл. Какво стана с телефоните, кои бяха факторите преди 2007-ма, къде са те сега?
Шефа на Палм, Балмър от Майкрософт, Нокиа, много се смяха на първия iPhone, сега никой не се смее.
Първо да попитам - какво е познанието ти за ел.мотор ?
Какво се е променило от годините на Никола Тесла до сега ?
Макар, че три години съм бачкал в един голям завод за ел.машини и съм се ровил в детайли (ремонтирал, пренавивал и т.н.) във всякакъв тип ел.двигатели не мога да отговоря категорично на този въпрос. Но ако трябва да е еднозначно , то отговорът е – НИЩО
Това, което ще видиш под капака на един тролей в общи линии е същото като под капака на Теслата ...Разликата е една – на едната електричка пише Шкода а на другата Мъск... Разбира се, преекспонирам , но това не променя истината.
Софтуер – навярно се шегуваш по тази точка.
Шаси и дизайн – никой не е правил, нали ?
Оставих батерията за накрая. Не знам да са направили революция относно КПД на батерията спрямо други производители. В случай, че разполагаш с такава информация моля да я споделиш.
Изграждането на огромен завод за батерии няма да им даде предимство ако не произвеждат нещо наистина иновативно (мразя тази дума)
Жалко за Тесла, Никола ..... че така безобразно му "патентоваха" името .За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнениеФасулска работа друг път. Къде са им батериите на автопроизводителите? И това им е по-малкия проблем. Големия им проблем е че имат да догонват в софтуера, и най-вече в платформата, апликациите и екосистемата. Там много трудно могат да се сравняват с Епъл а и с Тесла, те също са в Силикън вали впрочем.
Реално колите стават едно желязо, комодити като PC-тата. Software is the king.
Не случайно са толкова притеснени напоследък, купиха нокия картите, бързат да разработят и те автономни коли и прочие.
И да не забравяме и Гугъл. Какво стана с телефоните, кои бяха факторите преди 2007-ма, къде са те сега?
Шефа на Палм, Балмър от Майкрософт, Нокиа, много се смяха на първия iPhone, сега никой не се смее.
гугъл се опитва да направи автомобилите като комодити - защото тогава ще имат огромно конкурентно предимство, но силно ме съмнява да успеят да го направят в голям мащаб. Болоре във Франция се опитва това да го прави в комерсиален мащаб - но някой извън Франция да е чувал за тях.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеЛогиката е следната - фасулска работа откъм инж. гледна точка да се направи ел. кола..Основно TSLA се крепeше от бранда, но до кога ? И от петролния картел- до преди аферата костенурка ...Вече във войната се включиха големите автопроизводители , които заявиха пълна промяна на курса до 2050 ... Кеш ? ... бързо се харчи, когато спре поточето ...
Реално колите стават едно желязо, комодити като PC-тата. Software is the king.
Не случайно са толкова притеснени напоследък, купиха нокия картите, бързат да разработят и те автономни коли и прочие.
И да не забравяме и Гугъл. Какво стана с телефоните, кои бяха факторите преди 2007-ма, къде са те сега?
Шефа на Палм, Балмър от Майкрософт, Нокиа, много се смяха на първия iPhone, сега никой не се смее.Last edited by BobyB; 21.10.2015, 08:47.
Коментар
Коментар