IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
    Tesla in Germany
    и това оправдава ли цена, която я прави Теслата по скъпа от GM i FORD? едните правят по 10милиона автомобила годишно телсите едвам са на 100, в най-най- добрия случай догодина 500 000

    Коментар


    • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение

      Я кажи колко пари ще им дадеш тази вечер ?
      Ти архитекта не го мисли. Той ще си отвори ново демо. До сега колко ли демо акаунта е фалирал не ми се мисли. От 19 000 пункта той контри. От миналата година твърди как еврото отивало на 1.70. И днес пак. Тукмо се зарадва,че е надхитрил евреите и отново му сложиха шапка и пак нагоре..... Казвай какво играеш,ние да сме срещу тебе да направим стабилно пари

      Коментар


      • Tesla in Germany

        Tesla Grohmann Automation is a world-leader in highly automated methods of manufacturing.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
          според мен Мише не правиш Реформи в компаниите и затова падат . Трябват РЕФОРМИ във всички американски компании и тогава индексите ще тръгнат пак нагоре . Засега продължаваме надоле . остави тия смешни еврейски Курекции които сега се имитират

          реформи мишееееее раформи трябват в американските компании
          Я кажи колко пари ще им дадеш тази вечер ?

          Коментар


          • според мен Мише не правиш Реформи в компаниите и затова падат . Трябват РЕФОРМИ във всички американски компании и тогава индексите ще тръгнат пак нагоре . Засега продължаваме надоле . остави тия смешни еврейски Курекции които сега се имитират

            реформи мишееееее раформи трябват в американските компании
            Last edited by the architect; 10.04.2017, 19:55.

            Коментар


            • Ето какво казва Jeffrey Gundlach днес:

              The yield on the 10-year Treasury bond will not be back up to 3 per cent this year, a level he had previously said would spell the end of the bull market. DoubleLine’s founder told investors he believed it would head higher over a longer period and could reach 6 per cent in four or five years.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
                абе много оптимистично тръгнаха еврейските индекси но бомбите ги потопиха
                Споко това са мини за такива като теб кам края на сесията пак ще ти вземат парите

                Коментар


                • абе много оптимистично тръгнаха еврейските индекси но бомбите ги потопиха

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение

                    Ти си знаеш, ама аз да ти напомня, че Форд невинаги са снасяли, както и това че Форд бяха 1.5, бяха и 20 а гледам че са гонели и 40, когато аз не съм се занимавал с борси. А това, че дълга им е 10 пъти на капитала не те ли притеснява? Тази акция съм я купувал на 2.5-2 долара и голям страх брах тогава заради този дълг, въпреки че продаваха много добре в онзи момент
                    Задълженията им са ного дългосрочни - относно размерът - аз ги сравнявах с активите. Не ме притесняват особено. Форд си е марка в Щатите - няма да пропадне лесно. Разбира се - именно поради неногото модели и задълженията, гледам да не се набивам ного в компанията. Дори с покупката ми днес, инвестицията ми там е по-малка отколкото в Daimler и BMW и надали ще си купувам повече. По-скоро искам да допълня Daimler, ама ги искам под 60 кинта. ще чакам - периодически спадат. Ford не бих си купил, ако не бяха слезли под 11 еврака.

                    Разбира се - повлия ми и новината за фабриката за електрически коли, които Ford строи в Китай. Който е силен в Китай в момента - той и принципно силен е.

                    Искам да си взема и малко BYD, ама ги ща на около 5 кинта.
                    Last edited by Императорът; 10.04.2017, 19:02. Причина: BYD
                    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение
                      Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие

                      http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
                      Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?
                      Ами по 15 цента на тримесечие + извънреден дивидент в края на всяка година - тая година 5 цента, миналата - 25 цента. Като за щатска компания е незле. Купих си още малко - пуснах поръчка малко на майтап но - минала - дивидентна доходност над 4%.

                      http://corporate.ford.com/investors/...dividends.html
                      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                      Коментар


                      • И какво като имате скоро Ханука Евреи.мойте къси за 20692.69 излязоха.яяяяяяяьхааааааааааааа
                        Миши ти ше ходиш ли да празнуваш в израел

                        и аз в началото се чудех - има ли сега война и защо по дяволити тия индекси дигат . явно няма война
                        Last edited by the architect; 10.04.2017, 18:42.

                        Коментар


                        • Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие

                          http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
                          Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?

                          Коментар


                          • Емблематичност е нещо, което ми е много субективно за да го коментирам. Както това, че когато споменах пикапите, говорих за Форд, а не Форд Европа. Факт е, че Мустанг, откакто пристигна официално в Европа се радва на все повече популярност. И все пак най-важните модели за марката в Европа са Фиеста и Фокус. За разлика от Опел, който никога не е печелил и загуби маса пари на GM, Форд успява да е профитабилен от 2015 и в Европа. Сравнението за качеството - отново субективно.
                            Мненията ми не са препоръка за търговия.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от margen Разгледай мнение

                              Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
                              не сравнявай америка със света.
                              както и, че визирах емблематичността на марката, НЕ броят продажби.
                              в европа форд е на нивото на опел, като даже опел последните години задминаха европейските фордове по качество.

                              затова считам, че не бъркам

                              Тесла е автомобил, който за европейците е в категорията при Порше, БМВ, Мерцедес.

                              поради този факт, считм за неуместно да споменаваме Тесла, когато се говори за форд, бид и пр.

                              пс: към даденият момента, няма автопроизводител, който да не е разработил и да не оптимизира електроварианти в сериите си. категорията ще е определяща.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                                Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
                                останалата им леш и пълен шит!
                                Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
                                Мненията ми не са препоръка за търговия.

                                Коментар

                                Working...
                                X