Първоначално изпратено от the architect
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
Ти си знаеш, ама аз да ти напомня, че Форд невинаги са снасяли, както и това че Форд бяха 1.5, бяха и 20 а гледам че са гонели и 40, когато аз не съм се занимавал с борси. А това, че дълга им е 10 пъти на капитала не те ли притеснява? Тази акция съм я купувал на 2.5-2 долара и голям страх брах тогава заради този дълг, въпреки че продаваха много добре в онзи момент
Разбира се - повлия ми и новината за фабриката за електрически коли, които Ford строи в Китай. Който е силен в Китай в момента - той и принципно силен е.
Искам да си взема и малко BYD, ама ги ща на около 5 кинта.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнениеFord ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие
http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?
http://corporate.ford.com/investors/...dividends.htmlМразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
И какво като имате скоро Ханука Евреи.мойте къси за 20692.69 излязоха.яяяяяяяьхааааааааааааа
Миши ти ше ходиш ли да празнуваш в израел
и аз в началото се чудех - има ли сега война и защо по дяволити тия индекси дигат . явно няма войнаLast edited by the architect; 10.04.2017, 19:42.
Коментар
-
Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие
http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?
Коментар
-
Емблематичност е нещо, което ми е много субективно за да го коментирам. Както това, че когато споменах пикапите, говорих за Форд, а не Форд Европа. Факт е, че Мустанг, откакто пристигна официално в Европа се радва на все повече популярност. И все пак най-важните модели за марката в Европа са Фиеста и Фокус. За разлика от Опел, който никога не е печелил и загуби маса пари на GM, Форд успява да е профитабилен от 2015 и в Европа. Сравнението за качеството - отново субективно.Мненията ми не са препоръка за търговия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от margen Разгледай мнение
Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
както и, че визирах емблематичността на марката, НЕ броят продажби.
в европа форд е на нивото на опел, като даже опел последните години задминаха европейските фордове по качество.
затова считам, че не бъркам
Тесла е автомобил, който за европейците е в категорията при Порше, БМВ, Мерцедес.
поради този факт, считм за неуместно да споменаваме Тесла, когато се говори за форд, бид и пр.
пс: към даденият момента, няма автопроизводител, който да не е разработил и да не оптимизира електроварианти в сериите си. категорията ще е определяща.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
останалата им леш и пълен шит!Мненията ми не са препоръка за търговия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.
За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.
За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
Фери все ме изпреварва,същото и аз щях да напиша за Форд.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
останалата им леш и пълен шит!
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.
В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
Има един-два гапа да се затворят и тогава.
За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.
В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
Има един-два гапа да се затворят и тогава.
За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
Коментар