Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Better Place filed for bankruptcy in Israel in May 2013.
https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_swapping
министър на иновациите и растежа Dan Cohen
Коментар
-
Водородно-кислородный топливный элемент с протонообменной мембраной
https://www.chemistryworld.com/opini...011756.article
Коментар
-
Батериите са напълно достатъчни за заздвижване на транспортни средства по пътищата, мембраната на Дюпон е в основата на горовните клетки но има съществен недостатък - проводимостта е трудна поради това че трябва да се притиска равномерно към електродите, тя е твърд електролит и този проблем не може да бъде решен, няма и да бъде, тези клетки няма да станат с висока ефективност както могат тези с течен електролит. Но електролизери с течен електролит не може да се ползват за транспортни средства които се движат по пътища и са подложени на вибрации. Водорода може да се използва и трябва за съхранение на енергия и за пренос. Ако има летящи транспортни средства става друго, там може да намери приложение.
Коментар
-
"Another result of mining development is that in the driest places on Earth where lithium mining functions best, the overuse of water when it is already naturally scarce causes suffering."
"The scarcity of water in the areas can cause issues to the environment, so there needs to be caution about where they obtain the water."
https://www.tcc.fl.edu/media/divisio...Poster_URS.pdf
Коментар
-
Китайците представят луксозен джип - хибрид, който ще се продава само в Китай, на цена, 99 800 юана (под 30.000 лв.)
https://fakti.bg/avto/709527-kitaici...30-hiladi-leva
Коментар
-
Много са яки, моята идея е като мини бус и скутер да е, и да има много клетки, с възможност да се изтеглят още от покрива като стои на място. 500 ватчаса пикова мощност клетки са само един килограм тегло. И няма да е за пътища които да скоростни, те могат да развиват скорост на мотопед най спокойно.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Не мога да пусна линкове, но има в ютуб видеа за компании, гаражен тип в Пакистан, в Нигерия се занимават с направа и продажба на такива возила със соларни клетки за зареждане и задвижване.Предполагам и в Китай ще възникнат, не съм имал предвид че ще изместят традиционните автомобили, а по скоро че ще се правят много такива задвижвани със слънце. Моя идея, примерно при липса на слънце да се зареди ток, или спре на пътя мисля може да има задвижване и като на велосипед, сигурно и полезно за раздвижване и за спорт.D.Y.F-091066
Коментар
-
Харесват ги, има една приказка , какво те бърка да имаш и едно такова. Автомобилите с ДВГ също няма да отпаднат, както им определят петилетни планове. Хибридите ги правят все по икономични. Емисиите им са направо нищожни, да се направи зарядна инфраструктура не е лесно, пък и не е за всякъде, да я захраниш с ток същата работа. Има и вариант за производство на гориво, при който се взема въглероден диоксид от въздуха.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар