IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.

    Коментар


    • Better Place filed for bankruptcy in Israel in May 2013.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_swapping
      министър на иновациите и растежа Dan Cohen

      Коментар


      • v_tin, в Китай се отказват от електромобилите, премахват зарядни станции.

        Коментар


        • Забравихме я тази тема

          Коментар


          • Водородно-кислородный топливный элемент с протонообменной мембраной
            https://www.chemistryworld.com/opini...011756.article

            Коментар


            • https://www.focus-news.net/novini/By...odorod-1381122

              Коментар


              • Батериите са напълно достатъчни за заздвижване на транспортни средства по пътищата, мембраната на Дюпон е в основата на горовните клетки но има съществен недостатък - проводимостта е трудна поради това че трябва да се притиска равномерно към електродите, тя е твърд електролит и този проблем не може да бъде решен, няма и да бъде, тези клетки няма да станат с висока ефективност както могат тези с течен електролит. Но електролизери с течен електролит не може да се ползват за транспортни средства които се движат по пътища и са подложени на вибрации. Водорода може да се използва и трябва за съхранение на енергия и за пренос. Ако има летящи транспортни средства става друго, там може да намери приложение.

                Коментар


                • "Another result of mining development is that in the driest places on Earth where lithium mining functions best, the overuse of water when it is already naturally scarce causes suffering."

                  "The scarcity of water in the areas can cause issues to the environment, so there needs to be caution about where they obtain the water."
                  https://www.tcc.fl.edu/media/divisio...Poster_URS.pdf

                  Коментар


                  • Gaseous Voltaic Battery

                    https://www.youtube.com/watch?v=QDGApSbNcjU

                    Коментар


                    • Те китайците ги правят, но българина и по за 30 хиляди не може да си ги купи, ако се правят в България някакви неща по може да си ги позволи, защото като работи ще изкарва чрез тях пари, доход.

                      Коментар


                      • Китайците представят луксозен джип - хибрид, който ще се продава само в Китай, на цена, 99 800 юана (под 30.000 лв.)

                        https://fakti.bg/avto/709527-kitaici...30-hiladi-leva

                        Коментар


                        • Много са яки, моята идея е като мини бус и скутер да е, и да има много клетки, с възможност да се изтеглят още от покрива като стои на място. 500 ватчаса пикова мощност клетки са само един килограм тегло. И няма да е за пътища които да скоростни, те могат да развиват скорост на мотопед най спокойно.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • И в БГ има.
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Не мога да пусна линкове, но има в ютуб видеа за компании, гаражен тип в Пакистан, в Нигерия се занимават с направа и продажба на такива возила със соларни клетки за зареждане и задвижване.Предполагам и в Китай ще възникнат, не съм имал предвид че ще изместят традиционните автомобили, а по скоро че ще се правят много такива задвижвани със слънце. Моя идея, примерно при липса на слънце да се зареди ток, или спре на пътя мисля може да има задвижване и като на велосипед, сигурно и полезно за раздвижване и за спорт.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Харесват ги, има една приказка , какво те бърка да имаш и едно такова. Автомобилите с ДВГ също няма да отпаднат, както им определят петилетни планове. Хибридите ги правят все по икономични. Емисиите им са направо нищожни, да се направи зарядна инфраструктура не е лесно, пък и не е за всякъде, да я захраниш с ток същата работа. Има и вариант за производство на гориво, при който се взема въглероден диоксид от въздуха.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X