IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Безимен, не е нужно толкова много говорене за да избегнеш отговора на въпроса.
    Много по-лесно е да кажеш "не знам".

    ​​​​​​Щото както споменах, в момента се вижда само една голяаяяма уста.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Ей туй е база за много интересен въпрос до безименния и до supertrader:
      - Организираме ви едно „изохорно” циклично процесче. Мощност и работа = колко?


      Слушай ме хубаво, пирамидален, ще ти кажа три неща, които се надявам да НЕ продължаваш да интерпретираш повече - както на теб ти е угодно. Очевидно е, че В КОНКРЕТНАТА ОБЛАСТ нямаш компетенциите - ДОРИ да задаваш коректно въпроси:

      1. ПРИПОМНЯМ ти за какво ставаше дума: въпросният, както ти се обръщаш към някакъв шемет - "Дани" - няма понятие от това, кой от двата вида ДВГ работи с по-голяма степен на повишаване на налягането, с по-голяма "твърдост", както и има по-голяма динамика и ускорение - все в тая връзка.

      2. Ако съм използвал някои от идеалните процеси, за да припомня /ако изобщо е знаел това/ - на същият шемет - то е било, за да го накарам да мисли точно като специалист - както самият ти - пирамидален - определи този "Дани" - именно като специалист по ДВГ. Ако същият "Дани" не е разбрал какво казвам - то ти, пирамидален трудно би схванал какво казвам.

      3. Същият "Дани" - се беше изцепил, че знаел книгата, от която съм четял... ))... Да го кажа все пак тук: това, което казвам - не е никаква тайна! Нещо повече: пише го в много повече от една книга. И още нещо: всеки студент знае тия неща още след 2-3 курс и едва ли някой от тия специалисти - след като е прочел веднъж тия подробности - изобщо отваря "учебник" /книга, специализирана литература/, за да ги чете отново! Въпросът е, след като шеметът "Дани" знае "откъде съм чел" - защо се излага тук, а не прочете това, което съм казал доста след него? Нова "наука" ли ще създаваТЕ с него, пирамидален?

      Пирамидален, за последно влизам в диалог с теб! Опитай да осмислиш нещата, които ти казвам: онова, което сега четеш и се опитваш да ме "затапваш" - за мен са неща, които мноооого отдавна съм дискутирал, пресмятал и съм правил необходимите изводи. Тук не е специализиран форум, а самият аз не мисля, че трябва да си губя времето с неща, с които отдавна съм приключил.

      Има университети. Има и преподаватели в тях. Въпроси от твоя тип - отнасяй към тях и ще останеш доволен, защото МОЖЕ БИ ще ти ги обяснят за твоето ниво на подготовка - НАЧАЛНОТО.

      Ади - ходи почивай, а в понеделник - на консултации... Носи и бутилчица, за да предразположиш асистента. ))
      Last edited by безимeн; 08.02.2019, 22:46.

      Коментар


      • Научих с голяма радост, че Тесла най-после има сериозен конкурент. Не мога да си обясня защо досега темата не е разисквана.


         

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Къде е станало това нещо което така живописно си го описал, в българия няма как да е станало
          Твойто шегува. Точно тук си и стават тези неща.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            v_tin - преди години един ми обясняваше как младежите били много разхайтени и не им се работело, неговия шофьор - младеж не харесвал бусчето което той му е дал да кара, да работи във фирмата му а то такова хубаво бусче японско исузу с трицилиндрово моторче бензиново. Та проблема бил че цапа свещи и да съм му помогнел да изберем едни хубави свещи за тоя двигател и всъщност не било чак толкова голям проблем защото му бил дал три комплекта свещи и с тях можело да се кара най спокойно - развиваш слагаш почистените и то върви а другите си ги чистиш като имаш свободно време. Погледнах километража за пробега и онзи ми вика не го гледай до 100 000 км е, ето тука на вратата всеки път като ги превърта драсвам по боята една чертичка и броим чертичките - 17 парчета, сиреч 1милион и 700 хиляди километра. Питам го не гори ли масло ? Горяло но той си му бил дал една туба с масло и само трябвало да се проверява и долива..
            Къде е станало това нещо което така живописно си го описал, в българия няма как да е станало

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Предимно за безименния.
              Той голяма уста отвори, да видим дали е само логорея или не,
              - Разчитам на това.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Ей туй е база за много интересен въпрос до безименния и до supertrader:
                - Организираме ви едно „изохорно” циклично процесче. Мощност и работа = колко?
                Предимно за безименния.
                Той голяма уста отвори, да видим дали е само логорея или не,
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  Безимен, разкажете моля за разликата между изобарното и изохорното в един двг?
                  Много е интересно.

                  Ей туй е база за много интересен въпрос до безименния и до supertrader:
                  - Организираме ви едно „изохорно” циклично процесче. Мощност и работа = колко?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Еми помагай де,
                    Е, това правя. Питам. Ако ти си чувал нещо, споделѝ.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Тук има питания.
                      Еми помагай де,
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Споделете моля вашите очевидно големи познания,

                        Тук има питания.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Думата беше за моточасовете кой прави повече, не се измъквай.
                          Споделете моля вашите очевидно големи познания,

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Думата беше за моточасовете кой прави повече, не се измъквай.

                            Коментар


                            • Особенно дизеловите мотори като са с пробет около 150 хиляди километра вече през ауспуха вадят чист планински въздух и едни черни облачета всеки път като го настъпиш да ускориш по бързо - те филтрите за сажди в България ги махат защото спъват колата, а на турбокомпресорите ако го кара българин като се разбие и турбината за въздуха и я изкара на стружки през ауспуха чак тогава той се сеща че нещо май не е наред и ще се наложи да се поправи.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • v_tin - преди години един ми обясняваше как младежите били много разхайтени и не им се работело, неговия шофьор - младеж не харесвал бусчето което той му е дал да кара, да работи във фирмата му а то такова хубаво бусче японско исузу с трицилиндрово моторче бензиново. Та проблема бил че цапа свещи и да съм му помогнел да изберем едни хубави свещи за тоя двигател и всъщност не било чак толкова голям проблем защото му бил дал три комплекта свещи и с тях можело да се кара най спокойно - развиваш слагаш почистените и то върви а другите си ги чистиш като имаш свободно време. Погледнах километража за пробега и онзи ми вика не го гледай до 100 000 км е, ето тука на вратата всеки път като ги превърта драсвам по боята една чертичка и броим чертичките - 17 парчета, сиреч 1милион и 700 хиляди километра. Питам го не гори ли масло ? Горяло но той си му бил дал една туба с масло и само трябвало да се проверява и долива.
                                Много зависи кой го кара тоя автомобил с дизеловия двигател и може и голям ресурс да изкара, виж за корабните хлабина от два пръста между буталото и цилиндъра си е тъкмо са се сработили и разработили. Понеже българите масово си накупиха дизели и предполагам сега им се привижда че били много ресурсни машини и аз съм тръгнал да ви обяснявам че колите ви не са хубави което е голяма грешка от моя страна признавам си.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X