Акциите на Тесла от известно време са в стабилна тенденция за повишаване. Цена днес 225 долара. Явно шортърите пак удариха на камък след излизане на доклада за второто тримесечие.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеОтварям инвестора днеска и гледам новините:
Франция забранява дизеловите и бензинови автомобили след 2040 г
VW и BMW влагат 1 млрд. евро в заводи за батерии
Та се чудя имат ли електричките влияние върху развитието на автомобилостроенето или НЕ
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Ти искаш да спориш с мен ли?Не е по силите ти да промениш мнението ми.Проумей го.Няма да промениш мнението ми че тоя е измамник и мошеник.Твоето мненеие си е твое не се опитвай да го налагаш на други хора невъзможно е.Приключихме ли или още ще се опитваш да ми обясняваш несподелената си любов
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Хахаха, децата от детската градина имат по-адекватни аргументи))))
За теб е финансов измамник и това са фактите. Къде ги бе друже? Във вестника ли ги видя?
Компаниите на Мъск произвеждат реални продукти и са пред очите на целия свят. Да не говорим че преобръщат с главата надолу установени сектори и индустрии в които никой не би си помислил че е възможно нов играч да се намести.
Всеки си мисли че е реалист само че разликата е във фактите. Продуктите на Мъск се харчат като топъл хляб, а на установените играчи спадат. Това са фактите!
Дали ще ти ще караш никой не го интересува. Или си мислиш че нещо зависи от теб))
Преди 100 години и за автомобила така са разправяли съвременниците и за самолета и за каквото нововъведение се сетиш.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Застрахователят завишѝ застрахователната премия с 30 % - именно, защото официалният сервиз НЕ Е в България..., защото много се мятат "преференции"...
.................................................. ................
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Виж са ако си влюбен в тоя Мъск ли Пъск ли е не му помня името това си е твоя любов.За мен е измамник финансов измамник.Това са фактите.Това че на теб ти се привижда злоба и завист го отдавам на премрежения ти влюбен поглед.Аз съм реалист и назовавам нещата с истинските им имена.И не ме вълнува какво им се привижда на влюбените.За мен електрокара е на по долно ниво от каруца с магаре и никога не бих си купил подобно нещо дори без пари не го искам.Имаш ли достатъчно мозък да разбереш какво ти говоря?Или ще продължаваш с глупостите))))
За теб е финансов измамник и това са фактите. Къде ги бе друже? Във вестника ли ги видя?
Компаниите на Мъск произвеждат реални продукти и са пред очите на целия свят. Да не говорим че преобръщат с главата надолу установени сектори и индустрии в които никой не би си помислил че е възможно нов играч да се намести.
Всеки си мисли че е реалист само че разликата е във фактите. Продуктите на Мъск се харчат като топъл хляб, а на установените играчи спадат. Това са фактите!
Дали ще ти ще караш никой не го интересува. Или си мислиш че нещо зависи от теб))
Преди 100 години и за автомобила така са разправяли съвременниците и за самолета и за каквото нововъведение се сетиш.
Коментар
-
Преразказвам по памет от последния брой на "Колела".
Норвегия е решила да забрани продажбата на коли с ДВГ към 2025 г.
Някъде четох, че шведите планират същото към 2030 г.
Нови изследвания показвали, че в Норвегия това щяло да наложи много сериозно преустройство на енергийната система, което към днешна дата се очаквало да възлезе на еднократен и извънреден разход на около 1,3 млрд. щ.д.
Напълно естествено, тези разходи ще се включат по някакъв начин в сметките на абонатите, които ползват ел. енергия.
Начините, подходите и конкретните технологични решения, при ползването на които ще се случи това разпределение на финансовата тежест, напълно естествено представляват сериозен източник на обществени напрежения и недоволство.
Допълнително ще възникнат неизбежно нови следващи разходи.
В материала не ставаше дума за енергиен баланс - мощности и потребление.
За богата Норвегия това няма да е кой знае какъв проблем.
Всеки от 4,5 млн. население ще бъде натоварен средно с по 350 щ.д.
Това ще бъде нещо като такса "Добре дошъл" в света на EV.
Последиците нататък за мен са неизвестни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Отличителна черта на малките човечета е злобата и завистта. За 10 живота няма да постигнеш и хилядна от това което прави и постига Мъск
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Без да искаш си уцелил единствения недостатък!
Всичко друго е плод на въображение и негативна настройка от медийното облъчване.
Без официален сервиз обслужването при нужда от съдействие ще е пейн ин ди есс. Така че в БГ ще почакаме доста, докато открият представителство и у нас.
Да ти кажа ли ОЩЕ един недостатък, или и него да отчетем като "негативна настройка от медийно..." /както си ги водиш там/?
Значи - говорим си за едно /нека е/ Бентли...
Преди няколко години стана дума за това, че най-близкият сервиз за тая марка беше в... Гърция /добре е, че НЕ Е във Виена, нали?/...
Застрахователят завишѝ застрахователната премия с 30 % - именно, защото официалният сервиз НЕ Е в България..., защото много се мятат "преференции"...
.................................................. ................
Или - на теб ти е ясно, че ако си платил 150 000 - 200 000 $ за ТеслИЧКА от високия сегмент, то... и това, а и другото - нали движението по маршрута на тролея ВИЕ СТЕ го дали долу - какво медийно облъчване, кви 5 леА?))
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Отличителна черта на малките човечета е злобата и завистта. За 10 живота няма да постигнеш и хилядна от това което прави и постига Мъск
Коментар
-
Между другото никой в Европа не обяснява като вземат да намаляват ДВГ какво ще се прави с бюджета. Както знаете, в Европа има сериозни акцизи върху горивата, които обаче не отиват за поддръжка на пътища, ами за пенсии и други социални разходи. Особено в България ДДС и акциза върху горивата са двете най-големи приходни пера в бюджета. Предполагам и по другите държави в ЕС е така.
Та какво ще правим като потреблението на бензин и дизел вземат да спадат? От къде ще покриват дупките в бюджета?
В САЩ някакъв щат имал акцизи върху горивата, обаче те отивали само и единствено за поддръжка на пътната мрежа. Съответното решили проблема като задължили собствениците на електрички да инсталират некви джаджи вътре, които предават информация колко мили са изминали в щата и на база тази информация плащат цена на миля. Чисто, просто и ефективно - колкото км си изминал, толкоз плащаш.
Коментар
-
Пътуването с електрички понякога може да е доста забавно. )
Често минавам покрай един магазин със зарядна станция на него. Забавно е да гледаш хората повярвали на рекламата.
Начи един път едни надъхани младежи зареждат Теслата и си цъкат на телефоните докато чакат. Добре им се получаваше. Влязох, напазарих си, излизам, онея още цъкат на телефоните.
Ама аз щях да съм до Ихтиман вече. Нищо, ще почакат 2-3 кафета време, само дето нямат кафета наоколо, а само кебапчийница.
Друг път няква електричка БМВ. Явно беше напазарила мацката вече и тя седеше вънка и цъкаше на телефона докато се зареди. А тя седи вънка, щото вътре горещо и не смее да пусна климатика, че батерията отиде.
И още една Тесла беше с много гъзарски регистрационен номер. Влизам, пазаря, мотам се 20-30 мин (че и опашка на касата имаше). Излизам Теслата още включена в контакта.
А са 2 колонки. И има в района един е-Голф дето почти постоянно е включен там. Явно живее някъде из блоковете човека. Та ако дойде трета кола не знам колко кафета време ще отиде.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Унгария и Румъния не са сбъркани теслата е сбъркана.И оня е измамник финансов мошеник
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение... за ремонтче ще отскачаме до Виена...
Всичко друго е плод на въображение и негативна настройка от медийното облъчване.
Без официален сервиз обслужването при нужда от съдействие ще е пейн ин ди есс. Така че в БГ ще почакаме доста, докато открият представителство и у нас.
Коментар
Коментар