IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Пичовете на WallStreet схванаха защо Тесла е #1. Безимения кога?

    https://www.cnbc.com/2020/05/07/why-...hark-tank.html

    O’Leary has been an outspoken critic of Tesla in recent years and has said its stock is overvalued. In the past, he has also said that he only invests in profitable companies to ensure his return on investment.

    But nowadays, “Mr. Wonderful” has a different opinion of the company and its stock price.

    “Am I a shareholder today in Tesla? Yes I am,” O’Leary tells CNBC Make It. In fact, “my best performing stock, this year to date, [is] Tesla.”
    And O’Leary says he owes it all to his son, Trevor, who convinced him to buy the company’s stock in 2019.

    My son went to work for [Tesla as an intern] and convinced me that it wasn’t a car company I was investing in, it was a data technology company,” O’Leary says. “Sometimes you have to think out of the box.”

    “Every mile driven globally, [Tesla’s] data gets smarter, the resolution better,” O’Leary said on CNBC’s “Halftime Report” on Wednesday. “This company is all about the future of autonomous driving.”

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
      Не ме вълнуват особено, но безимения приятел ги промотира от време на време като килъра на Тесла, а в действителност ги водят за китайския "tesla clone".
      По-интересно ми е като започнат сравненията в реална среда какви спецификации ще покажат - рейндж, тех, и т.н.
      Каквото и да покажат, много бърже, китайците ще изравнят. Работата е там че, благодарение четирикратното превъзходствов човешки ресурс, и иновационният им потенциале по-висок.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Свиркай си. Не крадат от теб, и това е важното.
        Не ме вълнуват особено, но безимения приятел ги промотира от време на време като килъра на Тесла, а в действителност ги водят за китайския "tesla clone".
        По-интересно ми е като започнат сравненията в реална среда какви спецификации ще покажат - рейндж, тех, и т.н.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Като изключим чисто дизайнерските прилики в екстериор и интериор за китайската компания е практика да краде от американските лидери в областта.


          Chinese EV startup XPeng is at the center of major trade secret disputes with Apple and Tesla

          “А former Apple employee was charged by the FBI for allegedly stealing trade secrets related to the company’s secretive self-driving car project. This week, Tesla sued a former employee for allegedly stealing trade secrets related to Autopilot. While they happened many months apart, both sets of allegations have something in common: the employees were each allegedly trying to get information to a Chinese electric car startup called Xiaopeng Motors.”


          “Former Tesla employee admits uploading Autopilot source code to his iCloud” -

          “Guangzhi Cao, a former engineer at Tesla, admitted in a court filing this week that he uploaded zip files containing Autopilot source code to his personal iCloud account in late 2018 while still working for the company. Tesla sued Cao earlier this year for allegedly stealing trade secrets related to Autopilot and bringing them to Chinese EV startup Xiaopeng Motors, also known as Xmotors or XPeng, which is backed by tech giant Alibaba.”


          Не че е изненада китайски компании да крадат интелектуален труд и ноухау от запада, ама какво да се прави - това го правят от 30 години. Къде по-лесно е да откраднеш нещо вместо да инвестираш капитал и време да го разработиш сам?!? Както и да е - проблемът на “ментетата” е че така или иначе не могат да насмогнат на темповете на развитие и подобрения реализирани от оригиналите.
          Свиркай си. Не крадат от теб, и това е важното.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Как може да откраднеш дизайна- всички коли са еднакви- добрре де някой са по-големи, други с по малки гуми, но е все едно- 2 или 3 отсека- първия- мотор, вторият купе, третият багажник. При някой вторият и третият са слети в едно. По спомен епълите искаха да патентоват правоъгълника, да не би твоят гуру да иска да патентова описаното по горе?
            Като изключим чисто дизайнерските прилики в екстериор и интериор за китайската компания е практика да краде от американските лидери в областта.


            Chinese EV startup XPeng is at the center of major trade secret disputes with Apple and Tesla

            “А former Apple employee was charged by the FBI for allegedly stealing trade secrets related to the company’s secretive self-driving car project. This week, Tesla sued a former employee for allegedly stealing trade secrets related to Autopilot. While they happened many months apart, both sets of allegations have something in common: the employees were each allegedly trying to get information to a Chinese electric car startup called Xiaopeng Motors.”


            “Former Tesla employee admits uploading Autopilot source code to his iCloud” -

            “Guangzhi Cao, a former engineer at Tesla, admitted in a court filing this week that he uploaded zip files containing Autopilot source code to his personal iCloud account in late 2018 while still working for the company. Tesla sued Cao earlier this year for allegedly stealing trade secrets related to Autopilot and bringing them to Chinese EV startup Xiaopeng Motors, also known as Xmotors or XPeng, which is backed by tech giant Alibaba.”


            Не че е изненада китайски компании да крадат интелектуален труд и ноухау от запада, ама какво да се прави - това го правят от 30 години. Къде по-лесно е да откраднеш нещо вместо да инвестираш капитал и време да го разработиш сам?!? Както и да е - проблемът на “ментетата” е че така или иначе не могат да насмогнат на темповете на развитие и подобрения реализирани от оригиналите.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              При цената на тока едва ли. Всеки от доставчиците купува от производителя и сам определя на каква цена да го достави на крайния потребител. Работата е там, че Тесла предлага чарджърите за "удобство" на собствениците и не ги товари допълнително с надценка (поне засега).

              Виж доминиращото положение е вече при броя на зарядните станции спрямо останалите конкуренти

              [ATTACH=CONFIG]n3595959[/ATTACH]
              Именно, де. Допускам и корупционни практики но, не е моя работа.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Казва се „Използване доминиращо положение на пазара”.
                При цената на тока едва ли. Всеки от доставчиците купува от производителя и сам определя на каква цена да го достави на крайния потребител. Работата е там, че Тесла предлага чарджърите за "удобство" на собствениците и не ги товари допълнително с надценка (поне засега).

                Виж доминиращото положение е вече при броя на зарядните станции спрямо останалите конкуренти

                Click image for larger version

Name:	Nr chargers.jpg
Views:	1
Size:	17.6 КБ
ID:	3595959


                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Преди време стана на въпрос какъв е разхода за зареждане на супер чарджърите при пътуване на дълги разстояния. Попаднах на статистика, от която хмм странно отново собствениците на Тесли са най-облагодетелствани. Да се чуди човек защо продават повече от всичките си конкуренти взети заедно

                  [ATTACH=CONFIG]n3595941[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]n3595942[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]n3595943[/ATTACH]


                  В Германия разликата е над 5 пъти по-скъпо зареждане за всичко различно от Тесла.
                  Казва се „Използване доминиращо положение на пазара”.

                  Коментар


                  • Преди време стана на въпрос какъв е разхода за зареждане на супер чарджърите при пътуване на дълги разстояния. Попаднах на статистика, от която хмм странно отново собствениците на Тесли са най-облагодетелствани. Да се чуди човек защо продават повече от всичките си конкуренти взети заедно

                    Click image for larger version

Name:	US charging cost.jpg
Views:	1
Size:	18.6 КБ
ID:	3595941


                    Click image for larger version

Name:	Germany charging cost.jpg
Views:	1
Size:	19.8 КБ
ID:	3595942


                    Click image for larger version

Name:	Tesla_Ionity.jpg
Views:	1
Size:	21.2 КБ
ID:	3595943



                    В Германия разликата е над 5 пъти по-скъпо зареждане за всичко различно от Тесла.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Xpeng ще доставят скоро в Норвегия. Ще е интересно какви са отзивите за колата.

                      А иначе като говорим за иновации и качество безименния може да намери 10те разлики между Xpeng и версиите на Тесла S. Китайците яко са крали - дизайн и технологии.
                      Как може да откраднеш дизайна- всички коли са еднакви- добрре де някой са по-големи, други с по малки гуми, но е все едно- 2 или 3 отсека- първия- мотор, вторият купе, третият багажник. При някой вторият и третият са слети в едно. По спомен епълите искаха да патентоват правоъгълника, да не би твоят гуру да иска да патентова описаното по горе?

                      Коментар


                      • Тук, безименният продължава да ръси бисери. Да го привестваме!
                        Работим я с патньора ми, инж.Павел Влахов Тук може да видите целия проект - https://solo

                        Коментар


                        • Xpeng ще доставят скоро в Норвегия. Ще е интересно какви са отзивите за колата.

                          А иначе като говорим за иновации и качество безименния може да намери 10те разлики между Xpeng и версиите на Тесла S. Китайците яко са крали - дизайн и технологии.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            "Мним си!" - казал за някого разпознатият измамник...
                            Разлаяхме кучетата

                            Коментар


                            • "Мним си!" - казал за някого разпознатият измамник...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                                Боли ма х..за Тесла за Мъск за Тръмпето и за САЩ.Набий си го в главата.
                                А ти не страдай. Мним си, нищо няма да ти стане.

                                Коментар

                                Working...
                                X