If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
redcretin, малките автомобили и електромобили не са привлекателни от гледна точка на безопасност. Ако е по силно обезопасен малкия електромобил би бил много по радушно приет, за едно тнтм ти говоря.
Изпаднал си в Тесла - заблуда Точно малките градски използват всички предимства на батериите без нито един от недостатъците - и при ограничения на скоростта в града 50км/ч хич не е фактор безопасността.
Композитите са много здрави, не знам на живо виждал ли съм такива джанти но съм виждал да се предлагат - продават. Също има детайли в рали автомобили на клипове се демонстрира здравината им, при такива удари тези детайли ако са изработени от стомана или друг метал не биха се съпротивлямали повече отколкото ако са направени от лист хартия. Обаче композитите остават здрави.
Също това което се говореше, да се принтира монолитно купе. Според мен с нишково принтиране да се изгражда композит, ако принтирането е прецизно и се получи ефект като при тези 3Д фолиа, повърхността не би изглеждала зле и без допълнителен оскъпяващ финиш.
Към момента, технологията е много бавна. ТОВА пречи.
Също това което се говореше, да се принтира монолитно купе. Според мен с нишково принтиране да се изгражда композит, ако принтирането е прецизно и се получи ефект като при тези 3Д фолиа, повърхността не би изглеждала зле и без допълнителен оскъпяващ финиш.
redcretin, малките автомобили и електромобили не са привлекателни от гледна точка на безопасност. Ако е по силно обезопасен малкия електромобил би бил много по радушно приет, за едно тнтм ти говоря.
Така е. Преди малко, си мислех нещо още: Колкото технологиите и материалите за батерии се развиват кум по-съвършени, толкова и микромодулните батерии, стават по-лесни и по-актуални. Едно е да залагаш в крайната продукция задължителна смяна на цяла батерия, и съвсем друго, къде по-юзър френдли, да смениш малко модулче, ако се оплеска нещо. Десетки пъти по-евтино и лесно за осъществяване, ако искаш милиарди коли да са на ток.
И къде ги видя тези микромодулни батерии, които са десетки пъти по-евтини?
Аха - живеят само в един болен мозък, и си играят на жмичка с разни тръбички в общ електролит.
Сигурен съм че за електромобилите има много по напреднали технологии, които не са оповестени и никого не са поканили още да ги види. Хем да е за каненето което било по подразбиране, пък и за електромобилите че да е по темата.
Така е. Преди малко, си мислех нещо още: Колкото технологиите и материалите за батерии се развиват кум по-съвършени, толкова и микромодулните батерии, стават по-лесни и по-актуални. Едно е да залагаш в крайната продукция задължителна смяна на цяла батерия, и съвсем друго, къде по-юзър френдли, да смениш малко модулче, ако се оплеска нещо. Десетки пъти по-евтино и лесно за осъществяване, ако искаш милиарди коли да са на ток.
Сигурен съм че за електромобилите има много по напреднали технологии, които не са оповестени и никого не са поканили още да ги види. Хем да е за каненето което било по подразбиране, пък и за електромобилите че да е по темата.
Коментар