Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение

    За касата знам, че нямат.
    Да не са те чарджили СУИФТ за превода??? И какви са тия три дни?
    Те са част от СЕПА и не могат да ти откажат. На сайта им го пише. Получаваш си парите на другия ден.
    https://www.procreditbank.bg/za-firm...odi-vyv-valuta
    Парите ги получих на четвъртия ден в друга българска банка. Не съм им проверявала трансферните такси, но горе долу сумата беше същата.

    За мен този срок от “три” дни дето са си го измислили е друго “отклонение”. Аз си знам какво ще правя. Изобщо, поуката е много да се внимава с банките.

    Представи си сега как могат да се гаврят с горките пенсионери. Там много хора си получават пенсиите.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

      Нямаха каса. Имам и свидетел. Просто предупреждавам, но схемата се повтаря ако ти прави впечатление.

      Ама за всяка болка си има билка. Пейсера и Револут ще ги оправят тях. Ще ми прилагат те суифт, а не сепа .
      За касата знам, че нямат.
      Да не са те чарджили СУИФТ за превода??? И какви са тия три дни?
      Те са част от СЕПА и не могат да ти откажат. На сайта им го пише. Получаваш си парите на другия ден.
      https://www.procreditbank.bg/za-firm...odi-vyv-valuta
      Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
      ~ Enfant Sanssouci de Monde ~

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение

        Изглежда като сценарий на филм на ужасите.
        Каква е тая тъпотия?
        Мисля, че нормалната процедура трябва да е формуляр за закриване на сметката, удържат си таксата за закриване от наличността, и теглене в брой или превод на остатъка по друга сметка на клиента. И това става с документ от банката, на който са отразени салдото към момента, удържаната такса за закриване и остатъка за теглене/превод.
        Нямаха каса. Имам и свидетел. Просто предупреждавам, но схемата се повтаря ако ти прави впечатление.

        Ама за всяка болка си има билка. Пейсера и Револут ще ги оправят тях. Ще ми прилагат те суифт, а не сепа . Говоря принципно за банките, не за тази конкретна банка, с която имах случката по закриването.
        Last edited by Selena; 12.10.2020, 10:22.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Selena Разгледай мнение

          Аз пък използвам повод да благодаря на създателя на темата, че ме предупреди. Наложи ми се за закрия сметка в Прокредитбанк. Не ми дадоха извлечение нито салдо докато не си го поисках. Сумата по сметката ми бе написана, както се изрази младата служителка на едно лисчЀ.

          Когато й обясних, че лисчЀто не ми върши работа и изскам официален документ ПРЕДИ да закрия сметката последва бъг в системата и реплика, че трябва да платя 50 лв. такса. Веднага извадих 50 лв. в брой. Йок нямаме каса за кешово плащане и йок нямаме възможност за заплащане на таксата с карта (това в централния им офис!!!).

          След умуване и разговор с някой от “горния” етаж ми се казва, че таксата може да се плати само с трансфер. Ок, казвам дайте ми Вашата сметка, по която да ви направя трансфера на митичните 50 лв. такса. Ама ще се наложи да се върнете и утре. Ок връщам се утре.

          Последва още умуване. Накрая таксата от 50 лв. пада на 30 лв. след още половин час писане и брисане ми се дава официално извлечение за наличността по сметката която закривам. После в три дневен срок - спазиха го - си получих и парите.

          На мен цялата тази история не ми се стори нормална, но поне си получих парите. Ако не се бях запънала щях да съм в положение на закрита банкова сметка и едно хвърчащи лисчЀ в ръката без официална информация за точното количество на парите, които остават при тях.

          Думи нямам. И пак благодаря на създателя на темата.
          Изглежда като сценарий на филм на ужасите.
          Каква е тая тъпотия?
          Мисля, че нормалната процедура трябва да е формуляр за закриване на сметката, удържат си таксата за закриване от наличността, и теглене в брой или превод на остатъка по друга сметка на клиента. И това става с документ от банката, на който са отразени салдото към момента, удържаната такса за закриване и остатъка за теглене/превод.
          Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
          ~ Enfant Sanssouci de Monde ~

          Коментар


          • Първоначално изпратено от barovec Разгледай мнение

            следя темата от години
            мене лузнха 50-60 кинта на същата схема
            аз си ги платих още преди 4-5 години
            бравос на човека
            Аз пък използвам повод да благодаря на създателя на темата, че ме предупреди. Наложи ми се за закрия сметка в Прокредитбанк. Не ми дадоха извлечение, нито салдо, докато не си го поисках. Сумата по сметката ми бе написана, както се изрази младата служителка на едно лисчЀ.

            Когато й обясних, че лисчЀто не ми върши работа и желая официален документ ПРЕДИ да закрия сметката последва бъг в системата и реплика, че трябва да платя 50 лв. такса. Веднага извадих 50 лв. в брой. Йок нямаме каса за кешово плащане и йок нямаме възможност за заплащане на таксата с карта (това в централния им офис!!!).

            След умуване и разговор с някой от “горния” етаж ми се казва, че таксата може да се плати само с трансфер. Ок, казвам дайте ми Вашата сметка, по която да ви направя трансфера на митичните 50 лв. такса. Ама ще се наложи да се върнете и утре. Ок връщам се утре.

            Последва още умуване. Накрая таксата от 50 лв. пада на 30 лв. след още половин час писане и брисане ми се дава официално извлечение за наличността по сметката която закривам. После в три дневен срок - спазиха го - си получих и парите.

            На мен цялата тази история не ми се стори нормална, но поне си получих парите. Ако не се бях запънала щях да съм в положение на бивш клиент със закрита банкова сметка и едно хвърчащи лисчЀ в ръката без официална информация и документ за точното количество на парите, които остават при тях.

            Думи нямам. И пак благодаря на създателя на темата.

            Явно са ме поразглезили в Европа, но за пръв ми се случва да закривам сметка и да не мога ПРЕДИ закриването на сметката да си взема парите по нея, защото нямало каса или възможност за незабавен трансфер. И да, зорлем ставаш “кредитор”.

            И аз ще пусна запитване до БНБ доколко е законна е подобна практика и доколко е законен размерът на таксите, които се налагат за щяло и нещяло в цялата система. Нека се създаде едно тълкувателно писмо от надзорния орган. Няма да е излишно. Явно тези “номера” са масови.

            Една птичка пролет не прави, но без натиск от потребителите системата няма да се промени.
            Last edited by Selena; 12.10.2020, 09:32.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
              Светлин Наков - управител на "СофтУни"
              Днес демонстрирах на живо на DigiPay 2020 конференцията как 10-годишно дете може да източи всичките ви пари от Уникредит Булбанк и още няколко други големи еврооейски банки през недъгавото им онлайн и мобилно банкиране.
              За съжаление отново няма да има реакция. На банките не им пука, защото ужилени са потребителите, не самите банки.
              Демото ми е с Уникредит, но потенциално работи и с останалите банки, които ползват мобилно приложение за авторизация на транзакциите вместо хардуерен токън.
              Накратко: 10-годишно дете инсталира anyDesktop и владее телефона и цялото банкиране отдалечено и без знанието на собственика. И това е възможно, защото OTP генераторът е софтуерен и може да се управлява отдалечено. Няма защита от записване на екрана, няма биометеична автентикация, няма хардуерен код генератор. Така не се прави!
              Ти ли го стори това или цитираш некой што го е кажал ?

              Коментар


              • Светлин Наков - управител на "СофтУни"
                Днес демонстрирах на живо на DigiPay 2020 конференцията как 10-годишно дете може да източи всичките ви пари от Уникредит Булбанк и още няколко други големи еврооейски банки през недъгавото им онлайн и мобилно банкиране.
                За съжаление отново няма да има реакция. На банките не им пука, защото ужилени са потребителите, не самите банки.
                Демото ми е с Уникредит, но потенциално работи и с останалите банки, които ползват мобилно приложение за авторизация на транзакциите вместо хардуерен токън.
                Накратко: 10-годишно дете инсталира anyDesktop и владее телефона и цялото банкиране отдалечено и без знанието на собственика. И това е възможно, защото OTP генераторът е софтуерен и може да се управлява отдалечено. Няма защита от записване на екрана, няма биометеична автентикация, няма хардуерен код генератор. Така не се прави!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнение
                  Вчера вечерта подадох нова жалба до БНБ(днес вече е с входящ номер) за това, че в последното си писмо "Societe Generale Експресбанк" АД едностранно(и без никакви ДОГОВОРНИ отношения с мен) и против моята воля ми е вменила позицията кредитор в нашите взаимоотношения, като желая БНБ да се произнесе ясно по случаят. Също така в жалбата настоявам БНБ да изкорени в зародиш тази схема, защото може да бъде използвана и от други банки на територията на Република България(а схемата е: вместо да изплатят парите на клиентите си, банките ще твърдят че клиентите им не са клиенти, а кредитори който не си искат парите). Аз кредитор ли съм и ако да,то от коя инстанция съм кредитор ?
                  Във втората част на жалбата също така настоявам БНБ като регулатор да не дава разрешението за промяна на собственика на "Societe Generale Експресбанк" АД, до благоприятно за мен решаване на моят случай.
                  Защото ако информацията за интерес от ОТП за закупуването на "Societe Generale Експресбанк" АД е вярна, то ще има конфликт на интереси спрямо мен.
                  Тъй като банката майка е в юрисдикцията на ЕЦБ, смятам да подам жалба и към ЕЦБ .


                  Поздрави! Още един, който е доволен от Съдебно решение!

                  ...........................

                  Има ли смисъл от възобновяване на дискусията?

                  У мен възникват доста въпроси, но важният е свързан с представянето ти в Съда:

                  Беше ли наел адвокат по Делото, или сам се явяваше на заседанията по него пред различните Съдебните инстанции?

                  Във връзка с положителен отговор на въпроса (горе), би ли споменал какъв беше (ориентировъчно) хонорарът на адвоката, който те е представлявал?

                  .................

                  Ако си се явявал лично (без адвокатска защита), имай предвид, че всеки адвокат, след съответното Решение на Съда - може да напише, не по-малък роман от теб...

                  Успехи (и ако нямаш юридическо образование, крайно време е да се насочиш в НЯКАКВА посока)! Така този труд ще ти се стори като песен!


                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
                    Почти нищо не разбрах от сагата на този човек, ама явно се е разрешила положително. Не става ясно какъв е предмета на спора (между банката и клиента) и то за 300 лв
                    следя темата от години
                    мене лузнха 50-60 кинта на същата схема
                    аз си ги платих още преди 4-5 години
                    бравос на човека

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнение
                      ...
                      Заради този случай БНБ през 2018 г промениха правилата за закриване на сметки в банковите институции на територията на Република България с което се надявам повече такива ситуации да не се случват с никой.....

                      Важното е че за бъдещи такива дела вече има на какво да се стъпи - оказа се че бях първият с такива казуси в България.

                      ....
                      Поздравления и благодарности!
                      Повече такива граждани са ни нужни!

                      пп
                      бих ги подпукал и за лихви и по GDPR (вероятно новата банка ще се съгласят бързо на извънъдебно плащане)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнение
                        След много перипетии (ако ми остане време да опиша всичко от началото до последното съдебно тълкуване, мога да издам цял роман) днес в 15,53:11 часа сумата от 320,59 лв беше прехвърлена от "спящата сметка" останала от ЕКспресбанк(използваха този термин защото след обединението на банките сметката получи нов ИБАН, съответно, тъй като е малко по-специална, стана спяща и трябваше да се изчака да се събуди) в старата ми сметка в Банка ДСК.
                        Като "спящата сметка" е вече официално закрита - поне имам издадени официални документи за това.
                        Тук искам да благодаря на старите служите (с които вече работя над 15 години) на Банка ДСК за това че последните действия ги извършиха изключително професионално и бързо.
                        Заради този случай БНБ през 2018 г промениха правилата за закриване на сметки в банковите институции на територията на Република България с което се надявам повече такива ситуации да не се случват с никой.
                        Не искам да влизам в големи подробности за решеният на съда. Реално заради ваканцията покрай Ковид много се разбърка нещата в последствие - докато почиваше съдът и чаках окончателното допълнение и тълкуване на решението на 2-ра инстанция без право на обжалване в по-горна инстанция, банките се обединиха и сметката и парите станаха "спяща"(и "шоуто" стана още по-голямо).
                        Важното е че за бъдещи такива дела вече има на какво да се стъпи - оказа се че бях първият с такива казуси в България.

                        Благодаря на всички потребители и модератори(знам че много работа Ви отворих когато пуснах тази тема) на форумът на Инвестор,БГ за оказаната подкрепа през всичките тези години.
                        Лек и успешен ден на всички.

                        ПП: Извинявам се ако горният текст е малко разбъркан. Причината е че съм още развълнувам - сагата с парите ми завърши.
                        Честито! Въпросът беше принципен за теб доколкото помня. Хубаво е да се действа.

                        Коментар


                        • Почти нищо не разбрах от сагата на този човек, ама явно се е разрешила положително. Не става ясно какъв е предмета на спора (между банката и клиента) и то за 300 лв

                          Коментар


                          • Кво стана ся, върнаха ли парите или още се мотат?

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • и ти от експрес или от ДСк ще си ги търсиш? нещо недолюбвам тази банка като цяло и гледам да съм много далеч от нея.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнение
                                След много перипетии (ако ми остане време да опиша всичко от началото до последното съдебно тълкуване, мога да издам цял роман) днес в 15,53:11 часа сумата от 320,59 лв беше прехвърлена от "спящата сметка" останала от ЕКспресбанк(използваха този термин защото след обединението на банките сметката получи нов ИБАН, съответно, тъй като е малко по-специална, стана спяща и трябваше да се изчака да се събуди) в старата ми сметка в Банка ДСК.
                                Като "спящата сметка" е вече официално закрита - поне имам издадени официални документи за това.
                                Тук искам да благодаря на старите служите (с които вече работя над 15 години) на Банка ДСК за това че последните действия ги извършиха изключително професионално и бързо.
                                Заради този случай БНБ през 2018 г промениха правилата за закриване на сметки в банковите институции на територията на Република България с което се надявам повече такива ситуации да не се случват с никой.
                                Не искам да влизам в големи подробности за решеният на съда. Реално заради ваканцията покрай Ковид много се разбърка нещата в последствие - докато почиваше съдът и чаках окончателното допълнение и тълкуване на решението на 2-ра инстанция без право на обжалване в по-горна инстанция, банките се обединиха и сметката и парите станаха "спяща"(и "шоуто" стана още по-голямо).
                                Важното е че за бъдещи такива дела вече има на какво да се стъпи - оказа се че бях първият с такива казуси в България.

                                Благодаря на всички потребители и модератори(знам че много работа Ви отворих когато пуснах тази тема) на форумът на Инвестор,БГ за оказаната подкрепа през всичките тези години.
                                Лек и успешен ден на всички.

                                ПП: Извинявам се ако горният текст е малко разбъркан. Причината е че съм още развълнувам - сагата с парите ми завърши.
                                Поздравление от мен за успеха. Това е успех полезен за цялата нация
                                Било е ходене по мъките и борба срещу вятърните мелници на банковото лоби. У нас банките си присвоиха правомощия, с които са незаслужено и брутално привилегировани пред останалите бизнеси и субекти, което е в рязък контраст с понятието "пазарна икономика". Какво й е пазарното ако някои се ползват с огромни права, които другите нямат ?!
                                Нека хората знаят, че има спечелени дела срещу банките и смело да ги съдят, по друг начин трудно ще се озаптят. Поздравления и за теб и за съда, който все пак е устоял на подмолното банково лоби

                                Коментар

                                Working...
                                X