IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не оставяй случая така, форума си е форум, но са необходими още стъпки. От всички потърпевши, напоследък банките наглеят.
    При едно мое преди около година искане за теглене до 1000 валутни единици на ден се опитаха да ме разкарат до друг и трети клон. Нямали наличност. В условията и тарифите на банките е записано че веднага без заявка имаш право да получиш тази сума, ако не я превишаваш. Изобщо не се разкарвах в никакви клонове, а от сайта им директно им написах на офишъл мейла за контакти и подаване на сигнали (писаното остава, обаждането е във въздуха).
    Казах им че им подавам сигнал, а при следващ случай, който щеше да бъде на следващия ден, отново щях да ходя, ще сезирам КЗП, КФН, БНБ и т.н.
    Не знам как, но прочетоха мейла сигурно за 20 мин, защото ми се обадиха от централата в София, извиниха ми се и устно и писмено и ми казаха че са направили за тези 20 мин проверка в клона където съм бил. Помолиха ме да отида и да си получа сумата, извиниха се трети път и казаха че са инструктирали клоновете си да разполагат с налични суми или до час да ги подсигурят за да няма такива случаи.
    С касиери не разговаряй. Има банк мениджъри на клона, управител, и пр. И веднага подавай писмен сигнал. Иначе глас в пустиня.
    Last edited by bulgarian lev; 09.09.2017, 16:22.
    Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

    Коментар


    • Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !

      Здравейте, преди около 7 години друг банков казус със забавени преводи се реши буквално за час и половина(за което още съм изключително благодарен) след като пуснах тогава онази тема. Затова реших пак да пиша тук , явно тези теми се следят изкъсо и проблемите се решават бързо.
      Проблемът е следният: от сутринта минах през няколко банкомата на Експресбанк и все пишеха, че не работят.
      Затова реших да отида до МОЛ Гранд (Пловдив) защото там имат дежурен клон в Събота до 14 часа.
      Изисках да си взема парите и да си закрия сметката при тях(точно по тази последователност). Служителя реши да не прави двете операции, а със закриването автоматично се изплащат парите на касата им. Тъй като съм "Тома не верни" му каза, че парите ми трябват днес, не утре , не и в Понеделник, да не стане само някакъв фал Той заяви, че това е Експресбанк и всичко ще е ОК - като е готов направо отивам при касата, броят ми парите и чао !
      (Обикновено така като ми кажат , че "всичко ще е ОК" ..... все едно хората казват някаква вълшебна дума и една невидима всесилна ръка се появява и ...... започват мъките .)
      Та така и стана. Служителят набързо ми закри сметката, наряза ми картата, спря онлайн банкирането и ми издаде 3 документа за касата. Отивам на "Каса" и хоп ПРОБЛЕМ ! - служителят написал грешен код в системата и този проблем не можел да се реши днес. След дълги обяснения и звънене на по-горно ниво в пирамидалната структура на управление на банката се оказа, че днес никой не можел да поправи грешката на служителя и да съм се върнел в Понеделник и то най вероятно в друг клон - щяли да ми звъннат за повече информация
      Не пожелаха да ми издадат никакви документи с мокър печат на банката с обяснение защо банката не иска да ми даде мойте пари.
      Не пожелаха да ми вземат жалбата към директора на клона(или банката) защото било събота. Като дойда в Понеделник, тогава евентуално.
      Не пожелаха да ми кажат в писмен вид с колко ще ме компенсират за това че не искат да ми дадат мойте пари. - И се наложи да ползвам кредитните услуги на една друга банка с доста тлъсти лихви.
      Публично ми накърниха личността, като едва ли не ме изкараха престъпник пред останалите клиенти на банката и ме заплашиха с полиция.
      Лек намек от рода на "ти за 318 лева ли си бе" от служителят на банката - предложих му, като за тях(Експресбанка) 318 лева не са пари , за компенсация да ми дадат една дебитна карта (заедно с пин кодът и) и всеки ден да вкарват 318 лева, като аз публично обещавам най-съвестно да ги тегля и харча за мой нужди.
      Ще съм благодарен на всякакви съвети как да реша благополучно случаят, към кои комисии да се обърна с жалби и молби за съдействие.
      При необходимост съм готов да покажа всичките 3 документа с мокър печат на банката, които ми издадоха днес.
      Предварително благодаря
      Приятна почивка на всички
    Working...
    X