Първоначално изпратено от Novakat
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !
Collapse
X
-
След много перипетии (ако ми остане време да опиша всичко от началото до последното съдебно тълкуване, мога да издам цял роман) днес в 15,53:11 часа сумата от 320,59 лв беше прехвърлена от "спящата сметка" останала от ЕКспресбанк(използваха този термин защото след обединението на банките сметката получи нов ИБАН, съответно, тъй като е малко по-специална, стана спяща и трябваше да се изчака да се събуди) в старата ми сметка в Банка ДСК.
Като "спящата сметка" е вече официално закрита - поне имам издадени официални документи за това.
Тук искам да благодаря на старите служите (с които вече работя над 15 години) на Банка ДСК за това че последните действия ги извършиха изключително професионално и бързо.
Заради този случай БНБ през 2018 г промениха правилата за закриване на сметки в банковите институции на територията на Република България с което се надявам повече такива ситуации да не се случват с никой.
Не искам да влизам в големи подробности за решеният на съда. Реално заради ваканцията покрай Ковид много се разбърка нещата в последствие - докато почиваше съдът и чаках окончателното допълнение и тълкуване на решението на 2-ра инстанция без право на обжалване в по-горна инстанция, банките се обединиха и сметката и парите станаха "спяща"(и "шоуто" стана още по-голямо).
Важното е че за бъдещи такива дела вече има на какво да се стъпи - оказа се че бях първият с такива казуси в България.
Благодаря на всички потребители и модератори(знам че много работа Ви отворих когато пуснах тази тема) на форумът на Инвестор,БГ за оказаната подкрепа през всичките тези години.
Лек и успешен ден на всички.
ПП: Извинявам се ако горният текст е малко разбъркан. Причината е че съм още развълнувам - сагата с парите ми завърши.
- 8 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеАма, кой изобщо ще стане в съботен ден, за да отиде в банката си???
През работно време не е допустимо служителите да напускат произволно работното си място за да висят по банки.
- 1 like
Коментар
-
хахахаха тука става все по весело. Браво за усилията ти. Иначе, според мен пиши до тази помирителна комисия искай си обезщетение в размер на вредите, опиши пак че не е верно за изплащането на парите и че имаш свидетел. Ако наистина са помирителна може пък и да свършат работа по спора и ония да клекнат да си ти платят. Иначе защита на потребителите са ти я казали.
Коментар
-
Вчера вечерта подадох нова жалба до БНБ(днес вече е с входящ номер) за това, че в последното си писмо "Societe Generale Експресбанк" АД едностранно(и без никакви ДОГОВОРНИ отношения с мен) и против моята воля ми е вменила позицията кредитор в нашите взаимоотношения, като желая БНБ да се произнесе ясно по случаят. Също така в жалбата настоявам БНБ да изкорени в зародиш тази схема, защото може да бъде използвана и от други банки на територията на Република България(а схемата е: вместо да изплатят парите на клиентите си, банките ще твърдят че клиентите им не са клиенти, а кредитори който не си искат парите). Аз кредитор ли съм и ако да,то от коя инстанция съм кредитор ?
Във втората част на жалбата също така настоявам БНБ като регулатор да не дава разрешението за промяна на собственика на "Societe Generale Експресбанк" АД, до благоприятно за мен решаване на моят случай.
Защото ако информацията за интерес от ОТП за закупуването на "Societe Generale Експресбанк" АД е вярна, то ще има конфликт на интереси спрямо мен.
Тъй като банката майка е в юрисдикцията на ЕЦБ, смятам да подам жалба и към ЕЦБ .
- 4 Харесвания
Коментар
-
Въпреки, че ще изляза с името си и официалният адрес на който живея както обещах, че като има ново развитие по случая ще пиша, то ще си спазя обещанието и пускам официалното писмо на БНБ което получих днес.
Малко тенденциозно е написано писмото от страна на БНБ
Уточнение от моя страна :
На 15 септември отидох със свидетел в банковият клон и свидетелят може да потвърди че НЕ бях уведомен от управителя на банковият клон Гранд относно възможността" да получа веднага остатъка от моята сметка . - прочетете предишният ми пост какво се случи.
Добрата новина е че за първи път имам някакво обяснение от страна на банката. Защото до сега писмено такова, не ми е предоставяно от Експресбанк. Прокуратурата на 26 септември изпрати моята жалба по официалният път до Експресбанк, затова смятам, че 14 дневният срок отдавна е изтекъл.
И най-важното парите ми още не са в джоба ми.
Приятно четене и лека вечер на всички
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от blqblq Разгледай мнение
Лобирам за поне минимално смислово съдържание в набора от символи, който фабрикуваш, изхождайки от крайно недостатъчна информация и субективни оценки без връзка с конкретната ситуация.
Щом това ти е голямото желание, то ОБЕЩАВАМ за в бъдеще да вземам пример от твоите смислени постове, от обективните ти оценки, които са във връзка с конкретната ситуация, а за "набора от символи", който ползвам - задължително ще се допитвам до теб!
Мога ли да пусна тоя си пост? /ако не е качествен - веднага ще го изтрия!/
Накрая да припомня, че не съм снел доверието си от - и също, че съм доволен от много доброто отношение към клиентите в Сосиете Женерал...
Вероятната причина за това е фактът, че не ходя там, за да закривам сметки в събота... /повод за размисъл/
Друг повод за размисъл: от темата си направих заключение, че в събота в банките дежурят някакви стажантчета, които не са овладели все още професията си, но се учат и грешат... Ама, кой изобщо ще стане в съботен ден, за да отиде в банката си???
Все пак в края да попитам, достатъчно добра ли е подредбата на моите символи в тоя ми пост? /под символи разбирам наборът от букви - малки и главни, препинателни знаци и шпации, разделящи думите/... Пет пъти си прочетох поста, за да го прередактирам смислово, моля...
Коментар
-
Първоначално изпратено от blqblq Разгледай мнение
Лобирам за поне минимално смислово съдържание в набора от символи, който фабрикуваш, изхождайки от крайно недостатъчна информация и субективни оценки без връзка с конкретната ситуация.
Малийййй...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнениеее голямо вълнение за тука, голямо нещо
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТи за какво точно лобираш?
Коментар
-
Първоначално изпратено от blqblq Разгледай мнение
Последно... не ги даваш или не ги иска?
Разбира се, че според мен - трябва да бъде спазено условието: две плащания за една услуга - е невъзможно да се случат.
Ти за какво точно лобираш? Той да си вземе 300-та лв. /ако вече не ги е взел/, а след това да му дам още едни 300, ли? Ако в това според теб има логика - можеш да му ги дадеш ти /и останалите му "защитници"/.
Аз компенсации /след като вече е получил парите си от банката/ не плащам. Дори календар с писалка няма да види от мен.
Ако сега не ти идва на ум вариант в изпълнение на горното - помисли и дай предложение. Може да се сетиш за някакъв алгоритъм, за да отървем най-после форума от безУмната тема.
п.п. Отворилият темата вече е получил своите пари. Да припомня все пак, че за това трябва да е попълнил своята разписка. Дистанционни скандирания от вида "върнете парите на човека" - са безрезултатни.
Да припомня, че съм много доволен от обслужването в банката! Дано обучат и въпросният /сгрешил в събота/ служител, но то такива има доста и в други банки!
Коментар
Коментар