Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инвестицията "ГАРАЖ"

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от obafeme Разгледай мнение

    ако това е към мен, просто ще кажа, че данъка си го плащам, но ефективната ми данъчна ставка не се променя, т.е. дължимия данък ми се възстановява и така доходността ми е малко над 7%. То трябва и малко мисъл.
    и аз за данъка не схаванах

    Коментар


    • Първоначално изпратено от VNM Разгледай мнение

      Не мога толкоз да мисля.
      ей това трябва да си го сложиш като подпис под всеки пост

      Коментар


      • Първоначално изпратено от obafeme Разгледай мнение

        ако това е към мен, просто ще кажа, че данъка си го плащам, но ефективната ми данъчна ставка не се променя, т.е. дължимия данък ми се възстановява и така доходността ми е малко над 7%. То трябва и малко мисъл.
        Не мога толкоз да мисля. Как си възстановяваш данъка??

        Коментар


        • Първоначално изпратено от VNM Разгледай мнение
          ма май си забравил за данъка?
          ако това е към мен, просто ще кажа, че данъка си го плащам, но ефективната ми данъчна ставка не се променя, т.е. дължимия данък ми се възстановява и така доходността ми е малко над 7%. То трябва и малко мисъл.

          Коментар


          • ма май си забравил за данъка?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от obafeme Разгледай мнение
              Груев, темата е за инвестиции в гараж, което следва да означава, че се говори за гаражи, които си струват инвестиция, а не за такива, които не си струват, тъй като били примерно в някъв модерен квартал, като Витоша или Манастирски ливади. Аз от моите инвестиции на 7% доходност съм доволен и смятам, че си струва.
              Че аз да ти говоря за ливадите на манастира или долината на малините, а още по-малко пък за "горен Лозенец", по-известен като Хладилника Според мен си уцелил ниша - поздравления и дано доходността ти стане двойна, аз си имам собствени проучвания и съм си казал мнението.
              Успех и дано ти дадат повече поводи за усмивки от акционерните експозиции
              Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

              Коментар


              • Груев, темата е за инвестиции в гараж, което следва да означава, че се говори за гаражи, които си струват инвестиция, а не за такива, които не си струват, тъй като били примерно в някъв модерен квартал, като Витоша или Манастирски ливади. Аз от моите инвестиции на 7% доходност съм доволен и смятам, че си струва.

                Коментар


                • Общината няма никакво желание да оправя проблема с паркиралите навсякъде коли, точно както и проблемите с домашните кучета, пускани без каишки по парковете, проблемът с боклука, с градския транспорт и т.н. Просто защото действа на принципа на завареното положение и толкова. Затова и гаражите/паркоместата са безумна покупка към момента - е, след време, може и да се окажат добра инвестиция, но засега - не. Нагледал съм се на коли по 100-150К, които просто си спират в калта, която уж трябва да е зелена площ, и толкова. Кой ще им каже нещо - никой! Същата работ а е и със спирането по тротоарите и разбиването на плочките им, или на двупосочни улици и т.н.

                  ДОкато няма ред и законност (т.е. прилагане на закона, защото закони има), инвестицията в места за паркиране е леко безсмислена - замислял съм за такава, затова и го казвам, правил съм си собствени проучвания. Да, хората имат желание, но като се опре до едни минимум 600 кинта на година, които трябва да даваш за наем на място за паркиране - ами как да ти кажа, то 50% от автопарка са с подобна цена на колата си...

                  П.С. И уличките в Яворов ги направиха зона - няма много разлика - който си е тарикат и е решил, че ще си спира, пак си спира. Има намаление на безразборно спиращите, но не и премахването на туй жуотно
                  Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                  Коментар


                  • Грую така е безспорно, но има и добра страна. Помисли колко добре ще ти се отрази ежедневен "поединок" с неправилно паркиращ. Тъй ще влезеш в страхотна форма .

                    За добрите гаражи си има търсене. И то ще расте още с подобряването на автопарка. В четвъртък сутрин подслушах (неволно, докато пиех кафе) един разговор на един поршевладелец с шофьора му по отношение на намирането на гараж "наоколо".

                    Малко по малко и за паркиранеот по улици и градинки ще се намери колаят. Ще увеличават постоянно платената зона, и тогава волю-неволю гаражите ще стават все по-търсени. Справка, в Лозенец последния месец.....

                    Коментар


                    • Понеже развивате темата, ето ви още 5 стотинки от мен в първо лице, единствено число:
                      Живея в нова кооперация в "престижен" (както е модерно да се казва) жилищен район, който е меко казано пренаселен. Когато се продаваше кооперацията, не бяха изкупени нито паркоместата (не са гаражи, да направя уточнението, а покрити паркоместа) в подземната част, нито тези на надземната - едните бяха по 6К евро, другите - 3К евро. Наложи се да се закупуват от съседните коперации и пак не се изкупиха и останаха. Толкова за купуването, ето ви малко и за отдаването под наем - 50 кинта на паркомясто вървят, но е много трудно да ги отдадеш под наем. Не че чак толкова липсват желаещи (макар че и на 50 кинта се мръщят, а навън е ад и не може да паркираш, освен по тротоари и/или директно в парка, но на никой не му дреме), просто има самонастанили се наглеци.

                      С такива е изключително трудно да се бориш - изгонил съм трима подобни, но ми отне много време и нерви (то и аз съм алтруист и го правя про боно, просто защото ме дразни някакви неплатули селяци да ми паркират). Единият дори ме плашеше със съд, нищо че няма никакъв "натурален" акт, ама си бил спирал там с години, та затова и трявало да продължи да си спира, щото някакъв професор така му бил казал!?!?! Един друг пък още го гоня и не мога да го изгоня, щото и той така си е решил че "имал нужда някъде да си спира колата, а тук било свободно". Освен да го пребия (или той да ме пребие), реално решение няма. А и най-готиното - паркоместата са с толкова неуреден статут в родното законодателство, че ум да ти зайде.

                      Ами това е положението - всеки се спасява както може, защото е джунгла.
                      П.С. А и за гаражи мога да говоря - 70-80 кинта вървят под наем, но и за там няма особено търсене, а да ти спрат пред гаража или да се налага да направиш 57 маневри, за да излезеш, тъй като поредният наглец е дошъл за малко, е ежедневие. Родна картинка просто...
                      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                      Коментар


                      • 10 хил лв за гараж в София няма, освен ако е някъде, където няма нужда от гаражи. Аз инвестирах в няколко гаража по 20 хил лв, подземни, което е много добра цена, иначе са около 25-35 хил лв. Взимам 120 лв на месец, което е 7% доходност и съм доволен. Отделно цените продължават да качват.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                          Мисля, че всички квартали на София са невралгични.
                          Мисля, че всяка инвестиция в гараж на цена около 10 К лв е добра.
                          Мисля, че всеки инвеститор, който се реши да строи 10 етажни гаражи ще е на печалба дълги - дълги години.

                          Бих инвестирал във всяко АД, което започва такова строителство...
                          Де да можех да намеря какъв ще да е гараж за 10К ЛЕВА. На зелено (преди договор още) ми искат 10 К евра за подземен без врата и с възможност за подемник, 15 К евра за наземен(свалено от 20 К първоначална оферта), 5 К евра за парко място....
                          За подемник обаче поне още 4 К евра трябват , та пак не излиза на 10 К лева. Освен това за сега никой не иска да копае достатъчно дълбоко за да може да се монтира подемник на 3 нива, позволяващ изваждането на горният автомобил без да се маха долният. т.е. предлаганите в момента "високи" гаражи позволяват само подемник на 2 нива и ако искаш да караш горната кола то първо вадиш долната а после я връщаш.
                          При 10 К евро и наем 60 евра трябват 13.5 години за изплащане.
                          При 10 К евро за гараж трябват 120 евра месечен наем за да изплати за 7 години.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                            Буахахаха, да ме прощавате, ама живеете в някакви розови мечти - в държава (и столицата ѝ), където колата е свещено животно, за което се грижи всеки тротоар или "зелена" (по-скоро кафява) площ, ще ми отдавате гаражи под наем. Ще ме спукате от смях Гаражът има смисъл единствено, ако е в центъра и се обърне на ателие - както го направиха всички собственици на гаражи. После си паркираш в тревата или на тротоара - баси скапаните пешеходци, ще ми драскат колата - само да ги спипам, селяци! и си жик-так. Аз данък от 23 лева на тази държава държава плащам ли - плащам, значи мога да си паркирам където си искам, изедници

                            Та така че това е кауза пердута - българинът иска гаражи и паркинги, но да са безплатни, иначе - йок. Който не вярва - да се разходи по буферните паркинЗи на метрото и да видим колко коли има вътре. После да погледне около тях в тревата колко са спрели. Манталитет. Селяндурски манталитет - пробвай да отдаваш под наем на такива...
                            За манталитета си прав, ама не изцяло, има пазар за наем на гаражи. Ако щеш само за мотори можеш да го даваш и пак ще си 100% пълен, особено по това време на годината. Имай и предвид, че има много места, където вече и по тротоари и зелени/кални площи няма място и на много хора им писва да търсят всеки ден място. Въпросът е по-скоро в цената на гаражите, строителите ги продават по-скъпо от жилищните площи.

                            Коментар


                            • Буахахаха, да ме прощавате, ама живеете в някакви розови мечти - в държава (и столицата ѝ), където колата е свещено животно, за което се грижи всеки тротоар или "зелена" (по-скоро кафява) площ, ще ми отдавате гаражи под наем. Ще ме спукате от смях Гаражът има смисъл единствено, ако е в центъра и се обърне на ателие - както го направиха всички собственици на гаражи. После си паркираш в тревата или на тротоара - баси скапаните пешеходци, ще ми драскат колата - само да ги спипам, селяци! и си жик-так. Аз данък от 23 лева на тази държава държава плащам ли - плащам, значи мога да си паркирам където си искам, изедници

                              Та така че това е кауза пердута - българинът иска гаражи и паркинги, но да са безплатни, иначе - йок. Който не вярва - да се разходи по буферните паркинЗи на метрото и да видим колко коли има вътре. После да погледне около тях в тревата колко са спрели. Манталитет. Селяндурски манталитет - пробвай да отдаваш под наем на такива...
                              Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                              Коментар


                              • Където и да избереш в София все има хляб, най-много синя и зелена зона, следвани от южните квартали. Проблем е, че там оферти продава няма, а ако има са на такива цени, че няма идея за инвестиция. В повечето нови сгради паркоместа вървят по около 10к евро, самостоятелни гаражи, ако изобщо се намират са от 15 нагоре. Наемите я повечето райони са в диапазона 100-150 лв. на месец. За самостоятелен гараж може и повече. Доходността можете да си я сметнете. Няма нужда от поддръжка, така че е по-лесно и доходно от апартамент.
                                Трикът е, че в малко, да не кажа в никой нов обект няма да ти продадат само гаражи, освен ако не са останали свободни, а сградата е изкупена . Ама тогава и много наем няма да върви. Имай предвид и че в много сгради с общ подземен гараж може да имаш проблеми с останалите собственици, ако даваш под наем на хора, които не живеят в сградата.

                                Коментар

                                Working...
                                X